Leuk helemaal alleen thuis....voel je jezelf dan niet heeeel eenzaam...?
Ja ik ga meedoen, trainen voor de marathon van New York volgend jaar...dat lijkt me echt super!
Haha dat is niet het juiste antwoord
Ik hoop maar dat het vet wordt.... ben alleen bang dat ik het helemaal weer ga verpesten...door weinig te trainen enzo... maar ja ga mijn best doen, afgevallen ben ik al wel...!
Haha ja dat is niet te moeilijk he
Ik denk het ook wel ben uber gemotiveerd! mijn ex zei altijd dat ik geen doorzettings vermogen had! ik zal het haar eens laten zien de S*^
Haha nee laat het in het midden ok!
Ben je vandaag de hele dag op pf mij vermaken of moet je zo weg...
Echt...?! dat vind ik wel echt jammer! had je graag de hele dag als gezelschaps dier
Mmm ik ben nog steeds van mening dat je wel leif bent! bewijs het tegendeel maar!
Wat jammer...het had zo mooi kunnen zijn
Heb je al olie gehaald? iets met menthol is wel het meest lekkere voor een thaise als je relaxing wilt zou ik iets van lavendel nemen!
Gewoon wij samen de hele dag kletsen en dat samenhorige gevoel hebben
No thnx zo ben ik nu eenmaal
Vergeet dan maar wat ik heb gezegt no worries! red het vandaag wel! nog vier uurtjes en dan vrij!
Ben je vanavond nog online
Haha jazeker wel ook al zou de dag vele malen sneller gaan dan als jij hier zou zijn
Ik zit echt bijna nooit op msn....maar zal me eens aanmelden daar ...!
Dat weet je wel als ik zie dat je wat gepost heb weet ik niet hoe snel ik je wat terug moet schrijven
Nee ...meestal ga ik ook echt niet achter de computer als ik thuis ben ga ik liever uit of sporten!
Maar ja als jij dr vanavond bent veranderd dat de zaak!
dames
verrot, moe, enz. enz
ar vanavond slapen we in het nieuwe huisje
eerst even inwijden enne met jullie lieverds of
Dan heeft ie je vast niet bedonderd!
das niet echt opgewekt lekker meissie