mis ik m weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
nou werk ging lekker gister en kan 40 uur per week aan de gang en vandaag en morgen van 12:30 tot 21:00...
Hey madame alles goed..? ik zag nog geen pbtje van je...
Of heb je geen zin het te delen...? Is ook goed!
Ze werkt bij een calcenter!
Met mij gaat het minder, ben een beetje moe....feestje gehad gisteren!
Zon 3 uur weer haha kon mezelf er niet toe aanzetten als eerste weg te gaan dus ben maar weer het langste gebleven....
sorry ik dacht dat je het wel op prijs zou stellen als ik je zou bellen....!
Goeie massage zou wonderen doen! na een etentje?!
Hangt van de gezelligheid af he! Maar het is goed! thais sport of relax wat je wil!
Durfde niet echt mn mond open te doen stond letterelijk en figuurlijk met een bek vol tanden....
Ergens achter in augustus zei je?
Volgende x probeer ik me te vermannen en ga ik hoi zeggen ok!?
jij zou een datum prikken en ik een restaurant uitzoeken toch...? of wil je in Hoorn? daar weet ik niets...!
Ja maar was heel zenuwachtig en probeerde het echt maar kon er niets uit krijgen kon de juiste worden niet vinden om jou te boeien...
behalve geimpregneerde, be-uv-straalde, organisch, verantwoorde soja bonen...!)
Ehm nou ja ... kom ik nog achter denk
Maar heb je daar een reden voor of moet ik nu niet gelijk al onze gesprekstof opvragen...!?
Zeg maar wanneer wordt nieuwschierig
Haha wat eet je dan voor lekkere vegetarische dingen...?
Ik weet niet of ik je het al gevraagt heb maarre ben je vegetarier of veganist?
19e dan liever een weekje later die dag kan ik namelijk echt niet....regel jij de massage olie?
Ja veganist doet echt helemaal niets wat ooit met dieren te maken heeft of is dat dan weer een veganistisch veganist...weet niet meer tijd geleden dat ik dat op school heb gehad...!
Dus we hebben een date de 26e? kunnen we de 27 naar dance valley!
bedoelde ook mysteryland... slaapgebrek....
Maar dat staat vast dus! lachen!
Heb je er zin in?
Of alleen de massage
Maar er is ook helemaal niemand...Kaar niet