Uitspraak van Rood Wit Hart op vrijdag 6 mei 2005 om 16:42:Oh...onze hoofdstedelijke arrogantie vergeten...
Nee, daar weet ik écht géén speler te noemen die toch wel speler v/h jaar genoemd kan worden...Sorry mijn Amsterdamse "Vrienden"
Moet je eens wat vaker voetbal kijken in plaats van dom weg uit je nek te lullen...
v Bommel was gewoon het beste..
al die knurften die Kuyt en kalou zeggen, die hebben gewoon geen verstand van votbal ( en zijn feyenerder).. alle respect voor feyenoord hoor, maar die 2 kunnen toch voor geen zak voetballen man! die Kuyt vooral.... alle doelpunten die hij maakt, schiet elke spits er wel in.
Als ik dan toch spitsen moet aanwijzen dan beter Hoogendorp of Huntelaar... mensen die een actie vorzich kunnen maken.
en wat te denken van Eric Nevland
al die knurften die Kuyt en kalou zeggen, die hebben gewoon geen verstand van votbal ( en zijn feyenerder).. alle respect voor feyenoord hoor, maar die 2 kunnen toch voor geen zak voetballen man! die Kuyt vooral.... alle doelpunten die hij maakt, schiet elke spits er wel in.
Als ik dan toch spitsen moet aanwijzen dan beter Hoogendorp of Huntelaar... mensen die een actie vorzich kunnen maken.
en wat te denken van Eric Nevland
laatste aanpassing
Barry van Galen