Partyflock

Forumonderwerp · 772000
Waarschuw beheerder
dans jij, sta jij alleen met je hoofd te schudde, of zit jij veel op een feest ?
Waarschuw beheerder
Dansen :yes:!!

Waarschuw beheerder
donateur
het probleem bij mij is als ik slik word ik nogal lui

heej, dat heb ik nou ook altijd, haha :D
ga ik de hele avond op de tribune zitten spacen en met iedereen lullen en dan om 5 uur kijk ik 's op mn horloge en kom tot de conclusie dat ik de hele avond nog niet gedanst heb. schandalig!

Waarschuw beheerder
eerste wat ik doe op een feessie is bier halen.. dan btje loskomen en kruipend naar huis

Waarschuw beheerder
:bounce::bounce:

:smoke:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dansuh hakkuh de hele avond door :bounce: :bounce:
heel soms eventjes staan of zitte om bij te kome

Waarschuw beheerder
combinatie, staan en dansen, maar nooit zitten! word je enkel maar lam van! :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wilkers80 op maandag 23 mei 2005 om 16:48:
ik loop vooral heel veel rondjes, ben altijd een groot deel van de avond iedereen kwijt, volgens mij soms tot vervelend aan toe voor andere mensen

valt wel mee hoor, we weten het van je haha
maar ik dans zo veel mogelijk en af en toe een pauze
Waarschuw beheerder
Dansen natuurlijk, ik kan echt niet stilstaan op een feest :bounce:
Waarschuw beheerder
stil staan op een feest :vaag:
Right...
Tuurlijk dans k! waarom ben ik anders op een feest..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dansen natuurlijk :bounce:

Waarschuw beheerder
de hele nacht hakkuh:P

en sta pas stil op het moment dat ik sta te wachten bij de garderobe op me jas:D:P

Waarschuw beheerder
ik loop meestal x rond, even kijken of ik bekenden zie, vervolgens zoek ik een leuke plek op midden in de zaal ,waar ik gezellig op de grond ga zitten(y)

Waarschuw beheerder
Dansen kan ik niet wel Hakkûh van de eerste 10 minuten tot de laatste 5minuten (want dan is ie meestal Voel je deze bass en dat nummer kan ik echt niet meer horen).
Be aware if I see some pussy ass weak motherfuckers die zitten te sms'en of in het slaap aan het vallen zijn voor 3uur, want dan trek ik je mee naar de core of da hardcoredome. Wanna sit down? Then stay home and wank off at a Britney Spears clip!

Waarschuw beheerder
ik zit iedere week op ene feest en sta zeker niet stil wat moet je daar doen als je allen met je hoofd schud nee nee lekker dansen hoor :D
Waarschuw beheerder
kan op een feest echt nooit stilstaan!
Waarschuw beheerder
beetje vaag doen, dansen, springen.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Als de muziek naar me smaak is, ben ik niet van de dansvloer af te slaan... :bounce:

Waarschuw beheerder
Gek doen!!! Waarom ga je anders na een feest om stil in een hoekske te gaan zitte kende beter na een concert van beethove gaan...Lekker genieten!!!!
Waarschuw beheerder
stil staan op feesten? wahahah kon ik maar eens stil staan op feesten das echt moeilijk!

Waarschuw beheerder
hele avond op een kruk hangen... echt tof.. daar doe ik het voor(Y)

:s

Waarschuw beheerder
donateur
hele avond pam weg van de kaart :D

Waarschuw beheerder
:bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
van de kaart? :vaag: ik wist niet eens dat me avond op een kaart stond! :| jij wel?
Waarschuw beheerder
Ik dans echt veel en de hele avond door (ik heb niet voor niks een bijnaam ;) )
Het is alleen jammer dat er altijd een groep dooien om me heen stil staan die me de ruimte niet geeft om te dansen :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissCrimiRaveClown op donderdag 2 juni 2005 om 02:18:
van de kaart? :vaag: ik wist niet eens dat me avond op een kaart stond! :| jij wel?

:[

Waarschuw beheerder
donateur
:dood:
Waarschuw beheerder
hej je bent een beetje groen :| gaat et wel goed met je? :O zal ik een kopje warme melk voor je maken?

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, als ik op een feest ben dan ga ik ook los mits de juiste muziek gedraaid wordt die ik ook verwacht had :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MissCrimiRaveClown op donderdag 2 juni 2005 om 02:22:
hej je bent een beetje groen :| gaat et wel goed met je? :O zal ik een kopje warme melk voor je maken?

een kusje is voldoende 8)

Waarschuw beheerder
donateur
:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
:o

beter ?

Waarschuw beheerder
donateur
en nu?

Waarschuw beheerder
donateur
samen?

Waarschuw beheerder
donateur
berend botje ging uit varen ... 8)
Waarschuw beheerder
ik sta absoluut nie stil..

alleen als ik ff moe ben :9

Waarschuw beheerder
Dansen en af en toe ff zitten... Je gaat toch niet naar een feest om stil te staan...
Waarschuw beheerder
nah je heb af en toe wel van die mensen en dan wil je ff lekkah loss gaan maar dan staan hun weer in de weg dan denk ik ga toch an de kant staan ofzo :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op maandag 23 mei 2005 om 16:21:
Dansen natuurlijk, daar is zo'n feest toch voor!!!

Waarom, je ken toch ook voor de muziek en alles erom heen komen?

Ik doe van alles een beetje ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaa ik sta ook wel eens stil, maar je hebt van die mensen die de hele avond maar een beetje stil staan met hun armen over elkaar... Lijkt me ten eerste niet echt leuk ofzo en ten tweede staan ze in de weg voor mensen die wel lekker los willen gaan!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 09:02:
Jaa ik sta ook wel eens stil, maar je hebt van die mensen die de hele avond maar een beetje stil staan met hun armen over elkaar... Lijkt me ten eerste niet echt leuk ofzo en ten tweede staan ze in de weg voor mensen die wel lekker los willen gaan!

dat bedoel ik ;)
Waarschuw beheerder
dansen natuurlijk :[!!!!!!!!!!

Ooowja en soms ben ik heel ver heen en dan moet ik toch echt even stoppen!!
Of ik ben nuchter en heel erg moe, maar van die mensen die heel de avond stilstaan onder het motto "Ik luister gewoon naar de muziek" mogen 'm van mij best achteraan gaan "chillen" ;)
Waarschuw beheerder
Af en toe zitten of stilstaan en genieten:yes:
Maar het meest nog dansen:bounce:

Waarschuw beheerder
eerste uur/2 uur sta ik vrij stil. Dan moet ik er een soort van inkomen. Daarna ga ik continue door met :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juni 2005 om 09:58:
eerste uur/2 uur sta ik vrij stil. Dan moet ik er een soort van inkomen

Had ik ook altijd, maar laatste tijd lukt dat inkomen helemaal niet meer. Altijd wel gezellig beetje rustig aan doen, maar achteraf wel zonde van je feestje :(
laatste aanpassing