4775x bekeken
Hoezo ? Toen NEC-ers (lees: Jasje dasje lui, met een NEC-trui) klappen hebben gekregen in Rotterdam hoorde ik ook geen mensen klagen ?
Dat was een klein groepje tegen een klein groepje (6-6 ofzo)en die mensen liepen bijdehand te doen over kakkerlakken.
Dat vind ik heel wat anders (ookal is het kansloos) als met 30 man, een mannetje of 10 a 15 (als het er al zoveel waren, er waren ook nog meissies bij) aanvallen met barkrukken, riemen en ploertendoders.
Maar goed, gebeurd is gebeurd en volgend jaar weer een nek-Feyenoord zullen we maar zeggen.
laatste aanpassing
donateur
Dat was een klein groepje tegen een klein groepje (6-6 ofzo)en die mensen liepen bijdehand te doen over kakkerlakken.
Dat vind ik heel wat anders (ookal is het kansloos) als met 30 man, een mannetje of 10 a 15 (als het er al zoveel waren, er waren ook nog meissies bij) aanvallen met barkrukken, riemen en ploertendoders.
Maar goed, gebeurd is gebeurd en volgend jaar weer een nek-Feyenoord zullen we maar zeggen.
Eerlijk is eerlijk, ik heb er zelf niet tussen gestaan, dus ik heb niet de exacte aantallen gehoord. Wat ik wel hoorde, is dat de mensen uit Rotterdam niet vies waren voor wat onrust.
Maar goed, ik kan niet eerlijk oordelen zonder alles meegemaakt te hebben..
Waren op zeker geen hooligans van Feyenoord maar normale gasten die altijd buiten combi's e.d. met de trein reizen.
Ze moesten vanaf de bus gewoon langs die kroeg om bij het stadion te komen dus ze waren er niet voor rellen o.i.d.
Maar goed, heeft ook weinig nut om er hier over door te gaan. Want dalijk komen er weer mensen met grootse verhalen en ontspoort het hier in die topic zoals in alle topics
Ze moesten vanaf de bus gewoon langs die kroeg om bij het stadion te komen dus ze waren er niet voor rellen o.i.d.
Maar goed, heeft ook weinig nut om er hier over door te gaan. Want dalijk komen er weer mensen met grootse verhalen en ontspoort het hier in die topic zoals in alle topics
haha, 2-0
Al 60 jaar Helemaal niets voor die havennichten!
laatste aanpassing
Havennichten...? Wat is nou de homohoofdstad van Europa....jah idd Amsterdam...!
Uitslag echt zuur, hopelijk volgend jaar een beter jaar...!
En die uitspraak komt elk jaar weer vrolijk terug! Zet niet gullit op e-bay, zet feyenooit maar op e-bay want dat presteert al jaren bagger!