Partyflock

Forumonderwerp · 771841

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Inmiddels is zo'n btje de honderdste waarschuwing eruit dat we alleen begrijpelijk Nederlands of Engels op t Forum willen en géén "slang". Niet alleen wordt dit konstant door jullie genegeerd, maar jullie zijn bovendien zo kinderachtig om over iedereen die daar iets onaardigs over zegt metéén een klacht in te dienen.

Ik denk dat t een heel goed idee is als jullie daar nu eens mee gaan stoppen (zowel met dat "slang" als al die contactberichtjes) want het wordt eerlijk gezegd een beetje vervelend, ook voor de admins.

Dank U voor Uw medewerking! (die jullie ongetwijfeld gaan verlenen :[ )

hier ff een willekeurig voorbeeld (voor degenen die niet weten wat ik hier met "slang" bedoel)

Eyoo peepz alles chill, wat ik me af vroeg, Houde jullie ook van bana slingeren? Ik sweer ik had dit weekend 4 gerse smaatjez hier en die wilden ook bana slingeren voor het schuren! So flex gewoon. Beter dan masten weetje.

Hebben jullie ook wel eens aan die bana geslingerd gurlies?

laatste aanpassing

upc is toch van chello? :9 ;P

Go skywise!!!! Go Skywise!!!

;)

(6)

pb?? o:)

"slang" ? :/

imitatie "gangsta"-taal :[
laatste aanpassing

'slang' is taal uit de Hood B)

mag ik dan vragen waar UPC voor staat?

ik ging wel kapot om de verhalen van UPC Ferry :P
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 19:02:
imitatie "gangsta"-taal :[

whehe bestaat dat ook al :frusty:
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 18:56:
Dank U voor Uw medewerking! (die jullie ongetwijfeld gaan verlenen :[ )

:respect:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 19:04:
ik ging wel kapot om de verhalen van UPC Ferry

t is soms ook best wel grappig, maar er zitten gewoon af en toe zware beledigingen tussen die de admins er niet uit kunnen halen omdat ze al die uitdrukkingen niet kennen :P

en bovendien moeten ze niet zo kin-der-ach-tig steeds maar weer contactjes sturen als iemand ze met gelijke munt terugpakt, want daar hebben we een btje ons buikje van vol

als je wil uitdelen, moet je ook bereid zijn te incasseren :yes:

en zo is dat!!! :[

hahaha jah idd(y)

:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 18:56:
hier ff een willekeurig voorbeeld (voor degenen die niet weten wat ik hier met "slang" bedoel)

Eyoo peepz alles chill, wat ik me af vroeg, Houde jullie ook van bana slingeren? Ik sweer ik had dit weekend 4 gerse smaatjez hier en die wilden ook bana slingeren voor het schuren! So flex gewoon. Beter dan masten weetje.

Hebben jullie ook wel eens aan die bana geslingerd gurlies?

Wtf :|

een banana slingeren?

Alleen als ze van Chiquita zijn b)

"Don't ask me, I haven't got the faintest idea" :/
Ja toch, je weet wat ik wil met een bana in me bil! :/
Helemaal met onze topic opener eens... (y)
Artiest Z1ppo
net of dat die lui der naar gaan luisteren :vaag:

Ik vind ze wel grappig :(

Over de slang: slang is een onderdeel van hun levensstijl. Net als dat sommige mensen met een accent praten doen zij dit ook. Als vervolgens hun topics worden gesloten omdat er slang in voorkomt, is het logisch dat zij ook klachten in gaan dienen als andere mensen zich niet aan het beleid houden ( schelden of zelfs discrimineren!)

Als Ferry een lauw topic opent over een van zijn avonturen (waar hij soms wel een half uur over doet om die verhaal te schrijven) wordt het topic binnen een uurtje gesloten of zelfs helemaal verwijdert omdat mensen gaan huilen dat er slang in voorkomt, terwijl de zoveelste topic over pillen of lonsdale gewoon open blijft.

Het is helemaal krom als er vervolgens iemand van UPC wordt gebanned omdat hij slang gebruikt, terwijl sommige mensen hier op partyflock gewoon keihard aan het discrimineren zijn en die krijgen niet eens een waarschuwing.

als je wil uitdelen, moet je ook bereid zijn te incasseren

het verschil is dus dat UPC steeds de lul is en worden gebanned of de topics worden gesloten, terwijl die racisten en mensen die schelden niet worden aangepakt.
Hun dienen alleen maar die klachten in om te laten zien dat andere mensen ook fout zijn en ook aangepakt moeten worden, maar daar wordt vaak niets mee gedaan.

Als de admins de UPC gewoon met rust laten en niet steeds hun topics sluiten, zullen ze ook ophouden met klachten indienen.
En al die bekrompen mensen die niet tegen slang kunnen hebben gewoon pech, dan moeten ze die topics maar niet lezen.

De admins doen ook maar hun werk, denk dat ze pas wat gaan doen als iemand het rapporteert! En als er in het beleid staat geen slang, naja dan niet... DSW geeft er nog een reden voor ook! Zelfde geldt voor discrimineren uiteraard, en ook daar wordt tegen opgetreden (is maar een vermoeden hoor :o :p)
Lees slang als in SLENG .... *zucht*

denk dat ze pas wat gaan doen als iemand het rapporteert!

dat is het probleem! ze luisteren teveel naar bekrompen mensen die al gelijk op het envelopje drukken als ze 1 woordje niet snappen.

DSW geeft er nog een reden voor ook!

Die reden klopt niet. Laat mij maar een voorbeeld zien van "zware beledigingen" door slang

Urban gangsta (respect 2 u homie) was trouwens ook een mooi voorbeeld. Hij werd aan alle kanten verrot gescholden, terwijl hij zelf altijd vriendelijk bleef. Uiteindelijk is Urban gangsta zelf gebanned, omdat de admins teveel luisterden naar de kudde flockertjes die er niet tegen konden dat Urban gangsta afweek van de standaard partyflocker

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 23:59:
De admins doen ook maar hun werk, denk dat ze pas wat gaan doen als iemand het rapporteert!

Ook dat is krom, ik kan me een keer herinneren dat een of andere nerd in het "Bekvechttopic" steeds iedereen zat uit te dagen en als je dan wat terug zei wist ie niet hoe snel ie het envelopje moest indrukken.
Het stomme was dat je gewoon meteen een waarschuwing kreeg zonder dat er werd nagegaan hoe & waarom :s

Ik stoor me er in ieder geval niet aan.
Ik ook niet ... Stoor me meer aan de "NL" figuren hier op flock :/

Over de slang: slang is een onderdeel van hun levensstijl. Net als dat sommige mensen met een accent praten doen zij dit ook. Als vervolgens hun topics worden gesloten omdat er slang in voorkomt, is het logisch dat zij ook klachten in gaan dienen als andere mensen zich niet aan het beleid houden ( schelden of zelfs discrimineren!)

Nee, dat is NIET logisch. Dat is terugpakken. Die topics worden gesloten omdat we DUIDELIJK hebben gesteld dat we alleen begrijpelijk Nederlands of Engels op t Forum willen, ze daarvoor tientallen keren zijn gewaarschuwd en gewoon dóórgaan.

En waaróm willen we hier alleen begrijpelijk Nederlands of Engels? Omdat we niet van plan zijn om een stel extra admins neer te zetten ALLEEN maar om HUN berichten na te lopen. Dat je met een accent PRAAT wil overigens nog helemaal niet zeggen dat de met een accent moet SCHRIJVEN. (Overigens kunnen ze in hun staaaaaapels contactberichtjes opeens WEL normaal Nederlands schrijven... raar he?)

Het is helemaal krom als er vervolgens iemand van UPC wordt gebanned omdat hij slang gebruikt, terwijl sommige mensen hier op partyflock gewoon keihard aan het discrimineren zijn en die krijgen niet eens een waarschuwing.

O, dus jij ZIET het wel, maar je MELDT t niet? Dan moet je ook niet klagen dat er af en toe wat blijft staan. En die UPC-leden krijgen af en toe idd een ban omdat ze alle waarschuwingen negeren, precies zoals iedereen. Ik zou niet weten waarom er voor hen een uitzondering zou moeten worden gemaakt.

En ALS we uitzonderingen zouden moeten maken, dan zouden we hier ook Fries, Duits, Frans, Turks en Arabisch moeten gaan toestaan.

Dat we hier dus geen "slang" willen heeft niks met bekrompenheid te maken, maar gewoon met dat we hier alleen maar Nederlands of Engels willen en géén andere talen of dialecten.

het verschil is dus dat UPC steeds de lul is en worden gebanned of de topics worden gesloten, terwijl die racisten en mensen die schelden niet worden aangepakt.

Mensen die constant waarschuwingen negeren zijn hier idd de lul en als jij denkt dat we racisme en schelden niet aanpakken dan dien je toch fijn een klacht in bij t Landelijk Meldpunt Racisme?

Of is t misschien dat jij alle berichten die wij verwijderen zelf niet meer kan ZIEN? :[

En even een aardig berichtje OVER meneer verwijderd...

Hij klaagt dus wel dat er niks aan schelden en racisme gedaan zou worden, maar hij heeft hier sinds hij lid is zelf maar EEN keer iets aan gedaan, namelijk een melding over iemand die had aangekondigd om HEM te laten verbannen... :[

Beste meneer Koekje... als je zelf zo duidelijk NIET bereid bent om mee te helpen aan een schoner Pf, waarom heb je dan in godsnaam zo veel kommentaar? :/

(de afgelopen maand hebben we overigens zo'n 450 overtredingen wegens racisme uitegdeeld, dus hoezo doen we er niks aan?)
laatste aanpassing

Geachte Wazi's

Inmiddels is zo'n btje de honderdste waarschuwing eruit dat we alleen begrijpelijk Nederlands of Engels op t Forum willen en géén "achterlijke boeren dialecten". Niet alleen wordt dit konstant door jullie genegeerd, maar jullie zijn bovendien zo kinderachtig om over iedereen die daar iets onaardigs over zegt metéén een klacht in te dienen.

Ik denk dat t een heel goed idee is als jullie daar nu eens mee gaan stoppen (zowel met dat "achterlijke dialect" als al die wazi-uitingen) want het wordt eerlijk gezegd een beetje vervelend, ook voor de adminbois.

Dank U voor Uw medewerking! (die jullie ongetwijfeld NIET gaan verlenen )

Waar zijn die "wazibois" dan konstant waarschuwingen aan t negeren? :/ - DSW
laatste aanpassing door een beheerder

Als Ferry een lauw topic opent over een van zijn avonturen (waar hij soms wel een half uur over doet om die verhaal te schrijven) wordt het topic binnen een uurtje gesloten of zelfs helemaal verwijdert omdat mensen gaan huilen dat er slang in voorkomt, terwijl de zoveelste topic over pillen of lonsdale gewoon open blijft.

Leuk dat hij er een half uur over doet zo'n stukje te schrijven, maar de gemiddelde Nederlander zou er vervolgens een uur over moeten doen om datzelfde stuk te ontcijferen. Overigens worden al die pillen en lonsdale topics volgens mij toch echt wel gesloten, zolang dit maar gerapporteerd wordt.

:Z :Z

Wat een gejank zeg.

Wanneer komt het officiele reglementenboek voor PF uit :frusty:

Overigens worden al die pillen en lonsdale topics volgens mij toch echt wel gesloten, zolang dit maar gerapporteerd wordt.

Yep. Als nou alleen de UPC-crew zich wat minder druk ging maken om mensen die hun posts onbegrijpelijk vinden en zich wat meer ging richten op t melden van wazi's zouden we allemaal een heel stuk gelukkiger zijn :)

Wanneer komt het officiele reglementenboek voor PF uit

Wat is er zo moeilijk aan "alleen begrijpelijk Nederlands of Engels"? Daar hoeven we geen boek voor uit te brengen hoor ;)
of gewoon in het duits.
laatste aanpassing

Jij slijmbal bij je pf vriendjes darkskywise, altijd waarschuwingen uitdelen en bij andere doe je niks, beetje dictatoriaal regime hou je erop na, mensen monddood maken. maar geeft niet, ik heb je 50 x gestuurd dat mensen hier onder UPC naam met nep account zitten om ons zwart te maken maar jij doet niks, alleen domme berichtjes terugsturen, en nu waarschijnlijk ook weer waarschuwing geven aan mij omdat ik zeg wat ik denk en bericht weghalen, zoals altijd, beetje triest achter je schermpje.

Maar in een PB zeg je het niet, iedereen moet het lezen de grote stoere darkskywise zegt er wat van pfff

zaai :respect: en u zult :respect: oogsten!

dat is mijn motto

noh gekke meid, als ik mensen heb die zeggen de enige goeie neger is een dooie neger en ik druk op t envelopje gebeurt er niks, en zijn wel 6 andere die dat ook hebben gezien, maar als dan iemand mang zegt boem meteen een ban pffff

hmmmmz... is dit diezelfde Bob Bayer die Pf lange tijd heeft misbruikt voor reclame voor zijn kledingwinkeltje en waar VIER klachten van het Landelijk Meldpunt Discriminatie over zijn geweest?

Bob... waarom gebruik je het vlopje niet voor die meldingen? Of waarom doneer je niet eens wat in plaats van allemaal dingen te eisen op een site waar je nooit één cent voor hebt hoeven te betalen?

onee, dit is Bob Bayer de JOKFLOCKER! :O

noh gekke meid, als ik mensen heb die zeggen de enige goeie neger is een dooie neger en ik druk op t envelopje gebeurt er niks

Geloof je t zelf? Ik niet namelijk! :no:

Kom maar eens met wat bewijzen... waar heeft iemand zo'n melding genegeerd? Die vliegt er hier dan namelijk METEEN uit!
laatste aanpassing

Zat er dus echt aan te denken om donateur te worden ja, en dat lul ik niet maar op deze manier hoeft het niet, heb geen reclame gemaakt, heb foto op mijn profiel gehad van een trui die ik mooi vind, en verder helemaal niks, en ik heb een heleboel waarschuwingen etc gekregen die nergens op slaan.

En racisme? Als er iemand niet racistisch is ben ik het wel

Whaaah hoe kan ik dat nu nog bewijzen moment ik ga voor je zoeken, die jongen zit nog steeds op pf 100.000% die vieze wazi, en ik werd 10 minuten later verbannen omdat ik slang zou praten, bekijk de helft van mijn waarschuwingen en strafpunten eens die slaan helemaal nergens op, en dat ik racistisch ben al helemaal niet want heb vrienden uit alle landen

Jij slijmbal bij je pf vriendjes darkskywise, altijd waarschuwingen uitdelen en bij andere doe je niks, beetje dictatoriaal regime hou je erop na, mensen monddood maken. maar geeft niet, ik heb je 50 x gestuurd dat mensen hier onder UPC naam met nep account zitten om ons zwart te maken maar jij doet niks, alleen domme berichtjes terugsturen

woeiiii.... nog meer onbewijsbare beschuldigingingen :D

ga je lekker? :[