661x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Skrew you
Eh!! Heum...
waarom open je dit topic dan..
Omdat ik benieuwd ben of er ook mensen zijn, die hier toegeven dat ze fan zijn van deze band
Je ziet de laatste tijd veel mensen met een t-shirt van deze band lopen (ook hardcore liefhebbers), en daarom vroeg ik me dit zo af
Als er hier fans zijn van Skrewdriver die naast Hardcore ook naar deze crap luisteren moeten ze maar lekker een theekransje gaan houden op
Ga daar lekker zitten en verwijder hier je PF-profiel.
Zijn we mooi van al dat scheijnheilige rechterhandgewapper af
www.holland-hardcore.com
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Ik vind dit een zeer goede band, overigens slaat de volgende vergelijking meer op jaloezie dan iets anders;
Je bent wel zeer triest als je zegt dat iedere beluisteraar van deze muziek dit doet, want ik vereer zeker geen Hitler, en al helemaal als je wilt gaan beweren dat ieder poster van Holland-Hardcore dit doet.
Als er hier fans zijn van Skrewdriver die naast Hardcore ook naar deze crap luisteren moeten ze maar lekker een theekransje gaan houden op
www.holland-hardcore.com
www.holland-hardcore.com
Je bent wel zeer triest als je zegt dat iedere beluisteraar van deze muziek dit doet, want ik vereer zeker geen Hitler, en al helemaal als je wilt gaan beweren dat ieder poster van Holland-Hardcore dit doet.
maar het neigt wel naar racisme/fascisme, dus het trekt je wel aan op een of andere manier...leg is uit dan
(permanent verbannen)
Ik luister tegenwoordig meer rock dan terror&speedcore enzo, vind dat vooral hardcore een synoniem is voor drugs dus ben niet van plan nog veel naar feesten te gaan.
Af en toe is meer dan genoeg.
En omdat ik veel rock luister, veel naar cafe's met livebands ga, gaf een goede vriendin me een cd van skrewdriver.
Vond hem zeker goed.
En ja, hun teksten zijn facistisch, maar ik vind het mooie muziek, teksten vind ik overigens vaak ook goed, maar je hoeft het niet overal mee eens te zijn toch?
Nirvana is ook goed, maare ben jij het eens met de dingen die daarin besproken worden zoals zelfmoord?
Mensen moeten eens kappen alles in een verdomdenhoekje te stoppen wanneer het niet in hun straatje past.
Af en toe is meer dan genoeg.
En omdat ik veel rock luister, veel naar cafe's met livebands ga, gaf een goede vriendin me een cd van skrewdriver.
Vond hem zeker goed.
En ja, hun teksten zijn facistisch, maar ik vind het mooie muziek, teksten vind ik overigens vaak ook goed, maar je hoeft het niet overal mee eens te zijn toch?
Nirvana is ook goed, maare ben jij het eens met de dingen die daarin besproken worden zoals zelfmoord?
Mensen moeten eens kappen alles in een verdomdenhoekje te stoppen wanneer het niet in hun straatje past.
laatste aanpassing
best vreemd dat je die twee groepen vergelijkt, hitler aanbidden en zelfmoord aanbidden zijn twee totaal verschillende dingen waar ik het niet mee eens ben. Maar skrewdriver probeerd mensen voor zich te winnen, en creert haat. Dat heeft nirvana niet gedaan, al werden er wel mensen beinvloed door de teksten van de zanger.....maar dat is altijd zo...
het gaat erom of het ook het doel is van de desbetreffende band. En voor skrewdriver geld, ze zijn het eens met hitlers theorieen, fout fout fout......
het gaat erom of het ook het doel is van de desbetreffende band. En voor skrewdriver geld, ze zijn het eens met hitlers theorieen, fout fout fout......
(permanent verbannen)
Zal allemaal best, ik blijf het gewoon draaien, vind het goede muziek.
En heb mijn zwarte ex-stiefmoeder vandaag ook niet horen klagen erover dusja..
En ja boeit mij het dat ze het daarmee eens zijn, ik koop eerder geen lonsdale dan geen cd van hun.
ik leef dan ook niet in dezelfde wereld waarin jij dat doet.
Ik maal niet om racisten nationalisten en mensen die Hitler vereren, ik ken er zoveel, en ben geen neger, geen jood, geen homo dus voor mij is het heel anders dan jou warschijnlijk.
En heb mijn zwarte ex-stiefmoeder vandaag ook niet horen klagen erover dusja..
En ja boeit mij het dat ze het daarmee eens zijn, ik koop eerder geen lonsdale dan geen cd van hun.
ik leef dan ook niet in dezelfde wereld waarin jij dat doet.
Ik maal niet om racisten nationalisten en mensen die Hitler vereren, ik ken er zoveel, en ben geen neger, geen jood, geen homo dus voor mij is het heel anders dan jou warschijnlijk.
laatste aanpassing
zwarte ex stiefmoeder? klinkt vrij denigrerend
je moet lekker doen wat je zelf wilt...
je moet lekker doen wat je zelf wilt...
Skrewdriver (Ian Stuart iig) staat er wel om bekend om Waffen-SS te vereren iig...dus ja...niet zo heel vreemd dat de link getrokken wordt lijkt mij nee...
ian stuart is dood
ik kan nog wel wat info geven, aangezien ik 3 cd's van die hoerenband heb
Een studiegenoot van me luisterde veel van dit soort crap. Skrewdriver maakt echt wel mooie muziek, maar ik wist in eerste instantie niet waarover het ging. Het is vies nazi-spul... maar als je het gaat vergelijken met bands als chaos 88, aryan nations valt het nog reuze mee.
Niet elk nummer is gevuld met haatteksten, het is meer een uit de hand gelopen levenslied zoals hazes dat probeerde te vertolken.
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
ik kan nog wel wat info geven, aangezien ik 3 cd's van die hoerenband heb
Een studiegenoot van me luisterde veel van dit soort crap. Skrewdriver maakt echt wel mooie muziek, maar ik wist in eerste instantie niet waarover het ging. Het is vies nazi-spul... maar als je het gaat vergelijken met bands als chaos 88, aryan nations valt het nog reuze mee.
Niet elke tekst is gevuld met haatteksten, het is meer een uit de hand gelopen levenslied zoals hazes dat probeerde te vertolken.
Niet elke tekst is gevuld met haatteksten, het is meer een uit de hand gelopen levenslied zoals hazes dat probeerde te vertolken.
Danku
Die teksten van hun vind ik ook zo slecht niet, al heb ik maar 1 cdtje.
schoonmoeder van........ afkomst
Zijn er ook fans van de band Skrewdriver hier? 
Ik zal overigens gelijk maar even vermelden dat ik geen liefhebber ben..
Om misverstanden te voorkomen
Om misverstanden te voorkomen
Zijn er hier naast dance liefhebbers ook mensen die fan zijn van Skrewdriver?
Kun je op verschillende manieren gebruiken, flapdrol..
Kun je op verschillende manieren gebruiken, flapdrol..
Maar dat staat er niet, flapdrol
laatste aanpassing
oi oi, get your head shaved 
niet