Partyflock

Forumonderwerp · 771749

Waarschuw beheerder
wat is het goorste wat je ooit hebt meegemaakt?
hehehe

Waarschuw beheerder
[img width=250 height=168]http://upload.mcgill.ca/alumni-services/neckrings.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik kreeg een keer een foto via de mail,van een maat.
Die was namelijk ook al te grazen genomen.
was een kerel en die trok zn billen zover uit elkaar dat je gewoon misselijk dr van werd.echt ver,kent iemand die foto?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 14:38:
wat is het goorste wat je ooit hebt meegemaakt?

Waarom wil je dat weten?
Of wil je gewoon succesvol topic openenen?

Waarschuw beheerder
een zwerver die roggelde voor de ingang van een bakkerij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8)J-D-W8) op donderdag 5 mei 2005 om 02:29:
Ik kreeg een keer een foto via de mail,van een maat.
Die was namelijk ook al te grazen genomen.
was een kerel en die trok zn billen zover uit elkaar dat je gewoon misselijk dr van werd.echt ver,kent iemand die foto?

Ranzigggg.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 mei 2005 om 02:25:
Wat voor werk doe je wel niet dan!!???
Dat je een centrifuge op je werk hebt staan, en dat mensen daarin gaan schijten...!!???

ik werk met demente bejaarden.

snap ie?

Waarschuw beheerder
dat iemand ze hengel wou ingooien en hem dus naar achteren deed en dat toen de haak in de oog van me vriendin terecht kwam en dus toen werd er heel hard aan der oog getrokken!!
echt heel vies om te zien

Artiest {SHOWLIST artist 60441, 90448}
Waarschuw beheerder
'dit was ook lkkr smerig ik werkte in de slagerij en zat ook op de slagersschool jawel, en op een gegeven moment moesten we gaan uitbenen, en die gozer deed geen speciaal schort om, uiteindelijk schiet ie uit met zijn mes zo zijn pens in, kwamen ze darmen en zo er half uit, dat was echt ieuw, maar ja als slager zijnde ken je wel tegen een beetje bloed en zo, hebben we een bakkie er onder gehangen en naar het ziekenhuis gebracht

Waarschuw beheerder
me zusje (van ong 3jaar toen) was gevallen, met dr hoofd in een uitlaatpijp van een auto, zat er ook echt een gat in dr kop en t bloed spoot eruit en normaal ben ik daar heen nuchter onder maar met je eigen vlees&bloed raakte ik helemaal in paniek :/
ze heb gelukkig echt maar een vet klein littekente eraan overgehouden

Waarschuw beheerder
oja en ik heb iemand onder de trein zien leggen das ook geen pretje, en eentje die van 9 hoog was afgesprongen op de mt van een jongen die ik kon beetje jammer voor die mt hahaaha