Partyflock

Forumonderwerp · 771572
2 volgers · 26720x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen die drugs gebruiken kunnen zich niet vermaken zonder drugs............

Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind het idd juist topvermaak om alle wazige mensen om me heen te bekijken of om er mee om te gaan (als ik zelf niet te wazig ben:P) met die mensen kun je gewoon vet lachen. wazigheid heerst :yes: maar niet TE natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
en over het algemeen kunnen ze op eigen krecht thuis komen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op dinsdag 12 december 2006 om 15:16:
ik heb nooit een oordeel over mensen die drugs gebruiken gehad, ik denk dat meer mensen dan je denkt het gebruiken hoor.. ook heel goede vrienden van je , waar je het nooit van verwacht had.. gokje.. 80% van de nederlandse bevolking oid?

Daar zit je dus echt veeel te hoog mee, kijk maar naar de volgende cijfers over blijvende gebruikers:

[img width=480 height=332]http://ar2002.emcdda.europa.eu/nl/images/olfig02-nl.gif[/img]

nu.. zolang je maar geen drugs gebruikt om de dag erna je beter te voelen.. gaat het toch best?

Ik denk dat niemand drugs gebruikt om zich de volgende dag beter te voelen, het is eerder zo dat je je de volgende dat juist minder voelt als je drugs gebruikt..

ik vind dat iedereen gewoon lekker zelf moet weten wat die in zijn lichaam stopt.. dus dat het verboden is ed vind ik ook wel jammer daarom

Beetje erg simpele conclusie niet.. dat je zulke uitspraken durft te uiten..

en alcohol is ook nog eens veel slechter voor je

Alcohol slechter voor je dan XTC, Speed, cocaine, e.d.? Serieus, hoe kom je erbij. Mensen die iedereen weekend dronken worden beschadigen zichzelf zeker wel, maar in vergelijking met eerdergenoemde middelen is dat zeker wel minimaal.

Denk alsjeblieft beter na voordat je de volgende keer wat gaat posten (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 december 2006 om 21:37:
Helaas blijkt het in veel gevallen zo leuk te zijn dat mensen het veel vaker doen dan alleen op feestjes. En dat weet je niet allemaal vantevoren

Je weet ook niet van te voren of je een ongeluk op straat krijgt, dus je kan maar beter niet buiten komen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 13:19:
Beetje erg simpele conclusie niet.. dat je zulke uitspraken durft te uiten

Tuurlijk niet simpel, denk je nu echt dat verbieden helpt?
Waarschuw beheerder
Ik denk dat niemand drugs gebruikt om zich de volgende dag beter te voelen, het is eerder zo dat je je de volgende dat juist minder voelt als je drugs gebruikt..

bedoel bijv sos de dag na een feestje ;)
Beetje erg simpele conclusie niet.. dat je zulke uitspraken durft te uiten

voor mij vind ik het jammer.. snap ook wel waarom ze het doen.. heb ik ook gezet.. maar ik mag tog zelf weten wat ik in mijn lijf stop?
en alcohol is ook nog eens veel slechter voor je

hey.. ik hoorde dat laatst.. kan er niks aan doen.
hoorde dat eens in de 2 maanden 1 pilletje neit schadelijk zou zijn.. weet ook niet of het waar is.

de kater van drugs is iig wel veel minder erg dan van alcohol.

x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dr martin op donderdag 14 december 2006 om 13:24:
Tuurlijk niet simpel, denk je nu echt dat verbieden helpt?

Bekijk het van de andere kant, stel je eens voor dat alles legaal verkrijgbaar was, dat er geen verbod op zat. Hoeveel meer mensen zullen er dan niet beginnen aan de drugs omdat het makkelijker te verkrijgen is en omdat het geoorloofd is. Hoeveel meer verslaafden zal je dan wel niet krijgen en hoeveel mensen denk je dat er dan nog 'normaal' functioneren in deze maatschappij. Ik ben inderdaad blij dat het gewoon verboden is, het houd flink wat mensen van de drugs af.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op donderdag 14 december 2006 om 13:27:
de kater van drugs is iig wel veel minder erg dan van alcohol.

Het gaat ook niet alleen maar om de kater, maar ook over de schade die drugs op langere termijn teweeg brengt aan je lichaam en aan je hersenen. True, van alcohol heb je de dag erna een grotere kater, maar als je over een langere periode drugs gebruikt dan breng je jezelf veel meer schade toe.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 13:29:
Bekijk het van de andere kant, stel je eens voor dat alles legaal verkrijgbaar was, dat er geen verbod op zat. Hoeveel meer mensen zullen er dan niet beginnen aan de drugs omdat het makkelijker te verkrijgen is en omdat het geoorloofd is. Hoeveel meer verslaafden zal je dan wel niet krijgen en hoeveel mensen denk je dat er dan nog 'normaal' functioneren in deze maatschappij. Ik ben inderdaad blij dat het gewoon verboden is, het houd flink wat mensen van de drugs af.

Het is toch nu ook al heel erg makkelijk te krijgen. Overal kom je het tegen, en bovendien weet je nooit wat je koopt omdat er altijd rommel in kan zitten. Er is totaal geen controle op kwaliteit. Ook voorlichting geven is moeilijk omdat er nog altijd een taboe op rust.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr martin op donderdag 14 december 2006 om 13:33:
Uitspraak van Rinke-B op donderdag 14 december 2006 om 13:29:

Het is toch nu ook al heel erg makkelijk te krijgen. Overal kom je het tegen, en bovendien weet je nooit wat je koopt omdat er altijd rommel in kan zitten. Er is totaal geen controle op kwaliteit. Ook voorlichting geven is moeilijk omdat er nog altijd een taboe op rust

ik ben het helemaal met je eens..

en dat van hoeveel mensen er gebruiken, hoevele gebruiken er dnek je iets, die het neit wilen zeggen.

ik kwam er een begevn moment achter dat ik echt maar weinig vrienden heb die neit gebruiken hoor..schrok dr van!
denk dat vooral coke heel onopgemerkt gebruikt wordt. die mensen functioneren nog normaal, niemand die het merkt tog?
denk echt dat die percentages hoger liggen, denk meer dan de helft!!

X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 17:55:
wil je liever een aai over je boll

Ach... als ik die zomaar krijg... sla ik hem niet af..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:03:
en ik denk dat die joyce wel spijt heeft dat ze dat onderwerp heeft aangekaart..

Nee hoor!! Want ik geniet er nog steeds van hoor! Al die reacties!!! Heerlijk!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 14:50:
met wouze kun je lache..

En anders kan je er wel om lachen...

Uitspraak van B*witched op donderdag 14 december 2006 om 08:55:
over het algemeen kunnen ze op eigen krecht thuis komen

Hoe bedoel je?? Met de auto ofzo...

Waarschuw beheerder
Vroeger vooroordeelde ik ook mensen die drugs gebruikten, maar sindsdien ik een keer geprobeerd heb waarom andere mensen ook gebruikten denk ik er heel anders over.

Mensen gebruiken niet om stoer te doen tegen over anderen of iets dergelijk ze gebruiken omdat ze het lekker vinden, beter door voelen, en natuurlijk kunnen we best wel zonder maar ik persoonlijk houdt van variatie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
uhm... nee.. de auto lijkt me niet zo een strak plan,
wel dan???

ik bedoel NIET kruipend achteruit iig..

gewoon op eigenkracht, niet bewusteloos over iemand zn nek hangend.

x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op vrijdag 15 december 2006 om 08:24:
gewoon op eigenkracht, niet bewusteloos over iemand zn nek hangend.

ook daar zijn uitzonderingen op.... Ik heb een keer iemand naar huis gebracht... die van voor niet wist dat ie achteren leefde... zo van de wereld... en dat was niet van de drank...

Dus ik denk dat zoiets per persoon verschilt.... Er zijn ook mensen die onder de tap kunnen gaan liggen en nog steeds een rechte lijn naar huis kunnen lopen...
Waarschuw beheerder
laten we het er maar op houden dat dit een heel vaag soort discussie is.

lekker belangrijk of iemand drugs gebruikt of niet ;)

de een gebruikt een drankje de ander een pilletje weer de ander niks en ga zo maar door..

als we het allemaal maar naar ons zin hebben toch?

vind het allleen een beetje kort door de bocht en bekrompen om te zeggen dat als je drugs gebruikt je een mietje bent.

dan kun je net zo goed zeggen:

wie GTST kijkt is een mietje
of
wie s'morgens bij het opstaan een kopje koffie drinkt is een mietje

enz.

en ik ken weinig mensen die van xtc of coke zo waus zijn dat ze niet meer kunnen lopen.
maar goed. uitzonderingen heb je altijd he joyce?
en dat bevestigd natuurlijk de regel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op vrijdag 15 december 2006 om 12:03:
ook daar zijn uitzonderingen op.... Ik heb een keer iemand naar huis gebracht... die van voor niet wist dat ie achteren leefde... zo van de wereld... en dat was niet van de drank...

en de uitzondering bevestigd natuurlijk de regel.

ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die van sos of een pilletje niet meer kon lopen iig.

mensen kunnen heel raar doen idd.. en je kan er goed om/mee lachen.. maar gewoon in slaap pleuren op de stoep bijv of niet meer kunnen lopen heb ik iig nog nooit meegemaakt.

maar laten we het er maar op houden dat deze hele discussie een beetje wazig is ;)

ik vind het bekrompen en kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die drugs gebruikt een mietje is.
dan kun je ook zeggen:

iedereen die GTST kijkt is een mietje
of
iedereen die s'morgen een bakkie koffie drinkt is een mietje
of iedereen die voor hij/zij naar bed gaat nog even tv kijkt is een mietje.

en die paar die idd helemaal niet meer zonder kunnen, ik denk niet dat je hun mietjes kunt noemen.
bijv dakloze junks, zouden waarschijnlijk ook liever gewoon een huis hebben en een "normaal" leven.
maar dat geld voor alle daklozen, en niet alleen die die drugs gebruiken.

kom uit je glazen kooitje, kijk om je heen en geniet gewoon van het leven.

daar hoef je geen drugs bij te gebruiken, maar degene die dat wel lekker vinden, laat hun dat gewoon lekker doen.. zonder je daar over op te winden. heb je last van ze???

jou stelling maakt netzoveel "sense" als de volgende:

iedereen die geen drugs gebruikt is een mietje.

slaat allemaal nergens op gewoon!

zo.. ik heb mijn zegje weer gedaan ;)

X
Waarschuw beheerder
o.. das gek.. eerst stond mijn antwoord er nog niet bij.. nu dubbel :p

nja wel lekker duidelijk ;)

x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op vrijdag 15 december 2006 om 13:22:
en de uitzondering bevestigd natuurlijk de regel.

ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die van sos of een pilletje niet meer kon lopen iig.

mensen kunnen heel raar doen idd.. en je kan er goed om/mee lachen.. maar gewoon in slaap pleuren op de stoep bijv of niet meer kunnen lopen heb ik iig nog nooit meegemaakt.

maar laten we het er maar op houden dat deze hele discussie een beetje wazig is

ik vind het bekrompen en kort door de bocht om te zeggen dat iedereen die drugs gebruikt een mietje is.
dan kun je ook zeggen:

iedereen die GTST kijkt is een mietje
of
iedereen die s'morgen een bakkie koffie drinkt is een mietje
of iedereen die voor hij/zij naar bed gaat nog even tv kijkt is een mietje.

en die paar die idd helemaal niet meer zonder kunnen, ik denk niet dat je hun mietjes kunt noemen.
bijv dakloze junks, zouden waarschijnlijk ook liever gewoon een huis hebben en een "normaal" leven.
maar dat geld voor alle daklozen, en niet alleen die die drugs gebruiken.

kom uit je glazen kooitje, kijk om je heen en geniet gewoon van het leven.

daar hoef je geen drugs bij te gebruiken, maar degene die dat wel lekker vinden, laat hun dat gewoon lekker doen.. zonder je daar over op te winden. heb je last van ze???

jou stelling maakt netzoveel "sense" als de volgende:

iedereen die geen drugs gebruikt is een mietje.

slaat allemaal nergens op gewoon!

zo.. ik heb mijn zegje weer gedaan

X

Hulde!!!:respect: Kon ut niet beter onder woorden brengen...:respect:
Waarschuw beheerder
:) ThnX

soms zeg ik ook wel eens iets zinngis ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hihi.:D

Weet je wat het is?

Laat iedereen idd in zijn waarde, de een doet het met en de ander zonder...;)

Ik kan het ook accepteren dat mensen het niet doen! Is tog prima!(Y);)

Laat de mensen die het zonder drugs doen dan ook accepteren dat ik wel af en toe het lekker vind om te doen, ieder zijn ding...:cheer:

Waarschuw beheerder
Beetje erg simpele conclusie niet.. dat je zulke uitspraken durft te uiten..

is wel de waarheid
zo heeft de regering controle over het spul
controle over criminaliteit
en verdiene ze er nog aan

drugs moet legaal
word het in farmaceutische bedrijve kwalitatief gemaakt
geen rotzooi meer
geen dode meer door rotzooi bij de pep
geen pma dode meer die denke dat ze gewoon mdma hadde
......
Waarschuw beheerder
mee eens! geef mij mar een pilsje of een sigaret dan die vuile rotzooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van joyce83 op zondag 1 mei 2005 om 19:51:

Als ze dat wel konden zouden ze ook niet gebruiken toch???????

ikben het helemaal me je eens mensen die drugs gebruiken zijn geen mensen maar zombies beetje op de bank zitten en geen zinnig woord zeggen pffff saai hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 10:41:
ikben het helemaal me je eens mensen die drugs gebruiken zijn geen mensen maar zombies beetje op de bank zitten en geen zinnig woord zeggen pffff saai hoor

dus omdat jij het saai vind , wil je dat je vrienden of andere mensen op het feest geen drugs gebruiken.

beetje scheef, die mensen hebben het hardstikke naar hun zin, en da wil je dat ze dat niet doen, omdat jij het dan niet zo naar je zin hebt??

iedereen mag het toch gewoon naar zijn zin hebben?

misschien vinden je vrienden jou ook wel saai als je niet gebruikt, maar niemand zal je vragen of toch misschien een pilletje wilt nemen!
waarom dan wel andersom??

ik ga zelf gewoon niet zitten als ik uit mn dak ben. als je eenmaal zit, wi je niet meer opstaan nl.
en dat vind ik achteraf zonde van mijn feestje.
maar dat moet iedereen toch voor zichzelf weten??

beetje jammerlijke mening vind ik, soort van egoïstisch eigelijk wel.

X
Waarschuw beheerder
ja die mensen die drugs gebruiken hebben het vast naar hun zin :( das het hele probleem.. als ze achter de nadelen komen is het vaak al te laat laten we het dan zo stellen :DRUGSGEBRUIK IS ZWAK & DOM!;) En ieder die daar even wat langer over nadenkt WEET dat ik gelijk heb;)
Waarschuw beheerder
weer zo een jammerlijk antwoord..

mag iedereen dat voor zichzelf weten en bepalen alsjeblieft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Duivelsgebroed(6) op maandag 18 december 2006 om 12:28:
ja die mensen die drugs gebruiken hebben het vast naar hun zin das het hele probleem.. als ze achter de nadelen komen is het vaak al te laat laten we het dan zo stellen RUGSGEBRUIK IS ZWAK & DOM! En ieder die daar even wat langer over nadenkt WEET dat ik gelijk heb

Thanks for the bullshit! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)Duivelsgebroed(6) op maandag 18 december 2006 om 12:28:
En ieder die daar even wat langer over nadenkt WEET dat ik gelijk heb

of dat je graag je eigen mening doordrukt.

ik zou niet weten waarom je gelijk hebt...?????

ik heb een prima leven.. niets te klagen werk een huis etc..
en dan vind je mij zwak en dom, omdat ik in het weekend weleens een pilletje neem..

ik vind het toch ook niet dom dat jij TV kijkt of koffie drinkt.

ieder zijn eigen ding hoor.

heel leuk dat je dat zo roept, maar onderbouw dan eens??
behalve dat het slecht is voor je lichaam.. maar dat zijn zoveel dingen. je drinkt toch ook gewoon koffie, eet ook weleens frites, of snoept toch ook weleens wat?
je drinkt zeker ook geen alcohol dan?
het enige wat ik dom vind is roken.. ik doe het ook, en vraag me dan ook steeds weer af: waarom doe ik dit?
je hebt er niets aan, alleen maar geld uit geven en teer in je longen stoppen.. mja.. t is zo verslavend hè?! ;)
Waarschuw beheerder
nou precies tis verslavend.. Je komt er wel achter waarom het dom is. Er zijn zeer weinig mensen die er mee om kunnen gaan de meesten raken vroeg of laat verslaafd.. Ok dan vergeten we even dat het slecht is voor je lichaam. Ooit aan gedacht dat het stigmatiserend is voor je persoonlijke ontwikkeling, het vormen van je eigen ik? Dit is bewezen en ik heb het zelf ook ervaren.. idd iedereen zijn eigen ding, jullie moeten het zelf weten, respecteer ik ook. maar dat neemt niet weg dat het dom is.. was je nog niet dom, dan wordt je het wel als je regelmatig gebruikt.. maakt niet uit toch?? domme mensen moeten er ook zijn.. nu heb je misschien een prima leven, en hoop voor jou dat dat zo blijft! moet te doen zijn hoor! En zo te zien ben jij er ook niet vies van om je mening door te drukken.. ik ook niet, dus blijf ik erbij dat het dom is! en ik daag je uit mij te vertellen waarom dat niet zo zou zijn! en kom nou niet met antwoorden als: als je ermee om kan kan gaan & het beperkt is het niet erg.. bullshit!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op maandag 18 december 2006 om 13:18:
het enige wat ik dom vind is roken.. ik doe het ook, en vraag me dan ook steeds weer af: waarom doe ik dit?
je hebt er niets aan, alleen maar geld uit geven en teer in je longen stoppen.. mja.. t is zo verslavend hè?!

hier ben ik het wel mee eens ja, rook zelf ook, alleen ik rook alleen wanneer ik alcohol drink. Op het werk of gewoon doordeweeks als ik niet drink zul je mij ook niet zien roken. Als ik sochtends vroeg een sigaret op steek vind ik het ook echt smerig. Weet niet wat het precies is, maar met een biertje smaakt het echt lekker.
Drank is ook drugs zelfde als idd koffie of andere meuk. Ben van mening dat drank toch wel een stukje erger is als xtc, coke of andere bende.
Ik kan me wel vermaken zonder te drinken op een feest, alleen heb ik het dan wel degelijk minder naar m'n zin en zal ik eerder naar huis gaan. Vind het te lekker een biertje erbij. :bier:
Waarschuw beheerder
neehoor.. niets als je er mee om kan gaan.

zolang je maar gewoon de dingen die moeten gebeuren blijft doen, zoals naar je werk gaan voor je zelf en evt kinderen of dieren zorgen..
zolang je op een feestje uit je dak gaan, en serieus aan het werk zijn en je verplichtingen nakomen maar uit elkaar kunt houden.

wat heeft het te maken met het vormen van je eigen ik?
die snap ik niet helemaal..
als je een dagje op bed blijft of niets meemaakt, heeft dat toch ook geen invloed?

kijk.. je mag van mij absoluut vinden dat het dom is, maar val daar dan de mensen die dat niet vinden niet mee lastig snap je?

ik zie het gewoon als een soort hobby, als je er toevallig zin in hebt doe je het, en heb je er geen zin in, dan niet.
en als ik er door de week zin in heb, doe ik het uiteraard ook niet, omdat ik dan mijn verplichtingen niet kan nakomen de volgende dag, zoals fris op mijn werk verschijnen.

en waarom word je er dom van?
omdat het slecht is voor je hersenen? dat is alcohol ook ;)

en dan nog heeft het niets met de stelling te maken, of jij vind dat het zo slecht voor je is? de vraag was of je een mietje bent als je drugs gebruikt,omdat je je dan zonder niet zou kunnen vermaken.

ennuh.. waarom is het bullshit dat het geen kwaad kan als je bijvoorbeeld 1ns in de 3-4 maanden een half pilletje neemt?

vraag me wel af.. volgens mij heb je zelf ook gebruikt?
hoezo ben je ineens van gedachten veranderd?
misschien dat jij iets weet, of ervaren hebt, dat ik niet weet?

ik zal nooit zeggen dat drugs goed voor je is, maar dat je het gebruikt, wil niet zeggen dat je er afhankelijk van bent of een mietje bent ;)

X
Waarschuw beheerder
een persoon om wie ik zelf erg veel geef heeft erg veel problemen met drugsgebruik en daardoor heb ik er echt een schijthekel aan gekregen wat hij mij en mijn hond en anderen onbewust heeft aangedaan heeft er echt voor gezorgd dat ik er een schijt hekel aan heb. ben het er zeker mee eens dat drugs gebruik niet direct zegt dat je een mietje bent maar ken wel erg veel mensen die het doen omdat anderen het doen & dat is zeker zwak. Ik blijf het dom vinden en ik vind ook dat ik dat mag zeggen..Als ik nu meer tijd had zou ik wel een uitgebreider antwoord geven maar moet zo weg. ben blij dat jij je mening in ieder geval goed onderbouwt en op een redelijke manier de discussie aangaat
Waarschuw beheerder
ik ben aan het werk, dus heb ook niet echt veel tijd, maar wil het graag van je horen.

een ander keertje dan wellicht?

x
Waarschuw beheerder
oke prima, ik ben een uur of 3 weg, moet lopend wat boodschappen gaan doen zodra ik terug ben reageer ik wel weer;)
x
Waarschuw beheerder
jazeker drugs is slecht voor je geef maar aan mij ik ben tog een badguy:P
Waarschuw beheerder
jij de man... als ik nogges wat heb/vind hier in huis stuur ik het jou, ok?:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van joyce83 op zondag 1 mei 2005 om 19:51:

Vind dit zomaar een kromme beredenering :yes:
Met drugs vermaak ik me prima, maar zonder ook!
Waarschuw beheerder
Iedereen zegt elke keer maar weer dat alcohol slechter is dan drugs....hoe komen ze er toch bij???
Als je drugs net zoveel als alcohol gebruikt, dan weet ik voor 100% zeker dat de alcohol gebruiker er na een paar jaar beter uit ziet.

Ik daarmee bedoel ik ongeveer de volgdende vergelijking:

elke dag 3 pilsjes drinken, tegenover, elke dag een half pilletje opkauwen of een snuifje coke wegsnuiven

Ik denk dat dat ongeveer een redelijke vergelijking is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
elke drugs word gevarieerd in soft en hard drugs
ik zelf persoonlijk vind dat belaggelijk elke drug is verslavend en is fucking up the brain .
alcohol . tjah men zegt dit men zegt dat alcohol is niet zo erg verslavend als andere drugs peukuh zijn heel verslavend maar je bek gaat er niet van invallen en das bij alcohol ook ,het fuckt niet echt zwaar op de hersens en verdere drugs wel maar als je zwaar alcolieke ben dan ziet alles er ook niet echt best voor je uit :beer:

maar effe on topic mensen kiezen hun eigen weg
maakt niet zo zeer uit als een vage naast je staat te spacen laat hem lekker gaan :) en een biertje dat is ook gewoon een verslavend fucking up the brain middel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op dinsdag 19 december 2006 om 14:29:
elke dag 3 pilsjes drinken, tegenover, elke dag een half pilletje opkauwen of een snuifje coke wegsnuiven

denk dat je meer naar het effect moet kijken;)

elke dag waus zijn of elke dag straal bezopen zijn...

ik weet t niet meer wat slechter is. maar maakt ook niet uit.

de stelling slaat gewoon nergens op:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op woensdag 20 december 2006 om 10:35:
denk dat je meer naar het effect moet kijken

Het effect is eigenlijk maar tijdelijk. De roes is immers niet permanent. Ik denk dat je toch meer naar het effect op de lange termijn moet kijken...dat is juist het schadelijke.

Tuurlijk, iedereen moet doen waar ie zin in heeft. Je leeft maar heel even... maar ik denk dat veel mensen niet eens weten wat de gevolgen van sommige drugs zijn.
Als iemand een pilletje of een lijntje koopt tijdens het uitgaan, dan wordt er zomaar blind aangenomen dat het kwaliteitsspul is. Terwijl er van alle soorten prut in kan zitten. Het wordt toch gebruikt.
En dat heb ik met mijn biertje in de disco niet. Daar wordt op gecontroleerd.
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk als je publiciteits bier heb is die zelf aangelengt met water :S

ervaring telt mee ik weet 19 van de 20 x echt wel wat er in zit
je moet niet de drugs willen van een willekeurig dealertje
je moet het gevoel wat de drugs geeft willen en dan kijken waar je een goede kwaliteid van die stof kan verkrijgen :D
Waarschuw beheerder
(Y)

en natuurlijk heb ik het ook over de lange termijn..

maar dan even niet kijken naar 1 pilletje vergeleken met 1 biertje..

maar 1 avond waus vergeleken met 1 avond stomdronken.

snap je?

en idd... koop geen drugs op feestjes ;)

X
Waarschuw beheerder
de stelling slaat gewoon nergens op

Slaat inderdaad als een cocosnoot op een drumstel (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nuncabeatz op woensdag 20 december 2006 om 16:48:
Slaat inderdaad als een cocosnoot op een drumstel

hahahahahahaha dat vind ik nog wel de wijste uitspraak van alles!!

U go!! (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
hahahahahahaha dat vind ik nog wel de wijste uitspraak van alles!!

U go!!

Als het maar wat toevoegt aan deze discussie he? :yes:

Ik pleit voor verder discussiëren :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op woensdag 20 december 2006 om 16:44:

Oke, daar verschillen de meningen ook over he.
Als ik bijvoorbeeld stomdronken wil worden, dan moet ik zo'n beetje 20 baco opdrinken + 10 biertjes....en dan nog kun je niet over "stomdronken" spreken.
Als je dit tegenover 1 a 2 pillen zet, dan vind ik de vergelijking niet redelijk.
Laten we het er maar gewoon op houden dat beiden slecht zijn ( alcohol en harddrugs ) Ik denk dat dit een stelling is die iedereen kan beamen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwa - Ariano op woensdag 20 december 2006 om 19:32:
Laten we het er maar gewoon op houden dat beiden slecht zijn ( alcohol en harddrugs ) Ik denk dat dit een stelling is die iedereen kan beamen

volkomen mee eens!! er staat me trouwens wat bij(kan me vergissen) dat alcohol harddrugs is! 1 poot nat dus
Waarschuw beheerder
wolf... jij zou nog wat gaan vertellen btw ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*witched op woensdag 20 december 2006 om 16:44:

snap je?

:respect: Ik snap het! :respect: