Partyflock
 
Forumonderwerp · 771314
Betreft: evenement: Sensation, zaterdag 2 juli 2005 om 21:00
De line up blijft geheim en daar wordt hevig over gediscussieerd. Maar een ander belangrijk punt van Sensation is het thema.

Wat denken jullie dat ze dit jaar zullen verzinnen?

En wat vonden jullie het beste thema dat Sensation gehad heeft? Ik vond het opwarmen van de ArenA super in 2004!
 
hmmm niet spacen onder water¿ :no: zonde..
 
robotics............ weet je dat echt zeker¿¿? :s
met een kwal zeker :S
de zee net als de kleine zeemeermin ;-)

als het robotics is dan is het een robotkwal
Misschien hebben ze goedkoop die robots kunnen overkopen van UDC's Strike One??
 
Het heeft altijd wat met oude mythology te maken. Zit elk jaar een verhaal in de avond.
Ik denk dat dit jaar het thema de egyptische oudheid zal zal. Je weet wel. Piramides, ra, etc..
Maar ik kan er totaal naast zitten.
Ik zal het morgen wel zien.
 
Het heeft altijd wat met oude mythology te maken

:no:

De 4 elementen zijn toch ook niet mythologisch...
Uitspraak van P@rtylicious op donderdag 30 juni 2005 om 01:55:
Zal proberen om morgen tijdens mijn werk een aantal foto's te maken van zowel het veld als de Sensation de deluxe zalen zodat jullie al een kleine impressie kunnen krijgen wat er sinds afgelopen zondagavond allemaal in de ArenA is gebeurd.

Aan de ene kant lijkt het me wel vet om alvast een beetje te gluren, aan de andere kant verpest je de verassing, ik heb een beetje gemengde gevoelens hierover.

Wat is het nou: Robotics of Sea, of weer wat anders????
Waar kan ik de anthem van sensation white luisteren?
Uitspraak van Lady DC op donderdag 30 juni 2005 om 11:22:
Waar kan ik de anthem van sensation white luisteren?

op slam fm
op radio 538
op je PC, op je stereo, in de auto, op het strand, in de bus/trein, thuis, bij je grootouders noem t maar op..je kan m echt overal luisteren hoor :yes:
laatste aanpassing
en te downloaden??????????????????????
Robotics? Sea?
Beiden niet echt interessant.. :nocheer:


Sea - White.. Oppervlakkige wateren, met mooie vissen, prachtig koraal.
Sea - Black.. Honderden kilometers diep, met reuzachtige vissen die net monsters lijken.

Robotics - White.. de goede robots (van i-robot de film)
Robotics - Black.. de slechte robots (i-robot later in de film) die de wereld willen overnemen.

Wat een fantasie!
 
Artiest JayTD
Ik laat me wel verrassen dit jaar.. :jaja: ik ben ook van plan dit topic niet meer door te lezen voordat ik naar White ben geweest (of dat dat gaat lukken is een 2de... :P)
jay td, daar heb je een punt, ik kijk ook niet meer!
Het thema is 100000% zeker Outer Space

Dus 'de kwal' waar iemand over sprak zal wel een marsmannetje zijn :)
Uitspraak van SnuggLe op vrijdag 1 juli 2005 om 10:22:
Het thema is 100000% zeker Outer Space

Leuk is dat, al die mensen die allemaal zeker weten dat het wat anders is :D Nu weet nog niemand iets :P
Hier wordt je inderdaad niet veel wijzer van, iedereen zegt wat anders, we hebben nu al gehad:

-Robotics
-(deep)Sea
-Outer Space

Uitspraak van SnuggLe op vrijdag 1 juli 2005 om 10:22:
Het thema is 100000% zeker Outer Space

Bron AUB
Die kwal vind ik maar niks..
Vind de namen van alle drie de thema's maar nep!

Afwachten dus :P
Uitspraak van ponx op vrijdag 1 juli 2005 om 10:56:
Afwachten dus

idd nog maar 1 nachtje slapen.
vanavond de preview fotos van de special treatment gangers
white: bloemetjes
black: bijtjes
:vaag:
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 1 juli 2005 om 10:33:
Bron AUB

Maakt niet uit welke bron, het is iig Outer Space.
100% zeker.
Zullen we er om wedden? Diegene die verliezen, die betalen mij een biertje bij de meeting om 01:00 uur bij de EHBO.
en als je verliest mogen de winnaars je verrot slaan om 1 uur bij de ehbo
Sta je tenminste gelijk bij de EHBO...
 
Ik bevestig outer space,
Let op de dansers bij de reageerbuizen... ;)
Outer Space, bekijk maar de previeuw foto's van de opbouw ze zijn te zien op de site van ID&T. Als je goed kijkt zie je een soort Startrek pilaren.
Uitspraak van Project Bass op vrijdag 1 juli 2005 om 14:23:
Outer Space, bekijk maar de previeuw foto's van de opbouw ze zijn te zien op de site van ID&T. Als je goed kijkt zie je een soort Startrek pilaren.

tis maar net wat je dr in wilt zien, ik zie alleen maar steigerbuizen:S

t zou wel leuk zijn trouwens:D, beter als deep sea, sprookjes of robot-dinges iig:S
laatste aanpassing
 
Het zal inderdaad wel outer space worden... had opzich een thema als de zee wel vetter gevonden, maar nu ik die pilaren heb gezien toch wel een beetje een idee van wat ze gaan opzetten... En het kan best vet worden!!

Ik reed gister met de trein langs de arena, wou er bijna uitstappen bij Bijlmer :D
Uitspraak van RJW op vrijdag 1 juli 2005 om 14:37:
tis maar net wat je dr in wilt zien, ik zie alleen maar steigerbuizen

en een heftruckchauffeur...
Hopla, kom maar op met dat BIERRRR! :D :D :D :D :D :D
Pffff... het wordt wel weer spannend hoor..! Die witte panelen zien er inderdaad uit als wanden van het interieur van een ruimteschip. Maar space..? Het Anthem klinkt niet zo Space-achtig. Can hardly wait!
spacen in outerspace
de sterren van dichtbij bekijken ;-)
Uitspraak van RJW op vrijdag 1 juli 2005 om 14:37:
Uitspraak van Project Bass op vrijdag 1 juli 2005 om 14:23:
Outer Space, bekijk maar de previeuw foto's van de opbouw ze zijn te zien op de site van ID&T. Als je goed kijkt zie je een soort Startrek pilaren.

tis maar net wat je dr in wilt zien, ik zie alleen maar steigerbuizen

t zou wel leuk zijn trouwens, beter als deep sea, sprookjes of robot-dinges iig

Als je nou eens goed kijkt dan zie je toch witte pilaren op de stijgers.....miss space je em al iets te hard om het te zien ;)
Artiest {SHOWLIST artist 38809, 46880}
Uitspraak van SnuggLe op vrijdag 1 juli 2005 om 13:14:
die betalen mij een biertje bij de meeting

Dat denk ik ook,


Zie deze foto van de opbouw..!!
Duidelijk. Bier voor mij. Ik ben te herkennen aan mijn witte kleding ;) Hou het maar op de camera :)
 
Wat er zich allemaal gaat afspelen onder de vleugels van Sensation moet natuurlijk tot het laatst geheim blijven,


vleugels (ruimteschip?) zou kunnen
Uitspraak van SnuggLe op vrijdag 1 juli 2005 om 16:56:
Duidelijk. Bier voor mij.

Ja, duidelijk... dat zouden nooit pilaren kunnen zijn voor een robotics thema...:S

Maar we zullen zien :)
de vleugels... zal wel Jan Vayne zn vleugel zijn :P
Ik hoorde dat ze die Jan Vayne met zijn vleugel van t dak naar beneden gaan laten zakken op zich wel apart.
Waar 'hoort' iedereen al die dingen toch?? :S
 
Het Black Anthem is overigens bij vlagen wel behoorlijk Star Wars achtig. ;) ;) ;) Welcome to the dark side. :D
laatste aanpassing
 
Outer Space lijkt idd wel te kloppen want zien we daar niet een planeet liggen op deze foto.

Vind het leuk dat iedereen weet wat het thema is maar voorlopig hebben we 3 verschillende verhalen. :vaag:
Uitspraak van B-Flock :bounce: op vrijdag 1 juli 2005 om 22:03:
Vind het leuk dat iedereen weet wat het thema is maar voorlopig hebben we 3 verschillende verhalen.

Helemaal niet.
Alles wat de anderen zeggen is niet waar. Out of Space is 100% waar. Ik ben niet arrogant, ik weet gewoon dat ik gelijk heb :p
Uitspraak van P@rtylicious op donderdag 30 juni 2005 om 01:55:
Om iedereen uit de droom te helpen zal ik jullie het thema van dit verklappen, welke vernomen uit zeer betrouwbare bronnen!!! Namelijk door Eric Keijer en Duncan Stutterheim themselfs, welke zijn bevestigd door de decorbouwers.

Het Thema van Sensation 2005 is:....... ROBOTICS.

Hij is ook al zeker van zijn zaak. :/ Hij heeft het nog wel uit de eerste hand. Vind je het dan heel raar dat ik mijn twijfels heb? ;)
maar ik stem nog steeds voor die zintuige dinge haha :P acch ga toch naar black dus dat biertje ben ik niet kwijt ;)al moet ik wel zegge dat dat ding op die foto wel gevaarlijk veel op een planeet lijkt...
dat philips scherm op de foto zou dat nou een
extra scherm zijn ??? want die schermen zijn hetzelfde als de scoreborden en die kan je niet laten zakken volgens mij ;-)
laatste aanpassing
 
Dr hangen elk jaar van die Philips-schermen aan weerszijden van de zaal. Neem aan dat dat deze keer ook zo is...
ja dat snap ik tony maar dat zijn gewoon de
scoreborden die er altijd hangen. Die dingen hangen
dus vast en als ik naar die foto van deep impact kijk
en dan zie ik toch duidelijk een Philips scherm laag aan
de grond.
Uitspraak van Sancti op vrijdag 1 juli 2005 om 23:45:
dat philips scherm op de foto zou dat nou een
extra scherm zijn ??? want die schermen zijn hetzelfde als de scoreborden en die kan je niet laten zakken volgens mij
Die schermen hangen volgens mij altijd in de Arena.