Partyflock

Forumonderwerp · 770858

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik zat pas met iemand te praten over sex!
Toen vertelde hij dat het zo anders was gegaan met zijn huidige vriendin dan met degene voor haar!
Ik was benieuwd en vroeg hem om uitleg...
Hij vertelde dat ze een afspraak hadden gemaakt om gewoon te neuken zonder verder iets met elkaar te willen.
Waarop de volgende keer dat ze elkaar zagen geneukt werd.
Terwijl ze wist dat hij niks voor haar voelde en met haar wilde.
Niet dat hij iets in haar zag maar jah kan hem niet kwalijk nemen als een vrouw zich zo goedkoop aanbied dat hij er gebruik van maakt!

Ben ik nou de enige die het vreemd vind dat een meisje zich zo goedkoop aanbied?
Bezit je dan wel enig zelfrespect?

Andersom denk ik er trouwens precies hetzelfde over hoor.
Als een man zich zo aanbied snap ik ook dat vrouwen die persoon gebruiken!

Maar verwacht er dan ook niks van!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
altijd spannend en spanning is leuk:yes:
Waarschuw beheerder
hello!!!!!!!! dan zijn we er toch??? Be happy, be horny,

FUCK TILL YOU DROP.

thank you
Waarschuw beheerder
eerst relaxt ff babbelen en wat drinken hoort er ook bij..dan hele nacht neuken en na het ontbijt weer toedeloeeeee

*zucht* kijk jij bent nou een man naar mijn hart...:NEUQEN??? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik ben blijkbaar 1 van de weinige.. maar ik vind het te achterlijk voor woorden. Wie gaat er nou afspreken om te neuken? Dat soort dingen doe je misschien op TMF chat, maar kom op zeg. Ga dan lekker naar de hoeren, dat kost wel geld maar die mensen zijn daar voor. Seks voor lust.. Altijd een apart iets gevonden. Sex met liefde is godver 10x beter! Nee dat soort shit begin ik niet aan..
Waarschuw beheerder
na het ontbijt weer toedeloeeeee

Ik lees wel nog ff mn krantje heur :D
Waarschuw beheerder
omdat 1 van hun mischien tog meer voelt voor de ander
mischien is het wel een les geweest voor beide ,en kunnen hun hier niet mee omgaan .sommige mensen kunen dat wel
maar dit is wel een persoonlijke kwestie over hun gebroken vriendschap.
iedreen reageerd anders na zon afspraak

Jah kennelijk verwachte zij er uiteindelijk een relatie van want na de "grote beurt"zeg maar ging zij hem claimen. Steeds wilde ze dat hij zijn tijd met haar doorbracht en toen hij haar dus zei dat hij het idee kreeg dat ze toch een relatie wilde en dat dat niet de afspraak was omdat hij niks voor haar voelde ging ze hem lastig vallen, boze smsjes sturen, bellen etc...
Uiteindelijk heeft hij ervoor gekozen om helemaal niet meer met haar om te gaan omdat hij er gek van werd.
En ik ken hem...hij heeft heel veel geduld dus ze is egt ver gegaan daarin!

Waarschuw beheerder
*zucht* kijk jij bent nou een man naar mijn hart...:NEUQEN???

Ik zal het in overweging nemen, bedankt voor je aanbod. Je hoort zo spoedig mogelijk van mij B)

Waarschuw beheerder
En trouwens...kun je het een beetje?
Waarschuw beheerder
donateur
Stoppen met lullen. Bijna iedereen is het eens. Sex is Sex. Dus kop houden, afspraak maken en neuken!!!!!!

haleluja :respect:
Waarschuw beheerder
Ja en? :/

Boeiend?

Als zij dat willen, waarom niet.

En hoezo goedkoop? Beter elke keer met dezelfde, ook al is het op afspraak, dan elke week een ander.
Waarschuw beheerder
maar je komt er niet onderuit dat je haar goedkoop noemde ;) dat geeft dus duidelijk jouw mening te kennen .. en dan vind je het gek dat je er dan dit soort reacties op krijgt ;)

Waarschuw beheerder
na het ontbijt weer toedeloeeeee

ik ga meestal nog een keer

Waarschuw beheerder
waar maak je je druk om, is toch nie jou zorg? laat die mensen lekker genieten van hun avontuurtje ;)
Waarschuw beheerder
Signum, bebe.
Nog een keer.
Je hebt/wilt geen relatie maar sex is een van de dingen die je niet wil missen. Je komt iemand tegen die er ook zo over denkt. What's the fucking problem?
Waarschuw beheerder
Pfff wat ben ik blij met mijn vriend zeg!

Signum je heb gelijk hoor... Neuken met liefde erbij is egt 10x beter!
Waarschuw beheerder
2 Signum: Ben je in de ijstijd blijven hangen?? :s

Waarschuw beheerder
donateur
waar maak je je druk om, is toch nie jou zorg? laat die mensen lekker genieten van hun avontuurtje

Waarom maken zoveel mensen zich dan druk om de overheid? Die hebben ook hun avontuurtje..
Waarschuw beheerder
Signum je heb gelijk hoor... Neuken met liefde erb­ij is egt 10x beter!
----------------------------­-------------------------------

(y) Daar moet i­k je wel gelijk in geven!
Waarschuw beheerder
ik ga meestal nog een keer

Ontbijten?? :P

Hai hai :smoke:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En hoezo goedkoop? Beter elke keer met dezelfde, ook al is het op afspraak, dan elke week een ander.

Elke keer met dezelfde tot daar aan toe maar dit was eenmalig!
Waarschuw beheerder
En trouwens...kun je het een beetje?

Dan moeten we ff een neuk-afspraak plannen he,pak je agenda er maar vast bij!!!
Kan je het uitproberen :devil:

Waarschuw beheerder
damnz sommigen mensen doen alsof neuken buiten een relatie een terroristische aanval op je lichaam is

Waarschuw beheerder
Dan moeten we ff een neuk-afspraak plannen he,pak je agenda er maar vast bij!!!
Kan je het uitproberen

Denk je dat ik zon slet ben ofzo:9

Waarschuw beheerder
Pfff wat ben ik blij met mijn vriend zeg!

en mensen ie opafspraak zouden sexen zouden dat niet zijn op haar vriend of vriendin ?
nee inderdaad want dat zou vreemdgaan zijn ,en deze twee mensen hadden geen relatie dus waren niet goedkoop of iets in die trant .
slotje sluiten hai hai

Waarschuw beheerder
ik zie de ernst er ook niet van in :no:
Waarschuw beheerder
Nee maar als de jongen nou zelf zegt dat het tegen gevallen is en hij het nooit weer zou doen!

Was het dan zoooo geweldig als jullie nu doen voorkomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Als 't mogelijk was...

... SEX 24/7 :kwijl:

:respect:
Waarschuw beheerder
Elke keer met dezelfde tot daar aan toe maar dit w­as eenmalig!
------------------------------------­----------------

Moet kunnen...

Waarschuw beheerder
donateur
2 Signum: Ben je in de ijstijd blijven hangen??

Niet met je lul denken is heel wat anders als de ijstijd, van ijs word ie wel kleiner.. Maar dan nog is dat anders o:)

Signum je heb gelijk hoor... Neuken met liefde erbij is egt 10x beter!

Ja daarom :) Liever een tijdje geen sex en dan met iemand waar je ook echt om geeft, als zomaar met iemand voor de lust.. Nee dat vind ik niks :no:

Waarschuw beheerder
honneponnetje het valt me wel op dat je steeds een weerwoord hebt om jou mening goed te praten, maar meningen verschillen nou eenmaal ;)
Waarschuw beheerder
nee nou maar misschien heeft zij het wel leuk gevonden ;)
Waarschuw beheerder
Helaas heb ik moeten vernemen dat het nog geen half uur duurde omdat het eigenlijk een soort van verplicht nummertje werd...

Nou tof voor een half uur pret (wat kennelijk ook nog es een tegenvaller bleek te zijn voor hem) een vriendschap verziekt

Maar kennelijk maakt niemand zich hier druk om vriendschappen

Waarschuw beheerder
das t leuke van discussies dat meningen verschillen ,als iedreen het zelfde denkt ,is t ook niet leuk meer tog?:)

Waarschuw beheerder
24 uurs..bezigheid
Waarschuw beheerder
honneponnetje het valt me wel op dat je steeds een weerwoord hebt om jou mening goed te praten, maar meningen verschillen nou eenmaal

Meningen verschillen idd maar geslachts ziekten zijn overal hetzelfde :s

Waarschuw beheerder
als je een echte vriend(in) bent weet je dat zoiets je vriendschap niet kapot maakt en ten tweede zou ik dat nie eens met mijn beste vriend doen....die is ergens anders voor, niet voor de sex

Waarschuw beheerder
donateur
Nou tof voor een half uur pret (wat kennelijk ook nog es een tegenvaller bleek te zijn voor hem) een vriendschap verziekt

DE reden voor mij om niet vreemd te gaan.. Waarom zou je 1 avondje met iemand zoenen, als je weet dat je al dat moois daarmee het raam uitgooid :/

Waarschuw beheerder
zulke goede vrienden waren hun dus ook niet als een afsptraak tegenvalt dat ze gelijk geen vrienden meer zijn
Waarschuw beheerder
Ze doen het zelf toch? Daar maak ik mij idd niet druk om. :nee:
Waarschuw beheerder
Denk je dat ik zon slet ben ofzo

Kreeg ff de gedachte van wel ja :yes: :P

Als 't mogelijk was...

... SEX 24/7

Halleluja:kwijl:...krijg je daar ff een schrale kut van :/

Waarschuw beheerder
DE reden voor mij om niet vreemd te gaan.. Waarom zou je 1 avondje met iemand zoenen, als je weet dat je al dat moois daarmee het raam uitgooid

idd :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet met je lul denken is heel wat anders als de ijstijd, van ijs word ie wel kleiner.. Maar dan nog is dat anders O:)

Ik heb het niet over sex,maar over je opvatting daarover..

Er zijn nou eenmaal steeds meer vrijgezellen en als je niet wil binden,prima toch.

Daarbij is neuken met liefde anders,maar niet per definitie beter :no:

Waarschuw beheerder
idd maar geslachts ziekten zijn overal hetzelfde

wie had t dr nou over dat t topic verziekt werd door off topic opmerkingen ???
Waarschuw beheerder
als je een echte vriend(in) bent weet je dat zoiets je vriendschap niet kapot maakt en ten tweede zou ik dat nie eens met mijn beste vriend doen....die is ergens anders voor, niet voor de sex

Het waren geen beste vrienden maar gewone vrienden.
En hij had toch ook nie kunnen verwachten dat zij ineens zo bezitterig zou worden?

Als het andersom was geweest en zij wilde erna nog steeds niks met hem had ze het toch ook niet tof gevonden dat hij haar zou claimen?

Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
Hadden ze betere afspraken moeten maken. (n) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kortom makkelijk om een man te zijn. liefde? neuken is genoeg, liefde zijn we nie nodig :D
Waarschuw beheerder
wie had t dr nou over dat t topic verziekt werd door off topic opmerkingen ???

heej ik heb niks gezegd over off topic... lezen ricardo!