Partyflock

Forumonderwerp · 770847
2123x bekeken
Waarschuw beheerder
hey mensen

wie van jullie heeft ervaring met verstands kiezen late trekke :O
vandaag moest het der dan bij mij van komen de verstandskies werd getrokken....

heel gedoe zoude verkeerde wortels aanzitten etc.
deed me gruwelijk veel pijn zelf MET verdoving

ervaring iemand ??

Waarschuw beheerder
Hou op! Tweede keer nog erger als de eerste keer. Ben er daarna ook echt ziek van geweest :( en heb er nu nog 2 te gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij zijn er vorige week donderdag 2 uit gehaald. In eerste instantie had ik nergens last van, maar nu een week later heb ik nog steeds pijn in mijn kaken. Zit dus al 8 dagen aan de pijnstillers, slaap geen nacht zonder wakker te worden en heb het vermoeden dat er in mijn onderkaak een zenuw is geraakt.
Het rare is namelijk dat ik vooral last heb van mijn ondertanden, hoektand en de eerste kies aan de kant waar de verstandskies is getrokken :s

18 aug. moet ik voor de linkerkant en ik hoop maar dat het daar goed gaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik ben toevallig naar de tandards geweest en ik moest 2kiezen latten treken,maar ik was zo erg bang dat ze die erbij mij ondernarcoze hebben er uit getrokken dus toen ik wakker werd warren ze er gelukkig uit en was ik daar iniedergeval van af :-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou die van mij komen zeg maar door :woop: hmm lekker gevoel :woop:

Hmmm lekker wat een traktatie :-/

hehehe zwaar irritantie :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb er al 2 uit laten snijden aan de onderkant en nu komen ze boven door,eerste had ik geen last van maar 2e deed echt pijn:S

Waarschuw beheerder
heb er al 2 laten trekken.....pijn,pijn,pijn!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 juli 2005 om 22:08:
ik heb er al 2 uit laten snijden aan de onderkant en nu komen ze boven door,eerste had ik geen last van maar 2e deed echt pijn

Hah, same here!

Heb echt pijn geleden :(

En ook nog 2 dagen koorts ervan gehad :@

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de mijne zijn er net uit gehaald en een tering pijn heb ik :-S

voel me aardig woozy van de narcose ook :-/
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen naar de kaakchirurg om mijn 2 rechter verstandskiezen te laten verwijderen.
De 2 linker verstandskiezen heb ik (nog) geen last van, ben benieuwd of die er binnenkort ook een keer aan moeten geloven :/

Die verhalen die ik hier lees daar wordt je ook niet vrolijk van. Maar ik denk dat het best mee kan vallen :S

Waarschuw beheerder
Verstandskies trekken is nog niks, wacht maar tot je een wortelkanaalbehandeling moet doen terwijl je zenuwen nog niet dood zijn:@

Maarre hoe is het nou?
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt gezellig :S

Maar als het goed is ben ik straks wel van de pijn af :yes: Ik ben al 36 uur wakker, omdat ik niet kon slapen door de pijn. En toen ontdekte ik ibuprofen, dus ik ga nu pitten (y)
Waarschuw beheerder
kut bij mij komt er ook 1 door :(

als ik mn tanden op elkaar zet zit ik nu steeds op een stuk tandvlees te bijten wat opzij is geschoven ofzo. tis nu al kut:p

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig (nog) geen ervaring mee..

Waarschuw beheerder
bij mij is het een drama geweest.. kiezen zaten nog vast aan mijn kaak... boren natuurlijk.. :vaag:
Een week lang 40 graden koorts gehad, hechting losgelaten na 1 dag waardoor ik met een groot gat liep...

Neeee.... was geen pretje :/

Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 laten trekken een tijdje terug. Gewoon bij de tandarts. Het trekken zelf viel redelijk mee , maar de napijn was heftig! Je loopt dan echt een tijd met zo,n bonkende pijn rond terwijl alles helemaal dik en lam voelt.
Ik heb er helaas nog 2, die volgends mijn tandarts ook op de nominatie staan om getrokken te worden, maar die liggen iets ongunstiger dus die moeten er dan bij de kaakchirurg uitgetrokken worden. NO WAY dus!!!!!
Tandartsen trekken ze het liefst al uit voorzorg deruit onder het motto die dingen hebben toch geen functie, maar zolang ik er geen last van heb, blijven ze dus gewoon zitten! Ik heb er vanochtend 1 laten vullen[zat een gaatje in] na een heftige discussie met mijn tandarts die hem er NATUURLIJK weer uit wilde trekken. Nou, hij ken de pot op...deze kan echt nog wel een tijdje mee nu :)
Waarschuw beheerder
ik heb er 1 late trekke had alleen ff last van die spuite in me bek :(

en toen de verdoving uitgewerkt was had ikook aardig last maarjah ff heerlijk blowtje gerookt en het ging weer best :D

Waarschuw beheerder
Daar zeggen jullie me wat! Heb al sinds februari een verwijzing liggen om naar het Slotervaartziekenhuis te gaan.. naar de kaakchirurg!

Enne ik heb er ook nog geen last van dus die verwijzing blijft lekker liggen :[
Waarschuw beheerder
Oh shit , morgen ben ik aan de beurt ..

Hij doet nu echt fucking zeer en is ook flink ontstoken volgens de tandarts.
Morgen naar het ziekenhuis, eruit met die zooi!!!!!

Beter heb k er daarna weinig last meer van, wil dit weekend toch nog wel ffies feesten :(
Waarschuw beheerder
Ja...Eerdaags ben ik ook aan de beurt:( Zie er erg tegenop..!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2005 om 17:15:
de mijne zijn er net uit gehaald en een tering pijn heb ik

voel me aardig woozy van de narcose ook

ik heb van de narcoze geen last gehad en daarna ook niet ik ben wel de volgende dag smorgens zo misselijk geweest dat ik even op de grond moest liggen ,maar toen ik iets ging eten erna was ik niet meer misselijk :-P
Waarschuw beheerder
en heb je je verstand nog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[quote element=message id=15044264]{element is niet toegankelijk}en toen de verdoving uitgewerkt was had ikook aardig last maarjah ff heerlijk blowtje gerookt en het ging weer best [/quote

nou van een blowtje gaat de pijn niet weg hoor!!
en da s ook niet goed voor de wond.
Waarschuw beheerder
Gvd die prik deed pijn!

En nou nog steeds onwijs last van, beetje jammer in het weekend...
Waarschuw beheerder
gvd ik moet vanmiddag 2 verstandskiezen eruit laten halen..
die napijn boeid me nie, ik ben alleen bang voor de behandeling :(

Waarschuw beheerder
Hmmm lekker van die spuiten in je mond..
Ben blij dat ik ervanaf ben..
Die verdoving is het ergste.. Maar daarna voel je toch niets meer..
Waarschuw beheerder
1 kies ( bovenste ) is wel aardig door, die is er zo uit zei de tandarts, maar hij groeit wel scheef, naar buiten toe zeg maar.. hopelijk gaat het snel.
De onderste kan je net zien.. moet beetje bij gesneden worden. maar die zit er dus lekker diep in :(

Waarschuw beheerder
Hmmm lekker in laten snijden..
Gatver.. Het idee al:S

Waarschuw beheerder
Damn, over paar weekies moet ik ook naar meneer de Kaakchirurg..:-/
Waarschuw beheerder
muhahaha
ik typ met 1 hand omdat ik met de andere een ijszak tegen me wang houw. Maar goed, ik daar heen, kreeg 5 spuitjes die ik totaal niet voelde!
naar de andere kamer, ging zitten, keeg doek over me ogen tegen het licht. Kerel die duwd tegen me kies ofzo, en dan trok hij hem met 3 keer trekken eruit. dat bij elkaar duurde 1 minuut :)
Zelfde bij die andere kies. binnen paar minuten was ik weer weg.
net het gaasje uit gespuugd, en hopelijk stopt ut met bloeden. Moet je nu gelijk nieuw gaasje erop doen als het nog bloed? neej toch? je kan nie verwachten dat de wond gelijk dicht is.
nu de pijn afwachten als de verdoving is uitgewerkt

Waarschuw beheerder
Vouw desnoods een wcpapier meerdere keren dubbel en bijt daar stevig op. Als het goed is moet het bloeden dan wel stoppen
Waarschuw beheerder
ja kzie wel. wacht ff tot de verdoving is uitgewerkt. Vind dat maar klote

Waarschuw beheerder
Je moet wel oppassen als je er weer iets tegen aandoet, tegen die wond. Dat je niet door je verdoving op de binnenkant van je mond bijt..
Want als dan de verdoving uitgewerkt is dan ga je dood van de pijn..
Waarschuw beheerder
ik heb ook niet hard op het gaasje gebeten.. gewoon.
Maar ik wacht nog wel uurtje of 2, dan is de verdoving vast uitgewerkt, en dan kijk ik wel hoeveel het nog bloed.

Waarschuw beheerder
Maakt ook niet uit of je er hard of normaal op bijt.
Maar omdat je geen gevoel hebt in je mond kan je op de binnenkant van je mond bijten en daar merk je niets van, totdat die verdoving uitgewerkt is.
Waarschuw beheerder
i know. maar als ik zo met me tong voel heb ik niks kapot gebeten :D
Vind ut trouwens onzin dat ik na 1 uur al die pijnstiller moest nemen, want de verdoving zit er nog net zo hard, en tis nu 4 uur na de behandeling.

Waarschuw beheerder
Nou dan hebben ze je in ieder geval een goede portie verdovingen gegeven:P
Maar die pijstillers zijn ook ontstekingremmend... Dus lijkt me best verstandig om ze in te nemen:)
Waarschuw beheerder
ow oke.
nouja, ik ga nu pas voor het eerst weer eten.. Ff wat soep naar binnen werken. Verdoving zit er trouwens nog :p

Waarschuw beheerder
Whaha dan loopt het er net zo hard weer uit waarschijnlijk..
Je kan toch wel eten aan 1 kant van je mond?!
Brood zonder korstjes:P
Erg mannelijk:)
Waarschuw beheerder
ja keb zooi broodjes zonder korst gegeten. En een appel :p
Begin nu weer honger te krijgen.
Verdoving is nu weg, en keb eigenlijk geen pijn :) Misschien komt ut nog. Maar die pijnstiller had ik 4 uur genomen, zou die nu nog werken? Behandeling was zo snel klaar dat ik er misschien niet eens zoveel last van ga hebben.

Waarschuw beheerder
Ik ben woensdag aan de beurt...

Knijp hem wel een beetje:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik was vreemd genoeg niet zenuwachtig. Maar echt, het stelt nikssss voor. Toen ze die doek over me ogen deden kreeg ik het ff benauwd, maar je weet dat die verdoving zijn werk doet en dat je niks voel, en echt, je voeld niksss.. alleen wat geduw en klein beetje gekraak ofzo..

Waarschuw beheerder
Een doek over je ogen?!
Ben jij een watje?!;)
Ennuh je moet om de 8 uur een pijnstiller innemen..
Met de napijn valt het wel mee hoor..!
Alleen die verdovingen zijn het ergste van de hele ingreep..
Verder is er niets aan:)
En ik ben echt een aansteller met pijn.. Ga overal van mn stokkie af.. Maar dit is niets joh:)
Waarschuw beheerder
ja halloo die doek MOET je over je ogen heen doen omdat anders die felle lamp in je ogen schijnt. :p
Het is niet omdat je niks mag zien ofzo..
Om de 8 uur.. ok.. nou zoals het er nu uit ziet slaap ik lekker zometeen ;) 6,5 uur geleden pijnstiller genomen, maar voel echt vrijwel niks. Enige waar ik IETS voel is boven, en onder voel ik zelf helemaal niks. Maar komt nog wel denk ik.
Waarschuw beheerder
het late trekke dee geen zeer..

alleen toen die verdoving was uitgwerkt heb ik 3 weke last van me bek gehad ofsow :(
en nu kom die aan de andere kant ook door maar laat hem nie weer trekke :no:

Waarschuw beheerder
Haha een doek voor het velle licht?!
Dan doe je toch gewoon je ogen dicht?;)
Ennuh ik denk dat het verstandig is dat je voor je gaat slapen nog een pijnstiller neemt..
Anders heb je kans dat je in de nacht wakker wordt..
En je slaapt heerlijk op die pijnstillers trouwens:)

Waarschuw beheerder
Brrrr, ik moet binnenkort ook. Bij mij zijn ze alleen nog maar aan één hoekje doorgekomen. Verder nog niet. Ben dus een beetje bang!! :yes:
Waarschuw beheerder
Ja die assistente zei dat dat tegen de lamp was. Nouja, daar ga ik dan niet tegen in, boeid me ook niet.
Had idd pijnstiller voor slapen gaan genomen, maar vanochtend werd ik al wel vroeg wakker, had niet veel pijn, maar was wel genoeg om er voor te zorgen dat ik niet echt sliep.
Keb net brinta gegeten, terwijl ze zeggen dat je niet teveel melk moet drinken ivm met slijmvorming, merk het gelijk, zit slijm te spugen hier :p Maar netjes de wonden gespoeld met zout water, dus kan het heus geen kwaad als ik brinta eet.

Waarschuw beheerder
Eeeuwwhl Brinta..
Gaat zow lekker in dat gat zitten:P
Waarschuw beheerder
neuj ik deed me hoofd schuin zodat de brinta de andere kant op ging :p
neej, kon de hap aardig aan de andere kant houden in me mond, en gelijk erna wonden gespoeld.

en btw, er komt niks geen bloed meer uit, dus denk dat de wonden helemaal dicht zitten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou denk niet dat die wond al helemaal dicht is..
Maar het zou ook niet best zijn als je wond nog steeds aan het bloeden was..