Partyflock

Forumonderwerp · 770459

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Deze gasten met hun gebrek aan Nederlands moeten zich wat mij betreft van PF verwijderen.

En niet alleen omdat ze niet goed Nederlands kunnen, maar ook om het feit dat ze continu topics openen in hun zelf verzonnen taaltje (die alleen hun kunnen begrijpen)

Naar mijn mening is dit gewoon 1 persoon die al deze profieltjes beheert! Kan dit niet nagetrokken worden???

Wat vinden andere mensen van deze [upc] meute??
En zorg ervoor dat het netjes blijft want anders word het een afzeik topic en dan word vervolgens verwijdert ;P
laatste aanpassing

Thx Boy aka knuffeldiertoy :respect: _O_
Ja maar soms snap ik ze niet weet je

ik zal ff op een rij zetten bob en die mocro komen vaak prive dit soort dingen

-Click
-ewa
-boeler
-pipa-
fuwakaa ofzo
-onmin
fatoe
faya

snap t nie meer

dus nu geef je eindelijk toe dat je ons probeert te fucken omdat wij anders zijn? fiese rasist!
Nou krijg ik ineens een berichtje van PF lid [upc] bob nog wattus waarbij hij mij beledigd, is niet echt nodig lijkt me zo
vooral die bob doet echt stoer jonge, en die mocro en die andere sjappie ik eet jullie zo op
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 mei 2005 om 15:26:
Thx Boy aka knuffeldiertoy :respect: _O_

hij had het volgens mij niet over jou in het algemeen. alleen die ene post. jij schrijft namelijk ook niet normaal. Stakker.
Uitspraak van ~ Sissy ~ :sadrose: op maandag 2 mei 2005 om 16:25:
hij had het volgens mij niet over jou in het algemeen. alleen die ene post. jij schrijft namelijk ook niet normaal. Stakker.

Doe nu niet zo populair zeg.. :Z
mocro je bent genept Dat was t nr van een soort genoot hahah heb je ff lekker arrabisch lopen roddelen

Geweldig om te zien hoe hun met hun fake profieltjes het bloed onder veel mensen vandaan weten te halen.

Ik lach me helemaal suf om ze

Van mij mogen ze blijven!!

Idd, ze brengen nog wat humor mee vind ik :d
Ik heb liever dat ze al die wazi's met hun clubjes [sjk] bv. verwijderen :d

laat ik t zo zeggen...

deze mensen zijn al diverse keren gewaarschuwd om op t Forum normaal Nederlands of Engels te praten en hebben ervoor gekozen om dat te negeren MAAR gaan wel meteen lopen klagen als iemand daar iets onaardigs over zegt en dat vind ik eigenlijk best wel sneu

if you can't stand the heat, stay out of the kitchen please