Partyflock

Forumonderwerp · 770425
1 volger · 1987x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie van jullie heeft ooit een abortus gehad? En wil hierover haar gevoelens delen..?
Waarschuw beheerder
Ken wel iemand die het heeft gehad maar daar zeg ik verder niks over...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hier op PF over gaan praten :no:

Maar ik kan het fout hebben natuurlijk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb een abortus laten doen maar zal t zeker hier niet over praten!

Waarschuw beheerder
Ik heb een abortus laten doen maar zal t zeker hier niet over praten!

dat doe je nu toch al?
Waarschuw beheerder
reageer dan niet, ik vraag toch naar mensen die er WEL over willen praten.

Ik begrijp het overigens heel goed hoor dat jullie er niet over willen praten.:flower:
Waarschuw beheerder
dat doe je nu toch al?

idd , je vertelt wel even dat je er 1 hebt gehad.
Waarschuw beheerder
donateur
Wil jij er misschien over praten vlinders?
Waarschuw beheerder
ik bedoel dat ik niet in details ga treden wijsneus
Waarschuw beheerder
Nou het liefst met vrouwen die het ook hebben meegemaakt..

Waarschuw beheerder
ik kan wel iemand, die heeft er veel pijn aan gehad maar voor de rest weet ik er ook niet veel over
Waarschuw beheerder
Gelukkig maar

Waarschuw beheerder
heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt!

eerst schreeuwde ik altijd dat ik meteen abortus zou doen als ik nu ongewenst zwanger zou raken, totdat iemand tegen me zei dat het kindje wat ik daarna krijg natuurlijk nie meer mijn 1e kindje zal zijn. Dat deed me wel wat
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog wel zo een ding legge in de schuur
wat wil je ervoor geven?
Waarschuw beheerder
Sorry maar dit is egt DUBBEL! kijk ff verder... dan kan je er heeeel veel over lezen wat mensen hier allemaal vertellen over abortus.... dusssss
Waarschuw beheerder
ja daar ben ik blij van :yes:
maar nu heb ik de leeftijd dat ik het niet meer zou doen.
of ik moet verkracht worden.
maar daar voor had ik het denk ik wel gedaan.

ik kan me iig wel voorstellen dat je het zou doen
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar dit is egt DUBBEL! kijk ff verder... dan kan je er heeeel veel over lezen wat mensen hier allemaal vertellen over abortus.... dusssss

Zijn allemaal oude topics.
Een is wel nieuw, maar dat is een stelling.

Dus niet dubbel! ;)
Waarschuw beheerder
eerst schreeuwde ik altijd dat ik meteen abortus zou doen als ik nu ongewenst zwanger zou raken, totdat iemand tegen me zei dat het kindje wat ik daarna krijg natuurlijk nie meer mijn 1e kindje zal zijn. Dat deed me wel wat

Zo heb ik er nog nooit over nagedacht.. :(

Maar ik dnek pas dat je kunt oordelen wanneer je zelf in de situatie zit. Je voelt je ook heel anders wanneer je zwanger bent..
Waarschuw beheerder

normaal ben ik ook van de dubbel.
maar dit is toch een onderwerp dat gevoelig ligt bij mensen.
dus doe niet zo bot
Waarschuw beheerder
Ik vind dat niemand er iets over kan zeggen. Je mag pas zeggen wat je vind of wat je zou doen als je zelf in zo een situatie zit!! Want je weet niet wat je zou doen..

Vaak word er al veel gezegd en geschreeuwd van ik zou dit en dat doen en zus en zo maar daar kan je anderen meisjes, vrouwen wel pijn mee doen..

Dussss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dank u, cher.
En tweety ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zijn allemaal oude topics.
Een is wel nieuw, maar dat is een stelling.

jah dat is waar :D
Waarschuw beheerder
donateur
You're welcome (f)
Waarschuw beheerder
Joycie, dit is een FORUM.. dus iedereen MAG zeggen wat hij/zij denkt..
Ook al heb je niet in de situatie gezeten, je kunt er wel een mening over hebben.
Waarschuw beheerder
dus iedereen MAG zeggen wat hij/zij denkt..

Ik dus ook... of niet,..

Ik denk dus dat niemand er over kan oordelen,.. alleen als je zelf in zo een situatie zit! Je kan anderen mensen er gewoon pijn mee doen..
Waarschuw beheerder
ja hoor, jij ook.
Waarschuw beheerder
een mening geven is niet altijd meteen oordelen..
Waarschuw beheerder
en de een vind het moord en de ander zou het weg laten halen en mijn meing is dat niemand er over kan oordelen tot dat ze zelf in zo een situatie zitten!maar dat hoeft dan ook niet persee zo te zijn.. ik bedoel niet dus alles wat anderen zeggen klopt niet! maar dat is gewoon mijn mening ;)
Waarschuw beheerder
Maar jah;) (F)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat als een vrouw op een gegeven moment toch besluit zwanger te worden. En voor deze bewust gekozen zwangerschap abortus heeft laten plegen hier een enorme klap van zal krijgen. Omdat eigenlijk het kind wat nu geboren zou moeten worden en niet meer is.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat als een vrouw op een gegeven moment toch besluit zwanger te worden. En voor deze bewust gekozen zwangerschap abortus heeft laten plegen hier een enorme klap van zal krijgen. Omdat eigenlijk het kind wat nu geboren zou moeten worden en niet meer is.

Dat denk ik ook...zoiets vergeet je niet! Ik ken genoeg verhalen over vrouwen die er trauma's aan over gehouden hebben en ongelofelijk veel spijt!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ik snap hem niet helemaal wat bedoel je ?
iemand wilt bewust zwanger worden maar neemt toch een abortus ??? dan wil je toch ook niet bewust zwanger worden of wat bedoel je nou haha ?
Waarschuw beheerder
Meiden die een pb hebben gestuurd bedankt! :flower:

En wat dan als je als vrouw helemaal geen kinderen wilt, later dus ook niet zwanger zal worden?
Waarschuw beheerder
Dat denk ik ook...zoiets vergeet je niet! Ik ken genoeg verhalen over vrouwen die er trauma's aan over gehouden hebben en ongelofelijk veel spijt!!!!!!!

dan komt bij mij de vraag stonden ze zelf wel
voor 100% achter de abortus?
of lieten ze het zich opdringen?
Waarschuw beheerder
jah opdringen is het ook wel denk ik..
maar vooral ook opdringen tegen je zelf.. je gunt je zelf niet de tijd om er goed over na te denken..(je denkt ohnee straks vinden ze dit of dat en me school en me ouders en het is een schande en het kan niet blabla) je heb ook eigenlijk niet de tijd! het is een beslissing die je heel snel moet maken en achteraf ga je er pas over nadenken wat je is overkomen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mijn zus heeft een abortus moeten laten plegen:(
er was wat mis en wat ik ervan weet is dat mijn zus heel veel pijn en verdriet ervan heeft gehad en in een totale depresie raakte:(

ze is nu wel weer zwanger van haar tweede en nu gaat alles wel erg goed, maar toch het verlies vergeet je nie en het blijft pijn doen als je eraan denkt

ik zelf heb geen abortus gehad, maar ik heb wel 2 keer een miskraam gehad:(:( en ben ook zwaar depresief geraakt.
en ik mis het nog steeds ik blijf denken wat het zou geweest zijn een jongen of een meisje en hoe hij of zij zou zijn en alles.
het blijft je toch bezig houden ook onbewust.

ik heb nu wel een dochter van 1 jaar en 4 maand oud :D
en zij is top gezond:D
Waarschuw beheerder
ik heb nu wel een dochter van 1 jaar en 4 maand oud
en zij is top gezond

gelukkig(L)

Waarschuw beheerder
laten doen ja ... nooit een seconde spijt van gehad :no:
Waarschuw beheerder
jah opdringen is het ook wel denk ik..
maar vooral ook opdringen tegen je zelf.. je gunt je zelf niet de tijd om er goed over na te denken.

Dat ook ja.

Ik voelde me erg raar toen ik zwanger was, stemmingswisselingen, huibuien, ik wilde re zo snel mogelijk vanaf. Dat beïnvloedt je keuze ook.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb veel respect voor mensen die het aandurven, hoewel het niet gepland was.

Maar ik heb het gevoel, dat ik voor mezelf heb gekozen.

lang geleden, jetje?
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad het is gewoon moeilijk op een keuze te maken agjah,..

Waarschuw beheerder
5 jaar terug heb al een zoontje van nu bijna 10 ... maar een tweede ... NOOIT

Waarschuw beheerder

denk dat het ook het beste is om te doen ... als jij als moeder er niet achter staat ... is het ook geen pretje voor de kleine zelf ...
Waarschuw beheerder

je moet er aan toe zijn om een kind te krijgen.
het is een hele verantwoording,het zet je hele leven op zijn kop en het kost heel veel geld.
Waarschuw beheerder
5 jaar terug heb al een zoontje van nu bijna 10 ... maar een tweede ... NOOIT

Is het moederschap je zo zwaar gevallen, of een andere reden? ( Als het te persoonlijke vraag is moet je het zeggen)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het zet je hele leven op zijn kop

en niet voor even ... maar voor je hele leven :yes:
Waarschuw beheerder
Ja dat is waar. Hte moet een weloverwogen keuze zijn.

Waarschuw beheerder
mag mij alles vragen ;)

nee niet zwaar gevallen, het is super voor 1x :D ... maar ik ben iemand die zijn biezen binnen een poep en een scheet moet kunnen pakken ... kan makkelijk 1 kind op mijn rug binden en rennen ;) bewijs van spreken

heb ook eigenlijk altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde ... maar na lang zeiken van mijn ex heb ik ingestemd .. waarop ik had besloten 1 kind en sowieso geen kinderen van andere vaders ... that's a NO GO voor mij

en tuurlijk heb ik de afgelopen jaren gedacht ... ppfff anders had ik er nu 2 :S hoe had mijn leven er dan uitgezien ... kom maar op 1 conclussie daarna ...

:respect: voor mezelf dat ik een abortus heb laten doen...

was er niet gelukkig van geworden :no:
Waarschuw beheerder
Dan hebje de goede keuze gemaakt. Wat jij zegt, het kind wil ook geen moeder die het liever niet had gehad.

Waarschuw beheerder
het kind wil ook geen moeder die het liever niet had gehad

precies .. daar koopt niemand wat voor ... het kind al helemaal niet
Waarschuw beheerder
Dus heb je, voor jezelf EN voor het belang van het kind gekozen.

Zo wil ik het ook graag zien.

Waarschuw beheerder
heb voor mezelf en mijn zoontje gekozen :yes:

krijg nu steeds meer mijn vrijheid terug ... en kan mijn carriere weer oppakken ...

da's voor mij 100x beter
Waarschuw beheerder
donateur
Als je gewoon bewust hebt gekozen voor abortus, en je krijgt daarna wel een kind, dan hoef je echt geen problemen ermee te krijgen hoor.

Je denkt er wel aan waarschijnlijk, maar als je gewoon de goede keuze hebt gemaakt, dan is dat gewoon goed geweest, en op het moment dat je wel een kind krijgt is het wèl het goede moment en dan ben je er toch gewoon blij mee?

Waarschuw beheerder
en op het moment dat je wel een kind krijgt is het wèl het goede moment en dan ben je er toch gewoon blij mee?

super blij zelfs :D ondanks het niet mijn eigen persoonlijke drang en wens was ... nooit spijt van gehad :D
Waarschuw beheerder
donateur

Dus? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dus zal ze in dat geval er wat beter over nadenken?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het niet :/

je bent misschien niet voor de eerste keer zwanger, maar je krijgt wel voor de eerste keer een kind.

Waarschuw beheerder
donateur
Je krijgt wel voor het eerst een kind.. maar je had er al eerder eentje kunnen hebben..dat gevoel bedoelt ze misschien. Dat het niet je eerste kind is.

Waarschuw beheerder
donateur
Dit soort dingen zijn gewoon heel moeilijk.

Waarschuw beheerder
Dit soort dingen zijn gewoon heel moeilijk.

het is alleen moeilijk als het opgedrongen wordt ... of het kind of de abortus

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik denk ook dat een vrouw heel goed zelf een keuze kan maken die goed voor haar is.

Ik kon dat igg wel.Sta achter mijn keuze, maar vind het wel moeilijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het er ook wel moeilijk mee gehad, na een jaar drong het tot me door dat ik een kind had kunnen hebben. Maar goed, dat was na een miskraam (zou evengoed een abortus laten plegen, maar dat hoefde dus niet meer) en dat gebeurde toen zo snel dat ik er niet goed over na had kunnen denken.

Na mijn abortus heb ik het er niet zo zwaar mee gehad.

Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig maar ! :flower:

Ik ken iemand die het onder dwang van haar vriendje weg heeft laten halen. Vlak daarna maakte hij het uit. Zij heeft er heel erg veel spijt van. Maar das ook wel een rot situatie. :(

Waarschuw beheerder
moet eerlijk zeggen dat ik het alleen moeilijk had met de geloof 3 weken bedenk tijd ...

heb mij 3 weken klote gevoeld omdat er iets in mijn groeide waar ik niet achter stond en wist het gaat weg :S
Waarschuw beheerder
je bent misschien niet voor de eerste keer zwanger, maar je krijgt wel voor de eerste keer een kind.

ben blij dat je het zegd,..
Waarschuw beheerder
Ik ben fel tegen abortus mits een vrouw zwanger raakt door een verkrachting of er alles aan heeft gedaan om het te voorkomen. Maar aangezien de kans om zwanger te raken gezien het laatste minimaal tot onmogelijk is gaat dit bijna niet op ook al roepen de meesten dit zo hard!

Ik vind echter dat als je zo vreselijk onhandig en dom bent om ongewenst zwanger te raken je ook je verantwoording voor het kind moet nemen!

Overigens ben ik wel blij dat de mogelijkheid er is in Nederland maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je er maar ff gemakkelijk naar mag grijpen.

Waarschuw beheerder
Ik vind echter dat als je zo vreselijk onhandig en dom bent om ongewenst zwanger te raken je ook je verantwoording voor het kind moet nemen!

eerste gedeelte ben ik nog wel met je eens .. maar dat tweede gedeelte ... WAT EEN BULLSHIT
Waarschuw beheerder
nou verklaar je nader,zal ik ook emteen ff doen!

er bestaan niet voor niks ongelooflijk veel voorbehoedsmiddelen!?! als jij zo onverantwoordelijk bent om onveilig te neuken moet je maar eens laten zien dat je je verantwoording durft te nemen om je kind dan ook een kans te geven! je kan het voorkomen en dan zit een ongelukje in een piepklein hoekje hoor...of ga jij het tegendeel soms beweren :-)
Waarschuw beheerder
ik geef gewoon MIJN mening en respecteer die van jou net zo hard dus verwacht ik dat je dat van mij ook doet (f)

Waarschuw beheerder
yep ... en daar ga je al ... zoals ik al zei .. met het eerste gedeelte ben ik het helemaal met je eens ...

maar vind dat geen reden om een kind op de wereld te zetten terwijl het helemaal niet je eigen keus is...
Waarschuw beheerder
nou en daar ga jij al je hebt er toch voor gekozen zwanger te raken anders had je wel zo wijs geweest voorbehoedsmiddelen te gebruiken :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zelf een keer een abortus gezien op de OK van het ziekenhuis waar ik destijds stage liep..

Dat is echt geen pretje om te zien
(zeker niet als je 3 uur later een keizersnede ziet op de OK en er een superlief klein kindje op de wereld wordt gezet)

Waarschuw beheerder
nou en daar ga jij al je hebt er toch voor gekozen zwanger te raken anders had je wel zo wijs geweest voorbehoedsmiddelen te gebruiken

wie wat waar zegt dat ik dat niet gedaan heb ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb zelf nog nooit een arbortus gedaan.
Maar ik kan wel begrijpen dat sommige vrouwen/meisjes het doen.

_ Als je in de schulden zit en er amper uit kan komen.

_ Als je verkracht bent.

_Als je een jaar of 13/14 bent.

_Of als je zeker weet dat je een zwaar gehanicapt kind bij je draagt.

Waarschuw beheerder
donateur
nou en daar ga jij al je hebt er toch voor gekozen zwanger te raken anders had je wel zo wijs geweest voorbehoedsmiddelen te gebruiken

Euhh ja tuurlijk.. Zijn verschillende mogelijkheden dat je zwanger kan raken hoor én zo safe is de pil ook niet dat het 100% garandeerd dat je er niet zwanger van word! (lees maar de bijsluiter)
Waarschuw beheerder

Ik vind jou egt supppppppper kansloos :D
Waarschuw beheerder
Euhh ja tuurlijk.. Zijn verschillende mogelijkheden dat je zwanger kan raken hoor én zo safe is de pil ook niet dat het 100% garandeerd dat je er niet zwanger van word! (lees maar de bijsluiter)

inderdaad!
en wat dacht je nou zelf joh... er kan van alles mis gaan of gebeuren of wat dan ook!
en dan zeg jij eventjes dat je domen onhandig bent....
jezus man je kan mensen hier eg pijn mee doen hoor..

je bent zelf wel een beetje dom he..

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben fel tegen abortus mits een vrouw zwanger raakt door een verkrachting of er alles aan heeft gedaan om het te voorkomen. Maar aangezien de kans om zwanger te raken gezien het laatste minimaal tot onmogelijk is gaat dit bijna niet op ook al roepen de meesten dit zo hard!

Overigens ben ik wel blij dat de mogelijkheid er is in Nederland maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je er maar ff gemakkelijk naar mag grijpen

Sorry maar hiervan keert mijn maag echt van om!!! :S

FF gemakkelijk erna grijpen?? :S
Wat denk je nou zelf? Dat het nemen van zo'n beslissing het zelfde is als alsof je wel of geen koekje bij de koffie neemt?!?! :S

Hou er rekening mee dat bij het nemen van deze beslissing heeeeel wat emoties aan te pas komen! :@

Sorry maar jij moet echt nog heeeeeeeeeeeeel veel dingen over het leven leren! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk en dat is nou precies wat ik bedoel...tienertjes die hier keihard gaan roepen dat ze het echt wel safe hebben gedaan :/ lazer toch op er is meer dan de anticonceptiepil en de kans dat de pil niet betrouwbaar is is 0,000000001% en toevallig horen daarz eker weer een miljoen vrouwen bij :vaag: yeah right!trek je maar een rubber om je neukert zn snikkel..

ik blijf erbij vind je enorm kansloos als je abortus laat plegen als je zelf onverantwoordelijk bezig bent geweest! zal ongetwijferld rot zijn bij nader inzien (dat laatste is nou net waar het om draait,bij nader inzien) en gun ook niemand die beslissing maar ga hier neit achteraf lopen blaten dat je zo zielig bent omdat je daarvoor gekozen hebt hoor hey :/
Waarschuw beheerder
Sorry maar jij moet echt nog heeeeeeeeeeeeel veel dingen over het leven leren! laatste aanpassing 27 april 2005 17:30

:no: ik weet wel hoe ik een condoom om moet doen of een pil moet slikken hoor :-)
ik heb 9 jaar een relatie en nog nooit zwanger geraakt en altijd netjes mn pil geslikt,zouden er meer moeten doen. En ja ik vind het wel gemakzucht om je te laten curreteren!

Waarschuw beheerder
donateur
ga hier neit achteraf lopen blaten dat je zo zielig bent omdat je daarvoor gekozen hebt hoor hey

Wat een misselijke opmerking zeg! :S
Bah!!
Maar goed het is weer een forumbericht wat erg veel intelligentie uitstraalt! :S

en de kans dat de pil niet betrouwbaar is is 0,000000001%

Maak er maar 0,1 van lieve schat
Waarschuw beheerder
wie hem er zo makkelijk instopt. moet rekening houden dat er na een tijdje ook weer wat uitmoet.

Waarschuw beheerder
donateur
weet wel hoe ik een condoom om moet doen of een pil moet slikken hoor
ik heb 9 jaar een relatie en nog nooit zwanger geraakt en altijd netjes mn pil geslikt,zouden er meer moeten doen. En ja ik vind het wel gemakzucht om je te laten curreteren!

Gemakzucht??

Weet je wat pas gemakzucht is? Zulke berichten plaatsen als wat jij doet omdat jij het zoooooooooo perfect voor elkaar hebt in het leven! :S

Nou meid succes!

Waarschuw beheerder
donateur
Geen rekening gehouden met het slikken van antibiotica of het hebben van diarree, het overgeven?
Als je dat hebt, dan is je pil sowieso stukken onbetrouwbaarder en dan is dus de kans op een zwangerschap veel groter.

Dat heeft geen zak te maken met je pil altijd op tijd innemen of wat dan ook.
Waarschuw beheerder
donateur

ongeacht dat je je kind wel of niet iets kan bieden in materieel en emotioneel opzicht, moet je dus maar géén abortus ondergaan? %)

slim meisje ben jij zeg (Y)
Waarschuw beheerder
chicka yep maar als pilgebruikster weet je dat je op dat moment minder beschermt bent DUS gebruik je een condoom?!? :-)
zie je,is het nou werkelijk zo moeilijk??????pffff

weet je,het is niet mn bedoeling mensen te kwetsen ofzo maar ik geef gewoon mn mening want daar wordt in dit topic om gevraagd. En een mening moet je beargumenteren dus ja....helaas voor diegene die er niet mee eens is!

Waarschuw beheerder
donateur
Dus...

Niet iedereen houdt daar rekening mee hoor.. En er zullen er heus wel meiden bij zijn die geen "nee" durven te zeggen als er geen condoom in de buurt is, maar wel seks in de lucht hangt.

Of mensen die het niet weten dat de pil dan onveilig is, waarbij het niet continu in het achterhoofd zit, dat de werking ervan minder is.
Waarschuw beheerder
donateur
je kan ook proberen je wat meer te verdiepen erin :jaja:

anders ga je eens bij een abortuskliniek langs en in gesprek met dat soort vrouwen? wedden dat je dan niet meer zo rechtlijnig denkt? niet alles wat niet wit is, is gelijk zwart hoor :/

Waarschuw beheerder
donateur
chicka yep maar als pilgebruikster weet je dat je op dat moment minder beschermt bent DUS gebruik je een condoom?!?
zie je,is het nou werkelijk zo moeilijk??????pffff

weet je,het is niet mn bedoeling mensen te kwetsen ofzo maar ik geef gewoon mn mening want daar wordt in dit topic om gevraagd. En een mening moet je beargumenteren dus ja....helaas voor diegene die er niet mee eens is!

*zucht*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht mee*
Waarschuw beheerder
Gadverdamme ik vind je echt erg man!!
wat ben jij een makkelijk mens!! echt geen evaring in het leven zeker zo meisje waar alles netjes voor geregld is.. zeker nog nooit wat mee gemaakt.
ik weet wel hoe ik een condoom om moet doen of een pil moet slikken hoor

weet je ook dat een condoom kan scheuren...
Waarschuw beheerder

wij geven ook onze mening.. of mag alleen jij je mening geven! ????
Waarschuw beheerder
anders ga je eens bij een abortuskliniek langs en in gesprek met dat soort vrouwen? wedden dat je dan niet meer zo rechtlijnig denkt?

jah vind ik ook
Waarschuw beheerder
:-) uitgeratelt??
Waarschuw beheerder
mooi zo...zoals ik alz ei...ik heb mn woordje gedaan en wat een ander er van vindt is alles behalve boeiend

Waarschuw beheerder
precies .. respect voor jou ... maar heb dan ook respect voor andere

Waarschuw beheerder
donateur
mooi zo...zoals ik alz ei...ik heb mn woordje gedaan en wat een ander er van vindt is alles behalve boeiend

Dit zegt veel over jouw egoistische instelling! :)

Waarschuw beheerder
ook dat ... maar dat zijn mensen die in hokjes denken
Waarschuw beheerder
donateur

Overigens ben ik wel blij dat de mogelijkheid er is in Nederland maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je er maar ff gemakkelijk naar mag grijpen.

Tering, wat kun je mensen pijn doen met zo'n opmerking.
Waarschuw beheerder
uitgeratelt??

nog lang niet!!
en trouwens dat kan ik beter aan jou vragen

ook dat ... maar dat zijn mensen die in hokjes denken

inderdaad!

sasje je zegt het allemaal veel te makkelijk, net als wat ik bij het begin al zei... meesten mensen praten onzin zonder er goed over na te denken je kan er eigenlijk pas echt iets over zeggen als je het zelf mee heb gemaakt! je weet niet wat er allemaal in iemand ze koppie zit op zulke momenten !
Waarschuw beheerder
donateur
Zoiets als een abortus, daar kun je eigenlijk niet zwart-wit over denken. Er zijn zoveel verschillende omstandigheden waardoor het op dat moment de enige keuze lijkt te zijn.
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat Abortus verboden is geworden in Nederland?

Isdah zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me niet.
Waarschuw beheerder
donateur

(Y) bravo :jaja:

dat is niet echt respect tonen voor je medemens he? bovendien denk ik ook dat je (als je een discussie aangaat) ook open moet staan voor anderen. doe je dit niet heeft het ook geen nut om aan een discussie te participiëren :no:
Waarschuw beheerder
inderdaad

Waarschuw beheerder
donateur
(Y)
Waarschuw beheerder
en als je een kind van 8 schopt vinden ze je laf..... dit is veel erger
Waarschuw beheerder
? wat bedoel je
Waarschuw beheerder
je vermoord een kind al voordat ie is geboren......:no:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:
Waarschuw beheerder
dan weet jij niet wat een kind is zeker,..
maar dit is zo kansloze eindeloze discussie,..
je bent er zeker eentje van de kerk,.. of zo zwaar opgevoed losertje!!

Waarschuw beheerder
donateur
Slotje al aangevraagd gezien sommige geitenwollensokkenfiguren óf meisjes met een te perfect leventje geen deel aan deze discussie kunnen dragen..

Jammer hoor!
Waarschuw beheerder
inderdaad!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel erg zonde inderdaad...

Waarschuw beheerder
:/
Waarschuw beheerder
weet je wat zielig is??een slotje aanvragen als er ook eens een andere mening wordt gegeven dan een *meeloop-mening*....

en joyciegirlie....het is op ZEKER al een kind, het hartje klopt vaak al voor jij uberhaupt weet dat je zwanger bent dus zie je nou zelf hoe gemakkelijk je er over doet?

en angeldoll jij spreekt jezelf wel ontzettend tegen want JIJ bent hier degene die mijn mening niet respecteerd en ik heb al meerdere malen gezegd jullie mening wel te respecteren alleen ben ik het er neit mee eens en dat lijkt me vrij normaal in een discussie!~?
Waarschuw beheerder
ow en geloof mij,mijn leventje is echt neit zo perfect als jij denkt maar heb met mijn geboorte WEL hersenen meegekregen en geleerd dat je verantwoordelijk met sex om moet gaan. Bovendien heeft dit niks met de kerk te maken want ik geloof alleen in mezelf en als het zo zou zijn zou ik ook anti voorbehoedsmiddelen zijn...

maar goed ik heb mn woord gedaan en ben er nu echt klaar mee toedeledokie en hopelijk ben je de volgende keer wel zo slim een rubber te pakken :-)(f)

Waarschuw beheerder
donateur
27 april 2005 20:13
weet je wat zielig is??een slotje aanvragen als er ook eens een andere mening wordt gegeven dan een *meeloop-mening*....

Een andere mening geven tot daaraan toe, maar zoals jij dus deel draagt in deze topic hou jij geen enkele rekening met andere mensen die er gevoelens mee hebben en dat vind ik ronduit belachelijk..

en joyciegirlie....het is op ZEKER al een kind, het hartje klopt vaak al voor jij uberhaupt weet dat je zwanger bent dus zie je nou zelf hoe gemakkelijk je er over doet?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Fout! Het hartje gaat pas kloppen na 12 weken!

wie is hier nou de onwetende sukkel :/ bij 6 weken begint de hartactiviteit al hoor :-)
Waarschuw beheerder
donateur
en angeldoll jij spreekt jezelf wel ontzettend tegen want JIJ bent hier degene die mijn mening niet respecteerd en ik heb al meerdere malen gezegd jullie mening wel te respecteren alleen ben ik het er neit mee eens en dat lijkt me vrij normaal in een discussie!~?

ik respecteer jouw mening zeker en sta er ook voor open :jaja: daar hoor je mij ook niet over :no: ik vind alleen de manier waarop je t brengt erg onnadenkend en om maar niet te zeggen bot :/ dus als jij denkt dat ik jouw mening niet respecteer zou je misschien ook eens moeten leren lezen?

je vermoord een kind al voordat ie is geboren......:no:

nee een kind geen leven kunnen bieden is natuurlijk veel slimmer :/

Fout! Het hartje gaat pas kloppen na 12 weken!

daar zit jij fout ;) ik heb namelijk een echo gehad toen ik 6 wkn zwanger was en toen klopte het hartje wel degelijk (F)
Waarschuw beheerder
sukkel een hartactiviteit begint al met 6 weken :-)
Waarschuw beheerder
snel mn berichtjes weghalen...laf! maar hartactiviteit is al bij 6 weken hoor nerd :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ja doris, je hebt gelijk!

ik moest ook weer opzoeken hoor! ;) Had het al gewijzigd.. :) (F)

wie is hier nou de onwetende sukkel bij 6 weken begint de hartactiviteit al hoor

Heb je eindelijk iets om mij te pakken he stomme koe? Ga je soortgenoten vervelen ofzo! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:)
Waarschuw beheerder
donateur
snel mn berichtjes weghalen...laf!

dit blijkt maar weer dat je niet alleen niet kan lezen maar ook nog eens niet opletten, pf loopt achter :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
hehehehe! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja doris, je hebt gelijk!

dat gebeurd me ook niet vaak dat iemand dat over mij zegt ;) O:) :p

Waarschuw beheerder
donateur
Geniet van je moment zou ik zeggen! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Hou nu maar op! Het is nu wel weer genoeg geweest voor vandaag :P
Waarschuw beheerder
donateur
sorry :$ :$

ik zal t nooooooooooooooooooooit meer doen :p

Waarschuw beheerder
donateur
noooooooooooit? :D
Waarschuw beheerder
donateur
bijna nooit :p
Waarschuw beheerder
donateur
het is op ZEKER al een kind, het hartje klopt vaak al voor jij uberhaupt weet dat je zwanger bent dus zie je nou zelf hoe gemakkelijk je er over doet?

Er doet hier volgens mij niemand makkelijk over een abortus en dat moet ook niet. Ik vind wel dat jij heel makkelijk je standpunt hard maakt. Op een inderdaad nogal botte manier. Jij mag je mening hebben en ik vind het fijn voor jou dat je zwanger bent en fijn voor je aankomende kindje dat het zo gewenst is. Er zijn een heleboel mensen die dat ook graag zo gewild hadden, maar bij wie het simpelweg niet mogelijk was. Misschien moet je daar ook aan denken, voordat je je mening op deze manier laat horen.
Waarschuw beheerder
donateur
L-inda-Mix :respect:

Waarschuw beheerder
er zeiden hier een paar dat je het kind al vermoord voordat het geboren is, ben ik niet mee eens, als je dat kind als het geboren is geen leven ken bieden dan neem ik een abortus, ik ben blij dat ieder zijn eigen keuze hierin ken /mag maken.
maar al zou ik nu zwanger raken om een of andere reden laat ik een abortus doen. Ik weet van mezelf dat ik het nog niet aankan en dat kind geen normaal leven ken bieden. Eerst alles voor mezelf op een rijtje hebben ;) zo heeft ieder zijn eigen mening erover. En ik vind dat iedereen een ander zn mening moet respecteren en niet zoals anderen hier in dit topic elkaar zwart lopen maken om zo maar te zeggen.

Je zou maar verkracht zijn... is het dan alsnog moord?
Of je laat het komen en dan mag je even gaan vertellen ja je pappie is een verkrachter.
Waarschuw beheerder
donateur
Of je laat het komen en dan mag je even gaan vertellen ja je pappie is een verkrachter.

nee dat doen we veel subtieler:

die gvd klote-vader van je die mongool.... :X :X O:)

maar goed, had je ook maar met condoom moeten neuken :jaja:

Waarschuw beheerder
tuurlijk dus als jij verkracht word zeg je nog ff doe even een condoom om voordat je me pakt

slaat natuurlijk nergens op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er zeiden hier een paar dat je het kind al vermoord voordat het geboren is, ben ik niet mee eens, als je dat kind als het geboren is geen leven ken bieden dan neem ik een abortus, ik ben blij dat ieder zijn eigen keuze hierin ken /mag maken.
maar al zou ik nu zwanger raken om een of andere reden laat ik een abortus doen. Ik weet van mezelf dat ik het nog niet aankan en dat kind geen normaal leven ken bieden. Eerst alles voor mezelf op een rijtje hebben zo heeft ieder zijn eigen mening erover. En ik vind dat iedereen een ander zn mening moet respecteren en niet zoals anderen hier in dit topic elkaar zwart lopen maken om zo maar te zeggen.

Je zou maar verkracht zijn... is het dan alsnog moord?

sasje24 en u reactie hier op is ???
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk dus als jij verkracht word zeg je nog ff doe even een condoom om voordat je me pakt

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

O:)

sasje24 en u reactie hier op is ???

die is er niet meer, want ze voelde zich genegeerd ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Misschien moet je dat met een knipoog lezen...

Waarschuw beheerder
k moet zeggen zo kwam het dus niet over
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien moet je dat met een knipoog lezen...

waarschijnlijk wel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg zelfs een pb-tje van sas24 binnen! :/

Wat een held! (N)
Waarschuw beheerder
donateur
k moet zeggen zo kwam het dus niet over

sja... dan moet je de rest ook maar lezen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg zelfs een pb-tje van sas24 binnen!

*nieuwsgierig*

wat stond er allemaal in dan :p
Waarschuw beheerder
donateur
*nog nieuwsgieriger*

Waarschuw beheerder
donateur
Hetzelfde als hier in het topic! :gaap:

Dus heb maar beantwoord met: "doeg! :)"

Waarschuw beheerder
donateur
:P

Waarschuw beheerder
ja ik nu ook :/

Waarschuw beheerder
zeg maar tegen sasje24 dat ze hier ook wel mag reageren ;)

Waarschuw beheerder
donateur
wat lieff (L)
Waarschuw beheerder
donateur
ze mag ook hier reageren, mits ze ook respect op kan brengen voor andere mensen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ze vast wel, maar misschien ligt het bij haar ook wel heel gevoelig. Ik zou niet weten waarom ze anders zo zou reageren.

Waarschuw beheerder
ze mag ook hier reageren, mits ze ook respect op kan brengen voor andere mensen

dat zal wel moeilijk worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan ze vast wel, maar misschien ligt het bij haar ook wel heel gevoelig. Ik zou niet weten waarom ze anders zo zou reageren.

waarschijnlijk omdat ze zelf nu moeder word en zich niet kan voorstellen dat een ander daar niet net zo blij mee kan zijn als zij... maar... dat zou een verklaring zijn en geen excuus :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is waar!

Waarschuw beheerder
ieder zijn eigen mening erover maar dat moet niet alleen zij maar iedereen ook respecteren
Waarschuw beheerder
maar goed ik heb mn woord gedaan en ben er nu echt klaar mee toedeledokie en hopelijk ben je de volgende keer wel zo slim een rubber te pakken

zoals ik al hiervoor zei,.. wel eens gehoord van scheuren dat kan natuurlijk ook he,.. of niet over nagedacht dom mokkel!
Waarschuw beheerder
donateur
Of overgeven nadat je de pil hebt geslikt, heeft mij een hoop ellende bezorgd.
Waarschuw beheerder
Ja dat bedoel ik! en zo stom schaap denk er veel te makkelijk over maar jah! wij weten wel beter(F)

Waarschuw beheerder
donateur
idd!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
wij hebben gewoon gelijk O:)
Waarschuw beheerder
de beste anticonceptie ie een smartie

Waarschuw beheerder
donateur
to sasje

kijk en dat is nou precies wat ik bedoel...tienertjes die hier keihard gaan roepen dat ze het echt wel safe hebben gedaan lazer toch op er is meer dan de anticonceptiepil en de kans dat de pil niet betrouwbaar is is 0,000000001% en toevallig horen daarz eker weer een miljoen vrouwen bij yeah right!trek je maar een rubber om je neukert zn snikkel..

dan ben ik een van die mensen ik had netjes bij de dokter een implanol laten zeten wat zeer betrouwbaar was zei de dokter ondanks dat ben ik toch zwanger geworden weg laten halen ook de tweede keer werd ik zwanger met het zelfde. dit heb ik gehouden en heb nu een heel lief dochtertje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie dochter heb je! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
dank u :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
t is wel weer mooi geweest he? ;)

[img width=150 height=150 cacheid=0012a0ea00013ef917698c881a00b321b1]http://homepage.mac.com/jpz1/.Pictures/forum/slot.gif[/img]

.
Waarschuw beheerder
Ik wil mezelf nog even graag verdedigen.

Ik gebruikte Nuvaring toen ik zwanger werd. De dokter zegt dat ik alle instucties goed heb opgevolgd, dat het niet mijn schuld was.

Sas, Ik hoop dat je volgende x iets langer nadenkt voordat je oordeelt over iets waar je niet over KUNT oordelen zonder dat je het zelf hebt meegemaakt.

bedankt DSW :flower:
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
You're welcome ;)

(F)