Partyflock
 
Forumonderwerp · 770223
 
Artiest Balbasaur
Slaat nergens op idd. Ik denk dat Jappo gewoon 1 keer draait als Jappo a.k.a. Unexist/ DT6, en ook z'n live-act ff opvoert, wil dat weleens meemaken. :)
 
wat is minium leeftij voor fuck this tour op 1 juli?
want iemand die mee wilt vraagt dit..
ze is 16..
ik denk 18(F)

ma moet toch wel lukke om binne te komen denk ik
smurf is gegarandeerd aanwezig komende vrijdag!! evenals placid k

op 9 juli is manu le malin gegarandeerd aanwezig!!

minimumleeftijd in wintelre is 16 jaar, zal niet veel schelen met de minimumleeftijd in leeuwarden denk ik dan :)
onmogelijk dat iedereen onder al zijn aliassen optreedt, gewoon 1x per DJ, klaar, op PF staan altijd alle alter ego's vermeld, maar 9 van de 10 keer is er 1 optreden van de DJ in kwestie
 
op PF staan altijd alle alter ego's vermeld

Valt ook wel weer mee hoor. :/
als Jappo moet draaien staat unexist ook altijd vermeld en zo zijn er meer
 
Dat van Jappo klopt idd wel, voor de rest merk ik hier weinig van, maar goed, nutteloze discussie op de late avond. ;)
 
boeie wie dr bij staat :P az feest maar vet wordt!!! :bounce: heb er sin in! :bounce:
Artiest Your-D
ga naar die in wintelre volgende zaterdag,wil wel is zien of dat wat gaat worden....
ohhsorry, smurf komt niet vrijdag maar 9 juli!!
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Uitspraak van actief op dinsdag 28 juni 2005 om 18:00:
Dan krijgt iedereen wel heel erg weinig tijd...of ze moeten 3 zalen regelen ofzo, maar als iedereen onder al z'n aliassen gaat optreden worden het er echt megaveel.

Dat wel ja..

Maar ik was in de veronderstelling dat er meerdere zalen zouden zijn, net als 9 juli in Wintelre(mogelijk 3 area's). En gezien de grote dat ze de promotie hebben aangepakt verwacht ik dat ook wel. Net als de line-up heeft te weinig logica om allemaal in 1 grote zaal te gooien. Bovendien zijn de muziekstijlen achter verschillende aliassen bv. Dj Miro en Dj Stickhead totaal anders..
 
check dit:

Dear Sick Fans,

Due to different points of view and lack of communication with the PAM Organisation about my Fuck This Tour, things got really out of control and there is no possibility for me any more to perform at any of the Fuck This Tour dates. I want apologize to all of you my crazy friends. This decision has been taken today so I thought you must get informed right away! Unfortunately also DT6, Lethal Insanity, Claudio Lancinhouse, Ether, Boozy, Tieum, Naz-T, Homer and Wolf will not participate at any of these events. I am very sorry for what happened but you have my word that I will use this free time to speed up the process of the album that I am putting together for you!!!!

As you have probably noticed this year, the records did not get off the ground for stupid business reasons that were out of my control. I never was and I never wanted to be a part of the administration side of the FTW label. Everything is back in my hands again now and this will not happen again!!

The sickness is ready to be developed and I am back to break your face again!

Stay Insane,

Unexist


bron: http://www.dt6inc.com/
 
Bovendien zijn de muziekstijlen achter verschillende aliassen bv. Dj Miro en Dj Stickhead totaal anders..

Ik hoop dat die allebei draaien! :D
check dit:

Dear Sick Fans,

Due to different points of view and lack of communication with the PAM Organisation about my Fuck This Tour, things got really out of control and there is no possibility for me any more to perform at any of the Fuck This Tour dates. I want apologize to all of you my crazy friends. This decision has been taken today so I thought you must get informed right away! Unfortunately also DT6, Lethal Insanity, Claudio Lancinhouse, Ether, Boozy, Tieum, Naz-T, Homer and Wolf will not participate at any of these events. I am very sorry for what happened but you have my word that I will use this free time to speed up the process of the album that I am putting together for you!!!!

As you have probably noticed this year, the records did not get off the ground for stupid business reasons that were out of my control. I never was and I never wanted to be a part of the administration side of the FTW label. Everything is back in my hands again now and this will not happen again!!

The sickness is ready to be developed and I am back to break your face again!

Stay Insane,

Unexist

lekker bijdehand :S
waar gaat dit nou weer over??

heb me kaartje al en het feest word ook echt wel bruut maar beetje jammer is het wel
laatste aanpassing
Wat de fuck is dit nou weer ik zou morgenavond naar leeuwarden, fuck this tour in rumours en nu draait unexist zelf niet eens meer?! daarvoor ga ik er juist heen, hij staat niet meer bij de line up...wat fokking asociaal zeg!
en het eronder-uit-lul verhaal van Pam.dj

2005-06-29
Fuck this Tour zonder Unexist
Tot onze spijt heeft Francesco Iapicca (Jappo aka Unexist) onverwachts besloten dat hij op de laatste drie edities van de Fuck this Tour reeks niet zal verschijnen. Helaas zijn onze visies over het te voeren beleid te verschillend om de samenwerking rondom de tour voort te zetten. Wij betreuren, maar respecteren deze beslissing en wensen Jappo veel sterkte toe in de komende tijd.

Dat betekent echter niet dat de tour hier stopt! O.G.P. en PAM zullen er alles aan doen om de liefhebbers van de rauwere sound een kwalitatief hoogstaande avond te bezorgen. Onder andere Manu le Malin, Smurf, Catscan, Placid K, Nordcore, The Dj Producer, Hellfish en Kotzaak Klan (live) zullen hun uiterste best doen jullie een keiharde avond te geven.
Fuck this Tour ramt dus harder dan ooit!

Genoeg redenen om aanwezig te zijn op 1 juli in Leeuwarden (Rumours), 9 juli in Wintelré (‘t Centrum) en op 23 juli in Utrecht (O’Daniels).

Achja.. who cares, zolang Miroslav Pajic er maar is :9
X-Ess
105 Kilo Maarten
Korsakoff
Deimos
Baas
Boris Valeo
Laser Chaser
D-Spirit
MC Mouth of Madness
Manu le Malin
Hellfish
Catscan
Tellurian
Nordcore (Live)
Miro
Stickhead
Kotzaak klan (live)
D-lusion
Member-1
De Timmerman
Leviathan


dit is als het goed is de bevestigde line-up

ach
ik zal unexist niet zo missen als dat ik hellfish en manu zou missen :D

en het draait hier toch allemaal om kotzaak live b) :D
Inderdaad :)

Als iemand nou ook even vertelt hoe je er het makkelijkst kan komen met een auto :) Je schijnt er te kunnen parkeren maar is dat wel mogelijk dan?
 
snelweg naar utreg..
ring utrecht volgen(hoograven,lunetten,stadion)
en je kan er parkeren en desnoods in het naast gelegen wijkje!!

alstu!!!
laatste aanpassing
Dat is mooi! Thanks :D
in oldenzaal was mooi feestje :D :yes: haha ABOOOOO
feest gaat niet door!!

odaniels blaast het af. de contracten e.d. zijn allemaal nog niet rond enzo.

laatste aanpassing
 
ja t zal!!
geloof me nou maar. odaniels is ook dicht in die week :)
haha ik liet het net aan jappo zien.. zegt weer genoeg over de organisatie
 
hoe ken dat nou!! kaartjes zijn al in de verkoop en al!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 juli 2005 om 23:32:
hoe ken dat nou!! kaartjes zijn al in de verkoop en al!!

misschien de dingen beter regelen. de manager van odaniels maakt nu ff een stukje erover. zal het zo wel plaatsen.
 
das mooi klote haha heb vandeweek 8 kaarten gehaald!!!
Geachte partyflock bezoekers,

Tot mijn grote verbazing zag ik diverse flyers en poster voorbijkomen met het feest dat op 23 juli 2005 gepland zou zijn op onze locatie.
Ook zag ik het feest vermeld staan op deze site.
Echter zijn er nooit contractuele dingen op papier ondertekend door ons.
Ook verbaast het mij dat onze locatie op de flyer en poster staan etc en wij nooit verder meer contact hebben gehad met O.G.P over dit feest dan het concept voorstel.
Helaas moet ik u mededelen dat het feest van 23 juli 2005 niet op onze locatie zal plaatsvinden.
Wij geven diverse feesten en werken samen met betrouwbare organisaties.
Voor informatie over onze geplande feesten kunt u kijken in onze agenda op onze website. www.odaniels.nl

Hopende u hiermee voldoende informatie te hebben verstrekt, verblijf ik

Met vriendelijke groet,

Managment O’Daniëls
 
Hehehe, wordt steeds leuker dit.

Hoe ik dit ga aanpakken:
Geen kaartje kopen, gewoon langsgaan, kom ik niet binnen, gaan we gewoon ergens anders heen. :)
ik zou in utreg niet langskomen want dan sta je zeker voor een gesloten deur.
 
:nocheer:
Uitspraak van FC Lacoste op maandag 4 juli 2005 om 00:59:
ik zou in utreg niet langskomen want dan sta je zeker voor een gesloten deur.

Als FTT 23 juli nie in O'Daniels gehouden word, waar dan wel?? Of gaat het feest godverdomme nie meer door??
2 FC Lacoste:
Staat dat 'persbericht' nog ergens online ook?
edit never mind
laatste aanpassing
 
Ik vertrouw dit niet helemaal. Ik kom gewoon langs. :)
een bron vertrouw nou maar op lacoste ;)
of anders moet je ze maar mailen er is geen feestje de 23e
Uitspraak van actief op maandag 4 juli 2005 om 11:06:
Ik vertrouw dit niet helemaal. Ik kom gewoon langs.

mij best.


Uitspraak van FC Ultrajectum op maandag 4 juli 2005 om 12:40:
een bron vertrouw nou maar op lacoste
of anders moet je ze maar mailen er is geen feestje de 23e

precies. maar ik zal ze zelf ook nog wel ff mailen of ze het online willen gooien.

Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op maandag 4 juli 2005 om 11:20:
heb je ook een bron mbt afmelding bij o'daniels?

de manager.
 
:D
Nou daar ga je met je goeie gedrag!

Wellicht is een reactie van OGP of PAM hier op z'n plaats?

Heren???