5142x bekeken
| Betreft: | evenement: Ruhr in Love, zaterdag 25 juni 2005 om 12:00 |
Al iets bekend over de line-up???
Mixery Floor
Chris Liebing | Dave Clarke | Moguai
Phil Fuldner | Hardfloor (live) | Michael Paul
All Areas
LocoDice (Exclusive DJ-Set), Marc Peakay, Jagger, Oliver Schulz | Pearl, Nils Liebich, Marco Pino, Patric la Funk, 20th Finger a.k.a. Cutmaster Jay, Khetama | Dean Dawson, Audioslam, Sven Palzer, Björn Mandry, Two in the Disco, Nils von Geyer, Cris Sibitz, Eraze, Kevin Rocks, Timo van Golth, Toby Montana, DJ Errik, Ingo Reiff, Nathalie de Borah, DJ Blair, Mario de Bellis, Jens Lissat, Michael Grumann, Kean Sanders | Dazzler, DJ Ron & Baby Raw, Joe Nitro & Da Pork, Lars Tindy & Derek, Bamm-Bamm DJ & Rocca MC, DJ Gigi, Partyboy & Secret Special Guest DJ | Tresor Residents | Robert Natus, Brixton (live), DJ Man at Arms, Dennis Siemion, Matz Up, Sorgenkint (live), 2Junxion, Tekster, Arkus P., Recyver Dogs (live) | Faust, A.Ralf, Marksman & Marc B, D.Kowalczyk, Felix Kröcher | DJ Dean, DJ Shoko, DJ Yanny, DJ Shane, DJ Krid Kid, DJ Merlin & DJ C-Bass, DJ Trackhacker, DJ Patric Bunton, DJ Apollo, DJane D-Jean-D | Andy Moon (live), Cockpitcrew (live), ChrisMind (live), DJ Senn, DJ Mark van East, Frank Nova, Oli Schleenvoigt (live), Daniel Calisse | Massimo, Cess, Dan G. vs. Hypnotix, Monchich vs. Pasquale Schwarz, P. Stylez, Marco Reveller, Johann Santcross, Alberto Stefano|Fiege, Cybergasm, Tobias Thompson, Sascha Goewert, Steve Stix|Gian, Tocadisco, Martin Heyder, Flo van Hof | Oliver Heyer, PrickBack, DJ Solid, ZigZag, DJ Zodiak, Mazee, Phil Curse | Kai Jaxx, Miss Moonlight, DJ Onyx, Drumsquasher, M-Tronic, Redeye, Paul Groove, Crack & Acid (live), Vic Kratek | Marcello Marchitto, Snow, Ben Yang, Chris M., C.y.Ber, Sayan, Steve T., R.D. Cooper | Resident of 360Grad DJ Stefano, Vinylshakerz, DJ Rico Bass, DJ SpaceKid, DJ Verano, DJ Mark De Mos | Housearzt, DJ Renné, Sidney Pauer, Nick da Cruz, Dirk Divino, DJ Stocki | Steve Mason, Jan Liefhebber, Alex Bau, Drumcomplex, Chris Binder, Para X, Citric Acid, Der Kaiser, Eddie la Rocca, Dynamight T & Calvo, Smartek, DJ 52 | Trinity, DJ Ogi, Bödefeld, Koni Kolon, Varian Vega, Crazy X-Ray, Michael Paul, Smoothoperator, Ken Maliau (live), MKE vs. Tom Key’s | Matthew Bradley, Tom Black, Plank, Discordia, Pierre Schweda | Roland Casper, Crecar (live), Maniak, Jimmy Conway, Kriz Miller, T.I.M., Sunny aka Sanchez, Kewi, Patrick Stixx | Deejot Risto, Funkee Fexx, Cupido, T-Bone, Sam on Acid, Sascha Lenz, Perry DJ Random | Melanie di Tria, DJ Gento, DJ Saly, TP One, Barney Bakita, DJ Marc Mally vs. DJ Hifonic, DJ Ray Burton, DJ Titus, DJane Black Angel, DJ Michi Lütz, DJ Stefan Kuhn | Oliver Moldan aka Prawler, zuHOUSE ROCKER, Chris Fable, Superstar DJ TEAM, The Midnight Twins, DJ SoundHead, Oliver Hess, D.O.M. | Newcomer DJ Battle BengaBoy vs. Bassjunkiez, Clubbticket, DJ Paraoli vs. DJ Beekay, Dom Kane, DJ Preacher, DJ Dominion, DJ A.L.E.X., CJ Helltek, Nightbass DJ Team feat. Tragma aka DJ Pikko, DJ Chrizz D., Marc Galves, Eddie Thoneick, The Dancing Live Saxophonist Kayido Garcia, Percussion by BONGOPAPST (live) | Neil Moore, Marc Humphries, Hooligan, Azzido de Bass, Marc Stage, Rene Benz, Buck and Morane, Sven Pulsar, Timo Milazzo, Miguel Hernandez | Radic MC Fava, Tasso, Packo Gualandris, Michel van Tune, Dr.gonZo, Lucasch, Carsten Rausch, Michael Burian | DallasBoys, Sven Kaufmann, Copa & Cabana, Teamo, Doc Phatt, Juliet Sikorra, Werner von Lindenau | Frank Sonic, Danilo Moton, Yark T., Ramon vs. Paytric, Elmar Strathe, Seemann | Commander Tom, Taucher, Mike Dragon, Liquid Bass (live), Rene Ablaze, Frank Holly, Sally D, Dark, Robin Robson | Lars Moston, Ante Perry, Hi Spin, Max Mars, Rocco Brabanto, Janus, Nabil Benai | B-T, Michael Lauren, Paul Fletcher, Andreas Grevener, Denys Schulz | T-Tower, Katrin Kay, Chriss May, High Gain, O. Baker, Scorpio, E-Tec, Temper vs. DJD, Chemiecana (live)
Dit is echt ene geweldig festival!
Hartstikke goedkoop en zo teringgezellig! Heb me superduper vermaakt vorig jaar.
Het deed me een beetje denken aan de Legalize afterparty maar dan veel professioneler opgezet. Je hebt een heleboel soudnsystems die allerlei muziek ten gtehore brengen. Je klunt uit je plaat op Goa, acid, tekno, maar ook op club of trance en heb zelfs hardcore gehoord. Vorig jaar was er een grote technostage waar snoeihard geknald werd.
Iedereen is vrolijk, de prijzen zijn prima te doen, je kan er heerlijk eten en het is gewoon supergezellig.
Je ziet tientallen DJ's waar je nog nooit van gehoord hebt en dat maakt het nou juist zo leuk.
Ik ga d'r dan ook echt zeker weer naartoe dit jaar. Gewoon vanaf het begin en dan doorgassen naar Impulz Outdoor, wil ik ook niet missen.

Hartstikke goedkoop en zo teringgezellig! Heb me superduper vermaakt vorig jaar.
Het deed me een beetje denken aan de Legalize afterparty maar dan veel professioneler opgezet. Je hebt een heleboel soudnsystems die allerlei muziek ten gtehore brengen. Je klunt uit je plaat op Goa, acid, tekno, maar ook op club of trance en heb zelfs hardcore gehoord. Vorig jaar was er een grote technostage waar snoeihard geknald werd.
Iedereen is vrolijk, de prijzen zijn prima te doen, je kan er heerlijk eten en het is gewoon supergezellig.
Je ziet tientallen DJ's waar je nog nooit van gehoord hebt en dat maakt het nou juist zo leuk.
Ik ga d'r dan ook echt zeker weer naartoe dit jaar. Gewoon vanaf het begin en dan doorgassen naar Impulz Outdoor, wil ik ook niet missen.
Ja en het mooie is gewoon dat het geen drol kost.
WEij hadden vorig jaar GL en toen was de drank zelfs gratis, alleen voor Red Bull moesten we betalen.
Dus dit jaar zeker weer proberen wat te regelen.
WEij hadden vorig jaar GL en toen was de drank zelfs gratis, alleen voor Red Bull moesten we betalen.
Dus dit jaar zeker weer proberen wat te regelen.
Cram: Lang leve perstoestemming!
Wij stonden echt pal naast het terrein en dat staan we dit jaar weer! Joehoeeeee!!!! 
Jaja ok, denk dat ik overdag gewoon nuchter blijf en s`avonds door ga naar pixel. Althans, heb geen zin om te treinen.
Ja, óf pixel, of maas checken op Grenzeloos, of naar Impulz Outdoor..
en dat hoort gewoon in dit topic want dat is waar we gaan afteren ván dit feest
Nee nee,
Als je Ruhr In Love hebt gehad dan hoef je geen officïele after er achteraan.
Het Front Anti After opgericht Januari 2004 dient een officieel protest in!
Als je Ruhr In Love hebt gehad dan hoef je geen officïele after er achteraan.
Het Front Anti After opgericht Januari 2004 dient een officieel protest in!
twijfelt nu gvd sterk deze busreis te laten schieten...front anti after.
en wel als president meneer leipo himselves8)
hektiano knalt alles op het feest er doorheen
ik zeg..tim word geboeid en krijgt grammetje mdma naar binnen...en toekijken hoeveel lol we hebben godverrudome
vraagje: is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?
waar kan je ze halen in NL.. want ik en esther konden het nergens vinden..
Je kan ze ook niet in Nederland krijgen, helaas!
Maar de afgelopen 2 jaar heb ik ze ook gewoon aan de kassa gekocht er zijn altijd genoeg kaarten verkrijgbaar! Wij kwamen beide keren tussen 13 en 14uur en toen was het op het terrein nog best wel rustig. Heb ook nog de hele dag door mensen kaarten zien kopen bij de kassa. Dus maak je niet druk over je ticket, nergens voor nodig!
Maar de afgelopen 2 jaar heb ik ze ook gewoon aan de kassa gekocht er zijn altijd genoeg kaarten verkrijgbaar! Wij kwamen beide keren tussen 13 en 14uur en toen was het op het terrein nog best wel rustig. Heb ook nog de hele dag door mensen kaarten zien kopen bij de kassa. Dus maak je niet druk over je ticket, nergens voor nodig!
is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?
Aan de deur haal je met gemak nog een kaartje,ik ga al twee jaar naar het feest. Er is ruimte genoeg en uitverkocht raakt het niet.
Het dichtsbijzijnde voorverkooppunt ligt voor de meeste mensen en zeker voor mij in Bocholt. Bocholt ligt +-12/15km over de Duitse grens. Daar haal je voor 14,7€ een kaartje en aan de deur is het 16€.
Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken over dat het feest uitverkoopt.
laatste aanpassing
jongens ik ben heel verstandig ik ga gewoon niet afteren (ja juist uit mijn mondje ja) heb dinsdag na RIL een erg belangrijk tentamen. En ja jongetjes en meisjes, feesten is leuk maar studie is ook erg belangrijk....
Dan neem je je boeken toch gewoon mee naar RIL
Ohwwww ik heb er nu al zin in!!!

Vorig jaar was ik er bij en heb er totaal geen spijt van gehad super goeie sfeer lekker goedkoop en wat ik nog nooit heb meegemaakt is dat je je muntjes die je over heb gewoon terug kan wisselen

Dit jaar is het nopg niet 100% zeker dat ik erbij ben
nog ff afwachten of die vriend van mij vrij van zn werk kan krijgen
Dit jaar is het nopg niet 100% zeker dat ik erbij ben
nog ff afwachten of die vriend van mij vrij van zn werk kan krijgen
laatste aanpassing
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003.
Het OlgaPark ziet er totaal anders uit én er is geen zwemgelegenheid in het park.
Er zijn echter wel kleine beekjes cq een fontein,dus iedereen is vrij om daar in te baden.
Vanaf Doetinchem ben je met de bus in 10min in Gendringen.
Maar als het echt niet anders kan(lukt),moeten we even kijken.
Het OlgaPark ziet er totaal anders uit én er is geen zwemgelegenheid in het park.
Er zijn echter wel kleine beekjes cq een fontein,dus iedereen is vrij om daar in te baden.
Tim, we moeten nog ff over hebben hoe we van het station bij de bus komen..
laatste aanpassing
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003.
hmm dan houden we het bij de bikinitop
laatste aanpassing
hmmm ik wil toch wat lichterblauw water
En nog kieskeurig zijn ook zeg
Maar goed, is dus een oude foto dus dan heb je er nog weinig aan.. anders ga je lekker rondjes zwemmen in de fontein
Ga ik ff uitzoeken hoe het zit met tijden.. om de hoeveel minuten rijdt er een bus? En hoelaat gaat onze bus ook alweer vertrekken uit Gendringen?
Je kunt er wel in zwemmen ja,maar niet echt mijn plan
Van mij ook niet, alhoewel een verkoelende duik best wel lekker zou zijn als het zo warm als vandaag wordt
we doen van de week wel even bellen..
Gaan we doen
Ik kan junk en milos wel op pikken op doetinchem cs...
Erg relaxt
Muziekstijlen
acid, acidtechno, classics, electro, groove, harddance, hardtrance, house, oldschool, progressive, techhouse, techno
Ik zie hier geen goa bij staan, maar ik heb wel begrepen dat er een goa-area aanwezig is?!
Heb nu behoorlijk spijt dat ik naar Impulz ga in plaats van naar R.I.L.
Tis toch al zo’n klotedag!
waarom ga je dan niet gewoon? er zullen toch vast wel mensen genoeg zijn met wie je mee zou kunnen rijden, en anders dan dwing je gewoon je buurmeisje
waarom ga je dan niet gewoon? er zullen toch vast wel mensen genoeg zijn met wie je mee zou kunnen rijden, en anders dan dwing je gewoon je buurmeisje
Heb al een kaartje liggen! Volgend jaar wordt het zeker weten R.I.L.
Veel plezier i.i.g. maar dat ongetwijfeld lukken!
Er mag niet gerookt worden in de bus,drinken mag wel
Ik rook toch niet komt dus wel mooi uit
We zien wel, m`n aanbod blijft iig staan. Is wel zo makkelijk voor jullie. Als jullie de trein van 09.36 uit arnhem pakken ben je tegen kwart over 10 in doetinchem. Anders wordt het kwart voor 11 wat een beetje aan de late kant zal zijn. Zie het maar..
Vroeg
Nah jah, goede doel he
Heb al een kaartje liggen!
Impulz is toch 's Avonds?? Pak je dat mooi mee op de terug weg van RIL
Gegroet een WYNN
origjaar gratis kaartje...ook na RIL....wat een afknapper was dat Impulz!!
Ik vond Impulz vorig jaar juist helemaal geweldig man!
Beide feesten waren op hun eigen manier gewoon top. Er was vorig jaar opp Impulz zo'n vette stage bij die DanceValley busjes....dat was echt een feestje op zich en echt iedereen, maar dan oo IEDEREEN die daar vertoefd heeft vond Impulz geweldig.
Daarom komt die stage ook terug. Alle technoklassiekers, alle tranceklassiekers, echt alles kwam voorbij. En daarbij...Paul van Dyke mmain stage...geloof maar dat ook Impulz ene toppertje gaat worden.
Ik ga gewoon lekker weer naar allebei! Woeiiii!!!
jammer dat we van de duitse plietie geen jointjes mogen roken
hmmzz.....zekers te weten dat er unitjes gedraait worden
Ik vond Impulz vorig jaar juist helemaal geweldig man!
Beide feesten waren op hun eigen manier gewoon top. Er was vorig jaar opp Impulz zo'n vette stage bij die DanceValley busjes....dat was echt een feestje op zich en echt iedereen, maar dan oo IEDEREEN die daar vertoefd heeft vond Impulz geweldig.
vorig jaar impulz vond ik niet zo...als je van alles wat houd is het wel goed vertoeven...
hetgene waar ik voor kwam (techno...duidelijk) daar was echt niet veel sfeer......vond het bij de early rave een stuk relaxter..
dat stukje waar jij het over hebt was dan wel weer geweldig...(hebben daar nog goed gehoused
Tja ik heb dan ook niet betaald vorig jaar voor beide feesten dus dan is het sowieso anders. 
Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je. Ik hou niet eens van hardstyle maar pas me gewoon aan. De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen. En als het echt puur om de techno gaat kun je denk ik veel beter naar Awake gaan ofzo dan naar Impulz.
Ach ik beleef feesten sowieso anders lately. De muziek is al lang niet meer het belangrijskte. Die draai ik lekker thuis wel, vind het ouwe spul toch veel leuker. Gata me meer om de gezelligheid en daarom heb ik gewoon zin in het weekend. Eerst lekker beetje slap Duits ouwehoeren en daarna lekker swingen en door het bos lopen en aan "vroegah" toen Mysteryland nog in Bussloo was denken enzo...
Woeiiii!
Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je. Ik hou niet eens van hardstyle maar pas me gewoon aan. De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen. En als het echt puur om de techno gaat kun je denk ik veel beter naar Awake gaan ofzo dan naar Impulz.
Ach ik beleef feesten sowieso anders lately. De muziek is al lang niet meer het belangrijskte. Die draai ik lekker thuis wel, vind het ouwe spul toch veel leuker. Gata me meer om de gezelligheid en daarom heb ik gewoon zin in het weekend. Eerst lekker beetje slap Duits ouwehoeren en daarna lekker swingen en door het bos lopen en aan "vroegah" toen Mysteryland nog in Bussloo was denken enzo...
Woeiiii!
Je gaat toch niet naar impulz,daar ging ik nog niet heen als ik mn kaartje gratis kreeg.
Impulz is voor mij 5 minuten fietsen he vriend en er komen veel bekenden uit de omgeving wat het voor mij een ander feest maakt dan voor jou. Daarbij vind ik de line-up dit jaar best te doen!
Tuurlijk was ik liever naar R.I.L. gegaan, maar dat had ik een maand eerder moeten weten en niet 4 dagen van te voren! Zo vaak kom ik ook niet op Partyflock natuurlijk!
De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen.
Ik heb me in ieder geval prima vermaakt op Defqon ook al stond ik de gehele dag in de techno (en even chill-out). Tuurlijk zijn pure technofeesten als AWFS, RockIt en FYM beter qua sfeer, maar dat weet je van te voren en daar stel je je op in!
Ik had ook graag gekozen voor beide feesten, maar ik moest helaas kiezen!
Heb daarom voor RiL gekozen, lekker gek doen tussen al die leuke rare duitsers!
Mensen, tot zaterdag!!!
Heb daarom voor RiL gekozen, lekker gek doen tussen al die leuke rare duitsers!
Mensen, tot zaterdag!!!
Tja ik heb dan ook niet betaald vorig jaar voor beide feesten dus dan is het sowieso anders.
ik ook niet vor impuls vorig jaar....maar ik beoordeel een feestje altijd objectief (dus als een betalende bezoeker
ik kan je wel begrijpen..dat is het niet
en ik sta op Ruhr in love ook echt wel een paar keer lekker te hakken bij de hardkeur hoor...
maar ik weet van mezelf dat ik me beter vermaak op een kleinschalig technofeestje in arnhem met veel bekenden dan een (te) grootschalig feest als impulz outdoor...wat veel anoniemer is....en wat ik gewoon te onoverzichtelijk vind...
ik hou ervan bij binnenkomst meteen mn eigen weg te gaan.....en bij kleinschaligere feesten kom ik dan zowiezo elke keer iedereen weer tegen
+ ik ben nu 3x op impulz outdoor geweest...
dat is meer dan genoeg
Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je.
Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.
donateur
Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.
whehe idd
dat is teQno
hmmmmmm
.......
*lastig*
.......
*lastig*
Ben er nog niet helemaal uit...
Ik kijk nog even
Ik kijk nog even
donateur
Dat gaat je toch al gauw 16 euro kosten
rib uit je lijf dus, oei oei oei
ben blij dat ik mee mag als +1 Eric, want dit zijn absurd hoge bedragen
http://www.wetteronline.de/cgi-bin/citybild?PLZ=46117&PLZN=Oberhausen
Het weer kan trouwens beter,maar we hebben goede hoop.
Het weer kan trouwens beter,maar we hebben goede hoop.
Dat zijn een hoop vragen in 1 zin zeg
Daar bellen we nog wel ff over.. zal morgen wel ff opzoeken hoelaat we hier de trein moeten hebben (zal wel akelig vroeg zijn) en dan gaan we ff overleg plegen
Bier sowieso
Ik zag je hier weer eens
en Junk weet niet meer hoe hij van A naar B moet komen
Is een gave dat hij heeft
Gegroet een WYNN
Vertrektijd Soest Zuid: 08:04
Aankomsttijd Doetinchem: 10:09
7 Uur m'n bedje uit
Whahaha ja idd Loes, jou kom ik toch altijd wel weer tegen!
Alleen op RIL zijn wel erg veel (techno)stages, dus denk dat we toch ff de foon erbij moeten pakken hoor 

Aankomsttijd Doetinchem: 10:09
7 Uur m'n bedje uit
Whahaha ja idd Loes, jou kom ik toch altijd wel weer tegen!
Is een gave dat hij heeft. Zowel nuchter als dronken
.
donateur
Niet al je energie verspillen he, Pascalle
whehe ik heb meeeer dan genoeg energie
en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' , ik ga vrijdagnacht nog stappen en vrijwel direct door naar RIL.. dusss
Ik geloof een graad of 27
nou geloof het toch niet hoor
donateur
Voorspeld wordt tussen de 19 en 25 graden (klinkt lekker so far..)
en..
rattatatatatatatataaaaaaa (tromgeroffel)
Regen en onweer
Maarrrrr kan mij dat wat schelen?
Nou?
"Pascalle kan het je wat schelen?"
NEEEEEE want van een beetje regen is nog nooit iemand dood gegaan!
lekker modderworstelen
en..
rattatatatatatatataaaaaaa (tromgeroffel)
Regen en onweer
Maarrrrr kan mij dat wat schelen?
Nou?
"Pascalle kan het je wat schelen?"
NEEEEEE want van een beetje regen is nog nooit iemand dood gegaan!
lekker modderworstelen
laatste aanpassing
Het zijn alleen maar buiten area's hoor
Vorig jaar waren er toch hook binnen area's? Dit jaar anders?
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 23:39:
Het zijn alleen maar buiten area's hoor
Vorig jaar waren er toch hook binnen area's? Dit jaar anders?
Nope...allemaal open-air stages.
En zoals het er nu uitziet wordt het redelijk zonnig en 24 graden. Lijkt me ideaal festivalweertje
donateur
En zoals het er nu uitziet wordt het redelijk zonnig en 24 graden. Lijkt me ideaal festivalweertje
wat betekenen die zwarte wolken en bliksemschichten dan bij de weersvoorspellingen voor oberhausen?
wat betekenen die zwarte wolken en bliksemschichten dan bij de weersvoorspellingen voor oberhausen?
Dat het des ochtends kan onweren en regenen
Met een 25 graden max en 20 graden min vind ik dat zeker ideaal festival weer!
Maar goed... hoe laat houden we de modderworstel-PF-meeting?
Zoiets moet je niet plannen maar ontstaat vanzelf!
Opletten dus!
Kon hem niet laten.
Het is je vergeven knul
Miss Monica. Lekker gaan we doen *dat je het even weet
*
Gelukkig dat ik ook ingelicht word
whehe ik heb meeeer dan genoeg energie
Van jezelf of.....?
en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' , ik ga vrijdagnacht nog stappen en vrijwel direct door naar RIL.. dusss
Dat doe je toch echt zelf!
duidelijk dat ik dat wedstrijdje win
...probleem is wel dat ik er flink mezelf mee heb...
kmaak het vandaag al mee....gvd met dit weer is een kater vere van fijn.net gedouched maar elke keer als ik opsta heb ik het gevoel ofdat ik elk moment voorover kan klappen8)
vandaag geen kouwe pilsies voor milos...
morgen daarentegen gaan we lekker bieren renzo

kmaak het vandaag al mee....gvd met dit weer is een kater vere van fijn.net gedouched maar elke keer als ik opsta heb ik het gevoel ofdat ik elk moment voorover kan klappen8)
vandaag geen kouwe pilsies voor milos...
morgen daarentegen gaan we lekker bieren renzo
laatste aanpassing
6 uurtjes is meer dan genoeg idd...
maargoed..als IK klaar ben met mn werk slaap ik pas 2 uur laten ivm reizen, naborrel, thuiskomen en dergelijke
was sarcastische opmerking
....
elke mongool weet natuurlijk wel dat slapen in die bus op heen of terugweg niet mogelijk zal zijn8)
wie neemt de muziek mee en zo ja wat>?
anders brand ik nog even snel mooi cd'tje
maargoed..als IK klaar ben met mn werk slaap ik pas 2 uur laten ivm reizen, naborrel, thuiskomen en dergelijke
En in de bus slapen? Trek me wel een pot bier los. Lijkt me een beter idee
was sarcastische opmerking
elke mongool weet natuurlijk wel dat slapen in die bus op heen of terugweg niet mogelijk zal zijn8)
wie neemt de muziek mee en zo ja wat>?
anders brand ik nog even snel mooi cd'tje
Nopez, gaat 'm niet worden. Trek 't financieel niet omdat ik ook naar Impulz ga en ook geen zin om met die takkehitte in de auto te zitten morgen.
Next year maar weer.
Veel plezier allemaal daar.
Veel plezier allemaal daar.
donateur
hmmmz mn goeie voornemen vanavond nijet te drinken is niet al te best verlopen
whahahahahahah
Ik vond 't een fijn feestje
Toen we aankwamen had ik zoiets van 'Dit vind ik níet leuk
Gelukkig draaide Chris Liebing best aardig bij de main, in de zeikregen.. En we kwamen al snel wat bekenden tegen
Uiteindelijk bijna de hele dag bij een minimal-stageje gestaan met wat leuke
En euhm, Marcel, dank je dat je zo'n dankbaar slachtoffer bent
Regen gehad ja Pascalle?
Wij hebben het op Impulz wel drooggehouden maar dat viel verder best tegen.
Maar ben dan toch maar blij dat ik RIL ook heb laten zitten want ik haat feesten in de regen.
Hoorde dat het wel leuk was maar ook niet super ofzo. Denk dat beide feesten vorig jaar gewoon te vet waren ofzo. 
Maar ben dan toch maar blij dat ik RIL ook heb laten zitten want ik haat feesten in de regen.
Het heeft maar heel even geregend tot een uur of 16.00(ook niet eens hard),ik vond het een geweldig feest.
Heb me echt vermaakt met alle vrienden en bekende mensen om me heen.
Ruhr In Love was echt wel weer erg gaaf
kan het alleen maar met je eens zijn!!8
Wat een geweldig feest met hele leuke mensen en te vette muziek!!! 
Chris Liebing was lekker aan het draaien en was als altijd weer geweldig met het publiek bezig! Daarna Moguai: geen woorden voor!
heerlijk staan housen met heel veel Nederlanders!
Dave Clarke toch maar weer eens meegepakt en ik vond hem weer ouderwets goed!
Tussendoor op verschillende stages geweest en overal (nou ja, op zoveel stages ben ik nou ook weer niet geweest) was de muziek goed en gingen de mensen los!
Hexenhouse was super!!
Acid Wars was wel lekker, alleen jammer dat ik er zo weinig acid heb gehoord 
Wat een dag!!

Iedereen bedankt voor een onvergetelijke dag (ja, ook jij hoor Pascalle
)!
Chris Liebing was lekker aan het draaien en was als altijd weer geweldig met het publiek bezig! Daarna Moguai: geen woorden voor!
Tussendoor op verschillende stages geweest en overal (nou ja, op zoveel stages ben ik nou ook weer niet geweest) was de muziek goed en gingen de mensen los!
Hexenhouse was super!!
Wat een dag!!
En euhm, Marcel, dank je dat je zo'n dankbaar slachtoffer bent
Iedereen bedankt voor een onvergetelijke dag (ja, ook jij hoor Pascalle
donateur
Regen gehad ja Pascalle?
ja maar was niet erg hoor, uurtje denk ik. Daarna klaarde het mooi op
en wat minder leuke (WYNN) mensen
Speciaal voor Pascalle en Marcel
![[img width=159 height=120]http://members.lycos.nl/gauloises15/pp2g/genakt.gif[/img]](http://members.lycos.nl/gauloises15/pp2g/genakt.gif)
kan het alleen maar met je eens zijn!!8alle gekkigheid op één stokje!
Jij was echt snel naar huis
Wat een dag!!
Dat kun je wel zeggen ja
bedankt voor een onvergetelijke dag
Hahahahaha, die opmerking bij de trein van je
Gegroet een WYNN
hoe zijn jullie nou weer in soest terecht gekomen?!
We zijn door 2 mensen (weet de namen alleen niet
Impulz was geen succes zie ik?
kheb hier maar een woord voor: MAGISCH!
misschien ligt het er aan hoe ik het personlijk heb beleeft maar ik heb het nog nooit zo naar mn zin gehad volgens mij
met de bus vanuit gendringen was al een dolle boel..
aangekomen even rotrij bij de ingang..maar heerlijk huppelend het festivalterrein op gegaan..
de regen was echt onwijs relax8)
helemaal doorweekt....ik vind dat juist super...
tot 4 uur was het wel oke..maar moest beetje inkomen..
heb eigenlijk van 5 tot 10 bij de monochrome gehoused en gelegen..en tsja ik vond het daar onbeschrijvelijk..iedereen lag over elkaar, doorelkaar...iedereen straalde van geluk.......er werd heerlijk hard gehoused en menig mens lekker met de oogjes dicht!
na het feest met zn allen na wat wachtten weer de bus in..en mooi nog wat biertjes gedronken in het rare gendringen
..maar met topmensen..
ik hoop dat awfs net zo vet word...
misschien ligt het er aan hoe ik het personlijk heb beleeft maar ik heb het nog nooit zo naar mn zin gehad volgens mij
met de bus vanuit gendringen was al een dolle boel..
aangekomen even rotrij bij de ingang..maar heerlijk huppelend het festivalterrein op gegaan..
de regen was echt onwijs relax8)
helemaal doorweekt....ik vind dat juist super...
tot 4 uur was het wel oke..maar moest beetje inkomen..
heb eigenlijk van 5 tot 10 bij de monochrome gehoused en gelegen..en tsja ik vond het daar onbeschrijvelijk..iedereen lag over elkaar, doorelkaar...iedereen straalde van geluk.......er werd heerlijk hard gehoused en menig mens lekker met de oogjes dicht!
na het feest met zn allen na wat wachtten weer de bus in..en mooi nog wat biertjes gedronken in het rare gendringen
ik hoop dat awfs net zo vet word...
laatste aanpassing
Meneer..
Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten
sorry dat ik geen afscheid heb genomen!!
(weet de namen alleen niet)
Jeroen geloof ik, naam van madame vergeten
Maar Marcel, had jij Bjorn nou geblesseerd?? Iets met zijn enkel ofzo...
Gegroet een WYNN
zn hele enkel was rood
daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt8)
De broeders kunnen weer met elkaar over weg??
Gegroet een WYNN
donateur
zn hele enkel was rood en daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt
van je familie moet je het hebben
Meneer..
Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten
Vertel dat 'meneer'-verhaal' eens aan tante Pascalle aub, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden
laatste aanpassing
Vertel dat 'meneer'-verhaal' eens aan tante Pascalle aub, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden
Hahaha, ja wil best vertellen alleen is het wel zo dat het meer een moment opname was
En ik weet ook wel dat jij nieuwsgierig bent
sóchtends is het alemaal goed bijgelgt en kon er om gelachen worden.zoals het hoort
Mooi zo
Goed om te horen!
Gegroet een WYNN
Hoe ze reageerde op dat meneer van je.
Viel nog wel mee hoor.. ze had snel genoeg in de gaten dat ik niet helemaal nuchter was
had jij Bjorn nou geblesseerd?? Iets met zijn enkel ofzo...
Ik weet niet meer precies wat er nou gebeurt was, maar het kwam wel door mij ja
Gelukkig hebben Bjorn en zijn broertje elkaar niet de hersenen in geslagen
Qua bekenden,vrienden en gezelligheid zeker de leukste.
We waren echt met een leuke groep ja!
Leuk dat jullie je zo vermaakt hebben.
Had achteraf ook beter misschien alleen naar RIL kunnen gaan i.p.v. Impulz maar ja, da's achteraf. Vorig jaar vond ik Impulz echt geweldig namelijk. Was nogal miscommunicaqtie over vervoer ook enzo.
Nou ja volgend jaar maar weer dan.
donateur
Dat is je geraden ook!
Ben je wel op Awake volgende week? *pruillipje*
Had achteraf ook beter misschien alleen naar RIL kunnen gaan i.p.v. Impulz
Als je alles van tevoren weet..
Ben zeker op Awake Pascalle! heb ik nu echt heel veel zin in na die tegenvallende Impulz. Heb dan ook vakantie dus ga gewoon lekker uit m'n dakkie, heerlijk.
Maar daarom ook maar voor Impulz gekozen, kon ik toch nog een beetje trance horen want twee weken vooral techno hou ik gewoon niet5 zo van. Tja ws. foute keuze dus
al klonk Marco V. wel weer erg lekker daar en was dat uurtje hakken met Dano ook wel heel erg vet.
Maar volgende week wordt zeker geweten top, heb d'r echt heeeeeel veel zin in en ik ben d'r gewoon bij van dusk till dawn.
Maar volgende week wordt zeker geweten top, heb d'r echt heeeeeel veel zin in en ik ben d'r gewoon bij van dusk till dawn.
. Maar nu zit ik dus mooi nog wel mee...
afscheid nemen is altijd moeilijk. Ik heb je een moeilijkheid bespaard
bij het huis van bjorn ging het er nog even heftig aan toe.wat lallende scheldpartijen en zn broertje die wegliep.....sóchtends is het alemaal goed bijgelegt en kon er om gelachen worden.zoals het hoortlaatste
Goed zo
Jacky je hebt zeker wat gemist!!
Ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad op een feestje, we hadden eigenlijk ons mini privé feestje bij de minimal stage!! Iedereen buitelde over en op elkaar
Wat een gezelligheid!!
Onder het mom van "we kennen hier toch niemand" hebben we heerlijk gek gedaan!
Lang leve de feestjes in het Braadworste land!!
Ik kijk nu al uit naar SMS!
Milos ik ben ook bijna bang dat AWFS het niet kan tippen aan dit geweldige feestje
Ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad op een feestje, we hadden eigenlijk ons mini privé feestje bij de minimal stage!! Iedereen buitelde over en op elkaar
Wat een gezelligheid!!
Onder het mom van "we kennen hier toch niemand" hebben we heerlijk gek gedaan!
Lang leve de feestjes in het Braadworste land!!
Ik kijk nu al uit naar SMS!
Milos ik ben ook bijna bang dat AWFS het niet kan tippen aan dit geweldige feestje
laatste aanpassing
Mijn god!! Wat een ongelooflijke gezellige dag zeg 
Wat een zooitje ongeregeld daar voor de Monochrome!!! Iedereen rolde en dook over elkaar heen... Heb zelf heerlijk op de blote voetjes rond gehuppeld...
Complete verkleedpartijen waren aan de orde... Alle technopeople bij elkaar daar... Weet zeker dat die mensen van de Monochrome het allemaal wel konden waarderen
Heb echt een ongelooflijke topdag gehad... Niet normaal...!!
Iedereen bedankt dan ook maar..>!! En a.s. zaterdag... Jawel... Dan is het weer zo ver!!!
Wat een zooitje ongeregeld daar voor de Monochrome!!! Iedereen rolde en dook over elkaar heen... Heb zelf heerlijk op de blote voetjes rond gehuppeld...
Complete verkleedpartijen waren aan de orde... Alle technopeople bij elkaar daar... Weet zeker dat die mensen van de Monochrome het allemaal wel konden waarderen
Iedereen bedankt dan ook maar..>!! En a.s. zaterdag... Jawel... Dan is het weer zo ver!!!
donateur
We gaan gewoon heel erg ons best doen
Ik heb trouwens heerllijk Dumb 'n voetjes gekust zaterdag
En aan Milos z'n tepeltjes geknaagd
En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's
Ruhr in Love
Ik heb trouwens heerllijk Dumb 'n voetjes gekust zaterdag
Ohhhh ja, dat was fijn
Ohhhh ja, das ook fijn
Er was eigenlijk weinig wat niet fijn was afgelopen zaterdag
Whoeiii
ook weer thuis
Ik vond er net als pascalle ook in het begin niet echt veel aan.. liep een beetje verloren rond, had honger, had het koud/warm/koud.. was nat.. en kwam er helemaal niet in..
toen micha terugkwam met de opmerking dat ze aan alcohol alleen bier, desperado's en bier met cola hadden zakte m'n humeur helemaal onder het vriespunt
Maarrrrrrrrr... op een gegeven moment ff lekker droog gezeten in de marlboro bar, daarna ontdekt dat ze wél gewoon wodka hadden, en na een rondje in m'n eentje te hebben gelopen en een dikke hamburger kreeg ik steeds meer lol

uiteindelijk idd bij die monochrome area, damn, wat een lol daar! Iedereen volledig chaotisch daar rond huppelen, blote voeten, verkleedpartijen, iedereen had lol met iedereen
Kan echt niet wachten op de foto's, vooral die waar idereen op elkaar ligt van eric lijkt me echt eentje om in te lijsten hahaha!!
Heb uiteindelijk echt een topdag met iedereen gehad

peter en micha hebben daar geloof ik bijna een memorycard aan volgeschoten

en milos.. wat was dat ineens met die sterretjes gel
ook weer thuis
Ik vond er net als pascalle ook in het begin niet echt veel aan.. liep een beetje verloren rond, had honger, had het koud/warm/koud.. was nat.. en kwam er helemaal niet in..
toen micha terugkwam met de opmerking dat ze aan alcohol alleen bier, desperado's en bier met cola hadden zakte m'n humeur helemaal onder het vriespunt
Maarrrrrrrrr... op een gegeven moment ff lekker droog gezeten in de marlboro bar, daarna ontdekt dat ze wél gewoon wodka hadden, en na een rondje in m'n eentje te hebben gelopen en een dikke hamburger kreeg ik steeds meer lol
uiteindelijk idd bij die monochrome area, damn, wat een lol daar! Iedereen volledig chaotisch daar rond huppelen, blote voeten, verkleedpartijen, iedereen had lol met iedereen
Kan echt niet wachten op de foto's, vooral die waar idereen op elkaar ligt van eric lijkt me echt eentje om in te lijsten hahaha!!
Heb uiteindelijk echt een topdag met iedereen gehad
peter en micha hebben daar geloof ik bijna een memorycard aan volgeschoten
die van eric komen trouwens vanaaf online zei ie
ja, las het ook op phono..
ja maar van mij zijn alleen de schandalige momenten vastgelegd
(en dat waren er veeeeel)
waren er ook niet schandalige momenten die dag dan?
renzo: Toch gegaan ja?
Heb je niet meer gezien op Impulz. Tof dat RIL je zo bevallen is.
Ach ja, d't is gewoon veel te veel te doen dus het is keuzes maken. Denk dast ik dit weekend de verkeerde keuze gemaakt heb. Maar was vorige week juist weer bang dat DefQon heel erg tegen zou vallen en dat vond ik echt geweldig. Misschien zat dat nog te vers in mn gehuegen en was RIL voor mij, ook wel tegen gevallen dit jaar.
En alle RILlers zie ik vast zaterdag wel op Awakenings. Damn aals het toch zulk weer is als vandaag....ik gun het Monumental gewoon dat het een keer goed weer is. Graadje of 24, zonnetje...zin in!
Ach ja, d't is gewoon veel te veel te doen dus het is keuzes maken. Denk dast ik dit weekend de verkeerde keuze gemaakt heb. Maar was vorige week juist weer bang dat DefQon heel erg tegen zou vallen en dat vond ik echt geweldig. Misschien zat dat nog te vers in mn gehuegen en was RIL voor mij, ook wel tegen gevallen dit jaar.
En alle RILlers zie ik vast zaterdag wel op Awakenings. Damn aals het toch zulk weer is als vandaag....ik gun het Monumental gewoon dat het een keer goed weer is. Graadje of 24, zonnetje...zin in!
renzo: Toch gegaan ja? Heb je niet meer gezien op Impulz. Tof dat RIL je zo bevallen is.
Dan ben je niet in de Concept geweest Jacky, foei!
Je hebt zeker een leuk festival gemist, maar je kan niet alles en a.s. zaterdag wordt gewoon een topdag!
Nou
We kunnen het toch ook gewoon allebei doen Dan hebben we allebei schuld
ja dág
en dan zeker aan mamma uit gaan leggen dat m'n lakens zo stinken omdat jij met je blote poten zo nodig in een dixie moest gaan staan en daarna in m'n bed bent gaan liggen..
of je moet douchen als je thuiskomt
laatste aanpassing
Jawel maar de muziek deed me niet zoveel daar. Luke Slater vond ik echt dikke bagger, Dave Clarke boeide me ook niet.
Luke Slater draaide inderdaad slecht! Meest beroerde vond ik Timo Maas draaien. Wat een aanfluiting zeg!
Ach des te leuker wordt het zaterdag!
Voor de geinteresseerden, de eerste foto's:
Foto's van de busreis van GKW + festivalfoto's!
Nighemotions.de
Ruhrinlove.de

Foto's van de busreis van GKW + festivalfoto's!
Nighemotions.de
Ruhrinlove.de
Nog ff-ii's wachten....
Bereid je voor op:
- Stapels mensen op elkaar
- Gele sterretjes overal
- ID kaarten tussen boobies
- zielige gezichtjes
en nog veel meer
kan niet wachten!!8
Nog ff-ii's wachten....
vanavond he
Bereid je voor op:
- Stapels mensen op elkaar
- Gele sterretjes overal
- ID kaarten tussen boobies
- zielige gezichtjes
en nog veel meer
can't wait
whahaa ik werd er gek van dat mn haar helemaal an mn voorhofd vastplakte van die regen.dus ik zag in ene zo'n raar vrouwtje lopen en die gaf me zo'n tube-tje..
ik in het haar....en tja ook maar even bij pascalle in het haar, en tsja....ook maar even over de tietjes van tish...en tsja de rest met wie ik knuffelde had ook sterretjes (lees half RIL
ik ben nog steeds blij..gewoon nog steeds in de wolken van zaterdag!
een stuk of 20 naar ik meen 

ach....kzal dr best 1 keer goed opstaan..
elke foto is uit pure vreugde..van dat halfie en die paar bierkes kan het niet komen!
ik wacht op mn met een gevonden von dutch petje op wijs westside pose nadoende foto of een van mn foto's met een kromstaand peukie8)
jaja.milos weet alles nog van zaterdag

ach....kzal dr best 1 keer goed opstaan..
elke foto is uit pure vreugde..van dat halfie en die paar bierkes kan het niet komen!
ik wacht op mn met een gevonden von dutch petje op wijs westside pose nadoende foto of een van mn foto's met een kromstaand peukie8)
Kromstaande peukie was inderdaad ook wel aardig ja 
Dat heb ik de laatste tijd niet zo veel meer... Gelukkig ben ik door iedereen aardig bij gepraat en ik denk ook dat de foto's nog wel wat verhalen met zich mee gaan brengen
Dat heb ik de laatste tijd niet zo veel meer... Gelukkig ben ik door iedereen aardig bij gepraat en ik denk ook dat de foto's nog wel wat verhalen met zich mee gaan brengen
Och jee...gaan we weer...
Ik zal zien wat ik kan kwijtraken
Nee!
er raakt helemaal nix kwijt..
we willen ze gewoon allemaal zien
maar euhm Eric.. sommige foto's kunnen wel euhm..kwijtraken he?
gadverdamme..
en dan net zo worden als het gros van PF...allemaal mooi wezen voor de foto..terwijl het eigenlijk onwijs vieze lelijke wijven zijn
beter gewoon allemaal hele erge rare foto's hebben en dat het in real life allemaal erg meevalt dan andersom toch>?
gadverdamme..
en dan net zo worden als het gros van PF...allemaal mooi wezen voor de foto..terwijl het eigenlijk onwijs vieze lelijke wijven zijn
beter gewoon allemaal hele erge rare foto's hebben en dat het in real life allemaal erg meevalt dan andersom toch>?
Hahha
Ja, ken je dat ? Van die meiden die naarmate de avond vordert niet meer op de foto willen dus dan maar ff gauw heel vroeg op de foto willen "want dan ziet het er allemaal nog goed uit..."
Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan
donateur
Dan vind ik je stom
weet ook niet hoe blij ik daarmee ben
eerlijk is eerlijk..
de foto's van wat eerder zijn meestal de foto's die je wat vaker aan mensen laat zien om te laten zien hoe leuk het was
zal nooit een eind van de avond foto aan m'n mamma laten zien iig
Ja, ken je dat ? Van die meiden die naarmate de avond vordert niet meer op de foto willen dus dan maar ff gauw heel vroeg op de foto willen "want dan ziet het er allemaal nog goed uit..."
boom en ik begrijpen elkaar
zoveel meisjes die altijd mooi op de foto staan en die je dan bijv. aant einde van de nacht zo koekwaus ziet lopen die dan zeggen dat dat het hoogtepunt is....neem dan een foto van het hoogtepunt ipv van het begin...
zweethoofdjes
pruillipjes
hoort er allemaal bij
insinueer jij dat ik een vies en lelijk wijf ben?
mijn god nee.....zou ik je dan de hele dag in je kont bijten>?
daar ben ik het niet mee eens tish....de foto´s van het begin laten NIET zien hoe leuk het was....
de foto´s van het begin laten mensen graag zien omdat ze dan kunnen verschuilen, dat ze er soms ook wat minder uit kunnen zien...
dat betekent een beetje dat je jezelf schaamt voor hoe je bent later op de dag-nacht...
terwijl je dan je meeste hoogtepunten hebt en de grootste lol!
de foto´s van het begin laten mensen graag zien omdat ze dan kunnen verschuilen, dat ze er soms ook wat minder uit kunnen zien...
dat betekent een beetje dat je jezelf schaamt voor hoe je bent later op de dag-nacht...
terwijl je dan je meeste hoogtepunten hebt en de grootste lol!
nee, je snapt me niet.. 
als ik een feest heb gehad, en mensen vragen me hoe het was, en ik vertel het, dan willen ze ook foto's zien..
en dan laat ik liever foto's van iets eerder zien dan die van half 7 's ochtends
dát bedoel ik..
eind van het feest heb je ook meer lol, en zijn de foto's ook leuker..
maar bedoelde nu dat ik ook op een feest foto's wil hebben die ik wél aan iedereen laat zien
als ik een feest heb gehad, en mensen vragen me hoe het was, en ik vertel het, dan willen ze ook foto's zien..
en dan laat ik liever foto's van iets eerder zien dan die van half 7 's ochtends
dát bedoel ik..
eind van het feest heb je ook meer lol, en zijn de foto's ook leuker..
maar bedoelde nu dat ik ook op een feest foto's wil hebben die ik wél aan iedereen laat zien
je woont toch op jezelf=...(smileys doen het niet meer..zijn alemaal door elkaar gehusselt ofzo...)
ach...ik heb 1 groot boek met paar honderd partypics.en die heeft mn moeder echt wel alemaal gezien.ben altijd overal eerlijk over geweest.en ze weet dat ik lichtelijk gestoord ben!
daarentegen ziet ze ook foto´s van mn broertje....en die zijn even erg..en dat terwijl hij niks drinkt of rookt of wat dan ook!
ach...ik heb 1 groot boek met paar honderd partypics.en die heeft mn moeder echt wel alemaal gezien.ben altijd overal eerlijk over geweest.en ze weet dat ik lichtelijk gestoord ben!
daarentegen ziet ze ook foto´s van mn broertje....en die zijn even erg..en dat terwijl hij niks drinkt of rookt of wat dan ook!
laatste aanpassing
=...(smileys doen het niet meer..zijn alemaal door elkaar gehusselt ofzo...)
alle tekens boven de cijfers zitten 1 naar links, de apostroph zit nog wel op dezelfde plek, en de dubbele punt zit dan op de plek van de punt komma geloof ik..
pc opnieuw opstarten en dan is het over
en woon idd op mezlef, maar dan vind m'n mamma het nog wel leuk om alle foto's te zien
maargoed, discussie zonder eind haha
eriiiiiiiiiic
bijna klaar?
dan is je toetsenbord weer normaal
Jep
had iemand dat mij niet eerder uit kunnen leggen
Vragen
was dit toch simpeler geweest
Klopt
Maar hey, geen fokkin rose gesapt he
Gegroet een WYNN
pc van m'n huisgenoot deed ook altijd zo raar, dus ik had op een gegeven moment gewoon maar al die andere combinaties ook uit m'n hoofd geleerd..
hahahha echt weer een actie voor jou tish
tis dat je niet blond bent
even naar een andere site helpt ook...dan doen ze het ook weer meteen.maargoed.luiheid he
ik ga de namiddagse zon opzoeken aan de plas met een bierke....3x rollen namelijk
laatste aanpassing
Ik kan weer een boek van 1.000 blz schrijven nog dikker dan de bijbel over dit weekend.
Vodka en Whiskey heb je altijd op Duitse feesten wijn en bacardi zelden.
Opzich waren die vodkaredbulls ook goed te doen.
Laatste anderhalve week lopen er constant katers bij ons huis.. hoe zou dat toch komen? 
Waarschijnlijk is ze gedekt dus denk dat er jongen aan zitten te komen
Whahaha valt dan nog mee dat je niet over het tuinhekje geklapt ben
Waarschijnlijk is ze gedekt dus denk dat er jongen aan zitten te komen
Kon amper op me fiets stappen...
Whahaha valt dan nog mee dat je niet over het tuinhekje geklapt ben
Zag wel een hoopje planken liggen idd.
Dat is dus ons tuinhek
Met 7 maanden kon ik nog geen eens denken.
Nu wel dan?
ik heb ook jullie msn wel voor elkaar hoor
We zitten ook te MSN'en hoor
Nu wel dan?
Te simpel Marcel.
We zitten ook te MSN'en hoor
Moet je nagaan... Wij schijnen wel veel te lullen enzo
genoeg gechitchat.
fotootjes staan online op Phono.
Boeit niet ik sta er toch niet op
Gegroet een WYNN
Uitspraak van Überloeder op dinsdag 28 juni 2005 om 12:15:
ik kijk op die bovenste foto alsof ik al 3 jaar m'n schijt inhou
Eerder alsof ze er net voor 3 jaar schijt in hebben gestopt
En hier kwam t er waarschijnlijk weer uit zo te zien
![[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1004807230.jpg[/img]](http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1004807230.jpg)
donateur
En hier kwam t er waarschijnlijk weer uit zo te zien
whahahaha denk 't
mijn naam is hier het hoofd van pascalle
die snap ik niet

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)

![[img width=338 height=329]http://www.dept-stores.nl/upload/images/collection/small/dept040.jpg[/img]](http://www.dept-stores.nl/upload/images/collection/small/dept040.jpg)
![[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/huh.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/huh.gif)
![[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif)
![[img width=480 height=640]http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_097.jpg[/img]](http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_097.jpg)
![[img width=480 height=640]http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_058.jpg[/img]](http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_058.jpg)
![[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_997047871.jpg[/img]](http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_997047871.jpg)
![[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1955166618.jpg[/img]](http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1955166618.jpg)