| Betreft: | evenement: Ruhr in Love, zaterdag 25 juni 2005 om 12:00 |
Jaja ok, denk dat ik overdag gewoon nuchter blijf en s`avonds door ga naar pixel. Althans, heb geen zin om te treinen.
vraagje: is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?
jongens ik ben heel verstandig ik ga gewoon niet afteren (ja juist uit mijn mondje ja) heb dinsdag na RIL een erg belangrijk tentamen. En ja jongetjes en meisjes, feesten is leuk maar studie is ook erg belangrijk....
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003.
Het OlgaPark ziet er totaal anders uit én er is geen zwemgelegenheid in het park.
Er zijn echter wel kleine beekjes cq een fontein,dus iedereen is vrij om daar in te baden.
hmmm ik wil toch wat lichterblauw water
Vanaf Doetinchem ben je met de bus in 10min in Gendringen.
Maar als het echt niet anders kan(lukt),moeten we even kijken.
Je kunt er wel in zwemmen ja,maar niet echt mijn plan
we doen van de week wel even bellen..
Ik kan junk en milos wel op pikken op doetinchem cs...
Heb nu behoorlijk spijt dat ik naar Impulz ga in plaats van naar R.I.L.
Tis toch al zo’n klotedag!
waarom ga je dan niet gewoon? er zullen toch vast wel mensen genoeg zijn met wie je mee zou kunnen rijden, en anders dan dwing je gewoon je buurmeisje
Er mag niet gerookt worden in de bus,drinken mag wel
We zien wel, m`n aanbod blijft iig staan. Is wel zo makkelijk voor jullie. Als jullie de trein van 09.36 uit arnhem pakken ben je tegen kwart over 10 in doetinchem. Anders wordt het kwart voor 11 wat een beetje aan de late kant zal zijn. Zie het maar..
Heb al een kaartje liggen!
origjaar gratis kaartje...ook na RIL....wat een afknapper was dat Impulz!!
Je gaat toch niet naar impulz,daar ging ik nog niet heen als ik mn kaartje gratis kreeg.
De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen.
Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je.
Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.
Dat gaat je toch al gauw 16 euro kosten
Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.
Dat zijn een hoop vragen in 1 zin zeg
Daar bellen we nog wel ff over.. zal morgen wel ff opzoeken hoelaat we hier de trein moeten hebben (zal wel akelig vroeg zijn) en dan gaan we ff overleg plegen
Bier sowieso
en Junk weet niet meer hoe hij van A naar B moet komen
Is een gave dat hij heeft. Zowel nuchter als dronken
.
Niet al je energie verspillen he, Pascalle
Ik geloof een graad of 27
Het zijn alleen maar buiten area's hoor
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 23:39:
Het zijn alleen maar buiten area's hoor
Vorig jaar waren er toch hook binnen area's? Dit jaar anders?
En zoals het er nu uitziet wordt het redelijk zonnig en 24 graden. Lijkt me ideaal festivalweertje
wat betekenen die zwarte wolken en bliksemschichten dan bij de weersvoorspellingen voor oberhausen?
Maar goed... hoe laat houden we de modderworstel-PF-meeting?
Kon hem niet laten.
Miss Monica. Lekker gaan we doen *dat je het even weet
*
whehe ik heb meeeer dan genoeg energie
en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' , ik ga vrijdagnacht nog stappen en vrijwel direct door naar RIL.. dusss
hmmmz mn goeie voornemen vanavond nijet te drinken is niet al te best verlopen
Het heeft maar heel even geregend tot een uur of 16.00(ook niet eens hard),ik vond het een geweldig feest.
Heb me echt vermaakt met alle vrienden en bekende mensen om me heen.
Ruhr In Love was echt wel weer erg gaaf
En euhm, Marcel, dank je dat je zo'n dankbaar slachtoffer bent
Regen gehad ja Pascalle?
en wat minder leuke (WYNN) mensen
![[img width=159 height=120]http://members.lycos.nl/gauloises15/pp2g/genakt.gif[/img]](http://members.lycos.nl/gauloises15/pp2g/genakt.gif)
kan het alleen maar met je eens zijn!!8alle gekkigheid op één stokje!
Wat een dag!!
bedankt voor een onvergetelijke dag
hoe zijn jullie nou weer in soest terecht gekomen?!
Meneer..
Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten
sorry dat ik geen afscheid heb genomen!!
(weet de namen alleen niet)
zn hele enkel was rood
daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt8)
zn hele enkel was rood en daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt
Meneer..
Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten
Vertel dat 'meneer'-verhaal' eens aan tante Pascalle aub, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden
sóchtends is het alemaal goed bijgelgt en kon er om gelachen worden.zoals het hoort
Hoe ze reageerde op dat meneer van je.
had jij Bjorn nou geblesseerd?? Iets met zijn enkel ofzo...
Qua bekenden,vrienden en gezelligheid zeker de leukste.
Nou ja volgend jaar maar weer dan.
Had achteraf ook beter misschien alleen naar RIL kunnen gaan i.p.v. Impulz
heb eigenlijk van 5 tot 10 bij de monochrome gehoused en gelegen..en tsja ik vond het daar onbeschrijvelijk..iedereen lag over elkaar, doorelkaar...iedereen straalde van geluk.......er werd heerlijk hard gehoused en menig mens lekker met de oogjes dicht!
. Maar nu zit ik dus mooi nog wel mee...
bij het huis van bjorn ging het er nog even heftig aan toe.wat lallende scheldpartijen en zn broertje die wegliep.....sóchtends is het alemaal goed bijgelegt en kon er om gelachen worden.zoals het hoortlaatste
Milos ik ben ook bijna bang dat AWFS het niet kan tippen aan dit geweldige feestje
Ik heb trouwens heerllijk Dumb 'n voetjes gekust zaterdag
En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's
En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's
die van eric komen trouwens vanaaf online zei ie
ja maar van mij zijn alleen de schandalige momenten vastgelegd
(en dat waren er veeeeel)
renzo: Toch gegaan ja? Heb je niet meer gezien op Impulz. Tof dat RIL je zo bevallen is.
Nou
We kunnen het toch ook gewoon allebei doen Dan hebben we allebei schuld
Jawel maar de muziek deed me niet zoveel daar. Luke Slater vond ik echt dikke bagger, Dave Clarke boeide me ook niet.
Nog ff-ii's wachten....
Bereid je voor op:
- Stapels mensen op elkaar
- Gele sterretjes overal
- ID kaarten tussen boobies
- zielige gezichtjes
en nog veel meer
Nog ff-ii's wachten....
Bereid je voor op:
- Stapels mensen op elkaar
- Gele sterretjes overal
- ID kaarten tussen boobies
- zielige gezichtjes
en nog veel meer
jaja.milos weet alles nog van zaterdag
Och jee...gaan we weer...
Ik zal zien wat ik kan kwijtraken
gadverdamme..
en dan net zo worden als het gros van PF...allemaal mooi wezen voor de foto..terwijl het eigenlijk onwijs vieze lelijke wijven zijn
beter gewoon allemaal hele erge rare foto's hebben en dat het in real life allemaal erg meevalt dan andersom toch>?
Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan
Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan
=...(smileys doen het niet meer..zijn alemaal door elkaar gehusselt ofzo...)
dan is je toetsenbord weer normaal
had iemand dat mij niet eerder uit kunnen leggen
was dit toch simpeler geweest
Kon amper op me fiets stappen...
Zag wel een hoopje planken liggen idd.
Met 7 maanden kon ik nog geen eens denken.
ik heb ook jullie msn wel voor elkaar hoor
Nu wel dan?
We zitten ook te MSN'en hoor
genoeg gechitchat.
fotootjes staan online op Phono.
Uitspraak van Überloeder op dinsdag 28 juni 2005 om 12:15:
ik kijk op die bovenste foto alsof ik al 3 jaar m'n schijt inhou
Eerder alsof ze er net voor 3 jaar schijt in hebben gestopt
![[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1004807230.jpg[/img]](http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1004807230.jpg)
En hier kwam t er waarschijnlijk weer uit zo te zien
mijn naam is hier het hoofd van pascalle