Partyflock

Forumonderwerp · 770129
3278x bekeken
Betreft: evenement: Ruhr in Love, zaterdag 25 juni 2005 om 12:00
Waarschuw beheerder
donateur
Wat kan ik van dit festival verwachten?

En vooral ook erg belangrijk wat is er daar na te doen in Oberhausen?

Altijd leuke feesten savonds net als de love parade?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hmzz dubbel :)

Check andere topic daar kan je antwoorden vinden op je vragen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is meer een algemeen topic over festivals... dit is specifiek bedoeld voor Ruhr in Love...

En ook voornamelijk over de eventuele feesten die er daana zijn in de stad...
Waarschuw beheerder
Wat je van dit festival kan verwachten :

Gezelligheid,diversiteit een leuke locatie met 300 dj's en 33 tenten.
Het is een soort braderie in de vorm van een festival.
Wat wil je nog meer weten?
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt erg goed :)

ben er zowiezo te vinden!

Vooral de wat softere stylenhe? zoals house techno electro en breakbeat? Dat bedel je met diversiteit? :)

alvast bednakt (Y)
Waarschuw beheerder
Wat ik met diversiteit bedoel is :
Techno,Electro,House,Minimal,Hardcore,Hardstyle enz. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja de line up staat op de site :)

Zelfs hardcore joh op RIL? haha dat wist ik dus echt niet :)

positief punt hoor..;)

Maar vind het niet echt bij de uitstraling van het feest passen...
Waarschuw beheerder
Al iets bekend over de line-up???

Mixery Floor

Chris Liebing | Dave Clarke | Moguai
Phil Fuldner | Hardfloor (live) | Michael Paul

All Areas
LocoDice (Exclusive DJ-Set), Marc Peakay, Jagger, Oliver Schulz | Pearl, Nils Liebich, Marco Pino, Patric la Funk, 20th Finger a.k.a. Cutmaster Jay, Khetama | Dean Dawson, Audioslam, Sven Palzer, Björn Mandry, Two in the Disco, Nils von Geyer, Cris Sibitz, Eraze, Kevin Rocks, Timo van Golth, Toby Montana, DJ Errik, Ingo Reiff, Nathalie de Borah, DJ Blair, Mario de Bellis, Jens Lissat, Michael Grumann, Kean Sanders | Dazzler, DJ Ron & Baby Raw, Joe Nitro & Da Pork, Lars Tindy & Derek, Bamm-Bamm DJ & Rocca MC, DJ Gigi, Partyboy & Secret Special Guest DJ | Tresor Residents | Robert Natus, Brixton (live), DJ Man at Arms, Dennis Siemion, Matz Up, Sorgenkint (live), 2Junxion, Tekster, Arkus P., Recyver Dogs (live) | Faust, A.Ralf, Marksman & Marc B, D.Kowalczyk, Felix Kröcher | DJ Dean, DJ Shoko, DJ Yanny, DJ Shane, DJ Krid Kid, DJ Merlin & DJ C-Bass, DJ Trackhacker, DJ Patric Bunton, DJ Apollo, DJane D-Jean-D | Andy Moon (live), Cockpitcrew (live), ChrisMind (live), DJ Senn, DJ Mark van East, Frank Nova, Oli Schleenvoigt (live), Daniel Calisse | Massimo, Cess, Dan G. vs. Hypnotix, Monchich vs. Pasquale Schwarz, P. Stylez, Marco Reveller, Johann Santcross, Alberto Stefano|Fiege, Cybergasm, Tobias Thompson, Sascha Goewert, Steve Stix|Gian, Tocadisco, Martin Heyder, Flo van Hof | Oliver Heyer, PrickBack, DJ Solid, ZigZag, DJ Zodiak, Mazee, Phil Curse | Kai Jaxx, Miss Moonlight, DJ Onyx, Drumsquasher, M-Tronic, Redeye, Paul Groove, Crack & Acid (live), Vic Kratek | Marcello Marchitto, Snow, Ben Yang, Chris M., C.y.Ber, Sayan, Steve T., R.D. Cooper | Resident of 360Grad DJ Stefano, Vinylshakerz, DJ Rico Bass, DJ SpaceKid, DJ Verano, DJ Mark De Mos | Housearzt, DJ Renné, Sidney Pauer, Nick da Cruz, Dirk Divino, DJ Stocki | Steve Mason, Jan Liefhebber, Alex Bau, Drumcomplex, Chris Binder, Para X, Citric Acid, Der Kaiser, Eddie la Rocca, Dynamight T & Calvo, Smartek, DJ 52 | Trinity, DJ Ogi, Bödefeld, Koni Kolon, Varian Vega, Crazy X-Ray, Michael Paul, Smoothoperator, Ken Maliau (live), MKE vs. Tom Key’s | Matthew Bradley, Tom Black, Plank, Discordia, Pierre Schweda | Roland Casper, Crecar (live), Maniak, Jimmy Conway, Kriz Miller, T.I.M., Sunny aka Sanchez, Kewi, Patrick Stixx | Deejot Risto, Funkee Fexx, Cupido, T-Bone, Sam on Acid, Sascha Lenz, Perry DJ Random | Melanie di Tria, DJ Gento, DJ Saly, TP One, Barney Bakita, DJ Marc Mally vs. DJ Hifonic, DJ Ray Burton, DJ Titus, DJane Black Angel, DJ Michi Lütz, DJ Stefan Kuhn | Oliver Moldan aka Prawler, zuHOUSE ROCKER, Chris Fable, Superstar DJ TEAM, The Midnight Twins, DJ SoundHead, Oliver Hess, D.O.M. | Newcomer DJ Battle BengaBoy vs. Bassjunkiez, Clubbticket, DJ Paraoli vs. DJ Beekay, Dom Kane, DJ Preacher, DJ Dominion, DJ A.L.E.X., CJ Helltek, Nightbass DJ Team feat. Tragma aka DJ Pikko, DJ Chrizz D., Marc Galves, Eddie Thoneick, The Dancing Live Saxophonist Kayido Garcia, Percussion by BONGOPAPST (live) | Neil Moore, Marc Humphries, Hooligan, Azzido de Bass, Marc Stage, Rene Benz, Buck and Morane, Sven Pulsar, Timo Milazzo, Miguel Hernandez | Radic MC Fava, Tasso, Packo Gualandris, Michel van Tune, Dr.gonZo, Lucasch, Carsten Rausch, Michael Burian | DallasBoys, Sven Kaufmann, Copa & Cabana, Teamo, Doc Phatt, Juliet Sikorra, Werner von Lindenau | Frank Sonic, Danilo Moton, Yark T., Ramon vs. Paytric, Elmar Strathe, Seemann | Commander Tom, Taucher, Mike Dragon, Liquid Bass (live), Rene Ablaze, Frank Holly, Sally D, Dark, Robin Robson | Lars Moston, Ante Perry, Hi Spin, Max Mars, Rocco Brabanto, Janus, Nabil Benai | B-T, Michael Lauren, Paul Fletcher, Andreas Grevener, Denys Schulz | T-Tower, Katrin Kay, Chriss May, High Gain, O. Baker, Scorpio, E-Tec, Temper vs. DJD, Chemiecana (live)

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Vette shit!! Zijn er ook dit jaar :yes:
Waarschuw beheerder
2Junxion ook aanwezig (Y)
Blijkt echt een bruut feessie te zijn daaro in Uberhousen, alleen nog ff vrij regelen die dag en dan cker aanwezig ..
Waarschuw beheerder
Is wel gezellig daar :)

Waarschuw beheerder
absoluut! hopen op mooi weer!!

Waarschuw beheerder
donateur
tering... wat een line up zeg :D

lijkt me bruuter dan Impulz fest :jaja:

heb niet alle namen kunnen lezen want kwerd een b-tje duidelijk! ;)
Waarschuw beheerder
Namen boeien ook niet zoveel,je kunt de helft toch niet zijn.
Tresor Stage,Teknite en Open Stage(en alle eettentjes ;)) trekken me persoonlijk het meest.
Waarschuw beheerder
Dit is echt ene geweldig festival!

Hartstikke goedkoop en zo teringgezellig! Heb me superduper vermaakt vorig jaar.

Het deed me een beetje denken aan de Legalize afterparty maar dan veel professioneler opgezet. Je hebt een heleboel soudnsystems die allerlei muziek ten gtehore brengen. Je klunt uit je plaat op Goa, acid, tekno, maar ook op club of trance en heb zelfs hardcore gehoord. Vorig jaar was er een grote technostage waar snoeihard geknald werd.

Iedereen is vrolijk, de prijzen zijn prima te doen, je kan er heerlijk eten en het is gewoon supergezellig.

Je ziet tientallen DJ's waar je nog nooit van gehoord hebt en dat maakt het nou juist zo leuk. :)

Ik ga d'r dan ook echt zeker weer naartoe dit jaar. Gewoon vanaf het begin en dan doorgassen naar Impulz Outdoor, wil ik ook niet missen. :)

(l)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben dr ook zeker bij....:D

Goa, acid, tekno > :kwijl:

Juist altiojd leek als er 'onbekende' djs draaien...:jaja:
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
techno hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig (L)

Waarschuw beheerder
veel over gehoord dus ga dit jaar zeker een kijkje nemen(Y)
Waarschuw beheerder
Ja en het mooie is gewoon dat het geen drol kost.

WEij hadden vorig jaar GL en toen was de drank zelfs gratis, alleen voor Red Bull moesten we betalen. :D

Dus dit jaar zeker weer proberen wat te regelen. :)

Waarschuw beheerder
Laat Q-nix eens draaien komen wij ook:x
Waarschuw beheerder
Zin in!
"We gingen met de bus naar
't Olga Park :D "

Waarschuw beheerder
tim, roel maakt geld deze week over dus hou dat plekkie in de bus voor mij vrij!!!:P

gaat een prachtdagje worden mit viele SpaBmachende Leute!!
Nu Luc en Anneke nog overhalen....
Waarschuw beheerder
donateur
ikke ga ook mee 8)

met fer, maas, micha, marco, joost, lorenzo, waarschijnlijk essie enz ook 8)

cool elise, wordt echt leuk!! :D

Waarschuw beheerder
OW jaaa VETJES!! GEZELLIE! WHOEII wordt steeds leuker gewoon:)
Nog meer SpaBmachende Leute!!
Waarschuw beheerder
tim, roel maakt geld deze week over dus hou dat plekkie in de bus voor mij vrij!!!

Ist doch gut

Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Luc Harter
Waarschuw beheerder
Heb toch besloten te gaan, sla voltt dinsdag over ivm de beroerde openingstijd. Gewoon lekker in het busje naar oberhausen. Word weer een mooi dagje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:47:
Heb toch besloten te gaan, sla voltt dinsdag over ivm de beroerde openingstijd. Gewoon lekker in het busje naar oberhausen. Word weer een mooi dagje!laatste aanpassing 10 mei 2005 10:48

:D
Waarschuw beheerder
Goed Luc,verstandige beslissing.
Waarschuw beheerder
ook weer present dit jaar. Alleen ga ik nu proberen om de auto iets dichterbij t festival terrein te parkeren. Vorig jaar moesten we 30 tot 40 min lopen om van de parkeerplaats naar t festivalterrein te komen. Dat was minder maar het festival was echt super!!!
Dus daarom dit jaar weer!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 10:47:
Heb toch besloten te gaan, sla voltt dinsdag over ivm de beroerde openingstijd. Gewoon lekker in het busje naar oberhausen. Word weer een mooi dagje!

Zo issie braaf :d
Artiest {SHOWLIST artist 6573, 107048}
Waarschuw beheerder
Vorig jaar toevallig ook geweest. Veel sound doorelkaar egt wazig. Maar wel cool om s meetemaken
Waarschuw beheerder
Cram: Lang leve perstoestemming! :D Wij stonden echt pal naast het terrein en dat staan we dit jaar weer! Joehoeeeee!!!! (l)
Waarschuw beheerder
Is dit nog ergens mee te vergelijken ofzo...?? Nederlands festival ofzo....??

Waarschuw beheerder
zin:)(Y)
Waarschuw beheerder
Is dit nog ergens mee te vergelijken ofzo...?? Nederlands festival ofzo....??

Nee,moeilijk.
Tenminste,ik zou het nergens mee kunnen vergelijken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 15 mei 2005 om 13:37:
Nee,moeilijk.
Tenminste,ik zou het nergens mee kunnen vergelijken.

en dat is maar goed ook.
teveel van het zelfde hebben we al
Waarschuw beheerder
Wij hebben er al één,met een hele grote auto waar 40man in kunnen o:)
Waarschuw beheerder
haha, ga zelf binnenkort ook beginnen met zo'n grote auto ;-) maar nu wil ik gewoon zelf niet rijden

Waarschuw beheerder
Ben zelf niet op N1 geweest maar kan me niet voorstellen dat dit te vergelijken is met RIL
Waarschuw beheerder
Ben zelf niet op N1 geweest maar kan me niet voorstellen dat dit te vergelijken is met RIL

Klopt is totaal wat anders
Waarschuw beheerder
maar ziet er wel goed uit, dus zoiezo aanwezig:D

Waarschuw beheerder
zeker gaan wij ook......heb er al zin in en lekker dicht bij huis....
oberhausen wir komen!!!!!!!

Waarschuw beheerder
heb toch nog vrij kunnen krijgen dus ben ckers aanwezig :D

Waarschuw beheerder
ben me al weer psychisch aan het voorbereiden....:P

Waarschuw beheerder
Nergens voor nodig el, denk dat feestje minder zwaar gaat vallen dan afgelopen weekend :D

Waarschuw beheerder
ja maar pixel erna;)

Waarschuw beheerder
Jaja ok, denk dat ik overdag gewoon nuchter blijf en s`avonds door ga naar pixel. Althans, heb geen zin om te treinen.

Waarschuw beheerder
mag ik bij deze een plek reserveren op d eterugweg naar arnhem?:P
Waarschuw beheerder
Zeg stelletje saaie flippo's het gaat hierover Ruhr In Love,niet over één of ander twee rangs feest in Arnhem ;)

Ruhr In Love wordt echt weer meesterlijk,met de redbullvodka in d'n hand stuiteren wij door het Olga Park b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 juni 2005 om 15:06:
Jaja ok, denk dat ik overdag gewoon nuchter blijf en s`avonds door ga naar pixel. Althans, heb geen zin om te treinen.

Ja, óf pixel, of maas checken op Grenzeloos, of naar Impulz Outdoor..

en dat hoort gewoon in dit topic want dat is waar we gaan afteren ván dit feest O:)
Waarschuw beheerder
Nee nee, :no:
Als je Ruhr In Love hebt gehad dan hoef je geen officïele after er achteraan.
Het Front Anti After opgericht Januari 2004 dient een officieel protest in!
Waarschuw beheerder
Hektiano is mijn president,
zelf ben ik aangesteld als penningmeester.
Je kunt lid worden door je aan te melden via één van ons o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op woensdag 8 juni 2005 om 22:39:
Je kunt lid worden door je aan te melden via één van ons

lid worden?!? lid worden?!?! :o

KETTER ZIJN JULLIE!!! ALLEMAAL!!!

anti after.. pfffff
Waarschuw beheerder
Jammer,onze ledenleest is sterk groeiend.
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kunnen jullie nou groeien?!?!

wie zijn er dan ingodsnaam allemaal tegen afters..?!!??!?!

echt waar joh, afgelopen weekend.. after was bijna net zo mooi als het feest :lief:
Waarschuw beheerder
theres a nice "pre-party" in bochum on friday, with Daisy and some others....:)

Waarschuw beheerder
Nee nee,
Als je Ruhr In Love hebt gehad dan hoef je geen officïele after er achteraan.
Het Front Anti After opgericht Januari 2004 dient een officieel protest in!

twijfelt nu gvd sterk deze busreis te laten schieten...front anti after.
en wel als president meneer leipo himselves8)
hektiano knalt alles op het feest er doorheen :p

ik zeg..tim word geboeid en krijgt grammetje mdma naar binnen...en toekijken hoeveel lol we hebben godverrudome:@

;)
Waarschuw beheerder
Mooi,mensen op de kast jagen :)

Waarschuw beheerder
We kunnen natuurlijk starten met Anti Front Anti After. Medestanders dienen op 25 juni achter in de bus plaats te nemen, daar zitten namelijk altijd de stoere jongens ;)

Waarschuw beheerder
*milos zit ok altijd achterin...*

ziet luc al naast de bestuurder zitten en en hele levensverhalen sharen:p

;)

Waarschuw beheerder
Ik zit niet voorin, stoere jongens zitten achterin nml ;) En trouwens, bjorn is beter in vermaken van de buschauffeur. Dat hebben we vorig jaar wel gezien :D
Waarschuw beheerder
Voorin zitten altijd de mensen die op de mensen achterin moeten letten. De mensen met levenservaring en kennis van zaken,jeweettoch.
De mensen achterin worden ook nooit serieus genomen,maar goed we kunnen niet allemaal voorin zitten natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
*zit alsnog achterin8)*
Waarschuw beheerder
Zit achter het stuur :D

Waarschuw beheerder
ik wil tussen de stoere jongensO:) mag daat?! ah toe.....?! pleasssss:P

Waarschuw beheerder
ik hoop op mooi weer
donateur
vraagje: is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op woensdag 15 juni 2005 om 14:59:
vraagje: is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?

waar kan je ze halen in NL.. want ik en esther konden het nergens vinden..
Waarschuw beheerder
Je kan ze ook niet in Nederland krijgen, helaas!

Maar de afgelopen 2 jaar heb ik ze ook gewoon aan de kassa gekocht er zijn altijd genoeg kaarten verkrijgbaar! Wij kwamen beide keren tussen 13 en 14uur en toen was het op het terrein nog best wel rustig. Heb ook nog de hele dag door mensen kaarten zien kopen bij de kassa. Dus maak je niet druk over je ticket, nergens voor nodig! :D
Waarschuw beheerder
is het aan te raden om van te voren je tickets te halen? Of kan het ook zeker aan de kassa?

Aan de deur haal je met gemak nog een kaartje,ik ga al twee jaar naar het feest. Er is ruimte genoeg en uitverkocht raakt het niet.

Het dichtsbijzijnde voorverkooppunt ligt voor de meeste mensen en zeker voor mij in Bocholt. Bocholt ligt +-12/15km over de Duitse grens. Daar haal je voor 14,7€ een kaartje en aan de deur is het 16€.
Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken over dat het feest uitverkoopt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet misschien iemand of het met de trein makkelijk te bereiken is?

kaartje is al binnen :D
Waarschuw beheerder
Dat ligt eraan waar je woon,vanuit Emmerich kun je er wel eenvoudig met de trein komen.
(Emmerich ligt over de grens bij Doetinchem/s'Heerenberg).

Waarschuw beheerder
geen trein!!
anders moeten we om 9 uur al weer weg uit oberhausen!
dat word dus een busje

Artiest {SHOWLIST artist 53746, 54390, 44415, 55262}
Waarschuw beheerder
jongens ik ben heel verstandig ik ga gewoon niet afteren (ja juist uit mijn mondje ja) heb dinsdag na RIL een erg belangrijk tentamen. En ja jongetjes en meisjes, feesten is leuk maar studie is ook erg belangrijk....

Waarschuw beheerder
maar om nou een front anti after op te richten, vind ik een erg slechte zaak Tim. Eerst had je al het FAM (Front Anti Minimal) dat vond ik al niet zo lief van je , en nu het FAA... Wij moeten toch maar eens ff gaan praten.... ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 12:00:
jongens ik ben heel verstandig ik ga gewoon niet afteren (ja juist uit mijn mondje ja) heb dinsdag na RIL een erg belangrijk tentamen. En ja jongetjes en meisjes, feesten is leuk maar studie is ook erg belangrijk....

Dan neem je je boeken toch gewoon mee naar RIL ;P
Waarschuw beheerder
Front Anti Minimal is van Henq niet van mij hoor.
Ik heb nooit een F.A.M. opgericht,ik zou niet durven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juni 2005 om 12:02:
Front Anti Minimal

:O
Waarschuw beheerder
En dan nu het wéér voor zaterdag (p.paulusm.)25 juni in oberhausen.
Met een temperatuur van 27 graden wordt het aangenaam barbequeweer 8)
Waarschuw beheerder
Ohwwww ik heb er nu al zin in!!!

Waarschuw beheerder
Als ik aan de voorgaande jaren denk zou ik willen dat het vandaag al was. Ideaal scenario met 41 mensen met de bus naar de Braderie o:) in Oberhausen. 300 artiesten,340 eettentjes en 27graden celsius.
Waarschuw beheerder
donateur
27 Graden?! :d Het feest ken nu al niet meer stuk!! B)

Tim, we moeten nog ff over hebben hoe we van het station bij de bus komen..
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was ik er bij en heb er totaal geen spijt van gehad super goeie sfeer lekker goedkoop en wat ik nog nooit heb meegemaakt is dat je je muntjes die je over heb gewoon terug kan wisselen(y):d

Dit jaar is het nopg niet 100% zeker dat ik erbij ben:s
nog ff afwachten of die vriend van mij vrij van zn werk kan krijgen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kun je daar ook ergens zwemmen?! dan kan de bikini mee:]
Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=00020dd70004cb4de3ed4c091a00cd86ac]https://vip.partyflock.nl/images/upload/14779_regular.jpeg[/img]

Ja hoor, dat kan wel :d

Waarschuw beheerder
hmmm ik wil toch wat lichterblauw water:P
Waarschuw beheerder
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003.
Het OlgaPark ziet er totaal anders uit én er is geen zwemgelegenheid in het park.
Er zijn echter wel kleine beekjes cq een fontein,dus iedereen is vrij om daar in te baden.

Tim, we moeten nog ff over hebben hoe we van het station bij de bus komen..

Vanaf Doetinchem ben je met de bus in 10min in Gendringen.
Maar als het echt niet anders kan(lukt),moeten we even kijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 19 juni 2005 om 19:49:
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003.
Het OlgaPark ziet er totaal anders uit én er is geen zwemgelegenheid in het park.
Er zijn echter wel kleine beekjes cq een fontein,dus iedereen is vrij om daar in te baden.

hmm dan houden we het bij de bikinitop:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 juni 2005 om 19:45:
hmmm ik wil toch wat lichterblauw water :p

En nog kieskeurig zijn ook zeg :[

:9

Maar goed, is dus een oude foto dus dan heb je er nog weinig aan.. anders ga je lekker rondjes zwemmen in de fontein :d

Vanaf Doetinchem ben je met de bus in 10min in Gendringen.
Maar als het echt niet anders kan(lukt),moeten we even kijken.

Ga ik ff uitzoeken hoe het zit met tijden.. om de hoeveel minuten rijdt er een bus? En hoelaat gaat onze bus ook alweer vertrekken uit Gendringen?
Waarschuw beheerder
Hier moet je aan denken bij het Olgapark :
[img width=602 height=400]http://foto.geileskalteswasser.nl/albums/userpics/10001/normal_DSC00412.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ken je best een baantje trekken :d
Waarschuw beheerder
Deze foto is vanaf een toren op het terrein gemaakt vrij aan het begin van de dag.
Je kunt er wel in zwemmen ja,maar niet echt mijn plan :)

Waarschuw beheerder
junk!:D

we doen van de week wel even bellen..
even kijken wat het makkelijkst is ....aangezien ik ook met de trein naar gendringen afreis:)(Y)

kheb wel lichtelijk zin als ik die foto's zo zie :D
Waarschuw beheerder
donateur
Die foto klopt niet,dat is een foto van Gelschenkirchen van het feest in 2003

Klopt, dit is Gelsenkirchen.
Heb hier ook gedraaid, was ook een zeer vette locatie :yes:

Benieuwd wat het dit jaar wordt :D

Waarschuw beheerder
hoopt op net zo mooi weer asl afgelopen weekend (y)

Waarschuw beheerder
Ik kan junk en milos wel op pikken op doetinchem cs...

Waarschuw beheerder
kijk...daar hebben we wat aan luc...goeie zaak:)(Y)

ik kan ok wel met de auto naar gendringen rijden...maar ik heb echt zin om lekker te zuipen zaterdag en tsja....kheb geen zin om eerst mn roes uit te slapen voordat ik terugrij:P

*gaat weer even snel het strand opzoeken*
Waarschuw beheerder
Gaat er een bus vanuit Gendringen en is er nog plaats?

Waarschuw beheerder
zit vol naar ik weet(Y)
Waarschuw beheerder
jammer, dan zelf maar rijden, maar eerst nog vrij krijgen van me werk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zondag 19 juni 2005 om 20:43:
Je kunt er wel in zwemmen ja,maar niet echt mijn plan :)

Van mij ook niet, alhoewel een verkoelende duik best wel lekker zou zijn als het zo warm als vandaag wordt

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 01:57:
we doen van de week wel even bellen..

Gaan we doen (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juni 2005 om 12:08:
Ik kan junk en milos wel op pikken op doetinchem cs...

Erg relaxt (Y) maar zou je er dan nog eentje bij kunnen hebben? Ik ga namelijk samen met me maat

Muziekstijlen
acid, acidtechno, classics, electro, groove, harddance, hardtrance, house, oldschool, progressive, techhouse, techno

Ik zie hier geen goa bij staan, maar ik heb wel begrepen dat er een goa-area aanwezig is?!

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
zin zin zin!
lekker vroeg daarheen en daarna nog een feestje pakken!
Waarschuw beheerder
Bus zit al maanden vol.
Waarschuw beheerder
donateur
zin in:)

Junk >> met hoeveel man komen jullie vanuit de richting Utrecht naar Gendringen dan??

Gaan we wel ff n biertje (of 2) drinken...ok? :)

Waarschuw beheerder
Gaan we wel ff n biertje (of 2) drinken...ok?

als jij nou eens zorgt voor een koeltasgebeuren....dat moet allemaal vanuit gendringen geregelt worden:P....kom ik wel met een kratje bier....

hoelang duurt de busreis ookal weer>?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bjorn >> We zijn met z'n tweeen en Milos erbij is dus 3 :)

Uitspraak van hektiano op dinsdag 21 juni 2005 om 10:58:
Gaan we wel ff n biertje (of 2) drinken...ok? :)

Dat gaat goed komen :bier:

Busreis duurt 45 minuten.. we zijn er dus in no-time :d
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Heb nu behoorlijk spijt dat ik naar Impulz ga in plaats van naar R.I.L. :frusty:

Tis toch al zo’n klotedag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op dinsdag 21 juni 2005 om 15:08:
Heb nu behoorlijk spijt dat ik naar Impulz ga in plaats van naar R.I.L.

Tis toch al zo’n klotedag!

waarom ga je dan niet gewoon? er zullen toch vast wel mensen genoeg zijn met wie je mee zou kunnen rijden, en anders dan dwing je gewoon je buurmeisje :yes: ;)
Waarschuw beheerder
Eeey mensuh, de knop staat hier op aan, dus ik heb er zin aan :D
Waarschuw beheerder
Busreis duurt een uur!
Waarschuw beheerder
donateur
Michiel >> koeltas moet ik ff kijken...miss. heb ik er wel 1....maargoed, een krat bier, in de bus...die zal toch wel leeg zijn voordat alles lauw is? :P

Marcel >> gezellig :)

Waarschuw beheerder
in een uur moet ik wel 12 flesjes weg kunnen kloeken:p...
alleen nadeel is dat die biertjes zo hard aankomen als je de hele tijd zit :/

we vinden wel een oplossing...

ik zeg....uurtje eerder aanwezig :yes: :bier:

Waarschuw beheerder
Hey Techno liefhebbers!

We representen Nederland hopelijk wel weer even in ons buurland?!

Wel tof zo'n hoekje Nederland..

Zie jullie misschien(of niet) daaro wel!

Greetz Roger
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 20 juni 2005 om 20:24:
Erg relaxt (Y) maar zou je er dan nog eentje bij kunnen hebben? Ik ga namelijk samen met me maat

Ik ben de maat :).

Enne pils drinken zie ik, lekker :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
[luc] Laat ff horen hoelaat jullie in doetinchem denken te zijn, dan pik ik jullie 3 wel op.. [/luc]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
U heeft het tegen??

Soester Tiel connectie??

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
[Luc]
Idd, soester tiel connectie

Kun jij misschien fungeren als personal wake-up service van Marcel?

Staat me nog iets van bij dat hij vorig jaar op blauer see ook niet echt wakker wou worden :)

[/luc]
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, ja echt hoor, zo'n geintje heeft ie wel eens bij mij geflikt. Wist hij ook meteen hoe IK kon zijn o:).

Nee maar komt goed, anders trap ik hem aan stront :flower:.

Enne tijden weet ik niet, zie nu net pas hier dat er dingen geregeld zijn/worden :D.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
We zien wel, m`n aanbod blijft iig staan. Is wel zo makkelijk voor jullie. Als jullie de trein van 09.36 uit arnhem pakken ben je tegen kwart over 10 in doetinchem. Anders wordt het kwart voor 11 wat een beetje aan de late kant zal zijn. Zie het maar..
Waarschuw beheerder
Oohja dat is toch de semibustopic.
Er mag niet gerookt worden in de bus,drinken mag wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op dinsdag 21 juni 2005 om 15:30:
waarom ga je dan niet gewoon? er zullen toch vast wel mensen genoeg zijn met wie je mee zou kunnen rijden, en anders dan dwing je gewoon je buurmeisje

Heb al een kaartje liggen! Volgend jaar wordt het zeker weten R.I.L. :)

Veel plezier i.i.g. maar dat ongetwijfeld lukken! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 21 juni 2005 om 19:08:
Er mag niet gerookt worden in de bus,drinken mag wel ;)

Ik rook toch niet komt dus wel mooi uit :D.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 19:08:
We zien wel, m`n aanbod blijft iig staan. Is wel zo makkelijk voor jullie. Als jullie de trein van 09.36 uit arnhem pakken ben je tegen kwart over 10 in doetinchem. Anders wordt het kwart voor 11 wat een beetje aan de late kant zal zijn. Zie het maar..

Vroeg :|.

Nah jah, goede doel he (Y).

Uitspraak van da_renzo op dinsdag 21 juni 2005 om 19:13:
Heb al een kaartje liggen!

Impulz is toch 's Avonds?? Pak je dat mooi mee op de terug weg van RIL (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig met Junk en Milos :lief:
biertjes drinken, jeuj :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op dinsdag 21 juni 2005 om 19:25:
Gezellig met Junk en Milos :lief:

Kom je mij helaas ook tegen :flower:.

Sorry, ken het niet helpen :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Je gaat toch niet naar impulz,daar ging ik nog niet heen als ik mn kaartje gratis kreeg.
Waarschuw beheerder
donateur
helemaal met da Phool eens...
vorigjaar gratis kaartje...ook na RIL....wat een afknapper was dat Impulz!!

Michiel >> 12 flesjes in je eentje hoeft niet hoor, wil wel meehelpen ;)

Waarschuw beheerder
Gezellig met Junk en Milos
biertjes drinken, jeuj

ahh...loes gaat ook,....gezellig :hug:

Michiel >> 12 flesjes in je eentje hoeft niet hoor, wil wel meehelpen

uiteraard:D

Waarschuw beheerder
donateur
ga je ook milos? 8) (l)

2/3e deel van de ukkies gaan oooooook :jaja:

jammer dat we van de duitse plietie geen jointjes mogen roken :(

na goed, op de rosé en de bratwurst gehen wir auch ganz hard loss!

ofzo :9
Waarschuw beheerder
:( Hopelijk blijft het weer wel goed zaterdag...vermoed dat Ruhr in Love wel goedkomt maar hopelijk blijft Impulz ook droog. :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ook in een regenponchootje zie je d'r uit om op te vreten jack, dus niet mekkeren ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hektiano op dinsdag 21 juni 2005 om 21:00:
origjaar gratis kaartje...ook na RIL....wat een afknapper was dat Impulz!!

Ik vond Impulz vorig jaar juist helemaal geweldig man!

Beide feesten waren op hun eigen manier gewoon top. Er was vorig jaar opp Impulz zo'n vette stage bij die DanceValley busjes....dat was echt een feestje op zich en echt iedereen, maar dan oo IEDEREEN die daar vertoefd heeft vond Impulz geweldig.

Daarom komt die stage ook terug. Alle technoklassiekers, alle tranceklassiekers, echt alles kwam voorbij. En daarbij...Paul van Dyke mmain stage...geloof maar dat ook Impulz ene toppertje gaat worden.

Ik ga gewoon lekker weer naar allebei! Woeiiii!!! (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juni 2005 om 21:33:
2/3e deel van de ukkies gaan oooooook

ik ben ook klein.. als je een eenmalige stand-in nodig hebt om mensen te irriteren.. ;) :P

Waarschuw beheerder
jammer dat we van de duitse plietie geen jointjes mogen roken

hmmzz.....zekers te weten dat er unitjes gedraait worden :yes: :lief:

Ik vond Impulz vorig jaar juist helemaal geweldig man!
Beide feesten waren op hun eigen manier gewoon top. Er was vorig jaar opp Impulz zo'n vette stage bij die DanceValley busjes....dat was echt een feestje op zich en echt iedereen, maar dan oo IEDEREEN die daar vertoefd heeft vond Impulz geweldig.

vorig jaar impulz vond ik niet zo...als je van alles wat houd is het wel goed vertoeven...
hetgene waar ik voor kwam (techno...duidelijk) daar was echt niet veel sfeer......vond het bij de early rave een stuk relaxter..
dat stukje waar jij het over hebt was dan wel weer geweldig...(hebben daar nog goed gehoused:yes: )..maar dat was met 30 man om wat boxen..wat onwijs kool is, maar als dat het enige gedeelte is waar ik het ECHT naar mn zin heb...tsja....dan vind ik het echt geen 35 euro waard....(Y)
Waarschuw beheerder
Tja ik heb dan ook niet betaald vorig jaar voor beide feesten dus dan is het sowieso anders. :)

Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je. Ik hou niet eens van hardstyle maar pas me gewoon aan. De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen. En als het echt puur om de techno gaat kun je denk ik veel beter naar Awake gaan ofzo dan naar Impulz.

Ach ik beleef feesten sowieso anders lately. De muziek is al lang niet meer het belangrijskte. Die draai ik lekker thuis wel, vind het ouwe spul toch veel leuker. Gata me meer om de gezelligheid en daarom heb ik gewoon zin in het weekend. Eerst lekker beetje slap Duits ouwehoeren en daarna lekker swingen en door het bos lopen en aan "vroegah" toen Mysteryland nog in Bussloo was denken enzo...

Woeiiii! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op dinsdag 21 juni 2005 om 19:46:
Je gaat toch niet naar impulz,daar ging ik nog niet heen als ik mn kaartje gratis kreeg.

Impulz is voor mij 5 minuten fietsen he vriend en er komen veel bekenden uit de omgeving wat het voor mij een ander feest maakt dan voor jou. Daarbij vind ik de line-up dit jaar best te doen!

Tuurlijk was ik liever naar R.I.L. gegaan, maar dat had ik een maand eerder moeten weten en niet 4 dagen van te voren! Zo vaak kom ik ook niet op Partyflock natuurlijk! O:)

Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 21 juni 2005 om 22:27:
De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen.

Ik heb me in ieder geval prima vermaakt op Defqon ook al stond ik de gehele dag in de techno (en even chill-out). Tuurlijk zijn pure technofeesten als AWFS, RockIt en FYM beter qua sfeer, maar dat weet je van te voren en daar stel je je op in!
Waarschuw beheerder
Ik had ook graag gekozen voor beide feesten, maar ik moest helaas kiezen!

Heb daarom voor RiL gekozen, lekker gek doen tussen al die leuke rare duitsers!

Mensen, tot zaterdag!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van |M| op dinsdag 21 juni 2005 om 23:15:
Heb daarom voor RiL gekozen

Nu weet ik helemaal dat ik beter naar RIL had kunnen gaan! :9

Waarschuw beheerder
Tja ik heb dan ook niet betaald vorig jaar voor beide feesten dus dan is het sowieso anders.

ik ook niet vor impuls vorig jaar....maar ik beoordeel een feestje altijd objectief (dus als een betalende bezoeker:P)

Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je. Ik hou niet eens van hardstyle maar pas me gewoon aan. De sfeer was zo top dat ik liever daar sta, met een geweldige sfeer en kutmuziek, als in de technotent waar de muziek dan misschien beter is maar de sfeer er niet echt inzit omdat mensne alleen maar daarvoor komen. En als het echt puur om de techno gaat kun je denk ik veel beter naar Awake gaan ofzo dan naar Impulz.

ik kan je wel begrijpen..dat is het niet:)
en ik sta op Ruhr in love ook echt wel een paar keer lekker te hakken bij de hardkeur hoor...;)
maar ik weet van mezelf dat ik me beter vermaak op een kleinschalig technofeestje in arnhem met veel bekenden dan een (te) grootschalig feest als impulz outdoor...wat veel anoniemer is....en wat ik gewoon te onoverzichtelijk vind...
ik hou ervan bij binnenkomst meteen mn eigen weg te gaan.....en bij kleinschaligere feesten kom ik dan zowiezo elke keer iedereen weer tegen(Y)

+ ik ben nu 3x op impulz outdoor geweest...
dat is meer dan genoeg;)
Waarschuw beheerder
Nu weet ik helemaal dat ik beter naar RIL had kunnen gaan!

Haha :)

*Looking forward,shuffling in the sun b) *

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op dinsdag 21 juni 2005 om 22:05:
ik ben ook klein.. als je een eenmalige stand-in nodig hebt om mensen te irriteren..

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 21 juni 2005 om 22:27:
Maar goed, merk vaak dat technoliefhebbers ook echt alleen voor techno gaan. Zag het op DefQon ook weer. Dan denk ik "wat ga je dan doen op zo'n feest" weet je.

Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 10:09:
Wat er aan techno op Defqon geprogrammeerd stond mocht echt de naam "techno" nauwelijks dragen hoor, haha.

whehe idd

dat is teQno :)

Waarschuw beheerder
donateur
niks lastigs aan kimmie, gewoon gaan :)
Waarschuw beheerder
Ben er nog niet helemaal uit...

Ik kijk nog even :)

Waarschuw beheerder
donateur
Twijfel je tussen impulz en RIL?

in dat geval: whahahhahahahha

*wijst en lacht naar kim*

Waarschuw beheerder
hoe duur zijn de kaarten eigenlijk voor dit duitse fesitval?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 10:58:
hoe duur zijn de kaarten eigenlijk voor dit duitse fesitval?

Dat gaat je toch al gauw 16 euro kosten ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
16 euro aan de deur! :)

Damn, ik zit echt te twijfelen nu!

Waarschuw beheerder
wow das echt niets he :D oh oke dan ga ik snel ff regelen dat ik ook ga :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 11:00:
Dat gaat je toch al gauw 16 euro kosten

rib uit je lijf dus, oei oei oei :D

ben blij dat ik mee mag als +1 Eric, want dit zijn absurd hoge bedragen :d

Waarschuw beheerder
nahja nu nog ff afwachten wat mn vervoer zegt: ik weet namelijk niet hoever t rijden is vanaf zwolle

Waarschuw beheerder
donateur
vanaf amsterdam is het 2 uur, peanuts dus :)

wat je vervoer zegt? ik gok: vroemvroem!
Waarschuw beheerder
Hoe ver het rijden is uit zwolle weet ik niet precies maar je rijdt er met de auto ongeveer ander half tot 2 uur over. Ligt beetje aan de drukte en hoe hard je rijdt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 10:09:

:D Ik dacht dat ik de terrortent was binnengestapt met dat Rude Awakening gebeuren zeg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 11:29:
vanaf amsterdam is het 2 uur, peanuts dus

Ga je een stukje vliegen Pascalle? ;-)

Waarschuw beheerder
whehe doet ze idd erg snel!

wij gaan gezellie met een busje vanuit hengelo!
1,5 uur rijden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Jaws ® op woensdag 22 juni 2005 om 13:21:
Ga je een stukje vliegen Pascalle?

we waren in ca. 2,5 uur op mayday (dortmunt) en naar mijn weten is oberhausen nog een stukkie dichterbij nederland (toch? )

dus 2 uur (2,5 inc stoppen) moet te redden zijn toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 13:44:
dus 2 uur (2,5 inc stoppen) moet te redden zijn toch?

Klopt wel Pascalle, vanuit A'dam is t ongeveer 2 uur.

Wij rijden er vanuit Hengelo heen in iets minder dan 1 uur.

Waarschuw beheerder
donateur
hoezo vroeg je dan of ik een stukje ging vliegen? :/

Waarschuw beheerder
Frankfurt - Den Haag is ook maar 4uurtjes gassen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Vanuit Gendringen zijn we er met drie kwartier tot een uur :P

Renzo >> gewoon gaan joh! Gezellig!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wij vanuit Ede in ook een uurtje :D
Waarschuw beheerder
Vanuit Eibergen een kwartier naar de snelweg Ahaus/Gescher en dan 25 minuten richting oberhausen + nog even parkeren. Zal wel weer 3 kwartier tot een uurtje duren voordag ik er ben.
Waarschuw beheerder
donateur
Kan iemand mij vertellen tot hoelaat het doorgaat?

Waarschuw beheerder
donateur
22.00 uur
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dat staat hier, maar hoorde dat het vorig jaar tot 23.00 was..
Waarschuw beheerder
donateur
Super, dank je! (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op woensdag 22 juni 2005 om 16:20:
Ja, dat staat hier, maar hoorde dat het vorig jaar tot 23.00 was..

hoop het :d

22.00 uur is kinderbedtijd :/
Waarschuw beheerder
Oberhausen is inderdaad dichterbij dan Dortmund,scheelt trouwens niet heel veel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 15:27:
hoezo vroeg je dan of ik een stukje ging vliegen?

Dan wilde ik wel een stukje meevliegen.
Stond vorig jaar in de file en kwam daardoor te laat aan.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook klein.. als je een eenmalige stand-in nodig hebt om mensen te irriteren

Yeaaaaaaaaaaah hoe meer ukkies hoe beter! :D

Pas en Boom hoe laat gaan we weg????
Waarschuw beheerder
donateur
Loes gaat ook jeeeeeeeeej (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 20:30:
Loes gaat ook jeeeeeeeeej (L)

Gast hoe wat waar wanneer waarom bier enz??

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn een hoop vragen in 1 zin zeg :9

Daar bellen we nog wel ff over.. zal morgen wel ff opzoeken hoelaat we hier de trein moeten hebben (zal wel akelig vroeg zijn) en dan gaan we ff overleg plegen :)

Bier sowieso (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Gast hoe wat waar wanneer waarom bier enz??

Geen idee, junk :lief: en ik komen elkaar toch altijd wel tegen ook al is het superdruk in Amsterdam tijdens Koninginnedag en Junk weet niet meer hoe hij van A naar B moet komen :vaag: , just follow the techno tunes :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 20:37:
Dat zijn een hoop vragen in 1 zin zeg :9

Daar bellen we nog wel ff over.. zal morgen wel ff opzoeken hoelaat we hier de trein moeten hebben (zal wel akelig vroeg zijn) en dan gaan we ff overleg plegen :)

Bier sowieso (L)

Ik zag je hier weer eens :lief:. Goed JIJ belt MIJ morgen dus op :). Bier B). :bier:.

Uitspraak van loeszie op woensdag 22 juni 2005 om 20:38:
en Junk weet niet meer hoe hij van A naar B moet komen :vaag:

Is een gave dat hij heeft (Y). Zowel nuchter als dronken :).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op woensdag 22 juni 2005 om 20:26:

eric haalt me om 10.00 uur op in kUtrecht, dus ik denk dat jullie om een uur of half 10 uit Amsterdam weggaan ofzo?

Ik heb er zin in :bounce: (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Vertrektijd Soest Zuid: 08:04
Aankomsttijd Doetinchem: 10:09

7 Uur m'n bedje uit :|

Whahaha ja idd Loes, jou kom ik toch altijd wel weer tegen! :d Alleen op RIL zijn wel erg veel (techno)stages, dus denk dat we toch ff de foon erbij moeten pakken hoor :yes:

Uitspraak van WYNN op woensdag 22 juni 2005 om 20:48:
Is een gave dat hij heeft (Y). Zowel nuchter als dronken :).

B)
Waarschuw beheerder
donateur
Utrecht :O

Ooooooooooooooooohh heb je weer een logeer/verwen partijtje?

:9:p

Waarschuw beheerder
donateur
yes (L)

vrijdag z'n huis-opwarmfeestje (niet dat we die nog niet opgewarmt hebben O:) ) dan nog even naar de Poema en daarna ben ik brak maar helemaal klaar voor Ruhr in Love (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Weer een pyamaloos pyamafeestje?! :O

Poema (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 20:58:
Vertrektijd Soest Zuid: 08:04
Aankomsttijd Doetinchem: 10:09

7 Uur m'n bedje uit :|

:|.

:/ .

Het moet maar...

Nu ik Pascalle over de Poema hoor, Marcel. Wat gaat de after worden?

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, wat is er zaterdag in de Poema te beleven? (kijk jij maar ff 8))

Is wel een after in Arnhem, maar weet niet of ik daar wel zin in heb.. 's morgens 2 uur in de trein zitten :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 21:04:
Weer een pyamaloos pyamafeestje?!

:jaja: :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 21:08:
(kijk jij maar ff 8))

:gaap:. Moet al vroeg op enzo...

Nou ik iig niet, beter gaan we iets in de buurt van Soest zoeken :D. Winkel van Sinkel *proest giechel*

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Niet al je energie verspillen he, Pascalle :9;)

Uitspraak van WYNN op woensdag 22 juni 2005 om 21:10:
:gaap:. Moet al vroeg op enzo...

Ik niet dan?! :[ maar goed, ik kijk wel weer hoor :@

Idd wel beter iets in de buurt van Soest, maar niet meteen beginnen te schelden he?!
Waarschuw beheerder
donateur
Bossa Monica

zaterdag 25 juni 2005
23:00 - 06:00
Poema Utrecht

Prijs
Deurprijs: € 8,-

Muziekstijlen
techhouse, techno

Line-up

Leonardo
Miss Monica
Perry
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 21:14:
maar niet meteen beginnen te schelden he?!

Kon hem niet laten :bloos:.

Miss Monica (Y). Lekker gaan we doen *dat je het even weet ;)*

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
ik heb er zin in :bounce: :d :yes: Wie weet wat voor weer het zaterdag wo0rdt en of het allemaal tenten zijn? of of er ook een buiten area is en zo?

Waarschuw beheerder
Ik geloof een graad of 27 :D
Er zijn volop buitenarea's en er zullen ook wel tenten zijn,komt goed!

Waarschuw beheerder
oke factor 20 mee dus ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op woensdag 22 juni 2005 om 21:14:
Niet al je energie verspillen he, Pascalle

whehe ik heb meeeer dan genoeg energie 8)

en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' , ik ga vrijdagnacht nog stappen en vrijwel direct door naar RIL.. dusss B)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 21:51:
Ik geloof een graad of 27

nou geloof het toch niet hoor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Voorspeld wordt tussen de 19 en 25 graden (klinkt lekker so far..)

en..

rattatatatatatatataaaaaaa (tromgeroffel)

Regen en onweer :)

Maarrrrr kan mij dat wat schelen?

Nou?

"Pascalle kan het je wat schelen?"

NEEEEEE want van een beetje regen is nog nooit iemand dood gegaan!

lekker modderworstelen :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga ondanks m'n Impulz vrijkaartje toch maar met de bus naar R.I.L.! denk ik!

Liefst beide natuurlijk, maar dat zit er denk ik niet in! :(

Waarschuw beheerder
donateur
aber naturlich, impulz is toch maar een scheissefeest :)

Waarschuw beheerder
ja je moet gewoon gaan, dit feest wordt veeeeeeeel beter! Echt waar :yes:
En anders wordt je afterparty toch gewoon impulz?? dat is toch veel later afgelopen ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
kwart over 10, ik vind het een mooie tijd om naar bed te gaan :jaja:

toedeloe :z :bier:

Waarschuw beheerder
welterusten :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 22:05:
En anders wordt je afterparty toch gewoon impulz?? dat is toch veel later afgelopen

Dat is dus ook de bedoeling, maar moet even managen hoe ik van G'dringen naar Bussloo kom! ;)

Wie wil geld verdienen? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 21:58:
en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' ,

Sta jij ook elke dag om 5:30 op :flower:.

Maar slaap ze :gaap:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op woensdag 22 juni 2005 om 20:26:
Yeaaaaaaaaaaah hoe meer ukkies hoe beter! :D

ik ben om 9.30u bij jou. so get up early :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 juni 2005 om 21:49:
ik heb er zin in :bounce: :d :yes: Wie weet wat voor weer het zaterdag wo0rdt en of het allemaal tenten zijn? of of er ook een buiten area is en zo?

Het zijn alleen maar buiten area's hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
regemn of zon...fuckit..dat er flink gehoused gaat worden is een zekerheid :yes:..

heb fcukin veel zin:D

:bier:

6 over half 10 de trein naar doetinchem...
jeps..heb het onthouden luccie!
Waarschuw beheerder
donateur
Henb je mn bed al klaargemakt Bjorn?

:p[

Waarschuw beheerder
renzo beloofd net op zn (ikzalnooit meer drinken) eed dat hij meegaat..

:)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat beloof ik hlemaal niet! :P_

:gaap;

Waarschuw beheerder
en weer pussy spelen he?:/

halve technofreak zegt milos.
Waarschuw beheerder
donateur
jij doeyt alsnof je een hele bent ...

wat is erger ?

:O

Waarschuw beheerder
een halve O:)
Waarschuw beheerder
donateur
doen lasof vnd ik beter damn een halve zij als ben ik geen van twee

snapo het niet meer...

pppffgg

Waarschuw beheerder
whieeeee.lamballen :lief:
Waarschuw beheerder
Geen ruzie maken jongens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martini Bacardi op donderdag 23 juni 2005 om 01:27:
Uitspraak van BOOM-Selection op woensdag 22 juni 2005 om 23:39:
Het zijn alleen maar buiten area's hoor

Vorig jaar waren er toch hook binnen area's? Dit jaar anders?

Nope...allemaal open-air stages.

En zoals het er nu uitziet wordt het redelijk zonnig en 24 graden. Lijkt me ideaal festivalweertje B-)
Waarschuw beheerder
donateur
Renzo >>> zegt u het maar....ik heb nog wel 1 slaapplaats over geloof ik

tot nu toe zijn alleen voor Marnix, Pleuni, Ellie en moi slaapplaatsen gereserveerd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Beste heer Wissing,

Bij deze deel ik u mede dat u op mij kunt rekenen als reisgenoot. Ik neem trouwens aan dat er genoeg deurverkoop is aangezien ik nog geen kaartje heb?

Tjuus!

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij zijn er geeneens kaarten in nederland in de vvk

kon ik iig niets over vinden..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op donderdag 23 juni 2005 om 10:11:
En zoals het er nu uitziet wordt het redelijk zonnig en 24 graden. Lijkt me ideaal festivalweertje

wat betekenen die zwarte wolken en bliksemschichten dan bij de weersvoorspellingen voor oberhausen?
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 10:47:
wat betekenen die zwarte wolken en bliksemschichten dan bij de weersvoorspellingen voor oberhausen?

Dat het des ochtends kan onweren en regenen ;) Voor de middag en avond staat gewoon zonnig/half bewolkt voorspelt ;)
Met een 25 graden max en 20 graden min vind ik dat zeker ideaal festival weer! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
op wetteronline.de staat de hele dag onweer en regenwolkjes :(

maar goed, lekker belangrijk, modderworsetelen rocks!
laatste aanpassing
donateur
wat ben jij internationaal ingesteld! :o Als je ook gewoon op Weeronline.nl kunt kijken. ;)

Maar goed... hoe laat houden we de modderworstel-PF-meeting?
Waarschuw beheerder
donateur
Prima hoor, house ik daar toch verder! :D
Waarschuw beheerder
donateur
dan doe ik ook mooi mee :)

Waarschuw beheerder
donateur
dilemma..

ik heb een rokje die ik zaterdag aan wil, maar dat is zo'n heel fijn stofje, zo'n meisje meisje ding en ik geloof niet dat die een modderbui gaat overleven :/

hmz

Dan moet het maar gewoon ff niet regenen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:29:
dilemma..

ik heb een rokje die ik zaterdag aan wil, maar dat is zo'n heel fijn stofje, zo'n meisje meisje ding en ik geloof niet dat die een modderbui gaat overleven

Dit is ook echt meisje meisje-praat he ? ;-P

Waarschuw beheerder
donateur
*newsflash* ik BEN ook een meisje meisje ;p

ik WIL die rok aan, maar ik wil er GEEN modder op :/

:frusty:

weet je wat het is.. ik heb niks anders *pruillipje* :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Knoop je er een paar vuilniszakken overheen!

Problem solved! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een baggy spijkerbroek aan doen, full-modder-proof :yes:

Maar ik ben dan ook geen meisje-meisje O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar ja maar die heb ik nie en ik heb helaas een saldo van -997 euro..

dus kan ik ook niet kopen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 14:51:
ik WIL die rok aan,

Ik zeg gewoon doen (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
wat doe jij aan bart O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op donderdag 23 juni 2005 om 17:38:
wat doe jij aan bart O:)

Ik weet dat je van verrassingen houdt. Dus ik laat je verrassen o:).

Gegroet een WYNN

*dit feest gaan wij echt eerst beginnen met Rose goffer!!*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 23 juni 2005 om 17:39:
Ik weet dat je van verrassingen houdt. Dus ik laat je verrassen .

oehhhh.. verrassingen :k :9

*lijkt me een érg strak plan!!*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op donderdag 23 juni 2005 om 17:43:
oehhhh.. verrassingen :k :9

Ik zei toch ;).

Uitspraak van Tish op donderdag 23 juni 2005 om 17:43:
*lijkt me een érg strak plan!!*

Ja want loopt wel eens mis nml!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op woensdag 22 juni 2005 om 21:32:
Kon hem niet laten :$.

Het is je vergeven knul :hug:

Uitspraak van WYNN op woensdag 22 juni 2005 om 21:32:
Miss Monica (Y). Lekker gaan we doen *dat je het even weet ;)*

Gelukkig dat ik ook ingelicht word :p

whehe ik heb meeeer dan genoeg energie 8)

Van jezelf of.....? :9

en willen jullie niet zo miepen over 'vroeg opstaan' , ik ga vrijdagnacht nog stappen en vrijwel direct door naar RIL.. dusss B)

Dat doe je toch echt zelf! :[ Ik vind 7 uur opstaan best wel vroeg voor een feest dat pas om 12 uur begint :/ maar ik ben de moeilijkste niet hoor :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 23 juni 2005 om 18:11:
Dat doe je toch echt zelf! :[ Ik vind 7 uur opstaan best wel vroeg voor een feest dat pas om 12 uur begint :/ maar ik ben de moeilijkste niet hoor :d

Had je in de PZ anders gezien (Y).

Bel me strakjes maar even (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 23 juni 2005 om 18:14:
Had je in de PZ anders gezien (Y).

Ik geloof dat ik je nu ff niet volg :/

Wordt wel wat later dan straks hoor.. ga zo namelijk lekker BBQ'en en dat duurt bij mij altijd vrij lang o:)
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik ben de moeilijkste niet hoor :d

Ja joh whatever,

Uitspraak van Mars.. op donderdag 23 juni 2005 om 18:18:
ga zo namelijk lekker BBQ'en en dat duurt bij mij altijd vrij lang o:)

bel je me wakker ook relax (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg nou maar :[

Vind je het relaxt als ik je wakker bel?! Dan ga ik vanavond en vannacht goed m'n best doen 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 23 juni 2005 om 18:25:
Dan ga ik vanavond en vannacht goed m'n best doen 8)

Dan zijn wij zaterdag geen vrienden ;).

Kan goed komen na een paar pilsjes :bier:.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op donderdag 23 juni 2005 om 18:29:
Kan goed komen na een paar pilsjes :bier:.

KAN? Weet het wel zeker! :d

Ik ben eten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 23 juni 2005 om 18:33:
KAN? Weet het wel zeker! :d

Ik ben eten!

Die kat op de grill (Y). Maar goed gappie AIDSE!!

Drink er nu eentje op je ;).

Tot SOA aan de telefoon!

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Van jezelf of.....?

jaaaaa van mezelf :D

als er gene*kt gaat worden doe ik niet aan :xtc: en andere chemische bende.. Dan is de lol er namelijk snel af vind ik (N)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 20:42:
Dan is de lol er namelijk snel af vind ik

hèhè.. dacht echt ondertussen dat ik de enige was die dat vond..
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is bij de meeste mensen wel. Is het alleen even lichamelijke energie kwijt, maar vrij gevoelloos allemaal! O:)

Wederom maar even flink pilsen vanavond! Jammmiieee :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2005 om 20:42:
als er gene*kt gaat worden doe ik niet aan :bounce: en andere chemische bende..

Ik had het eigenlijk over RIL ;)

Uitspraak van WYNN op donderdag 23 juni 2005 om 18:39:
Die kat op de grill (Y).

Poes is krols hahaha echt lachen man :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op donderdag 23 juni 2005 om 22:29:
Ik had het eigenlijk over RIL

ik ook O:)

op RIL lust ik wel een snoepje, want ik moet vrijdag de hele dag werken, daarna stappen en dan zaterdag naar RIL..
Deze 'oude dame' 8) red 't anders niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Oude dame?! Als jij oud ben dan ben ik hoog bejaard :O

Wij oudjes feesten vrolijk verder B)

Waarschuw beheerder
donateur
dat zeker, alleen 'afentoe' met een beetje hulp..

oooooooh het moet gewoon mooi weer worden morgen :(

en anders moet ik in een vuilniszak ofzo..
Waarschuw beheerder
donateur
Niet spotten met de oudjes he :@

Spreekt ook even namens Boom ;P

Liefste loeder van me, gewoon je rokje aantrekken hoor (y)

Waarschuw beheerder
donateur
jamaar jamaar hij is best truttig en zéker niet modderproof :/

choices choices..

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=338 height=329]http://www.dept-stores.nl/upload/images/collection/small/dept040.jpg[/img]

dit is 'm :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loeszie op vrijdag 24 juni 2005 om 09:34:
Niet spotten met de oudjes he

Spreekt ook even namens Boom

Liefste loeder van me, gewoon je rokje aantrekken hoor

Ik overleef jullie toch allemaal wel.... :-9
Waarschuw beheerder
donateur
Aandoeeeeeeeeeeeeen!

Ik trek ook geen antimodderkleren aan hoor, we willen er toch leuk uitzien O:)

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dit rokje overleefd de wasmachine echt niet :/
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon in een emmertje met sop gooien en laten weken, modder is er dan zo uit. Geloof me na 8 keer lowlands weet ik wel hoe het moet :)

Waarschuw beheerder
donateur
hm oke misschien heb je wel gelijk ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Dat krijg je zaterdag de hele dag eric 8)

sjezus na het zien van dat filmpje heb ik zooooooo'n zin in SMS dat ik bijna ontplof :frusty:

Waarschuw beheerder
ziinnnn(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:01:
Dat krijg je zaterdag de hele dag eric

Heh heh...:-P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben in ieder geval goed voorbereid voor morgen!

[img width=480 height=359 cacheid=0008a40100182b177be6574d1a00d00217]http://www.unige.ch/intl/erasmus/UCL/Graphics/sansnom.jpg[/img]

:9

Waarschuw beheerder
*gaat bijna over zn nek*

ik heb zo'n kater van gister dat ik niet eens naar buiten ga nu...kweet 100% zeker dat ik meteen tegen de grond aAN klap..wat gvd wat heb ik allejezus hard gezopen gister..................kdenk dat ik wel 2 uur tolde voordat ik sliep hahahah:p

Waarschuw beheerder
donateur
wahahhahahahhaha vieze alcoholist :d

Waarschuw beheerder
donateur
hoop dat die moffen wel lekkere rosétjes hebben morgen..

of uberhaupt rosé..

ik hou m'n hart vast..

Waarschuw beheerder
wahahhahahahhaha vieze alcoholist

:o
:frusty:
:lief:

hoop dat die moffen wel lekkere rosétjes hebben morgen

whehhe uit van die pakken, vet warm ...
bleghh...
pakken warme rose en pakken lambrusko en pakken maes en olm bier...

*steekt vinger in zn keel*
8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:37:
wahahhahahahhaha vieze alcoholist

Thanks voor het compliment! :D

Op Love Family Park hadden ze vorig jaar flessen champagne voor €5,- (ex borg)! Dat was helemaal ideaal! Iedereen met zo'n fles in de hand!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van da_renzo op vrijdag 24 juni 2005 om 11:41:
Thanks voor het compliment

ik bedoelde milos met z'n katertje..

maar jij bent ook een alcoholistje hoor (F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:40:
whehhe uit van die pakken, vet warm ...
bleghh...
pakken warme rose en pakken lambrusko en pakken maes en olm bier...

bahbahbah

laat maar, doe dan maar droekz :D

Waarschuw beheerder
droekz>? daar doe ik niet aan:)

gvd...als basis denk:p......daarna lekker doordrinken...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:55:
droekz>? daar doe ik niet aan

ekskjoesj joe? [img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/huh.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 11:47:
ik bedoelde milos met z'n katertje..

maar jij bent ook een alcoholistje hoor

Wat mij betreft gaat die Juup-wedstrijd gewoon door dus we zullen het morgen weten wie de uber-alcohilist is! O:)

Waarschuw beheerder
donateur
whehe spanneeeend..

ik gok op milos 8)

Waarschuw beheerder
duidelijk dat ik dat wedstrijdje win B)...probleem is wel dat ik er flink mezelf mee heb...
kmaak het vandaag al mee....gvd met dit weer is een kater vere van fijn.net gedouched maar elke keer als ik opsta heb ik het gevoel ofdat ik elk moment voorover kan klappen8)

vandaag geen kouwe pilsies voor milos...

morgen daarentegen gaan we lekker bieren renzo(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
milos wat ben je toch een schatje :D

Waarschuw beheerder

morgen daarentegen gaan we lekker bieren renzo

ik vergeet uiteraard rose-en met pascalle :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Áls die rare moffen rosé hebben..

ze hebben niet eens normale appelsap..
Waarschuw beheerder
donateur
ik blijf nuchter

Waarschuw beheerder
APPELsap..

kutduitsers:/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit ook flink te zweten van die pilsners van gisteren! Vanavond neem ik er 1 of 2 voor het slapen gaan om goed voorbereid het festivalweekend in te gaan!

Kratje Juup in de bus? B)
Waarschuw beheerder
donateur
goed plan...ik doe mee :)

Waarschuw beheerder
ik blijf nuchter

doe is even gvd normaal hektiano:@

jij gaat zo tyfus dr aan geraken dat je weer een half uur om mn nek heen hangt voordat ik eindelijk het feesterein kan aflopen:p

*bestelt grammeke mdma voor hektiano*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hektiano op vrijdag 24 juni 2005 om 12:31:
ik blijf nuchter

ik doe mee O:)

Waarschuw beheerder
onvermijdelijke is gebeurt..k'loop net naar de keuken en zweet barste me uit in ene...
gvd sinds tijden weer keer over mn nek gegaan8)
alleen water kwam dr uit....

doet wel goed..geen kater meer te bekennen:p
Waarschuw beheerder
donateur
Bjorn zal degene worden die als laatste de bus uit rolt morgenavond! B)

Ik ga weg hier op m'n stage, trek het echt slecht! Bjorn ik sta om 21u in Doetinchem! Ziet u later!

Arriverderci!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:41:
onvermijdelijke is gebeurt..k'loop net naar de keuken en zweet barste me uit in ene...
gvd sinds tijden weer keer over mn nek gegaan
alleen water kwam dr uit....

wat fijn dat je dit met ons deelt (L)

Waarschuw beheerder
21 uur>?8)

dan staat het grootste gedeelte nog te housen denk:D

Waarschuw beheerder
wat fijn dat je dit met ons deelt

:hug:
ik denk..kgeef renzo alvast hintje...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:43:
dan staat het grootste gedeelte nog te housen denk

Vanavond! Preparty @ GKW B)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:44:
ik denk..kgeef renzo alvast hintje...

Een hint dat je slecht tegen bier kan inderdaad!

Waarschuw beheerder
kiek em luxe...preparty whehe goeie zaak!

Een hint dat je slecht tegen bier kan inderdaad!

hmmm dat valt mee....
heb ook geen bier gebdronken vandaag he;)....twas alleaan gister iets teveel van het goede blijkt8)

maargoed.......ik geef je wel eemn voorsprongetje vanavond....voor morgen(Y) :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Renzo...ist doch gut...

neem n paar cd'tjes mee...bietje technolectro whatever...
GEEN minimal @ huize Wissing!!!
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 juni 2005 om 12:36:
Uitspraak van hektiano op vrijdag 24 juni 2005 om 12:31:
ik blijf nuchter

ik doe mee

Dan kan ik niet achterblijven... ownee dat had meer met bob zijn te maken. :$
Waarschuw beheerder
donateur
euh, ik zal me dan maar afmelden :) kan die belofte toch niet nakomen ;)

Waarschuw beheerder
En gelukkig ben ik bevoorrecht om vanavond tot 4 uur te werken, hoezee :)

Waarschuw beheerder
4 uur snachts>?:O
fuck...das minder kerol..

achja....
je kan nog een uurtje in de bus slapen als het echt moet;)

ik lig dr mooi voor 2 uur in vannacht!
Waarschuw beheerder
donateur
luc is ons grote voorbeeld, onze rauwdouwer :P

Waarschuw beheerder
Ach, als ik tot 4 uur werk heb ik veel minder slaap nodig dan normaal. Normalite ben ik tegen 10 uur dan ook wel weer wakker.

En in de bus slapen? Trek me wel een pot bier los. Lijkt me een beter idee :)

Waarschuw beheerder
6 uurtjes is meer dan genoeg idd...

maargoed..als IK klaar ben met mn werk slaap ik pas 2 uur laten ivm reizen, naborrel, thuiskomen en dergelijke(Y)

En in de bus slapen? Trek me wel een pot bier los. Lijkt me een beter idee

was sarcastische opmerking;)....
elke mongool weet natuurlijk wel dat slapen in die bus op heen of terugweg niet mogelijk zal zijn8)

wie neemt de muziek mee en zo ja wat>?

anders brand ik nog even snel mooi cd'tje(Y)

Waarschuw beheerder
I know michiel, wou gewoon ff stoer doen, slapen is voor mietjes namelijk ;)

Eerst maar eens kijken of er wel een cd-speler in die bus zit. Unseren hektik, neemt voor de zekerheid ff bandjes mee. Heb geen zin in Allard op de vroege morgen (je weet wel, optimaal fm :))
Waarschuw beheerder
donateur
laat die bandjes maar zitten :) maken zelf onze muziek :D

Waarschuw beheerder
helemaal vet....mn 303 meenemen (past in mn rugtas) aansluiten en fuckin live-en in een bus whahah:p

in dat geval ga ik wel voorin zitten....;)

ik zal ok nog wel een bandje opnemen in dat geval.zeker voor de terugreis trek ik het niet als er geen dikke muziek is(Y)
Waarschuw beheerder
saturday RUHR IN LOVE and tonigh SR on tour in BOCHUM allleeeeeeee! D
Waarschuw beheerder
donateur
nice :S hardcore
Waarschuw beheerder
Allard is the shit,zonder gein Allard op 3 decks is als de Deurzakkers met Carnaval ;)

[img width=500 height=375 cacheid=00093dab001a36b02ad4415f1a00d04430]http://www.nature-one.de/typo3temp/pics/f7445c2851.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gast! Je weet zelf wel op wie dit slaat! Bellen PIK OMHOOG :@.

Geen zin om je thuis nummer op te zoeken!

Gegroet een WYNN

*en ja ik kan er inderdaad niet tegen als er mensen niet te bereiken zijn :flower:*
Waarschuw beheerder
donateur
Hij hapt (Y).

Gegroet een WYYN
Waarschuw beheerder
donateur
Six packje staat koud krullekop!

Morgen lekker van start B).

Gegroet een WYNN

*kopen we later nog wel wat bij enzo, het begin is er iig*
Waarschuw beheerder
Waarom hebben ze geen sixpack baco.
Kan iemand mij dat erklären?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op vrijdag 24 juni 2005 om 21:12:
Waarom hebben ze geen sixpack baco.
Kan iemand mij dat erklären?

Omdat dat spul uit die blikjes niet te zopfen is...

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Nopez, gaat 'm niet worden. Trek 't financieel niet omdat ik ook naar Impulz ga en ook geen zin om met die takkehitte in de auto te zitten morgen. :( Next year maar weer.

Veel plezier allemaal daar. :)

Waarschuw beheerder
hmmmz mn goeie voornemen vanavond nijet te drinken is niet al te best verlopen...heb alweer aardig lopen tanken..

morgen om 9.34 trein naar doetinchem pakken.....komt helemaal goed :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
en dan s avonds door naar Apeldoorn :D ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 02:21:
en dan s avonds door naar Apeldoorn :D ;)

Poema zoeken??

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
RUHR IN LOVE gaat zo meteen beginnen..met 50 man totaal vanuit Gendringen b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 25 juni 2005 om 08:41:
met 50 man totaal vanuit Gendringen

Ga jij ook dan? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Mensen hij was doop!! Zeer zeker niet willen missen!! Te vette dag gehad. Ik ga niet iedereen bij naam noemen want dan vergeet ik echt de helft :bier:.

Mensen BEDANKT!! :) :flower:.

Poema was ook zeer best te pruimen!!

Gegroet een WYNN

*sluik reclame*
Tuin Visie

Geef vorm aan je tuin
*sluik reclame*

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 juni 2005 om 02:15:
hmmmz mn goeie voornemen vanavond nijet te drinken is niet al te best verlopen

whahahahahahah

Ik vond 't een fijn feestje :jaja:
Toen we aankwamen had ik zoiets van 'Dit vind ik níet leuk :( ', echt een mierenhoop met al die kleine standjes en al die verschillende soorten muziek door elkaar.. en we voelden ons een beetje verloren tussen al die duitsers *pruillipje*

Gelukkig draaide Chris Liebing best aardig bij de main, in de zeikregen.. En we kwamen al snel wat bekenden tegen (L)

Uiteindelijk bijna de hele dag bij een minimal-stageje gestaan met wat leuke (L) en wat minder leuke (WYNN :p ) mensen :jaja:

En euhm, Marcel, dank je dat je zo'n dankbaar slachtoffer bent 8) :p
Waarschuw beheerder
Regen gehad ja Pascalle? :( Wij hebben het op Impulz wel drooggehouden maar dat viel verder best tegen.

Maar ben dan toch maar blij dat ik RIL ook heb laten zitten want ik haat feesten in de regen. :( Hoorde dat het wel leuk was maar ook niet super ofzo. Denk dat beide feesten vorig jaar gewoon te vet waren ofzo. :D
Waarschuw beheerder
Het heeft maar heel even geregend tot een uur of 16.00(ook niet eens hard),ik vond het een geweldig feest.
Heb me echt vermaakt met alle vrienden en bekende mensen om me heen.
Ruhr In Love was echt wel weer erg gaaf :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zondag 26 juni 2005 om 15:19:
Het heeft maar heel even geregend tot een uur of 16.00(ook niet eens hard),ik vond het een geweldig feest.
Heb me echt vermaakt met alle vrienden en bekende mensen om me heen.
Ruhr In Love was echt wel weer erg gaaf

kan het alleen maar met je eens zijn!!8:) alle gekkigheid op één stokje!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldig feest met hele leuke mensen en te vette muziek!!! :respect:

Chris Liebing was lekker aan het draaien en was als altijd weer geweldig met het publiek bezig! Daarna Moguai: geen woorden voor! :respect: heerlijk staan housen met heel veel Nederlanders! :d Dave Clarke toch maar weer eens meegepakt en ik vond hem weer ouderwets goed!

Tussendoor op verschillende stages geweest en overal (nou ja, op zoveel stages ben ik nou ook weer niet geweest) was de muziek goed en gingen de mensen los!

Hexenhouse was super!! (L) Acid Wars was wel lekker, alleen jammer dat ik er zo weinig acid heb gehoord :/

Wat een dag!! :respect:

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 13:26:
En euhm, Marcel, dank je dat je zo'n dankbaar slachtoffer bent 8):p

:@

Iedereen bedankt voor een onvergetelijke dag (ja, ook jij hoor Pascalle :flower: )!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 26 juni 2005 om 14:31:
Regen gehad ja Pascalle?

ja maar was niet erg hoor, uurtje denk ik. Daarna klaarde het mooi op (y) Ik vond het wel ff lekker, het was behoorlijk warm en die regen kwam als welkome verkoeling..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 13:26:
en wat minder leuke (WYNN :p ) mensen :jaja:

Speciaal voor Pascalle en Marcel (Y).

[img width=159 height=120]http://members.lycos.nl/gauloises15/pp2g/genakt.gif[/img]

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 15:47:
kan het alleen maar met je eens zijn!!8:) alle gekkigheid op één stokje!

Jij was echt snel naar huis :|.

Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 16:11:
Wat een dag!! :respect:

Dat kun je wel zeggen ja (Y). Veel bier ook enzo :/ .

Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 16:11:
bedankt voor een onvergetelijke dag

Hahahahaha, die opmerking bij de trein van je 8).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 26 juni 2005 om 17:08:

:kusje2:

Speciaal voor Pascalle en Marcel .

whahahahahaha [img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif[/img]

flock you!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 17:11:
:kusje2:

:bloos: :lief:.

Zo kan je ook zijn dus :).

whahahahahaha [img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/laugh.gif[/img]

Lachen is gezond he :D.

flock you!

Is alweer goed!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahaha, die opmerking bij de trein van je 8).

Meneer.. :$

Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten 8)

Waarschuw beheerder
Jij was echt snel naar huis .

sorry dat ik geen afscheid heb genomen!! ik moest zo nodig plassen gewoon! dus ik was met tim naar een café gerend. stond echt op knappen. hoe zijn jullie nou weer in soest terecht gekomen?!

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 17:47:
hoe zijn jullie nou weer in soest terecht gekomen?!

We zijn door 2 mensen (weet de namen alleen niet :$) in Arnhem afgezet en hebben daar de trein naar Utreg gepakt en zijn toen naar de Poema gegaan.. 's morgens de taxi naar Soest gepakt, want hadden weinig zin om nog 2 uur op de trein te wachten..

Impulz was geen succes zie ik? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 17:58:
Impulz was geen succes zie ik?

verre van! haha, maar goed ruhr was ook echt geweldig!:D tot awake!
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje anti-climax dus :( maarja, na zo'n festival als RIL vallen de meeste feestjes een beetje in het niet! ;) Hoewel we wel een hele leuke nacht hebben gehad in de Poema!

Heb je wel voor je kaartje moeten betalen of kon je gratis naar Impulz?
Tot volgend weekend!! :bounce:

Waarschuw beheerder
kheb hier maar een woord voor: MAGISCH!

misschien ligt het er aan hoe ik het personlijk heb beleeft maar ik heb het nog nooit zo naar mn zin gehad volgens mij:p

met de bus vanuit gendringen was al een dolle boel..

aangekomen even rotrij bij de ingang..maar heerlijk huppelend het festivalterrein op gegaan..

de regen was echt onwijs relax8)
helemaal doorweekt....ik vind dat juist super...:p

tot 4 uur was het wel oke..maar moest beetje inkomen..

heb eigenlijk van 5 tot 10 bij de monochrome gehoused en gelegen..en tsja ik vond het daar onbeschrijvelijk..iedereen lag over elkaar, doorelkaar...iedereen straalde van geluk.......er werd heerlijk hard gehoused en menig mens lekker met de oogjes dicht!

na het feest met zn allen na wat wachtten weer de bus in..en mooi nog wat biertjes gedronken in het rare gendringen:p..maar met topmensen..

ik hoop dat awfs net zo vet word...(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 17:31:
Meneer.. :$

Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten 8)

8). Ja echt niet normaal meer man!! Hoe ze reageerde op dat meneer van je :D. Echt giftig dat ze deed :P.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 17:47:
sorry dat ik geen afscheid heb genomen!!

:/ . Maar nu zit ik dus mooi nog wel mee...

Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 17:58:
(weet de namen alleen niet :$)

Jeroen geloof ik, naam van madame vergeten :bloos:.

Maar Marcel, had jij Bjorn nou geblesseerd?? Iets met zijn enkel ofzo...

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
whahaha bjorn liep vandaag de hele dag zo mank als ik weet niet wat..zn hele enkel was rood en daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:32:
zn hele enkel was rood

:/ . Als het beurs is is het gescheurd, dat weet ik wel ;).

daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt8)

De broeders kunnen weer met elkaar over weg??

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
zn hele enkel was rood en daarnaast nog die blauwe plekken waar zn broertje voor had gezorgt

van je familie moet je het hebben :/

Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 17:31:
Meneer..

Tering man, nog steeds pijn aan me buik van het lachen ghehehe was weer een lachkick om in te lijsten

Vertel dat 'meneer'-verhaal' eens aan tante Pascalle aub, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De broeders kunnen weer met elkaar over weg??

bij het huis van bjorn ging het er nog even heftig aan toe.wat lallende scheldpartijen en zn broertje die wegliep.....sóchtends is het alemaal goed bijgelegt en kon er om gelachen worden.zoals het hoort(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:46:
Vertel dat 'meneer'-verhaal' eens aan tante Pascalle aub, ik ben nu wel nieuwsgierig geworden :d

Hahaha, ja wil best vertellen alleen is het wel zo dat het meer een moment opname was :).

En ik weet ook wel dat jij nieuwsgierig bent :flower:.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:48:
sóchtends is het alemaal goed bijgelgt en kon er om gelachen worden.zoals het hoort(Y)

Mooi zo :).

Goed om te horen!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Dit was de derde Ruhr In Love in mn leven,misschien wel de mooiste.
Qua bekenden,vrienden en gezelligheid zeker de leukste.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op zondag 26 juni 2005 om 18:30:
Hoe ze reageerde op dat meneer van je :d.

Viel nog wel mee hoor.. ze had snel genoeg in de gaten dat ik niet helemaal nuchter was :p maar was wel humor :d

had jij Bjorn nou geblesseerd?? Iets met zijn enkel ofzo...

Ik weet niet meer precies wat er nou gebeurt was, maar het kwam wel door mij ja :$ sorry Bjorn :flower:

Gelukkig hebben Bjorn en zijn broertje elkaar niet de hersenen in geslagen :)

Uitspraak van Da Phool op zondag 26 juni 2005 om 19:18:
Qua bekenden,vrienden en gezelligheid zeker de leukste.

We waren echt met een leuke groep ja! :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 19:31:
Gelukkig hebben Bjorn en zijn broertje elkaar niet de hersenen in geslagen

ja of jou 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:36:
ja of jou 8)

1 keer flikken 10 keer dood!!

:[ .

Maar goed allemaal goed gekomen!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:36:
ja of jou 8)

Daar ben ik veel te lief voor o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach broertjes en zusjes vechten nou eenmaal wel e's.. Mijn zus en ik gingen elkaar echt vaak te lijf vroeger 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op zondag 26 juni 2005 om 19:39:
Daar ben ik veel te lief voor

Dat zeker :d (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoort erbij he, matten met je broer/zus.. daar is het immers je broer/zus voor :d

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 19:41:
Dat zeker :D(L)

:hug:

Heb nu al zin in volgend jaar! :d
Waarschuw beheerder
Leuk dat jullie je zo vermaakt hebben. :) Had achteraf ook beter misschien alleen naar RIL kunnen gaan i.p.v. Impulz maar ja, da's achteraf. Vorig jaar vond ik Impulz echt geweldig namelijk. Was nogal miscommunicaqtie over vervoer ook enzo.

Nou ja volgend jaar maar weer dan. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 26 juni 2005 om 19:53:
Nou ja volgend jaar maar weer dan.

Dat is je geraden ook!

Ben je wel op Awake volgende week? *pruillipje*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 26 juni 2005 om 19:53:
Had achteraf ook beter misschien alleen naar RIL kunnen gaan i.p.v. Impulz

Als je alles van tevoren weet.. ;) (al vind ik Impulz sowieso al nix)
Waarschuw beheerder
Ben zeker op Awake Pascalle! heb ik nu echt heel veel zin in na die tegenvallende Impulz. Heb dan ook vakantie dus ga gewoon lekker uit m'n dakkie, heerlijk. (l) Maar daarom ook maar voor Impulz gekozen, kon ik toch nog een beetje trance horen want twee weken vooral techno hou ik gewoon niet5 zo van. Tja ws. foute keuze dus :D al klonk Marco V. wel weer erg lekker daar en was dat uurtje hakken met Dano ook wel heel erg vet.

Maar volgende week wordt zeker geweten top, heb d'r echt heeeeeel veel zin in en ik ben d'r gewoon bij van dusk till dawn. (l)

Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig dan kom ik even een knuffeltje bij je halen (L)

En kan je meteen mijn heerlijke stuk mannenvleesch even keuren :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:10:
heb eigenlijk van 5 tot 10 bij de monochrome gehoused en gelegen..en tsja ik vond het daar onbeschrijvelijk..iedereen lag over elkaar, doorelkaar...iedereen straalde van geluk.......er werd heerlijk hard gehoused en menig mens lekker met de oogjes dicht!

(L)

Waarschuw beheerder
. Maar nu zit ik dus mooi nog wel mee...

afscheid nemen is altijd moeilijk. Ik heb je een moeilijkheid bespaard;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 18:48:
bij het huis van bjorn ging het er nog even heftig aan toe.wat lallende scheldpartijen en zn broertje die wegliep.....sóchtends is het alemaal goed bijgelegt en kon er om gelachen worden.zoals het hoortlaatste

Goed zo(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 20:23:
afscheid nemen is altijd moeilijk. Ik heb je een moeilijkheid bespaard;)

Ik blijf het gevoel houden hoor :(.

Gegroet een WYNN
donateur
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. ik ga naar Duitsland verhuizen! Meer kan ik er nog niet over kwijt.. wat een briljant feest! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Jacky je hebt zeker wat gemist!!

Ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad op een feestje, we hadden eigenlijk ons mini privé feestje bij de minimal stage!! Iedereen buitelde over en op elkaar :D

Wat een gezelligheid!!

Onder het mom van "we kennen hier toch niemand" hebben we heerlijk gek gedaan!

Lang leve de feestjes in het Braadworste land!!

Ik kijk nu al uit naar SMS!

Milos ik ben ook bijna bang dat AWFS het niet kan tippen aan dit geweldige feestje :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff :vaag:

Waarschuw beheerder
Mijn god!! Wat een ongelooflijke gezellige dag zeg :bounce:

Wat een zooitje ongeregeld daar voor de Monochrome!!! Iedereen rolde en dook over elkaar heen... Heb zelf heerlijk op de blote voetjes rond gehuppeld...

Complete verkleedpartijen waren aan de orde... Alle technopeople bij elkaar daar... Weet zeker dat die mensen van de Monochrome het allemaal wel konden waarderen :yes:

Heb echt een ongelooflijke topdag gehad... Niet normaal...!!

Iedereen bedankt dan ook maar..>!! En a.s. zaterdag... Jawel... Dan is het weer zo ver!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van loeszie op maandag 27 juni 2005 om 10:05:
Milos ik ben ook bijna bang dat AWFS het niet kan tippen aan dit geweldige feestje

We gaan gewoon heel erg ons best doen :jaja:

Ik heb trouwens heerllijk Dumb 'n voetjes gekust zaterdag :kwijl:

En aan Milos z'n tepeltjes geknaagd 8)

En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's :o

Ruhr in Love (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 10:18:
Ik heb trouwens heerllijk Dumb 'n voetjes gekust zaterdag

Ohhhh ja, dat was fijn :yes:

En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's

Ohhhh ja, das ook fijn :yes:

Er was eigenlijk weinig wat niet fijn was afgelopen zaterdag :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Mooiste feestja van 2005 wat mij betreft! Uiteraard niet te vergelijken met bijv. een FYM maar RIL was echt top! :lief:

Impulz was vervolgens wat minder al heb ik mij in de Concept nog even flink uitgeleefd op Monika Kruse en later Dave Clarke op de main!

Nog even een fotootje als herinnering:

[img width=563 height=375 cacheid=00025b7e000590ad6e074b991a00d13d05]http://www.nature-one.de/typo3temp/pics/cb98461cf6.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Whoeiii

ook weer thuis 8)

Ik vond er net als pascalle ook in het begin niet echt veel aan.. liep een beetje verloren rond, had honger, had het koud/warm/koud.. was nat.. en kwam er helemaal niet in..

toen micha terugkwam met de opmerking dat ze aan alcohol alleen bier, desperado's en bier met cola hadden zakte m'n humeur helemaal onder het vriespunt ;)

Maarrrrrrrrr... op een gegeven moment ff lekker droog gezeten in de marlboro bar, daarna ontdekt dat ze wél gewoon wodka hadden, en na een rondje in m'n eentje te hebben gelopen en een dikke hamburger kreeg ik steeds meer lol 8) :yes:

uiteindelijk idd bij die monochrome area, damn, wat een lol daar! Iedereen volledig chaotisch daar rond huppelen, blote voeten, verkleedpartijen, iedereen had lol met iedereen :D

Kan echt niet wachten op de foto's, vooral die waar idereen op elkaar ligt van eric lijkt me echt eentje om in te lijsten hahaha!!

Heb uiteindelijk echt een topdag met iedereen gehad :lief:

En sjezus wat heeft Tish een lekker stel tittn's

peter en micha hebben daar geloof ik bijna een memorycard aan volgeschoten :$ ;)

en milos.. wat was dat ineens met die sterretjes gel 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 10:56:
wat was dat ineens met die sterretjes gel

whahahaha ja ik had ook ineens een klodder glitters in m'n haar :s :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:10:
whahahaha ja ik had ook ineens een klodder glitters in m'n haar

ik had ze over m'n tittn's b)
en over m'n armen, buik, haar enz hahahaha

mick, jij, vick, essie, marije, milos.. iedereen liep met die sterretjes 8)

Waarschuw beheerder
donateur
sterretjes zijn koel B)
Waarschuw beheerder
donateur
wil fotoooooooooooo's

tom en eric eens aan het werk schoppen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben bang dat ik ze niet wil zien :blooS:

Waarschuw beheerder
donateur
die van eric komen trouwens vanaaf online zei ie :jaja:

Waarschuw beheerder
Dat is vlot!! :-D

Alles nog even een klein beetje herbeleven dan vanavond :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook bang voor de foto's!

Zeker degene die er van mij op Impulz nog zijn genomen! :bloos: :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:40:
Alles nog even een klein beetje herbeleven dan vanavond

ja maar van mij zijn alleen de schandalige momenten vastgelegd 8)

(en dat waren er veeeeel)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:36:
die van eric komen trouwens vanaaf online zei ie

ja, las het ook op phono..

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 11:41:
ja maar van mij zijn alleen de schandalige momenten vastgelegd

(en dat waren er veeeeel)

waren er ook niet schandalige momenten die dag dan? :vaag: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 11:47:
waren er ook niet schandalige momenten die dag dan?

eigenlijk niet nee 8)

gelukkig (l)
Waarschuw beheerder
renzo: Toch gegaan ja? :) Heb je niet meer gezien op Impulz. Tof dat RIL je zo bevallen is.

Ach ja, d't is gewoon veel te veel te doen dus het is keuzes maken. Denk dast ik dit weekend de verkeerde keuze gemaakt heb. Maar was vorige week juist weer bang dat DefQon heel erg tegen zou vallen en dat vond ik echt geweldig. Misschien zat dat nog te vers in mn gehuegen en was RIL voor mij, ook wel tegen gevallen dit jaar.

En alle RILlers zie ik vast zaterdag wel op Awakenings. Damn aals het toch zulk weer is als vandaag....ik gun het Monumental gewoon dat het een keer goed weer is. Graadje of 24, zonnetje...zin in! (l)

Waarschuw beheerder
We doen het gewoon nog eens dunnetjes over a.s. zaterdag Jacky! :-D

Afgelopen zaterdag was het ideaal festivalweer op een paar regenbuitjes na... Dus dat wordt weer rondfladderen op de blote voetjes op Spaarnwoude :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 12:25:
Dus dat wordt weer rondfladderen op de blote voetjes op Spaarnwoude

nee fer, dáár ligt dus wél zooi op de grond.. :P

en je voeten waren nú al zooooo vies.. brrrrrrr

en je moet in mijn bed erna..
toe.. toe.. please gewoon je schoenen aan O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 27 juni 2005 om 12:06:
renzo: Toch gegaan ja? Heb je niet meer gezien op Impulz. Tof dat RIL je zo bevallen is.

Dan ben je niet in de Concept geweest Jacky, foei! ;)

Je hebt zeker een leuk festival gemist, maar je kan niet alles en a.s. zaterdag wordt gewoon een topdag! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 12:27:
en je moet in mijn bed erna..
toe.. toe.. please gewoon je schoenen aan

Nou :-(

We kunnen het toch ook gewoon allebei doen :-D Dan hebben we allebei schuld ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 12:41:
Nou

We kunnen het toch ook gewoon allebei doen Dan hebben we allebei schuld

ja dág :P

en dan zeker aan mamma uit gaan leggen dat m'n lakens zo stinken omdat jij met je blote poten zo nodig in een dixie moest gaan staan en daarna in m'n bed bent gaan liggen.. :nee: 8)

of je moet douchen als je thuiskomt O:) b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op maandag 27 juni 2005 om 12:39:
Dan ben je niet in de Concept geweest Jacky, foei!

Jawel maar de muziek deed me niet zoveel daar. Luke Slater vond ik echt dikke bagger, Dave Clarke boeide me ook niet. Niet mijn technoding zeg maar. :)

Maar we doen 'm za. zeker over! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 12:27:
toe.. toe.. please gewoon je schoenen aan

neeeeeee lekker op je blote voetjes!!! :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 27 juni 2005 om 12:49:
Jawel maar de muziek deed me niet zoveel daar. Luke Slater vond ik echt dikke bagger, Dave Clarke boeide me ook niet.

Luke Slater draaide inderdaad slecht! Meest beroerde vond ik Timo Maas draaien. Wat een aanfluiting zeg! :/

Ach des te leuker wordt het zaterdag!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 12:52:
neeeeeee lekker op je blote voetjes!!!

niet als ie zo van de kaart is dat ie vergeet z'n schoenen aan te doen voor ie een dixie instapt.. :kotssmillie: ;)

was dat trouwens voor of nadat je z'n voetjes had gekust O:) :P

Waarschuw beheerder
donateur
Gatverdamme :D

Ik heb vrij vroeg op de dag zijn voetjes gekust dus het was vast ervoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:00:
Ik heb vrij vroeg op de dag zijn voetjes gekust dus het was vast ervoor

oke, gelukkig :yes: ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 12:59:
niet als ie zo van de kaart is dat ie vergeet z'n schoenen aan te doen voor ie een dixie instapt..

Ohw ja, oeps :bloos:

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:00:
dus het was vast ervoor

O:) Dat weet ik zo net nog niet...!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 13:07:
Ohw ja, oeps

;)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe dan ook: het was een waar genot :D

Waarschuw beheerder
Hahahahaha... :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de geinteresseerden, de eerste foto's:

Foto's van de busreis van GKW + festivalfoto's!
Nighemotions.de
Ruhrinlove.de

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil de flock en phono foto's b)

en die van vick, peet en micha :D
Waarschuw beheerder
donateur
Die van GKW zijn toch veel leuker! O:)
Waarschuw beheerder
donateur
daar sta ik niet op :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 13:23:
Ik wil de flock en phono foto's

Nog ff-ii's wachten.... ;-)

Bereid je voor op:

- Stapels mensen op elkaar
- Gele sterretjes overal
- ID kaarten tussen boobies
- zielige gezichtjes

en nog veel meer ;-P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BOOM-Selection op maandag 27 juni 2005 om 13:33:
Nog ff-ii's wachten....

Bereid je voor op:

- Gele sterretjes overal
- zielige gezichtjes

en nog veel meer

kan niet wachten!!8:)
Waarschuw beheerder
donateur
Denk het wel hoor, dit is pas fotosessie 1! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog ff-ii's wachten....

vanavond he 8)

Bereid je voor op:

- Gele sterretjes overal
- zielige gezichtjes

en nog veel meer

can't wait :D

Waarschuw beheerder
en milos.. wat was dat ineens met die sterretjes gel

whahaa ik werd er gek van dat mn haar helemaal an mn voorhofd vastplakte van die regen.dus ik zag in ene zo'n raar vrouwtje lopen en die gaf me zo'n tube-tje..
ik in het haar....en tja ook maar even bij pascalle in het haar, en tsja....ook maar even over de tietjes van tish...en tsja de rest met wie ik knuffelde had ook sterretjes (lees half RIL 8))

ik ben nog steeds blij..gewoon nog steeds in de wolken van zaterdag!:p

:bounce:
Waarschuw beheerder
Ik heb me een paar fotos van jou, Milos...oei oei oei !!

Waarschuw beheerder
een stuk of 20 naar ik meen :vaag:
:p
ach....kzal dr best 1 keer goed opstaan..

elke foto is uit pure vreugde..van dat halfie en die paar bierkes kan het niet komen!

ik wacht op mn met een gevonden von dutch petje op wijs westside pose nadoende foto of een van mn foto's met een kromstaand peukie8)

jaja.milos weet alles nog van zaterdag B)
;)

Waarschuw beheerder
Kromstaande peukie was inderdaad ook wel aardig ja :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 14:11:
jaja.milos weet alles nog van zaterdag

Dat heb ik de laatste tijd niet zo veel meer... Gelukkig ben ik door iedereen aardig bij gepraat en ik denk ook dat de foto's nog wel wat verhalen met zich mee gaan brengen :-D

Waarschuw beheerder
ik denk dat het bij vooral kwam dat mn maatjes uit tiel er niet bij waren die zorgen dr meestal voor dat ik me iets teveel laat meeslepen in overheerlijke genotsmiddeltjes...tsja..dan heb ik meestal ook wel een zwart gat of 4 :o
;)
Waarschuw beheerder
:D Klinkt goed allemaal! :D ben benieuwd naar de foto's! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 14:11:
jaja.milos weet alles nog van zaterdag

Heh heh...dat valt me niet tegen inderdaad :-D

Waarschuw beheerder
donateur
maar euhm Eric.. sommige foto's kunnen wel euhm..kwijtraken he? O:)
Waarschuw beheerder
Och jee...gaan we weer...:[

Ik zal zien wat ik kan kwijtraken :-P

Waarschuw beheerder
donateur
Dank (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op maandag 27 juni 2005 om 15:14:
Och jee...gaan we weer...

Ik zal zien wat ik kan kwijtraken

Nee! :@

er raakt helemaal nix kwijt.. :nee:

we willen ze gewoon allemaal zien :yes: O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 15:27:
Nee!

er raakt helemaal nix kwijt..

we willen ze gewoon allemaal zien

Laat het bieden beginnen !! :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
*pruillipje*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 15:33:
*pruillipje*

Die zit er ook bij inderdaad :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
ja maar nu is ie niet goed gelukt..

nu heb ik een hele stijve drugsbek :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 15:36:
nu heb ik een hele stijve

.. dopje?

Waarschuw beheerder
donateur
whehe neeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
maar euhm Eric.. sommige foto's kunnen wel euhm..kwijtraken he?

gadverdamme..
en dan net zo worden als het gros van PF...allemaal mooi wezen voor de foto..terwijl het eigenlijk onwijs vieze lelijke wijven zijn :P

beter gewoon allemaal hele erge rare foto's hebben en dat het in real life allemaal erg meevalt dan andersom toch>?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 15:40:
gadverdamme..
en dan net zo worden als het gros van PF...allemaal mooi wezen voor de foto..terwijl het eigenlijk onwijs vieze lelijke wijven zijn

beter gewoon allemaal hele erge rare foto's hebben en dat het in real life allemaal erg meevalt dan andersom toch>?

Hahha :-D

Ja, ken je dat ? Van die meiden die naarmate de avond vordert niet meer op de foto willen dus dan maar ff gauw heel vroeg op de foto willen "want dan ziet het er allemaal nog goed uit..."

:-D :-D :-D :-D

Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
insinueer jij dat ik een vies en lelijk wijf ben? :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op maandag 27 juni 2005 om 15:44:
Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan

Dan vind ik je stom :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op maandag 27 juni 2005 om 15:44:
Denk dat ik gewoon ns een keer NEE ga zeggen dan

weet ook niet hoe blij ik daarmee ben :/

eerlijk is eerlijk..

de foto's van wat eerder zijn meestal de foto's die je wat vaker aan mensen laat zien om te laten zien hoe leuk het was ;)

zal nooit een eind van de avond foto aan m'n mamma laten zien iig :$ 8)

Waarschuw beheerder
Ja, ken je dat ? Van die meiden die naarmate de avond vordert niet meer op de foto willen dus dan maar ff gauw heel vroeg op de foto willen "want dan ziet het er allemaal nog goed uit..."

boom en ik begrijpen elkaar :yes:

zoveel meisjes die altijd mooi op de foto staan en die je dan bijv. aant einde van de nacht zo koekwaus ziet lopen die dan zeggen dat dat het hoogtepunt is....neem dan een foto van het hoogtepunt ipv van het begin...

zweethoofdjes :lief:
pruillipjes :lief:
hoort er allemaal bij;)....

insinueer jij dat ik een vies en lelijk wijf ben?

mijn god nee.....zou ik je dan de hele dag in je kont bijten>?8).dacht het niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 15:48:
zweethoofdjes
pruillipjes
hoort er allemaal bij....

maar een paar 'goeie' foto's van het begin vind ik ook wel leuk ;)

Waarschuw beheerder
daar ben ik het niet mee eens tish....de foto´s van het begin laten NIET zien hoe leuk het was....
de foto´s van het begin laten mensen graag zien omdat ze dan kunnen verschuilen, dat ze er soms ook wat minder uit kunnen zien...

dat betekent een beetje dat je jezelf schaamt voor hoe je bent later op de dag-nacht...

terwijl je dan je meeste hoogtepunten hebt en de grootste lol!:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 15:48:
mijn god nee.....zou ik je dan de hele dag in je kont bijten>?.dacht het niet!

pfieuw ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee, je snapt me niet.. 8)

als ik een feest heb gehad, en mensen vragen me hoe het was, en ik vertel het, dan willen ze ook foto's zien..

en dan laat ik liever foto's van iets eerder zien dan die van half 7 's ochtends ;)

dát bedoel ik..

eind van het feest heb je ook meer lol, en zijn de foto's ook leuker..

maar bedoelde nu dat ik ook op een feest foto's wil hebben die ik wél aan iedereen laat zien :P

Waarschuw beheerder
ja..maar dan schaam je je dus voor hoe je eruit zag op dat moment terwijl DAT het leukste moment zo´n beetje was...is toch krom!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn mamma schrikt gewoon nog een beetje van dat soort foto's O:)

Waarschuw beheerder
je woont toch op jezelf=...(smileys doen het niet meer..zijn alemaal door elkaar gehusselt ofzo...)

ach...ik heb 1 groot boek met paar honderd partypics.en die heeft mn moeder echt wel alemaal gezien.ben altijd overal eerlijk over geweest.en ze weet dat ik lichtelijk gestoord ben!

daarentegen ziet ze ook foto´s van mn broertje....en die zijn even erg..en dat terwijl hij niks drinkt of rookt of wat dan ook!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Haha dat moet men vooral hardstikke serieus nemen dan.

Alsof ikzelf zit te wachten om een stel verlopen koppen op de foto te schieten :-D

Waarschuw beheerder
verlopen bek is altijd nog wat anders dan een bezweet maar voldaan gezichtje boom!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:06:
=...(smileys doen het niet meer..zijn alemaal door elkaar gehusselt ofzo...)

alle tekens boven de cijfers zitten 1 naar links, de apostroph zit nog wel op dezelfde plek, en de dubbele punt zit dan op de plek van de punt komma geloof ik..

pc opnieuw opstarten en dan is het over ;)

en woon idd op mezlef, maar dan vind m'n mamma het nog wel leuk om alle foto's te zien ;)

maargoed, discussie zonder eind haha :D

eriiiiiiiiiic O:)
bijna klaar? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:26:
pc opnieuw opstarten en dan is het over ;)

Control + Shift.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 16:27:
Control + Shift.

en dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:29:
en dan?

dan is je toetsenbord weer normaal ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor dat mensen geen drugs en drank namen en niet zo zouden zweten op feesten zeg...

Deze middelen geven mensen met het uiterlijk van een Renzo nog een beetje een goed gevoel. :)
Waarschuw beheerder
donateur
had iemand dat mij niet eerder uit kunnen leggen :/

pc van m'n huisgenoot deed ook altijd zo raar, dus ik had op een gegeven moment gewoon maar al die andere combinaties ook uit m'n hoofd geleerd..

was dit toch simpeler geweest :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:22:
verlopen bek is altijd nog wat anders dan een bezweet maar voldaan gezichtje boom!

Das waar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:26:
eriiiiiiiiiic
bijna klaar?

Ja !

Bijna klaar met werken, that is.... ;-P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:31:
dan is je toetsenbord weer normaal ;)

Jep :).

Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:32:
had iemand dat mij niet eerder uit kunnen leggen :/

Vragen (Y).

Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:32:
was dit toch simpeler geweest :/

Klopt :).

Maar hey, geen fokkin rose gesapt he :/ .

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
pc van m'n huisgenoot deed ook altijd zo raar, dus ik had op een gegeven moment gewoon maar al die andere combinaties ook uit m'n hoofd geleerd..

hahahha echt weer een actie voor jou tish:p
tis dat je niet blond bent;)

even naar een andere site helpt ook...dan doen ze het ook weer meteen.maargoed.luiheid he;)

ik ga de namiddagse zon opzoeken aan de plas met een bierke....3x rollen namelijk;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:36:
hahahha echt weer een actie voor jou tish

echt he.. 8)

ken idd niemand die dan maar al die andere combinaties uit z'n hoofd zou gaan leren.. :vaag:

maar werd dat steeds opnieuw opstarten zo zat :/

whahahaha, nou, weet het nu iig voor de volgende keer 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:38:
ken idd niemand die dan maar al die andere combinaties uit z'n hoofd zou gaan leren

O:)

kuchkuch

ik ken ze ook uit m'n hoofd..zelfde verhaal..

Pas later ontdekte ik dat shift + alt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 16:42:
ik ken ze ook uit m'n hoofd..zelfde verhaal..

Pas later ontdekte ik dat shift + alt

8)

eindelijk een zielsverwant 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens Marcel, had je nog lang achter je kat aan moeten rennen zondag ochtend??

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 16:45:
eindelijk een zielsverwant

ukkies hè? 8)

Waarschuw beheerder
En grote tieten O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 17:00:
En grote tieten O:)

Kun je moeilijk omheen idd.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
Kan wel... De vraag is eigenlijk meer of men dat wel wil :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Geef ik je gelijk in (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Heb echt een ongelooflijke topdag gehad... Niet normaal...!!

:yes: een betere omschrijving is er niet.
Ik kan weer een boek van 1.000 blz schrijven nog dikker dan de bijbel over dit weekend.

Vodka en Whiskey heb je altijd op Duitse feesten wijn en bacardi zelden.
Opzich waren die vodkaredbulls ook goed te doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 16:46:
Trouwens Marcel, had je nog lang achter je kat aan moeten rennen zondag ochtend??

Mwoah, niet zo heel lang hoor.. hoewel ze wel meer interesse toonde voor die 2 katers dan voor haar eten :p

Maar wat een onbeschrijflijk goed feest!! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:05:
hoewel ze wel meer interesse toonde voor die 2 katers dan voor haar eten :p

Had jij ook al last van een kater dan :/ .

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Zag je die 2 katers niet bij het tuinhekje? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:23:
Zag je die 2 katers niet bij het tuinhekje? :/

:|.

Kon amper op me fiets stappen...

Laat staan volgen waar je kattenbeest heen ging.

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste anderhalve week lopen er constant katers bij ons huis.. hoe zou dat toch komen? :p

Waarschijnlijk is ze gedekt dus denk dat er jongen aan zitten te komen :O

Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 21:25:
Kon amper op me fiets stappen...

Whahaha valt dan nog mee dat je niet over het tuinhekje geklapt ben :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:31:
Whahaha valt dan nog mee dat je niet over het tuinhekje geklapt ben :p

Heb jij een tuinhekje :|.

Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:31:
hoe zou dat toch komen? :p

Geil poesje (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 21:40:
Heb jij een tuinhekje :|.

Ja, wij hebben een tuinhek, Bart :p

Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 21:40:
Geil poesje (Y).

Nog geen 7 maanden en dan al zo hitsig :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:52:
Ja, wij hebben een tuinhek, Bart :p

Zag wel een hoopje planken liggen idd.

Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:52:
Nog geen 7 maanden en dan al zo hitsig :|

Met 7 maanden kon ik nog geen eens denken :/ .

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
willen jullie je eigen chattopic soms? O:)

ik heb ook jullie msn wel voor elkaar hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 21:54:
willen jullie je eigen chattopic soms? O:)

ik heb ook jullie msn wel voor elkaar hoor :P

Ik wil niet persee hip zijn doormiddel van een chat topic (Y).

Msn heb ik ook wel van me stuiterbal (Y).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 21:53:
Zag wel een hoopje planken liggen idd.

Dat is dus ons tuinhek :p

Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 21:53:
Met 7 maanden kon ik nog geen eens denken :/ .

Nu wel dan? :9

Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 21:54:
ik heb ook jullie msn wel voor elkaar hoor :p

We zitten ook te MSN'en hoor :)
Waarschuw beheerder
genoeg gechitchat.

fotootjes staan online op Phono.

heh heh...lachen.... :P
Waarschuw beheerder
donateur
jezus.. jullie lullen wat af 8)

FOTO'S OP PHONO TROUWENS!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:57:
Nu wel dan? :9

Te simpel Marcel.

Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 21:57:
We zitten ook te MSN'en hoor :)

Moet je nagaan... Wij schijnen wel veel te lullen enzo ;).

Uitspraak van BOOM-Selection op maandag 27 juni 2005 om 21:58:
genoeg gechitchat.

fotootjes staan online op Phono.

Boeit niet ik sta er toch niet op :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Ben heel benieuwd! :d

Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 21:58:
jezus.. jullie lullen wat af 8)

Maar het gaat nergens over :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mars.. op maandag 27 juni 2005 om 22:00:
Maar het gaat nergens over :p

Dit raakt me, dit raakt me diep.

*ben niet van steen*

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tish op maandag 27 juni 2005 om 21:58:
FOTO'S OP PHONO TROUWENS!!!!!

:bounce: (L)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=480 height=640]http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_097.jpg[/img]

Goffer :[ .

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een geweldige serie Eric! (Y)

Lig hier helemaal dubbel om die foto's! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 22:10:
Goffer .

Gegroet een WYNN

whahaha die wilde ik net posten voor Marcel..

maar jij bent dus ook genakt :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:20:
maar jij bent dus ook genakt :9

:[ .

Goffer...

Had ik het nou maar niet gedaan vanaf 20 meter :).

Gegroet een WYNN

*neem aan dat je zelf ook even gekeken hebt?? Nak je je zelf o:)*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat telt niet B)

Deze is echt mooi.. Milos, ik riek profielfoto-materiaal :D

[img width=480 height=640]http://dance.phono.nl/albums/album231/ruhrinlove250605_058.jpg[/img]

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:24:
Dat telt niet B)

Dubbel zo hard :lief:.

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WYNN op maandag 27 juni 2005 om 22:25:
Dubbel zo hard

Bepaal jij niet :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 juni 2005 om 22:29:
Bepaal jij niet :d

Wie kwam er nou weer met die old school shizzle??

:).

Maar je moet je voelen zoals je je zelf wilt voelen ;).

Gegroet een WYNN

Waarschuw beheerder
donateur
Euhm..

mjah :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahaha 8)

lach me echt helemaal scheel om die foto's :D
Waarschuw beheerder
donateur
Bleef ik mooi even buiten schot he :).

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
donateur
eric, echt geweldig :D

wat een mooi portret van hoe de dag was whahahaha :D
laatste aanpassing
donateur
weer eens een verslagje gemaakt... bij dit feest vond ik het wel nodig! (y)

Zo nog even wat foto's jatten die erbij zetten. En straks mijn eigen fotootjes.
Waarschuw beheerder
Heh heh...t was een knotsgek daggie inderdaad ;-P

Waarschuw beheerder
howly fuckin hell........

errug gekke foto's...:vaag:

ik denk dat ik me maar is ga anmelden op de toneelschool....met als richting mime-speler:p
whahaha

heerlijk!

Waarschuw beheerder
Whoohoooeeee hahahaha...

Wat een geweldige foto's zeg :bounce:

Lach me helemaal ziek hier... Geeft echt een geweldig beeld van de dag weer :yes:

Helemaal lijp :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=001370490005487e9c27cc6e1a00d1bdb5]https://photo.partyflock.nl/images/34366/main/172063.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 08:52:
Helemaal lijp

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zeik niet, het kan altijd erger, geloof me :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*ligt helemaal dubbel :D :vaag:

Waarschuw beheerder
Zeik niet, het kan altijd erger, geloof me

nou wat phono betreft gaat dat niet voor mij op...8)

alleen maar heerlijke foute foto's...:D
Waarschuw beheerder
donateur
Is toch een geweldige fotoserie?

Iedereen in (zo goed als) nuchtere en normale toestand zo leip als een kanarie! :D

Al moet er ééntje natuurlijk weer bovenuitsteken! ;)

Waarschuw beheerder
O:)

ja je hoort me ok niet klagen..vond/vind het prachtig allemaal :p

Waarschuw beheerder
donateur
Zaterdag weer ff een kleine fotosessie doen Milos? 8)

Je zou model moeten worden :d

Die foto op phono whahaha DAMN!

Waarschuw beheerder
http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix.htm

Check de site van Monochrome Bookings voor nog meer foto's :-D

Helemaal aan het einde nog wat sfeer foto's van alle Nederlanders bij elkaar!!

[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_997047871.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1955166618.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
damned...hoe ik het voor elkaar krijg>?
zou het niet weten hahahaha...:D

ach als ik eenmaal lekker wat biertjes op heb...de muziek magistraal is en de meest gezellige mensen om je heen zijn dan geef ik nergens meer om..helemaal los...

was ook wel te zien aan de foto's hahaha:p

Waarschuw beheerder
donateur
jeeezus mijn bek :o :S

ik kijk op die bovenste foto alsof ik al 3 jaar m'n schijt inhou :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
WHOOOWWWWWWWWWWWWWWWW
DIE 2E FOTO IS VET. check die verbeten koppies van pascalle-dumb-tish-loes-milos.

wat gvd heerlijk

dat zijn de echte sfeerfoto's...zo was het ook precies..

geweldig:lief:

Waarschuw beheerder
en dan zegt ze wat over mij..die van mij was express wijffie whahaha :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 12:15:
jeeezus mijn bek

ik kijk op die bovenste foto alsof ik al 3 jaar m'n schijt inhou

Hahahahaha....treffend verwoord ja :-D
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 juni 2005 om 12:15:

Eerder alsof ze er net voor 3 jaar schijt in hebben gestopt ;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010] op dinsdag 28 juni 2005 om 12:26:
Uitspraak van Überloeder op dinsdag 28 juni 2005 om 12:15:

Eerder alsof ze er net voor 3 jaar schijt in hebben gestopt

En hier kwam t er waarschijnlijk weer uit zo te zien

[img width=640 height=480]http://www.monochromeclub.de/monochrome4/coolpix/albums/ruhrinlove2005/res_1004807230.jpg[/img]

;-P

Waarschuw beheerder
ahh.......de schat whahaha

:P

Waarschuw beheerder
<----
mijn naam is hier het hoofd van pascalle :hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van BOOM-Selection op dinsdag 28 juni 2005 om 12:34:
En hier kwam t er waarschijnlijk weer uit zo te zien

whahahaha denk 't :D