Ik ga dan echt niet de stad in om een beetje gezellig te doen ofzo hoor. Ik zou de stad in gaan om het gezellig te maken maar als je het op de juiste manier wilt doen is het ook weer niet goed.
Ik ga dan echt niet de stad in om een beetje gezellig te doen ofzo hoor. Ik zou de stad in gaan om het gezellig te maken maar als je het op de juiste manier wilt doen is het ook weer niet goed.
ik geef je groot gelijk maaar je laat je koninginnendag toch niet verpesten door dit??
he mensuh is het zon groot probleem geen vergunning dan??
met k-dag zie je toch overal speakers buiten hangen enzo?(hebben die allemaaaaaal vergunningen??)
en als er daar 2000 man staat gaan ze heus niet moeilijk doen toch???
ps hoe vhs aan de volgende vergunningen wil komen is voor mij dan ook een vraag whehhehe
Ja, die is ingetrokken. Gezocht wordt nu naar een andere locatie (een bareigenaar met vergunning die veel geld wil verdienen) of iets anders. Of gewacht wordt op een slimme beslissing van de overheid (maar daar heb ik over het algemeen niet zoveel vertrouwen in).
(permanent verbannen)
Flippe zeg!
Nah, denk dat k maar lekker hier in me boerendorp ga blijven dan..
heb geen zin om tussen die mafkezen in oranje pakkies op t rembrandtplein of museumplein rond te lopen
wat heb jij tegen mijn oranjepakje
tegen t jouwe niks..
....maar wel tegen die van n paar honderdduizend anderen