Partyflock

Forumonderwerp · 770010
1 volger · 681x bekeken
Waarschuw beheerder
Johan Derksen liet in het programma Voetbal Insite weten dat VI woensdag met een uitgebreid interview met Mateja Kezman komt. Daarin laat de Chelsea spits weten dat hij dolgraag terugwil naar PSV, aldus Derksen. Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren. Kezman zou zelfs voor een Nederlands salaris terug willen keren bij PSV. Afgelopen weekend verscheen er al een bericht in de Engelse media dat PSV interesse zou hebben voor Mateja Kezman die 5 miljoen pond zou moeten kosten.

Bron: PSV Netwerk

Zou PSV er goed aan doen?

Ik vind Kezman een goeie spits die zeker belangrijk is geweest voor PSV, maar zou die ook in het huidige systeem goed uit de voeten komen?
Waarschuw beheerder
Kezman zou het absoluut niet naar zijn zin hebben bij Chelsea en inmiddels de fantastisch communicerende Hiddink idoliseren

Als hij echt zo idolaat is van Hiddink, dan zal dat filmsterren gedrag heus wel achterwege blijven. Misschien is het beter, omdat Van Bommel vertrekt dat er een nieuwe leider in de groep is, samen met Cocu dan wel inderdaad.

Mijn zege heeft ie, dan kunnen we eindelijk die Robinho en zijn zaakwaarnemers is vergeten.
Kezman, je huis in Nuenen staat nog leeg! :)

Waarschuw beheerder
ik mag em niet :nee:
Waarschuw beheerder
z´n moeder is een hoer toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Zou er niet raar van opkijken! Hij zit toch vaak op de bank bij Chelsea.
Waarschuw beheerder
moeten ze doen!!!
kezman is heeft super kwaliteiten, alleen jammer dat die er alleen in de nederlandse competitie uitkomen... een enkele keer in europees verband. PSV-MAN u!!!! zwaar mooi doelpunt en hij is harde werker!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kezman en Robinho als die 2 komen dan eet ik mijn schoenen op :D :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben PSV-er maar hoop dat ie niet terug komt. PSV voetbalt zonder Kezman veeeeel beter en dat ligt mede aan hem. Hij kan namelijk geen bal vasthouden, er valt iedere x een gat tussen hem en het middenveld en hij kan gewoon niet goed kaatsen. PSV moet een andere spits zoeken en geen Kezman, dan blijven ze beter spelen (Y)
Waarschuw beheerder
Dat is geen versterking maar een verslapping hahahahah

Beetje jaloers bil, dat het zo slecht met Feyenoord gaat ;)
Waarschuw beheerder
Beter voor PSV: Robinho, als je het mij vraagt..

Als Kezman zich inderdaad negatief heeft uitgelaten over Mourinho vind ik dat niet bijster snugger van hem: die man heeft een ego zo groot.. die stelt em nooit meer op. Als ie weg wil moeten ze hem wel willen.. lukt het niet een club te vinden wordt het bankzitten (voor een salaris waarvoor ik op mijn kop op die bank ging zitten als het moest, maar dat terzijde).