Partyflock

Forumonderwerp · 769702
Waarschuw beheerder
dit kwam ik net tegen...

http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99

Wat een figuur is die DJ Jean ook.. Kijk, luister en oordeel!

Ik vind Jean zelf wel een redelijk goeie dj met soms een heerlijke platenkeuze maar wat ie allemaal uitkraamt soms :|

3e deel ervan is ook wel :| eigenlijk

http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=107

deel 1:

http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=19
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand dat orginele intervieuw nog ergens?:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 26 oktober 2005 om 17:39:
er zo over opscheppen is sneu

true....

maar tsja zoals aangehaald... we praten zelf ook wel eens poep :)
Waarschuw beheerder
Waar staat onze master of the wheels of steel in de DJ Mag top 100?...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gewoon Handig op vrijdag 28 oktober 2005 om 14:31:
Waar staat onze master of the wheels of steel in de DJ Mag top 100?...

Als hij ECHT wilde stond hij op één,wante....

dr is NIETS wat Tiësto kan, wat de master of the wheels of steel NIET kan :D
Waarschuw beheerder
zielig mannetje
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij...mijn top 3 aan sets zijn allemaal sets van Jean...twee daarvan draaide hij in de iT eind jaren 90 en een ander in 2001 in club <<o>> Den Haag.

Merk toch dat de meeste mensen die negatief over hem lullen 1)Hem hoogstwaarschijnlijk alleen op TE of dergelijke feestjes hebben meegemaakt.
2)Hardcore fanaten zijn, mensen know ur own style, als je van rnb houdt geen probleem, als je van hip-hop houdt geen probleem, maarr..respect the skills behind the wheels of steel...:P daar heeft ie idd gelijk in, in de beknopte land wordt je afgekraakt als je niet van de afkraker zijn stijl houdt/draait...erg beknopt.

En al die uitspraken van hem...hahaha keep it up Jean, jij bent de rebel in de dance scene, niemand anders en leuk he Jean, dat iedereen blijft happen...suckerssss

Vanaaf iig madhouse in kingdom, KNALLEN!!!!!!
Waarschuw beheerder
toch blijft hij arrogant

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ijf qat tu sKillz en joe noow ¡t!
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij...mijn top 3 aan sets zijn allemaal sets van Jean...twee daarvan draaide hij in de iT eind jaren 90 en een ander in 2001 in club <<o>> Den Haag.

Dat is op basis van zn gedrag en draaikunsten de laatste jaren. Dat moet je voor lief nemen. Ik ben met je eens dat Jean in jaren negentig een geweldige dj was..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 10:48:
Dat is op basis van zn gedrag en draaikunsten de laatste jaren. Dat moet je voor lief nemen. Ik ben met je eens dat Jean in jaren negentig een geweldige dj was..

Hij zette anders gister in de Kingdom wel een hele lekkere set neer...nee jongens Jean is nog lang niet dood...wel moet je weten naar welke feesten je moet gaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij zette anders gister in de Kingdom wel een hele lekkere set neer...nee jongens Jean is nog lang niet dood...wel moet je weten naar welke feesten je moet gaan..

Jean is meer bezig met zn auto's,zonnebril,petten,drugs e.d. ten koste van draaien. Hij zal nog best wel een keer een aardige set neerzetten. Maar hij moet eens kappen met de scratchen en irritante gedrag tijdens zn set. Hij draait nog niet meer half zo goed als eerder. Dat moet je toch met me eens zijn(gemiddeld gezien)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 14:01:
Jean is meer bezig met zn auto's,zonnebril,petten,drugs e.d. ten koste van draaien. Hij zal nog best wel een keer een aardige set neerzetten. Maar hij moet eens kappen met de scratchen en irritante gedrag tijdens zn set. Hij draait nog niet meer half zo goed als eerder. Dat moet je toch met me eens zijn(gemiddeld gezien)?

Ieder zijn eigen meug, dat scratchen ben ik juist fan van, stopt hij daarmee dan is hij Jean niet meer en zal ik em ook niet meer bezoeken...ja vroeger was ie beter ja...maar was Andre Agassi dat ook niet?
Waarschuw beheerder
Whaha.. wat een ego heeft die gast :no:
hij kan nog net 2 decks handelen :p
Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen meug, dat scratchen ben ik juist fan van, stopt hij daarmee dan is hij Jean niet meer en zal ik em ook niet meer bezoeken...ja vroeger was ie beter ja...maar was Andre Agassi dat ook niet?

Andre Agassi is altijd zichzelf gebleven,was altijd gedreven en daardoor is hij alleen maar beter geworden en heeft hij constant aan de top gestaan. Andre Agassi leidt niet aan Grootheidswaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 19:00:
Andre Agassi is altijd zichzelf gebleven,was altijd gedreven en daardoor is hij alleen maar beter geworden en heeft hij constant aan de top gestaan. Andre Agassi leidt niet aan Grootheidswaan.

Een DJ en een tennisser zijn op die manier ook niet te vergelijken, in het DJ wereldje is er een veel grotere kans om je "groot" te voelen dan in het tenniswereldje.
Dit uiteraard door de aard van het beroep.

De vergelijking die ik ook maakte was puur op het ouder worden van de mens, Agassi staat nu niet meer aan de top...Jean ook niet meer maar goed in de DJ wereld is het door het grote aanbod van DJ's ook moeilijker om langer aan de top te staan dan in de tennis wereld. Jean heeft dan toch best lang aan de top gestaan vind ik
Waarschuw beheerder
Een DJ en een tennisser zijn op die manier ook niet te vergelijken, in het DJ wereldje is er een veel grotere kans om je "groot" te voelen dan in het tenniswereldje.

Onzin...een dj hoeft zich toch niet arrogant op te stellen omdat hij beroemd is. Dat doet Jean veel. Ik vind dat jammer, hij vind zichzelf belangrijker dan zn publiek of wie dan ook. Ik luister zelf veel naar Techno, in die scene zijn er niet/nauwelijks dj of artiesten die zich zo opstellen. Deze zul je eerder tussen het publiek zien staan, dan dat ze filmsterren of ander arrogant gedrag zullen vertonen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 19:24:
Onzin...een dj hoeft zich toch niet arrogant op te stellen omdat hij beroemd is. Dat doet Jean veel. Ik vind dat jammer, hij vind zichzelf belangrijker dan zn publiek of wie dan ook. Ik luister zelf veel naar Techno, in die scene zijn er niet/nauwelijks dj of artiesten die zich zo opstellen. Deze zul je eerder tussen het publiek zien staan, dan dat ze filmsterren of ander arrogant gedrag zullen vertonen.

Het hoeft niet nee dat zeg ik niet, maar de kans is veel groter, dat is statistisch bewezen, net als dat de kans groter is bij filmsterren dat ze grootheidswaanzin krijgen dan bijv. sporters.

Je spreekt hier trouwens ook met een persoon die vrijwel alle stijlen heeft meegemaakt, waaronder ook techno...kvind trouwens pet duo en rush wel relaxt uit die scene maar dat terzijde, net als dat je de kansen op grootheidswaanzin kan vergelijken tussen DJ's en sporters, kan je binnen de verschillende house stijlen ook weer een verdeling maken. Het techno publiek is inderdaad veel minder groupie achtig publiek dan een club/trance publiek...minder kans op grootheidswaanzin bij die DJ's dus.

Wat betreft Jean, je moet door dat imago heenprikken en natuurlijk niet met een insteek naar zijn feesten toegaan dat je hem vindt zoals je beschrijft. Logisch dan krijg je ook geen leuke reacties terug. Maar dat is bij iedereen zo, daar hoef je geen DJ voor te zijn. Ik heb gister nog echt wel relaxt met hem geluld, kreeg absoluut niet het gevoel dat hij zich belangrijker vindt dan zijn publiek, in tegendeel zelfs. Twas een top sfeer en hij was zeker weer 1 met zijn publiek...gelukkig niet zo'n DJ die alleen maar naar zijn draaitafels kan kijken..
Waarschuw beheerder
Het hoeft niet nee dat zeg ik niet, maar de kans is veel groter, dat is statistisch bewezen, net als dat de kans groter is bij filmsterren dat ze grootheidswaanzin krijgen dan bijv. sporters.

Is nog geen reden om zo te doen tegen je publiek. Kan wel zo zijn dat het bewezen is dat meer kans hebt op groupies dat soort volk. Maar hij is er in doorgeslagen met zn gebruik en patsertaal.

Wat betreft Jean, je moet door dat imago heenprikken en natuurlijk niet met een insteek naar zijn feesten toegaan dat je hem vindt zoals je beschrijft. Logisch dan krijg je ook geen leuke reacties terug. Maar dat is bij iedereen zo, daar hoef je geen DJ voor te zijn. Ik heb gister nog echt wel relaxt met hem geluld, kreeg absoluut niet het gevoel dat hij zich belangrijker vindt dan zijn publiek, in tegendeel zelfs. Twas een top sfeer en hij was zeker weer 1 met zijn publiek...gelukkig niet zo'n DJ die alleen maar naar zijn draaitafels kan kijken..

Ik vond Jean een geweldige dj,die ook geweldie albums uitbracht. Echt waar,er door heen prikken kan wel. Maar neem nu een Tiesto, niet mijn favoriete dj maar je kunt niet zeggen dat hij door zn roem nu arrogant of anders is geworden. Jean is na zn uitnodigingen voor grote feesten compleet veranderd. Ook qua draaistijl, hij zal nog best wel eens leuke sets draaien. Maar hij draait ook regelmatig commerciële meuk in combinatie met dat irritante scratch waar niemand op zit te wachten. Kortom er is een verschil tussen groot zijn en er wel of niet mee om kunnen gaan. Jean kan dat duidelijk niet, dan laat ik zijn goeie daden voor de housescene buiten beschouwing. Want hij heeft daar gewoon genoeg goeds voor gedaan.
Waarschuw beheerder
Tiesto...respect hoe hij de trance heeft grootgebracht maar zijn character...hmm niks voor mij, veel te lief, hij schijt in z'n broek man als hij een interview heeft. Geef mij persoonlijk dan maar zo'n rebelse Jean, vind ik veel leuker om naar te kijken.

En idd hij draait kinderhouse waar men kinderhouse verwacht, zelfs ooit in eind jaren 90 in zuid amerika was hij verkeerd geboekt op een techno feest met met Dave Clark...met 3 draaitafels vogelde hij toen met zijn club platen een Techno sound in elkaar, hij werd die avond het meest gewaardeerd. En das nou een echte DJ, voor je publiek draaien...dat kan je van een (zogenaamd) grote naam zoals John Digweed niet zeggen toen hij verkeerd geboekt was op een hardstyle/hardcore feest 4/5 jaar terug draaide hij gewoon progressive voor allemaal gabbers...
Waarschuw beheerder
Tiesto...respect hoe hij de trance heeft grootgebracht maar zijn character...hmm niks voor mij, veel te lief, hij schijt in z'n broek man als hij een interview heeft. Geef mij persoonlijk dan maar zo'n rebelse Jean, vind ik veel leuker om naar te kijken.

Dat kan, dat mag natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 14:01:
Jean is meer bezig met zn auto's,zonnebril,petten,drugs e.d. ten koste van draaien. Hij zal nog best wel een keer een aardige set neerzetten. Maar hij moet eens kappen met de scratchen en irritante gedrag tijdens zn set. Hij draait nog niet meer half zo goed als eerder. Dat moet je toch met me eens zijn(gemiddeld gezien

ik ben juist fan van het scratchen.dat ondercheid hem juist van de andere dj's.

en ik vind dave clarck een grotere arrogante eikel dan jean.

ik kan erg lachen om de dingen die jean roept ,want het lokt elke x weer reactie uit en volgens mij doet hij het er ook om en ligt hij dubbel van het lachen.

ik ben fan van zijn manier van draaien en ik ben ook niet beroerd om te zeggen wanneer hij kut draait,want die avonden heeft hij ook..maar maak ook geregeld mee dat hij de dj van de avond is.

ik heb de IT tijd nog mee gemaakt en daarom hou ik een zwak voor hem. want die avonden zal ik dan ook nooit en nooit meer vergeten :respect:
Waarschuw beheerder

Mee eens :yes:
Waarschuw beheerder

&

Uitspraak van Da Phool op zaterdag 19 november 2005 om 21:37:

Mee eens

Damn...net geen contradictio in terminis :( :P
Waarschuw beheerder

Mee eens

:nO: Jongen ik was Dave Clarke vergeten, ik vind hem echt een arrogant figuur. Kan dat soms niet?
Er zijn uitzonderingen. Maar over het algemeen zijn er in de technoscene niet zulke figuren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was grappig bedoeld...no harm.. ;)
Waarschuw beheerder
Okee...sorry het is nog vroeg :)
Waarschuw beheerder
ik weet het niet helemaal meer zeker ,maar volgens mij word Richie Hawtin ook niet meer door awakenings geboekt omdat het ook niet zo'n relaxt mannetje is..ben niet 100% zeker of ik nou de goede dj heb, maar er is 1 dj die er wel altijd draaide maar vanaf 2000 niet meer omdat hij moeilijk was.

maar maakt niet uit :flower: vind dat er met jou leuk valt te ouwehoeren.
Waarschuw beheerder
Richie heeft op 20 April 2003 voor het laatst op Awakenings gestaan. Op Awakenings Festival 2005 zou hij ook komen waar het niet dat hij al een boeking in Canada had. Dave Clarke ben ik volledig met je eens, wat een arrogante kwast. Zijn draaistijl irriteert me ook mateloos.
Waarschuw beheerder
nou met speakerplay heb ik heerlijk staan dansen op dave clarck (y) maar goed dan ben ik in de war met een ander dj..het ging toen om een gevecht met rocco en mojo concert laurent garnier kan het ook zijn...in ieder geval zijn boeking van awakenings stond al heel lang gepland en toch koos die dj voor heineken horizon's vanwege het grote geld.....maar het is al zo lang geleden dat ik niet meer op de juiste dj kan komen.

maar maakt ook niet..zolang een dj lekker draait intresseerd het me weinig hoe hij is in omgang
Waarschuw beheerder
Garnier kan ik me niet voorstellen dat hij voor het grote geld koos, Garnier is een liefhebber pur sang.

Het maakt in principe ook niet veel uit wat er achter de schermen gebeurt. Maar het ging nu even over Jean. Ik heb het idee dat zn sterallures ten koste gaan van zijn draainiveau. In de jarennegentig hoorde ik regelmatige goeie sets van hem en kwamen er goeie cd's van zijn hand. Door die grote events is dat niveau omlaag gegaan,heb ik het idee. Beetje grootheidswaan, dat in dit geval (dus) wel invloed heeft op zijn manier van draaien.
Waarschuw beheerder
nee maakt ook niet uit om welke dj het ging..wou gewoon zeggen dat er overal rotte apels tussen zitten en dat dat opzich ook niet uitmaakt..het gaat om hoe iemand draait.
maar goed ik denk dat smaken verschillen want ik blijf de madhouse series geweldig vinden!
Waarschuw beheerder
nee maakt ook niet uit om welke dj het ging..wou gewoon zeggen dat er overal rotte apels tussen zitten en dat dat opzich ook niet uitmaakt..het gaat om hoe iemand draait.

klopt

maar goed ik denk dat smaken verschillen want ik blijf de madhouse series geweldig vinden!

Zou kunnen, ik ben daar niet meer zo into. Ik doel meer op dat zn draaikunsten en cd's me vroeger bevielen. Tegenwoordig vind ik dat hij het qua draaien minder doet,als ik zn sets beluister. En zn cd's kan ik niet over oordelen, want zoals ik al zei ben ik daar niet van op de hoogte :)
Waarschuw beheerder
nounounou, hij gaat straks nog voor een koninklijke titel, geloof ik!!!!
Maar ja, met een pondje coke in je kop, zeg je wel eens vaker dingen, die achteraf ietwat overdreven zijn, toch???
:):):):):):):):):):):)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Techniqly you know,i've got the skils ;p
Waarschuw beheerder
dit kwam ik net tegen ;)

[img width=500 height=150]http://www.pvdplanet.net/images/jean.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vind hem eigelijk wel l8e... zeker na dat interview bij Slikken en Spuiten ;)

Lake10 heeft een trance nr gemaakt rond de teksten 'respect the skills' en 'mn balletjes' en daar zie ik de humor dan ook wel weer van :P
Waarschuw beheerder
in 'E-Noid - I Don't Give A Damn (Nosferatu Remix)' zitten ook samples uit dit interview :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
is dat dan n bootleg remix want op DNA 12 staat alleen t origineel met samples uit a few good men ?
Waarschuw beheerder
oh dat weet ik niet precies, ik hoorde m ooit op mohradio geloof ik uit een setje van Nosferatu of Endymion ofzo, en daar zaten die samples in :/

Waarschuw beheerder
Hier kan je echt een dik nummer mee maken met die uitspraken...!en dat ga ik dus ook zeker doen!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op zaterdag 19 november 2005 om 21:28:

:yes:

En nie te vergeten
Derrick May, die komt niet als hij vind dat hij te vroeg staat geprogrammeerd, met het excuus platen vergeten.
I love Fucking techno was dus niet goed genoeg voor hem.

laatst Jean in de lexion gezien en damn, vette sound en skilzz.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 20 februari 2006 om 23:41:
Hier kan je echt een dik nummer mee maken met die uitspraken...!en dat ga ik dus ook zeker doen!!!!!!!!!!!!!!

neem de tijd, maak er wat leuks van ;)
Waarschuw beheerder
DJ Jean "I'm the master of the wheels of steel"

wat een l*l 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op dinsdag 21 februari 2006 om 00:00:
Gelukkig ben je de enige

Ik heb geen vette track opgemerkt!
Volgens mij kan ik daar verandering in brengen want ik heb de Skillz! en achter elke productie van mij zit mijn brein dus!
Waarschuw beheerder
ik kende Jean van zijn begin periode en toen vond ik best goed...... tot de dag dat er voor het eerst innercity kwam.............

Jean draaide op de mainstage, tussen de toen nog voor het grote publiek onbekende Tiesto en Carl Cox en Sven Vath.....

Tiesto draaide superstrak toen en daarna kwam Jean. Dit stond een partij te scratchen en moeilijk te doen, het klonk wel goed totdat Carl Cox begon. Toen besefte ik dat Jean eigenlijk maar een middelmatig DJ was. En dat is niet omdat ik Carl Cox nou super vind, maar als je het dan toch over skills hebt, dan heeft hij ze in ieder geval wel.

Jean heeft in de jaren erna mij enorm geirriteerd met al zijn interviews. Het leek een beetje alsof John van Loenn zegt dat hij de beste spits aller tijden is geweest en dat Johan Cruijff, Marco van Basten en Ruud Gullit een stelletje prutsters zijn. Zucht.

Ik ben zelf techno fan en alleen in die stroming kan ik al zoveel mannen en vrouwen met skills opnoemen waarvan Jean Lul niet eens de veters van mag vast maken en ik denk dat hier vele mensen zijn uit andere housesoorten die die ook kunnen opnoemen binnen hun stroming.

Kortom Jean blijf lekker in het club circuit, vermaak de mensen die daar komen en hou verder lekker je mond.

zo, ik ben klaar!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van roger-g70 op woensdag 22 februari 2006 om 07:25:
Tiesto draaide superstrak

ahum, heb hem daar toch behoorlijk aan de platen zien slingeren omdat het niet strak liep. Mega veel chills had ie. ben na een uurtje weggelopen.

Uitspraak van roger-g70 op woensdag 22 februari 2006 om 07:25:
Jean draaide op de mainstage, tussen de toen nog voor het grote publiek onbekende Tiesto en Carl Cox en Sven Vath.....

volgens mij was tiesto de enige onbekende.
zelfs op de eerste dance valley was carl cox al headliner.

denk dat men zich te veel door slap gel*l laat leiden dan door muziek.

En boeiu^h dat ie slap lult in interviews.
je koopt toch een kaartje voor een feest met muziek, niet voor een praatprogramma.