Het hoeft niet nee dat zeg ik niet, maar de kans is veel groter, dat is statistisch bewezen, net als dat de kans groter is bij filmsterren dat ze grootheidswaanzin krijgen dan bijv. sporters.
Is nog geen reden om zo te doen tegen je publiek. Kan wel zo zijn dat het bewezen is dat meer kans hebt op groupies dat soort volk. Maar hij is er in doorgeslagen met zn gebruik en patsertaal.
Wat betreft Jean, je moet door dat imago heenprikken en natuurlijk niet met een insteek naar zijn feesten toegaan dat je hem vindt zoals je beschrijft. Logisch dan krijg je ook geen leuke reacties terug. Maar dat is bij iedereen zo, daar hoef je geen DJ voor te zijn. Ik heb gister nog echt wel relaxt met hem geluld, kreeg absoluut niet het gevoel dat hij zich belangrijker vindt dan zijn publiek, in tegendeel zelfs. Twas een top sfeer en hij was zeker weer 1 met zijn publiek...gelukkig niet zo'n DJ die alleen maar naar zijn draaitafels kan kijken..
Ik vond Jean een geweldige dj,die ook geweldie albums uitbracht. Echt waar,er door heen prikken kan wel. Maar neem nu een Tiesto, niet mijn favoriete dj maar je kunt niet zeggen dat hij door zn roem nu arrogant of anders is geworden. Jean is na zn uitnodigingen voor grote feesten compleet veranderd. Ook qua draaistijl, hij zal nog best wel eens leuke sets draaien. Maar hij draait ook regelmatig commerciële meuk in combinatie met dat irritante scratch waar niemand op zit te wachten. Kortom er is een verschil tussen groot zijn en er wel of niet mee om kunnen gaan. Jean kan dat duidelijk niet, dan laat ik zijn goeie daden voor de housescene buiten beschouwing. Want hij heeft daar gewoon genoeg goeds voor gedaan.