Tja het is wat want er staat hier een leeg glaasje bier die plotselling gevult wordt met g.h.b wordt ie weer weg gekaapt door een mus die dorst had!!!!!!!!!
wat een klote beest
Ja behoorlijk irritant maar goed wat doe je der aan!!
ik had mijn luchbux gepakt .. en die klote mus uit de lucht geknalt ...
donateur
geweldig dat ik daar deel aan neem..
liefste knal ik alle vogels uit de lucht
donateur
Liefst, gooi ik jouw van de kade! met zware kettingen...
joh .. stoer
Hardcore SM
donateur
Beter stoer dan onschuldige lieve vogeltjes neerknallen
ik zit op de verkeerde afdeling
lieve vogeltjes ???... klote beesten zijn het ... een dooie vogel is een goeie vogel .. andere optie is er niet
laatste aanpassing
Mjah ik viel ff middenin deze topic.. En het leek me die kant op te gaan.. Maar feel free om bij te sturen.
Wellus.. Er is wel een goeie vogel..
hey ben jij er ook nog ??
er bestaan geen goeie levende vogels
Pino
donateur
Noujaaaaaaaah... Jij hoort liever zware motoren (van auto's) met giftige uitlaatgassen dan mooi verschillend vogelgezang in de lente/zomer?
Rotbeesten of niet????????
Jij hoort liever zware motoren (van auto's) met giftige uitlaatgassen dan mooi verschillend vogelgezang in de lente/zomer?
Daar heeft ie wel een punt..
Das pas sm.. Snavel in je oog..
oke oke ... ik zal eerlijk zijn ... die herrie die ze in de morgen maken is nog wel oke ...
maar verder moeten ze opzouten als ik er een zie .. zie ik die liever dood
donateur
Oke oke, de poep in het gras is ook niet lekker... maar ze zijn echt wel lief en liever dood zien? ik zie liever een dier dat mensen vlees eet dood dan een onschuldig lief vogeltje dat fluit en voor haar kleine vogeltjes zorgt, en zo nu en dan wat ongedierte uit de grond haalt
Maar iedereen is het toch wel met de TS eens neem ik aan?
donateur
Uiteraard
Met jou kan ik PF'en..
Toch is ie niet erg actief, dit/deze topic.. En das toch vreemd aangezien ie de beste is..
donateur
Haha... jahmaar, sommigen (zoals ik) komen net uit de kroeg. Dan is het reactie vermogen wat langzamer enzo Sommigen liggen al te slapen en sommigen doen wat anders dan PF Maar hij is zeker de beste