Partyflock
 
Forumonderwerp · 769215
 
die je ooit hebt gezien! (je hoeft niet live aanwezig in de stadion zijn geweest)
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 21:27:
zijn jullie doof????

hou jij je kankermuil eens, moraalridder
 
wat een gezelligheid weer hier:woop:
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 18 juli 2005 om 21:27:
hou jij je kankermuil eens, moraalridder

jammer dat je het niet begrijpt!
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 21:29:
jammer dat je het niet begrijpt!

wat nou? Jij en je kutprovinciale noord-hollanders, utrechters etc jatten godverdomme al onze kaarten van onze ROTTERDAMSE club
dat is de f*cking kracht van Feyenoord, overal waar je ter wereld komt is feyenoord!
laatste aanpassing
 
pas me bij frankee aan:respect:
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 21:34:
dat is de f*cking kracht van feyenoord, overal waar je ter wereld komt is feyenoord!

proest
sorry verslikte me ff toen ik je opmerking las
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 21:34:
feyenoord,

Feyenoord :[
laatste aanpassing
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 21:34:
dat is de f*cking kracht van feyenoord, overal waar je ter wereld komt is feyenoord!

weet je wat de kracht is/ was van Feyenoord. 1 echt hecht legioen die de kaarten lekker bij de kuip haalden. 1 club, 1 geloof, 1 kaart, 1 geheel en dan kom jij met je provinciale kutkop die klaarkomt op je silver, gold of diamondkaart. Vuile nagenast. Door jullie kutboeren is dat een geheel kwijt.

Feyenoord is met een HoooofdletterT
laatste aanpassing
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 18 juli 2005 om 21:40:
Ik ben nog achterlijker als ik eruit ziet

Joh, kut voor je...
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 18 juli 2005 om 21:41:
weet je wat de kracht is/ was van Feyenoord. 1 echt hecht legioen die de kaarten lekker bij de kuip haalden. 1 club, 1 geloof, 1 kaart, 1 geheel en dan kom jij met je provinciale kutkop die klaarkomt op je silver, gold of diamondkaart. Vuile nagenast. Door jullie kutboeren is dat een geheel kwijt.

Hou toch op, krentenbol! Omdat ik niet meer in Rotterdam woon ben ik minder supporter!? Feyenoord zit in je hart, daar heeft je woonplaats geen fuck mee te maken!
laatste aanpassing
 
Uitspraak van lindaaatje op maandag 18 juli 2005 om 21:43:
Joh, kut voor je...

was het maar kut was het nog wat...
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 20:55:
VAK S ROTTERDAM HOOLIGANS DE GEKSTE!!!!!!!!!!!!!!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:14:
ben geen beeldbuis supporter hoor heb al 7 jaar een szk voor vak s

Pfffffffffff Ben jij ff gek zeg.
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:51:
Pfffffffffff Ben jij ff gek zeg.

hey Tub, doe maar een baco whahaha
 
Ik wil ook naar vak s dit seizoen, daar zijn toch de gekste en zingen ze het hardst?
 
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 18 juli 2005 om 21:53:
hey Tub, doe maar een baco whahaha

Toch maar wel he?
 
nee idd dat vind ik ook feyenoord zit in je hart heeft idd niks met je woonplaats te maken.
ik woon toch ook dichter bij a,dam dan bij r,dam ben toch ook niet voor de joden of wel dan ben ook voor feyenoord
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:55:
nee idd dat vind ik ook feyenoord zit in je hart heeft idd niks met je woonplaats te maken.
ik woon toch ook dichter bij a,dam dan bij r,dam ben toch ook niet voor de joden of wel dan ben ook voor feyenoord

Leer eerst is Feyenoord met een hoofdletter te schrijven, daarna praten we wel een keer verder...
 
hou jij je smoel ff pisvlek bemoei je er niet mee
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:57:
hou jij je smoel ff pisvlek bemoei je er niet mee

zullen we eens in de Kuip een afspraakje maken, mag ook uitwedstrijd hoor, omdat eens in ze muil te zeggen, hooligan
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:57:
hou jij je smoel ff pisvlek bemoei je er niet mee

Hij heeft gewoon gelijk dwaas! Het is Feyenoord
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:57:
hou jij je smoel ff pisvlek bemoei je er niet mee

Zo he, gaan we ook nog tof lopen doen...
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 21:57:

Typerend...
 
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 18 juli 2005 om 21:59:
zullen we eens in de Kuip een afspraakje maken, mag ook uitwedstrijd hoor, omdat eens in ze muil te zeggen, hooligan

Misschien een biertje bij DHZ?
Uitspraak van Ramp op maandag 18 juli 2005 om 22:00:
Typerend...

ja, en dat is gewoon echt erg. Zo gaat ook de club naar de klote :s
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 22:00:
Misschien een biertje bij DHZ?

Bier en voetbal gaat eigenlijk niet samen hè!
mannen wat gebeurt hier? gaan we nou ruzie maken over onze gezamelijke trots?
 
Laat hem lekker in z'n sop gaar koken, hij komt zichzelf nog wel een keer tegen.
mannen op deze manier helpen we het legioen naar de klote! Ik wil daar geen deel van uitmaken! Ik ben out!

Sterker Door Strijd!
Uitspraak van Frankee op maandag 18 juli 2005 om 22:05:
mannen op deze manier helpen we het legioen naar de klote! Ik wil daar geen deel van uitmaken! Ik ben out!

Sterker Door Strijd!

Je mist een essentieel onderdeel in die hersenpan van je heb ik zo het idee?
jonges jonges. Mijn mening over feyenoord (met een f) supporters wordt hier wel weer STEVIG bevestigd.
Allemaal mensen met het iq van een dode vistik die alleen maar kanker, jood en andere zogenaamde STOERE woorden uit kunnen kramen en dan ook nog is tegen andere supporters van het zelfde clubje. Ik ben zelf supporter van PSV of pisvee zoals ik eerder las, en ik heb nog nooit 2 psv ers elkaar verrot zien schelden om een meningsverschil over hun eigen club. Ik ben een rasechte tukker maar voor deze ene keer gooi ik mijn principes overboord: EINDHOVEN DE GEKSTE!!!!
Uitspraak van Puntenbokser op maandag 18 juli 2005 om 21:41:
weet je wat de kracht is/ was van Feyenoord. 1 echt hecht legioen die de kaarten lekker bij de kuip haalden. 1 club, 1 geloof, 1 kaart, 1 geheel en dan kom jij met je provinciale kutkop die klaarkomt op je silver, gold of diamondkaart. Vuile nagenast. Door jullie kutboeren is dat een geheel kwijt.

Maakte jij daar toen ookal deel vanuit? Of lag je nog in de luiers?


:d
Uitspraak van Wiebel- op maandag 18 juli 2005 om 22:11:
jonges jonges. Mijn mening over feyenoord (met een f) supporters wordt hier wel weer STEVIG bevestigd.
Allemaal mensen met het iq van een dode vistik die alleen maar kanker, jood en andere zogenaamde STOERE woorden uit kunnen kramen en dan ook nog is tegen andere supporters van het zelfde clubje. Ik ben zelf supporter van PSV of pisvee zoals ik eerder las, en ik heb nog nooit 2 psv ers elkaar verrot zien schelden om een meningsverschil over hun eigen club. Ik ben een rasechte tukker maar voor deze ene keer gooi ik mijn principes overboord: EINDHOVEN DE GEKSTE!!!!

Mijn mening over tukkers die voor pi$vee zijn wordt hier wel weer STEVIG bevestigd:
WAT EEN KANKERSUKKELS!!!!!
Uitspraak van Wiebel- op maandag 18 juli 2005 om 22:11:
Allemaal mensen met het iq van een dode vistik

Scheer anders iedereen over 1 kam, zegt meer iets over jouw iq, nietwaar, Meneer Visstick?
 
Uitspraak van Wiebel- op maandag 18 juli 2005 om 22:11:
jonges jonges. Mijn mening over feyenoord (met een f) supporters wordt hier wel weer STEVIG bevestigd.
Allemaal mensen met het iq van een dode vistik die alleen maar kanker, jood en andere zogenaamde STOERE woorden uit kunnen kramen en dan ook nog is tegen andere supporters van het zelfde clubje. Ik ben zelf supporter van PSV of pisvee zoals ik eerder las, en ik heb nog nooit 2 psv ers elkaar verrot zien schelden om een meningsverschil over hun eigen club. Ik ben een rasechte tukker maar voor deze ene keer gooi ik mijn principes overboord: EINDHOVEN DE GEKSTE

Hoe groter het aantal supporters hoe meer conflicten, psv is tenslotte een provincie clubje met een beperkte aanhang, daar zal je dat wat minder hebben...


Neemt niet weg dat deze topic wel is dicht mag.