Partyflock

Forumonderwerp · 768951
Betreft: evenement: Awakenings, vrijdag 7 oktober 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen mensen....

De april editie is nu alweer bijna een week geleden...
iedereen is natuurlijk nog helemaal in de wolken...
en er word veel nabesproken in het andere topic....

maar daar begint het een b-tje offtopic te raken... dus vandaar maar dit nieuwe topic...
hier kunnen we tot aan oktober verder praten over alles wat met Awake of de Westergas te maken heeft :D

Zijn er al wensen voor de line up?? :9
weet jij al wat je aan gaat doen?? 8)
vertel vertel vertel......

of ja.... lul gewoon slap met de rest mee! 8)

Awake :respect: (L)
Waarschuw beheerder
hahaha ja ik kan je zien :p

ik heb ook nog meer foto's maar ga ik niet allemaal online zetten, zijn niet echt foto's waar anderen wat aan hebben ;p
Waarschuw beheerder
zijn niet echt foto's waar anderen wat aan hebben

Ha ha...

En wat moeten we ons daar bij voorstellen :O

Zet ook niet alles online, maar wel weer een hele boel denk ik. Camera is terecht trouwens :D Wordt om 18.00 netjes afgeleverd....

Zal ook het Oma-Filmpje online zetten natuurlijk... Kijken of ik alles online kan zetten, zal dan wel een yousendit link worden....

Hmmm, wel beloven niet te lachen he om mijn mooie moves !!

:D
Waarschuw beheerder
oma filmpje :yes:

mwah foto's zoals hiernaast
<<<<

niet alles hoeft online vind ik
Waarschuw beheerder
Ha ha...

Nee die hoeven we niet te zien !! [img width=66 height=44 cacheid=0008ae4f00184915988f2f451a00b4c1ba]http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_19_2.gif[/img]

Iedereen is ook gewoon gewend aan die foto's van mij, ik moet ze is een keer even geen tijd hebben, regent het PB's...

Maar ja, wel leuk, vriendin van mij heeft er een heleboel uitgeprint, gewoon een hele muur vol met brakke koppies van ons !! :vaag:

Maar zet ook nooit alles online, veel zijn meestal een beetje raar :vaag: en sommige zijn gewoon te erg, die mail ik iemand dan wel !!

Wel leuk dat ik eigenlijk echt geen idee heb wat er allemaal op staat, weet Bert nog en Oma en ook dat vage ding in de boom, verder ?? Maar ja als het kaartje vol is moet er nog wel meer opstaan denk ik.... :D
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
De afterfoto's bewaar je maar voor je prive-collectie Ramona!

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=147 height=49 cacheid=0008ce2b0018b87d795277161a00b4c2d3]http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_15_21.gif[/img]

Kom op mensen !!

Wat een lauwe maandag zeg :yes:

En G*dverde alsof de duivel ermee speelt is de vergadering verzet naar 16.00, dat had ik net nodig :S
Waarschuw beheerder
donateur
Vervelend voor je! :P

Gelukkig regent het hier al enkele uren waardoor ik geen heimwee heb naar de terrassen die ik dit weekend heb aangedaan B)
Waarschuw beheerder
ik zag ook nog iemand een boom in klimmen :/

en er kwam een meisje naar me toe, die had een leesboek gevonden.. weet niet meer waarom, maar was heel saai en dat lag ergens onder een bankje :s

vage mensen heb je er tussen.. zij was zelf ook wel vaag want ze liep steeds met een soort tofifee's ofzo (snoepjes) en wat ze ermee deed? In ieder geval niet opeten..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Are you awake? op maandag 2 mei 2005 om 15:25:
en er kwam een meisje naar me toe, die had een leesboek gevonden.. weet niet meer waarom, maar was heel saai en dat lag ergens onder een bankje

%)
Waarschuw beheerder
Regent hier bijna de hele dag al ja, maar heb vooral heimwee naar mijn bank thuis alwaarop ik heel graag zou gaan liggen nu :yes:

Maar ja, dat moeten we dus een uurtje uitstellen :/
Waarschuw beheerder
die had een leesboek gevonden

Mijn boek !! Was bet halverwege in "de ontdekking van de hemel" :D

Ha ha... Tja, was zelf ook behoorlijk vaag dus ik ga daar niet over oordelen... :no:"

Ha ha, vriend van mij vroeg aan een agent of er gefouileerd zou worden.... Dan heb je ook niet alles meer bij elkaar geloof ik...

Maar ome agent zei netjes "Nee hoor".....
Waarschuw beheerder
ja heel wazig met dat leesboek, maar zelf voelde ik me nog waziger, dus veel weet ik er ook niet meer van...

maar dat meisje had dat boek dus gevonden maar, geloof het of niet, zij was nog waziger als mij ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Haha!

Zo'n dagje koninginnedag leveren altijd leuke momenten op :)

Waarschuw beheerder
Ha ha, vriend van mij vroeg aan een agent of er gefouileerd zou worden.... Dan heb je ook niet alles meer bij elkaar geloof ik

"meneer meneer....mag ik u wat vragen......
ik heb 3 gram sos en 12 pillen bij me, om nog maar op te houden over mn rugtas gevuld met bier en rookwaren...denkt u dat er gefouileerd gaat worden....8)
nee jonge ga jij maar lekker naar de klote8)"

whahhaa...gedurft hoor:P...

wel goeie wout :)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2005 om 15:39:
meneer meneer....mag ik u wat vragen......
ik heb 3 gram sos en 12 pillen bij me, om nog maar op te houden over mn rugtas gevuld met bier en rookwaren...denkt u dat er gefouileerd gaat worden....
nee jonge ga jij maar lekker naar de klote"

whahhaa...gedurft hoor...

wel goeie wout

Ik denk niet dat het zo is gegaan Milos :D
Waarschuw beheerder
wel goeie wout ]

Jah dat wel...

Vriend "Meneer we zoeken TWSTD"
Wout "Nou jongends dan moet je zo en zo lopen"
Vriend "En wordt daar gefouileerd trouwens?"
Wout "Nee hoor, je kunt er zo binnenlopen"
Vriend "Oh dan is het goed..."

Ha ha...

Moet niet gekker worden.... Maar Milos schatting zit wel aardig in de buurt :/ plus nog 20 die ik voor iemand anders bij had....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk het ook niet......maar was wel leuk geweest...

ik ben zo iemand die met een slokje op zonder het ook echt bij te hebben wel zo te gaan vragen....8)

"meneer....weet U of er gefouilleerd gaat worden....>?
kheb namelijk mn ploertendoder bij me, en heb echt geen zin em helemaal thuis te gaan brengen :/"
Waarschuw beheerder
dat was zeker een voordeel, je kon alles "mee naar binnen nemen" :D
Waarschuw beheerder
Mischien dachtie ook wel dat we hem voor de gek hielden, maar aan onze koppies kon die ook echt wel zien dat we te weinig hadden geslapen en als ontbijt geen boterhammen ophadden...

Ha ha...

Wel lachen dat ik nog zo'n wout achter me aan kreeg omdat ik bijna onder een tram liep...

Vrienden uit Breda stonden aan de andere kant, waren we al de hele dag aan het zoeken...

HEY JIJ DAAR STOP !! Dacht het niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Meneer agent, mijn vrienden en ik zijn zometeen van plan om een baksteen richting DJ Ricardo Villalosbol te gooien! Mag dat?

Tuurlijk jongen, ik help wel even meezoeken naar een grote steen!

:P
Waarschuw beheerder
Mag ik anders niet even uw dienstwapen lenen?? U bent tenslotte ook niet verzekerd omdat u uw schietbrevet niet optijd heeft verlengt.... :)
Waarschuw beheerder
zag woutie, zullen we zo ff naar de warmoesstraat? mijn sos is op, ik neem aan dat jullie nog wel wat hebben liggen?
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me een goed idee! Anders rijden we die container even richting TWSTD, kunnen we tenminste een echt feestje bouwen!
Waarschuw beheerder
Ja is goed, mijn opa en oma zijn er ook.. ze staan rechtsvooraan (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Das mooi, want oma heeft nog een kilozak wiet in haar stoma zitten! (Y)
Waarschuw beheerder
Ha ha....

Die waren echt masterlijk :yes:

Nog meer special-moves als ik :/

Gewoon om jaloers van te worden.... :S

Maar ga nu vergaderen en daarna linea-recta naar huis :yes:

G*dverdeg*dverde...
Waarschuw beheerder
donateur
Adios!

En Ramona, hoe zit dat nu met die bierwagen volgend jaar?
Waarschuw beheerder
haha een zak wiet in dr stoma :respect:

En Ramona, hoe zit dat nu met die bierwagen volgend jaar?

Uhm nou ik ben zeker weer op twstd te vinden.. maar ik denk niet dat ik die bierwagen ga runnen :p
anders laat ik dat wel doen.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga de bierwagen ook niet runnen! Ik drink alles zelf op en wil helemaal niks verkopen denk ik :)

Maar wat een saaie dag zeg vandaag! Ik val hier bijna weer in een flinke dip! Kan iemand mij er even uittrekken a.j.b.? :/
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag niks gedaan, alleen het woordje "huidig" in "potentiële" verandert.. pffff

maarja het is ook niet eerlijk, ik heb eigenlijk vakantie nu :( maar door stage moet ik toch werken :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Me 2!

Maarja met dit weer vrij zijn schiet ook niet echt op! Als ik een weekje vrij heb wil ik wel minstens 30 graden en de zon op m'n knar! :)

Trek je me nog even uit die dip voor je naar huis gaat Ramona? Ben niet zo'n klimmertdtd!
Waarschuw beheerder
het heeft hier even geregend, maar de zon schijnt alweer een paar uurtjes volop!

/me biedt zich vrijwillig aan voor een vrije dag o:)
Waarschuw beheerder
ja kan ik je zeker uit het dal halen :/

je moet gewoon ff aan zaterdag denken (L)

ownee.. sorry :x jij moest werken :(

nou dan droom ik wel ff terug naar dit weekend :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
In plaats van me uit die dip te trekken schop je me alleen maar dieper die dip in! Egoist! :@

Ik blijf wel zitten tot morgen, misschien wil Karsten me wel helpen voor een krat Juupies :)
Waarschuw beheerder
hehe tot morgen hier blijven zitten? :no:

moet je niet doen!

hier heb je een bloem (F)
en dan kom je dat dal uit met een snelheid van vrroooeeemmm!!

zo goed?? ;p

Ik ga naar huis.. **zwaai zwaai**
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks rijmwonder! ;P

Tot morgen!
Waarschuw beheerder
Waarschuwing!

Op maandag 2 mei 2005 om 17:30 is door een medewerker geconstateerd dat je het beleid hebt overtreden. Hieronder volgt een specificatie.

Overtreder: 100% Lolita
Pleegdatum: maandag 2 mei 2005 om 17:30
Categorie: forumbericht - ongepast / ongewenst
Omschrijving: Er is geconstateerd dat je een ongepast of ongewenst bericht in een onderwerp op het forum hebt geplaatst.

Strafpunten: 1
Actie ondernomen: nee
Element: 100% Lolita in Geile verhalen..., Liefde, Relaties, Sex ..
maandag 2 mei 2005 om 14:59
Sterf :[
Sterf ... (meer)

Bij herhaaldelijke overtreding van het beleid zal automatisch worden overgegaan tot verwijdering van Partyflock.

:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Waarschuw beheerder
oeeeeeeeeeeei
Waarschuw beheerder
Ha ha....

(y) Way to go Lolita !!

Ghe Ghe, strafpunten gehad ??
Waarschuw beheerder
is mn 2e al.. maar die 1e is alweer kwijtgescholden denk ik :yes:

Lolita = evil ;)
Waarschuw beheerder
Maar dan blijft de vraag....

WHAT THE F*CK DEED JE IN DAT TOPIC......

Ghe ghe... :x

Waarschuw beheerder
jah idd :P
Waarschuw beheerder
ja wat ik in dat topic deed? check it yourself :yes:
Waarschuw beheerder
Ze hebben je bericht verwijderd.... :yes:

Maar dat 100 keer sterf zeggen ookal niet meer mag vind ik erg ver gaan... :yes:
Waarschuw beheerder
moet je ff de poll invullen op de homepage :yes:

Maar goed ik had dus echt heel vaak sterf gezegd (copy paste whehe) met :[ erachter.. viel niet in goede aarde..

terwijl het nog een faker is ook he?
beetje de hand boven het hoofd houden bij fakers :no:
Waarschuw beheerder
Heb al gestemd dat ik het te streng vind :yes:

Mijn Q-day topic sluiten :[
Waarschuw beheerder
Wat ik nou nog steeds niet snap is waarom ik spierpijn heb....

Train toch genoeg op mijn danspasjes... Is op de een of andere manier altijd bij die buiten-feestjes :/

Maar ja, beter spierpijn en een verotte rug dan hoofdpijn :yes: