Partyflock

Forumonderwerp · 768901

Waarschuw beheerder
zo misschien dat mijn pc nu weer beetje normaal gaat doen Btw ik heb ook gemailt of hij ff iets kan zeggen der over

Waarschuw beheerder
eeej ik heb gister MOH 19 gedownload:D:D:D:D mwhahahahah
echt vet staat die ook op...
en hakkuh bar noob dat nummer heet electro shokking en hij is van dj outblast en dj d:S sukkel:P:P grapje manne
poeh een fles wijn is te veel van het goede

Waarschuw beheerder
Ja, MOH XIX heeft wel goede nummers erbij staan. Maar toch mis ik wel die mensen als Endymion, Nosferatu, Evil Activities, etc. Ik heb liever een paar nummers van hun erbij dan zoals nu dat het voor een kwart Angerfist is.
Waarschuw beheerder
Jah kenne julie da nr nie joh :|:| nja voor de duidelijkheid nog een keer:

Dj Outblast vs Dj D - Elektro Shocking

:P Probeer meteen: Drokz - Een Opgefokt Sfeertje :P:P:P:P

Laters
Waarschuw beheerder
Ik moet MOH 19 ook snel hebbe!! Kweenie waark um moe hale ;) Berry geef ff linkje ;)

Laters

Waarschuw beheerder
www.truecore.ru/en/mp3_arc.htm

Voor zij die MOH XIX willen;):D
Waarschuw beheerder
Thnx Hansa!!!
Waarschuw beheerder
Maar moet ik um dan Nr voor nr Opslaan??
Zoowwww....ghegheghe...kan ni w88 tot ie binne is:d:d:d

Thnx!!! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eeej hansa daar heb ik hem ook af en das nummer voor nummer ja
is wel ff kut maar dan heb je ook wat:P
Waarschuw beheerder
Hahahaha :P

Baas Bove Baas :P
of moek zegge Bass Bove Bass :P:P:P:P

Laters

Waarschuw beheerder
Dan gaat het bij jullie sneller dan bij mij.
Ik vind vooral die nr's van DJ Paul, Ophidian, Menace II Society en dat nummer van Day-Mar - Day-Mar Whistle vet:D
Waarschuw beheerder
Ik weet nie ;) heb nog nie gehoord
ben um nu vanaf t begin aant beluisteren :D:D:D:D

Laters
Waarschuw beheerder
Mja ik verw8 niks anders dan een goeie cd :D MOH 18 was ookal zo goed :D wul je wete welke nrs er op MOH 20 zullen komen?? ga dan iedere avond naar MOHradio luisteren en kijk welke nummers nieuw zijn ;) en kijk welke nrs Anthems zijn van feeste!! die nummers kome altij om de nieuwe MOH ;)

Laters
Waarschuw beheerder
ik vind het een heerlijke cd :yes:
Waarschuw beheerder
Is t ook!!!

Waarschuw beheerder
ik ook ben hem nu heerlijk aan het luistern:D
net nog ff film gekken met maten van me maar me moeder begon alweer te zaniken dat we teveel herrie maakte omdat me broer morgen moet werken enzo:S
Waarschuw beheerder
Hahahahahaha!!!! hebk ook altij last van!!! mja ikmoet morge ook werke :S geen zin in mja je moet erges geld vandaan hale he!!

Laters

Waarschuw beheerder
[img width=592 height=300 cacheid=0008cf130018bbb19ff73ad51a00b50c46]http://members.lycos.nl/DIEHARDgabber/GAR.jpg[/img]
weer ff vet plaatje gevonden:P

Waarschuw beheerder
ja ik moest morgen eigenlijk oko werken maarja bij mijn oom dan en hij krijgt hele dag van die bankmensen op bezoek dus kan die mijn niet aan het werk zetten:S wel kut maarja dan volgende week maar paar dagen extra werken en niet naar school:P heb toch alleen nog maar van die lessen die niet verplicht zijn dus...

Waarschuw beheerder
wat doe je eigenlijk voor werk pim??

Waarschuw beheerder
ja ik ook dus ik zit hier nog wel een paar uur:P

Waarschuw beheerder
ja zkrs je moet toch wat als je ouders aan het zanniken zijn

Waarschuw beheerder
haha dies van hans teeuwen:P
Waarschuw beheerder
Tjah werk in de tuinbouw :P haha tjah ismaar bijbaan!! moet normaal naar school maarjah nu niet :P en vandezomer begin ik bij een elektro bedrijf :D

Laters
Waarschuw beheerder
hans teeuwen :respect:

kheb morgen ook lekker vrij B)
Waarschuw beheerder
Ik nie lkkr bikkelen morge mja dan maar wat rotter op t werk!!

Waarschuw beheerder
haha ik werk ook bij een tuinder ook al heb ik al 3 weken niks meer van die gast gehoord ja laat hem het lekker uitzoeken steeds alleen werken als hij het wil als ik kan dan heeft hij geen werk zegt ie dan en alle andere wel laten komen
maarja bij me oom veel relaxter:D kan ik teminste rustig aan doen en peukjes roken tussen door:P:P hahah
en das btw op een veehouderij
Waarschuw beheerder
Juist t echte werk ;) woont ook 8eraf zekers?? ik wel iig!! Bevalt me goed!! lkkr rustig!!

Ltrs

Waarschuw beheerder
ik woon niet echt achteraf
ik woon in een klein dorpje waar het altijd rustig is enzo maar het zit gewoon tegen venlo/blerick aangeplakt 1 viaduct over en ik sta in venlo is wel relaxed

en zkr het buiten leven/werken is het mooiste wat er is

Waarschuw beheerder
pim hoe is het eigenlijk met dat meisje wat je zo leuk vind/vond??

Waarschuw beheerder
maar ik ben tv kijken en dan pitten
mzzls allemaal

Waarschuw beheerder
haha beetje late reactie misschien??
Waarschuw beheerder
heej mensen!! ben weer trug vant werke!! Idd het rustige leven buitenaf is idd lkkr!! en ik ben ook zo in de stad dus als ik het wat drukker wil ga ik daar wel heen ;) enjah kweet niet hoe het met dat meisje is!! het is ammel beetje vaag maarjah komt wel goed denk ik!!

Laters

Waarschuw beheerder
eeeej ik merk het..
hmzz hou me op de hoogte hoe het er mee gaat:P hahah ben nieuwsgierig ik weet het en als je tips nodig hebt pb me maar:P
Waarschuw beheerder
Hahaha maak nie uit ik laat t wel wete!! haha jah ik zal t onthoude!!

Waarschuw beheerder
ik heb btw nog steeds geen kaartje:|
eerst piekuh vangen van de week dan kaartje halen en kijken of der iemand mee gaat anders moek alleen:S

Waarschuw beheerder
ow me ex wil al mee:S week ook niet wak daar van moet denken:S

Waarschuw beheerder
Hoho, ik moet ook eens wat doen aan mijn liefdesleven, dus als er gouden tips zijn, meld ze maar:P
En iedereen ook succes met hun liefdesleven verder, en de rest van onze miserabele leventjes:P

Waarschuw beheerder
haha ikgeef je een tip meld je aan op www.ellegirl.nl voor het forum leer je een hoop van:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
ik vind het eigenlijk wel lekker om vrijgezel te zijn geen gezeik aan de kop:D
Waarschuw beheerder
Zolang ik maar kan Hakkuh vin ik t best :P en zolang ik weet wie me echte maten zijn!! gvd heb nie veel meer te lulle man!!

Laters

Waarschuw beheerder
haha ik ook niet gespreksstof raakt op:S heeft er iemand nog wat van da mouth gehoord>?