1884x bekeken
Heeft er niets mee te maken sletje! het is gewoon weer een nieuwe ervaring die bij mij zeker goed bevallen is! vooral sixflags met wat coke(2gram) was echt heel erg lachen.
Je moet wel redelijk oppassen met je hart zou niet van de ene in de ander atractie springen, je adrenalinepeil zit nogal hoog na bv de superman!
Suc6 allemaal deze zomer
Je moet wel redelijk oppassen met je hart zou niet van de ene in de ander atractie springen, je adrenalinepeil zit nogal hoog na bv de superman!
Suc6 allemaal deze zomer
Met een joint op in de efteling in de achtbaan is leuk, maar in dat grote schip wat op en neer gaat is beslist niet leuk. Was goed draaierig en misselijk geworden.
Met paddo's op lijkt het me heel leuk in de efteling. Nog nooit gedaan, maar ga het zeker een keer proberen.
Met paddo's op lijkt het me heel leuk in de efteling. Nog nooit gedaan, maar ga het zeker een keer proberen.
Mysterieland met Sixflags toegang,nou geweldig
Durfde niks meer
Durfde niks meer
Dat lijkt me nou echt geweldig. Zou er nog zoiets georganiseerd worden?
Dan ben ik zeker van de partij
Hahahaha dat is iets wat ik nou weleens zou willen doen idd met drugs op naar een pretpark heb t er al met vrienden over gehad

Zie het al voor me bij de Efteling met zo'n wazige kop in de "Villa Volta"
Nou volgens mij ben je dan helemaal de weg kwijt
.... whahaha
dan maar gelijk doorlopen,kruipen richting DOOLHOF
en maar kijken bij welk gedeelte je uitkomt van t park
Lijkt me superstrak plan

Zie het al voor me bij de Efteling met zo'n wazige kop in de "Villa Volta"
Nou volgens mij ben je dan helemaal de weg kwijt
dan maar gelijk doorlopen,kruipen richting DOOLHOF
Lijkt me superstrak plan
laatste aanpassing
laatste aanpassing
Toen we vaag waren in de Efteling van de kook en pille was de Villa Volta juist geen flikker aan
Vogel Rok en Carnaval Festival met de gekke poppe was wel space
Die Monsjeu Kannibal hebbe we uit eigen veiligheid maar nie gedaan

In 6Flags moet je dan zeker in die achtbaan die voor en achteruit gaat dan tolle je ogen alle kanten in behalve de goeie

In 6Flags moet je dan zeker in die achtbaan die voor en achteruit gaat dan tolle je ogen alle kanten in behalve de goeie

![[PPT] Arjen de :banana:](/images/user/158106_52044.jpg)

![*tekno-chick*[PPT]](/images/user/186764_899742.gif)