Partyflock

Forumonderwerp · 768166
1559x bekeken

Waarschuw beheerder
Er is een nieuwe paus en word waarschijnlijk over een uur bekend gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Dacht juist van wel. Kerel was een verklaard anti-nazist... Moest vanwege zijn studie verplicht bij de Hitlerjugend (net als heel veel Duitsers) maar nam in 1943 weer afstand er van...

Jij mag anders ook niet klagen kerel ;)
:bier:

Waarschuw beheerder
moet je ff gaan fotoshoppen,zwart snorretje en een zwarte scheiding in ze haar,spekend zeg ik je.

Waarschuw beheerder
donateur
Duidelijk Bassie, dat is hem, undercover !!!

Waarschuw beheerder
weer zo'n kansloos figuur die overal tegen is en de huidige maatschappij niet accepteert! (N)

Ik heb er niets mee...ze zoeken het maar uit...mafketels....staan ze daar met 1000en te w88 tot er witte rook uit de schoorsteen komt....laten we er een nieuwe sport van maken...

schoorsteenkijken

Waarschuw beheerder
donateur
Doen alle Hollanders toch al met 5 december?
Waarschuw beheerder
Yes !!! Normaal zou 't me geen ene reet interesseren, ware het niet dat ik er 150 euro mee gepakt heb op www.betfair.com :-)
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
k pleit in de toekomt voor n lila paus ... van milka ! :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=280 height=210]http://i.a.cnn.net/cnn/2005/WORLD/europe/04/19/pope.tuesday/top.pope.benedict.02.jpg[/img]

dat is die vent die hitler zijn kleine communie nog heeft afgenomen
Waarschuw beheerder
Overigens ontbreekt Benedictus X, zoals jullie kunnen zien.

Zouden ze Benedictus XXX dan ook overslaan??

Waarschuw beheerder
de moslims hebbebn een achterlijke cultuur!!!
loopt men dan te roepen!
moet je deze poppenkast eens zien.....

Waarschuw beheerder
geloof is zowiesow al best achterlijk vind ik dan persoonlijk...

je moet het toch allemaal zelf doen in deze wereld dus ik zie het nut er niet van in om ergens in te geloven:/
Waarschuw beheerder
geloof is zowiesow al best achterlijk vind ik dan persoonlijk...

je moet het toch allemaal zelf doen in deze wereld dus ik zie het nut er niet van in om ergens in te geloven

Voor jou niet maar voor andere wel ;)
Waarschuw beheerder
kwam ook nog een foto tegen

[img width=532 height=396 cacheid=0008bbd10018765ae56941051a00af68d4]http://img.photobucket.com/albums/v85/jo_chan/ratzinger.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Benedictus I 575-579
Benedictus II 684-685
Benedictus III 855-858
Benedictus IV 900-903
Benedictus V 965
Benedictus VI 973-974
Benedictus VII 974-983
Benedictus VIII 1012-1024
Benedictus IX 1032-1044
Benedictus XI 1303-1304
Benedictus XII 1334-1342
Benedictus XIII 1724-1730
Benedictus XIV 1740-1758
Benedictus XV 1914-1922

Of te wel geen lang leven beschoren voor deze man!!
Maar ach hij is toch al 78!!! :/

Waarschuw beheerder
Na overleg met de raad van Kardinalen mag ik gewoon nog lid van Flock blijven! b)

<-------------- O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Whahhaha krijg net via m'n msn te horen dat hij bij de hitler jugend heeft gezeten ofzoiets :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja inderdaad als hij twee jaar ouder was geweest had hij bij de ss gezeten hij had dienstplicht eind 1945 heb ik net ff vluchtig berekend..........
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff sorry hoor, ik vind et allemaal niet boeiend :/
Artiest Razer
Waarschuw beheerder
nu is het ook "bedankt voor die bloemen en bedankt voor die fietsen"

:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:d

Waarschuw beheerder
donateur
k vind m maar eng.. maarja wij hoeven er niet onder te leven dus wrom zeuren jullie zo..

Whahhaha krijg net via m'n msn te horen dat hij bij de hitler jugend heeft gezeten ofzoiets

ja maar..
Kerel was een verklaard anti-nazist... Moest vanwege zijn studie verplicht bij de Hitlerjugend (net als heel veel Duitsers) maar nam in 1943 weer afstand er van...

je deed toen niks voor je lol he..

ja inderdaad als hij twee jaar ouder was geweest had hij bij de ss gezeten hij had dienstplicht eind 1945 heb ik net ff vluchtig berekend..........

als als als.. en het is niet zo.. hij is niet 2 jaar ouder.. was ie dat wel denk je dan echt dat ze 'm gekozen hadden.. nee dat denk ik ook niet

maak je niet zo druk sjeez
wees blij voor die mensen :)
Waarschuw beheerder
waren er geen jongere pauzen aanwezig?? deze is ook al 78 en zijn broer zat al te zeuren over de zorgen van de gezondheid!! :vaag:
horen we dat weer jarenlang dat ie snel achteruit gaat!!

over paar jaar weer een hele uittocht en een nieuwe verkiezing ;)

Waarschuw beheerder
Hij ziet er eng uit man:S
Waarschuw beheerder
Geen condooms en pil!
Veel aids en kinderen!
Waarschuw beheerder
oei, een duitse wereldleider:S zal dat goed gaan???

Waarschuw beheerder
donateur
en met Pasen maar roepen:

Biedank vor die fietsen !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahAHAAHAHAHAHA weer een blanke, wie had dat toch kunnen raden...
Waarschuw beheerder
Whahhaha krijg net via m'n msn te horen dat hij bij de hitler jugend heeft gezeten ofzoiets :vaag:

jah wie van zijn leeftijd uit duitsland heeft dat destijds niet gezeten??

hahAHAAHAHAHAHA weer een blanke, wie had dat toch kunnen raden...

wat moeten we met deze onzinnige crap van jou?

Geen condooms en pil!
Veel aids en kinderen!

ken je wereld:
sex is in het katholieke geloof enkel voor voortplanting bedoeld en niet voor plezier
dus zonder condooms en pil heb je weinig aids en weinig kinderen... al zouden de mensen zich aan het katholieke geloof houden O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
@ fortuna dotf

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
vreemd om zoiets te zeggen van een man(paus) wiens leven wordt bepaald door gebeden en liefde schenken van god aan de mensen om hem heen.

Waarschuw beheerder
donateur
ach doe mij maar gewoon een lekker jonkie :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ben je soms homo?

die zitten vaak te geilen op jonge priesters!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik ben een vrouwelijke hetero.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wow, die pictures van de paus wordt alweer mee gefokked, geweldig; STFU NOOB heheheheh :D

maaruhm ik als conspiracy theory aanhanger die gelooft dat de duitse bavariaanse illuminati die de oprichters zijn van het vaticaan en nog meer krankzinnige religies wel mooi aansluiten bij deze Oostenrijkse (evenals Hitler ;)) nieuwe Paus. ook erg mooi vind ik het dat deze man vroeger bij de Hitler Jugend heeft gezeten en ach gut arme man; dat was volledig tegen zijn zin...

sure ;)

“We were convinced that the people needs and requires this faith. We have therefore undertaken the fight against the atheistic movement, and that not merely with a few theoretical declarations: we have stamped it out.” -Adolf Hitler

[img width=150 height=150 cacheid=0005b51f00132d252fb372e41a00afa962]http://www.bearkey.com/photos/1081912374-iron_cross_150.gif[/img]

[img width=353 height=507 cacheid=0007a19c0014c9bfd04a4c091a00afa962]http://www.marypages.com/PausJP.jpg[/img]
(als je goed in het midden van het gewaad kijkt zie je hier ook het ijzeren kruis, wat oorspronkelijk afkomstig is van egyptische magiers)

[img width=317 height=386]http://www.1ebooks.com/images/coversbig/templar.jpg[/img]

[img width=461 height=667 cacheid=0008bc300018783624187b941a00afa962]http://www.araltas.com/roll/scottish-knights-templar-usa.jpg[/img]

het teken van de kruisridders ongeveer 1000 jaar geleden; ken je ze nog? geloof in god of STERF :devil:

nee voor mij past het helemaal in het plaatje; de oostenrijkse paus die vroeger bij de hitler jugend zat.

jawel, er is weer een nieuwe fuhrer :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
dat kruis komt geeneens overeen [ Base 211 - Neuschwabenland ] :no:

Waarschuw beheerder
kruis komt wel overeen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
:no: ga maar zoeken naar de betekenis van het zuiderkruis (waar die swastika instaat dus)

Die komt niet overeen met dat andere rode kruis :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jij zal ongetwijfeld er ook het nodige over hebben gelezen, maar die kruizen komen allemaal overeen; dat de ene nu rood is zegt geen zak.

dat ijzeren kruis hebben ze gebruikt als oorlogstrofee, maar het is afkomstig van wat ik nu meedeel.

en vertel mij eens; waarom zou jij WEL gelijk hebben en ik NIET? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
omdat het zuiderkruis een hele andere betekenis heeft
maar goed we zullen maar ONTOPIC blijven anders krijgen we daar weer een waarschuwing voor :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
laat maar.

jij hebt gelijk hoor.

:gaap:

ucheucheNIETucheuche
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
weet ik :yes:

[img width=28 height=15 cacheid=000004e900187838e3956e721a00afaa83]http://img233.echo.cx/img233/8862/bye6mw.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wie gebruikte dat kruis nou eerder

hitler en de zijne

of de kerk en zijn ridders sinds het einde van de romeinse keizerrijk!

Ze zijn afgestapt van het kruisvaardersgebeuren maar de kerk is nou eenmaal ook met vele rituelen en geschiedenis en dat gooi je dan nou eenmaal niet overboord.

Waarschuw beheerder
dat kruis is gestolen van de TEMPLARS; de MAGIERS; die hebben dat oorspronkelijk van de egyptische magiers; die vreemd genoeg GOH, een zelfde soort mantel hadden als de hedendaagse paus achtige priesters.

het ijzeren kruis heeft daar aLLES mee te maken; op diezelfde wijze hoe meneer hitler ook de swastika welke een "goed" teken was zo heeft weten om te buigen dat het nu voor "Slecht" staat.

vervolgens hebben de Teutoonse Kruisridders (teutonic knights of TEMPLAR) dat teken gebruikt en goh, de teutonen waren Germaans, wat een toeval weer :nee:

maar goed; ik hoef hier verder niet over te discussieren; ik wou even mijn mening delen; ben hier niet om iemand te overtuigen; wil alleen laten zien dat er mensen zijn met meerdere visies die andere meningen erop nahouden en dit is de mijne :jaja: ook al vinden anderen het misschien vreemd of hebben ze er nog nooit zo naar gekeken; voor mij klopt het helemaal ;)

ik had deze mededeling nooit gedaan als onze nieuwe paus niet vroegaaah toen alles betaaah was nog bij de hitler jugend zat (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
die ridders kwamen toch uit het gebied waar nu letland estland ligt

je had toch vroeger ook van die kruisvaarders in malta en cyprus?

Waarschuw beheerder
het geloof werd overal naartoe verspreid; de kruisridders hebben hun best gedaan met het geloof of brand in hel verhaaltje en aangezien je niet wil geloven zullen we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk in de hel bent ;)

zoals je ziet boven, was er zelfs een schotse templar knights club, maar ik vermoed dat het allemaal is begonnen in duitsland. er zullen een heleboel zijn geweest, maar duitsland of het gebied wat nu duitsland is huisde vroeger ook veel strijdlustige wezens; de duitsers waren ervan overtuigd dat iedere duizend jaar een machtige fuhrer zal komen om hen te leiden. wie zou dat zijn geweest bij de teutonene? :O

en vooral nadat hitler naar het eilandje THULE was geweest, waar veel wijzen, priesters, magiers? etc woonde; thule werd vergeleken met een soort klein atlantis en vervolgens is vanuit dit patroon de occulte thule organisatie opgezet.

de ss, blacksun etc.

occultisme, templars... magie; jawel het cirkeltje is weer rond :P

maar ik ga heel erg offtopic, sorry, als je er ook zo over denkt als ik pb me dan hehe O:)

waar zo`n paus al niet goed voor is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
thule

ken ik dat niet van de legende van prins valiant?

Waarschuw beheerder
wow wazig, komt dat zelfs daar in voor :O

Thule, zoek het maar op in oude woordenboeken, staat beschreven als een eiland in de buurt van letlanden etc, richting antarctica iig.

ik ken thule iig via hitler; zelfs in die film Hellboy, is die generaal met dat masker op de leider van de "thule" organisatie; het is een organisatie die zich ontzettend veel op het occulte heeft gericht.

een tijd geleden was er een interresant topic over de 2e wereld oorlog, alleen omdat sommige mensen enorm kortzichtig zijn is het bij 1 iemand in het verkeerde keelgat gesloten waarin heeft geresulteerd dat het topic werd gesloten terwijl er nog een hele hoop mensne zoiets hebben van ja uh, die 2e wo da was toch vaag, maar goed; wederom offtopic, als je dit boeiund vind om over na te denken pm me dan even, laten we deze lieve paus wezens met rust :P