Partyflock

Forumonderwerp · 767995
11840x bekeken
Waarschuw beheerder
Het is weer begonnen!

Thailand, drank, mooie vrijgezelle dames en heren om je heen, zon, zee en strand...en volop manipulatie!

Ik vraag niet of je er aan mee zou willen doen of wat je van dit programma vind.

Maar stel..je geeft je samen op met je partner.

Hoe sterk sta je onder deze omstandigheden?

Ik zelf zou het er heeeeeeeeel erg moeilijk mee hebben vooral als er iemand is die je erg aanspreekt en je door manipulatie,drank, onzekerheid etc. niet meer weet wat er gebeurt aan de andere kant van het eiland.

Haal je werkelijkheid en fictie door elkaar of overwint echte liefde alles?
Waarschuw beheerder
Sven Sven what a man.. :no:
Waarschuw beheerder
ohh die serge,damn dies lekker
en die koen ook wel!!!
mmmm

ben beniewd:P

Waarschuw beheerder
Sven..
voorstukjes van volgende week gezien?..gaby wiltem waarschijnlijk nietmeer..gaatie smeken bij sallie..
wat een klerelijer..en dat broekie tijdens die strip act :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Peetje* op maandag 30 mei 2005 om 21:15:
Die stripshow van Sven, gatver :D :x

Jakk.. :no:

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 21:45:
voorstukjes van volgende week gezien?..gaby wiltem waarschijnlijk nietmeer..gaatie smeken bij sallie..

Jaa wat denkt ie wel niet!

En wat heeft Sally toch 'n geluk met haar dreamdate (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rennie(L) op maandag 30 mei 2005 om 21:45:
ohh die serge,damn dies lekker

SERGE IS ZEKER EEN LEKKERDING ZEG MMMMM...

kijk al uit naar de dreamdates zeg!!

maar ik was toch benieuwd naar dat voorstukkie van vorge week waarbij olivia of die laurie dan het bed van dennis inrolde is dat dan volgende week? ben benieuwd..

Sven en terence vind ik 2 zielige gevallen gewoon..

Waarschuw beheerder
& kenny ook..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 22:01:
& kenny ook..

ja inderdaad..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 mei 2005 om 21:45:
Sven..
wat een klerelijer..en dat broekie tijdens die strip act

ja idd wat een klootzak he!! gaat tie volgende week gewoon terug naar Sally nou volgens mij zoekt hij haar gewoon op hoor want anders kan die haar nooit vroegtijdig zien.

en Gaby heeft gelijk zitten ze eerst ohh dit is echte liefde bla bla bla yeah right whahaha.. geloof je t zelf nee nu niet meer dus!

Maar ik heb alleen dat stukje niet gezien van Dennig dat Olivia op hem ging zitten dat zou deze week komen zeiden ze, maar ja dan volgende week maar he...

:D
Waarschuw beheerder
wat vaag dat je niet te zien kreeg wat er op Dennis zijn kamer gebeurde... terwijl dat vorige week wel was in het nastukje bij wat komt er volgende week :s
was er juist zo nieuwschierig naar :s

bah die stripact van sven :s
hoop echt dat Gaby met de dreamdate boos op hem blijft :D
en bij het eindstukje leek het er inderdaad op dat hij Sally aan het smeken was of ze hem wou vergeven ofzo...

Waarschuw beheerder
Sven die zet zichzelf gewoon voor LUL...daardoor krijgen vrouwen zo'n vooroordeel over mannen :no:

Kenny gaat tijdens zijn dreamdate gewoon weer de beest uithangen, ik weet het zeker :yes:

Terrence is ook al zo'n looser.....vrouwen horen achter het aanrecht hahahahahahaha....waar haal je het nog vandaan :s
Ook afgeschreven dus.... Echt waar :no:

Die Dennis doet het nog wel goed....hij is wel slim om zijn grootste verleiding niet mee te nemen op dreamdate....ben benieuwd...ik denk toch dat hij de enige is die het een beetje gaat redden (y)
Waarschuw beheerder
HIj zei juist dat Olivia geen verleiding meer voor hem was omdat dat over the top was en laurie nog wel een verleiding was....

ja walgelijk die Terence... om kotsmisselijk van te worden...
vrouwen horen achter het aanrecht, mijn vriendin MAG wel werken en nog meer van dat soort :s

of Kenny de beest uit gaat hangen weet ik niet hoor... ik twijfel :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 mei 2005 om 11:57:
Terrence is ook al zo'n looser.....vrouwen horen achter het aanrecht hahahahahahaha....waar haal je het nog vandaan

ja klopt zegt tie ik heb gestudeerd dus ik ga dat niet opgeven. wat een kk-lul zeg!!
en die lieke zit er gewoon naast nou ik had er al lang wat van gezegd hahaha.
Waarschuw beheerder
Nou kwil best achter 't aanrecht hoor, laat de kerel maar hard werken. Hahahah. ;)

Nee oke, zijn denkwijze is niet echt meer van deze tijd, maar ach, hun gaan toch uit elkaar en die Lieke komt er ook nog wel achter........
Waarschuw beheerder
Lieke had vrij snel na T I een nieuwe/vaste vriend...
na T I is dat nooit serieus geworden met Terence ofzo....
Net goed voor Terence ;)
Waarschuw beheerder
Sven is lekker bezig zeg....Wat een kneus, eerst laat ie Sally vallen als een baksteen en dan doet ie weer zoiets stoms terwijl hij zegt dat die Gaby alles voor hem is en met haar wil verder gaan....

Die gozer verpest het weer voor alle mannen :[

Gelukkig is Dennis wel zo slim om niks te doen, wel het spel spelen maar verder alles onder controle houden!! (y)
Waarschuw beheerder
dat moeten we nog maar afwachten ;) hoop wel dat Dennis niks heeft uitgespookt... je zag vorige week beelden dat Olivia in zijn slaapkamer komt dan zie je wat heen en weer beweeg onder de dekens... geen idee wat ze aan het doen waren? maar dat zou je dus deze week te zien krijgen...
maar nee hoor dat kreeg je niet te zien :s

Ja die sven is echt dom bezig... ben bang dat Sally niet op dreamdate zal gaan of maar half omdat er gezegd werd een vervroegd weerzien van Sven en Sally...
en dan gaat die sven lopen janken/slijmen bij sally :s
ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op donderdag 2 juni 2005 om 13:00:
Ja die sven is echt dom bezig... ben bang dat Sally niet op dreamdate zal gaan of maar half omdat er gezegd werd een vervroegd weerzien van Sven en Sally...
en dan gaat die sven lopen janken/slijmen bij sally
ben benieuwd!

Hij wordt gedumpt door Gaby (en terrecht (y) ) en gaat dan met hangende pootjes terug naar Sally.....

Sally moet dan zeggen, Sergè...attack!!
Waarschuw beheerder
Heel terecht dat hij gedumpt wordt door Gaby... maar mochten sven en gaby daardoor niet op dreamdate gaan vind ik niet dat ze sally niet op dreamdate mogen laten gaan...
Ze hadden Sally gewoon op dreamdate moeten laten gaan met Serge.... (als haar dreamdate afgebroken wordt althans?)

ik gok dat Sally dat wel zal zeggen :D
Waarschuw beheerder
ik denk dat dennis en jo dr voor de fun in zitte hihi om de boel een beetje op te stoken enzo
meneer heb ook al in bigbrother gezeten enzo nou wil dat niet veel zegge.. maar heb meerdere mense hier over gehoord... denke er nog meer mense zo... ??
Waarschuw beheerder
ik weet het niet...
als dat echt zo zou zijn hadden ze toch wel veel gekker gedaan?!

Waarschuw beheerder
ik weet het niet hoor , volgens mij zitten ze er allemaal in voor de fun...

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind terence eigenlijk wel zwaar lekker
ben benieuwd of sally serge nog gaat neuqen
ze zou echt achterlijk zijn als ze het niet doet iig!
Waarschuw beheerder
Oh..oh..oh...wat viel die Sven gisteren weer door de mand!
Hij is echt wel een schande voor het mannelijke ras.

Wat een doorzichtige slijmbal..onvoorstelbaar!

Waarschuw beheerder
Die terence is idd een grote loser zeg ..........
Waarschuw beheerder
hahaha die sven gister, wat een stakker... ongelovelijk!!!
Waarschuw beheerder
terence dan, apart gaan slapen... als de camera's weg zijn kruipen ze weer samen in 1 bed...
die geluiden logen er niet om...
Waarschuw beheerder
ja idd zeg :S en dan nog zeggen dat tie tog respect voor carlijn heeft door apart geslapen te hebbe :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luit :bier: op dinsdag 7 juni 2005 om 11:42:
ja idd zeg en dan nog zeggen dat tie tog respect voor carlijn heeft door apart geslapen te hebbe

ach misschien zijn zijn ogen wel geopend?!
Waarschuw beheerder
Die SVEN :S brrr echt zum kotzen wat een onwijze sukkel is dat zeg! :no:

Terence mag van mij ook aan de schandpaal, domme dodo, net goed dat Carlijn helemaal klaar met hem is en dat ze helemaal opgebloeid is nadat hij haar 4 jaar de grond ingestampt heeft O:)

Sally mag echt in haar handjes klappen dat ze van die engerd Sven af is, echt sneu dat haar dreamdate met lekkertje Serge :kwijl: werd afgebroken (N)
Ik mag echt hopen dat Gaby Sven nooit meer terug wil en dat hij alleen weg kwijnt.

En die Kenny wat een sul :frusty: berouw komt na de zonde zullen we maar zeggen.

Ik zit volgende week weer helemaal klaar met een pot thee en koekjes :yes:
Waarschuw beheerder
moest wel lachen om terrence :) hij vind dat vrouwen in de keuken horen ;p whahaha!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op dinsdag 7 juni 2005 om 12:32:
Ik zit volgende week weer helemaal klaar met een pot thee en koekjes

ghehe! nou, ik zit ook wel klaar maar beter niet met thee want doordat k me soms lekker druk maak (ahum :bloos: ) voor mijn tv'tje over hoe ACHTERLIJK die kerels af en toe kunnen zijn, kan t zijn dat ik thee over mezelf mors en da's nie de bedoeling!!! :P:P

of dit hele gedoe nou nep is of niet... t is echt lachuh om te kijken!! 8) :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hi hi moet je ook Rooibosthee nemen dan wordt je lekker kalm en relaxed van ;) en gelukkig zijn niet alle mannen zo, dus er is zeker nog hoop O:)
Waarschuw beheerder
terence is echt een vies vuil oversext misselijk manneke met een rotkop!!!! bah zoeloelip.........

Waarschuw beheerder
Vind die Terence idd een misselijk ventje :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **Nonake** op dinsdag 7 juni 2005 om 17:23:
bah zoeloelip.........

met een ganzenmuil ;) whahaha...

heb weer van T.I. genoten hoor gister. helaas weer bijna afgelopen...

Waarschuw beheerder
het is wel een mooie jongen maar bah bah egt een kwal *regel kotssmilie*
Waarschuw beheerder
Noh, kvind ze allemaal niet mooi eigenlijk, denk niet dat ik zou zwichten voor die jongens........
Word wel errug misselijk van die Sven, wat een ziek ventje. Echt erg!! Maar.......nog steeds een leuk programma om naar te kijken, helaas al bijna weer afgelopen....:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja die sven is gewoon een wanhopig geval:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 juni 2005 om 23:40:
tja die sven is gewoon een wanhopig geval

dat zijn ze allemaal.. behalve die neger! jezus wat een perfect "Jan Peter Balkende ala normen en waarden vent" is dat zeg :) gewelllldig! :D
Waarschuw beheerder
Dennis rules... dat zouden meer mensen moeten doen.. hij heeft niet voor niets zo'n knappe meid ;)

Waarschuw beheerder
GVD!heb het gemist en vanavond kan ik het ook niet zien..blehhhh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
opnemen dan:p

Waarschuw beheerder
donateur
ik smul nog elke aflevering! Maar dat die mensen nu denken; oh ik krijg veel meer aandacht enz.; ja hallo die verleiders zitten daar voor, terug in de werkelijkheid zitten er echt niet een paar jongens of meiden achter je reet... en dat ze daardoor hun relatie op het spel zetten!
Maargoed ik volg het wel graag!
Waarschuw beheerder
donateur
Heerlijk dat programma.. ff lkkr een uurtje je lkkr opfucken aan die gevalletjes.. hahaha..

Ik leef echt mee met die meiden vooral met die vriendin van Sven.. gatver wat een lelijk en zielig wanhopig geval is die jongen, als k zijn vriendin zou zijn geweest had die allang een dik oog gehad :yes:

Waarschuw beheerder
wat een misselijk makende slijmbal is die sven ik had allang over board gegaan:D

Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is die sven psyschisch niet helemaal in orde, is echt een wandelend wrak
Werkzaam bij DommelVallei
Artiest {SHOWLIST artist 120883, 12182}
Waarschuw beheerder
die sven is nog dj ook... weet iemand waar hij draait..... gaan we masaal naar de club om hem uit te lachen.... niet hard..... maar wel lang!!!

Waarschuw beheerder
die sven spoort inderdaad niet! ik hoop dat die nieuwe vriendin hem dumpt!
Waarschuw beheerder
wanneer is de laatste aflevering?? k ben net klaar met savonds werken dus ik kan t nu weer kijken :D

Waarschuw beheerder
Dennis lijkt mij de enige oprechte man,die er tussenzit van de stelletjes:yes:
En over die Sven maar niet te spreken,arme Gaby ik zou niet goed worden van dat geslijm van hem pfff
Gaby kan 10x beter krijgen dan die Sven....
En dan ook nog Sven die op z'n pik is getrapt omdat Sally hem geen knuffel wil geven!Geef haar groot gelijk oprotten met hem!!