Partyflock

Forumonderwerp · 767995
11878x bekeken
Waarschuw beheerder
Het is weer begonnen!

Thailand, drank, mooie vrijgezelle dames en heren om je heen, zon, zee en strand...en volop manipulatie!

Ik vraag niet of je er aan mee zou willen doen of wat je van dit programma vind.

Maar stel..je geeft je samen op met je partner.

Hoe sterk sta je onder deze omstandigheden?

Ik zelf zou het er heeeeeeeeel erg moeilijk mee hebben vooral als er iemand is die je erg aanspreekt en je door manipulatie,drank, onzekerheid etc. niet meer weet wat er gebeurt aan de andere kant van het eiland.

Haal je werkelijkheid en fictie door elkaar of overwint echte liefde alles?

Waarschuw beheerder
mmmmmm Ja ik heb gister weer erg genoten!!
Ik hoop dat Dennis verstandig blijft en niet valt voor dat manwijf bah snap sowieso niet dattie haar een verleiding vind..
Sneu voor de meiden weer maar ze weten nu tenminste waar ze aan toe zijn met die sukkels van ze.. gelukkig hebben ze o.a. steun van die heerlijke Serge wat is dat een kanjer zeg whoehoeee!!
Waarschuw beheerder
Denk dat het heel moeilijk word want ze maken alles wel super mooi.. En die mannen en vrouwen zoeken het wel op he!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 13:43:
Ik hoop dat Dennis verstandig blijft en niet valt voor dat manwijf bah snap sowieso niet dattie haar een verleiding vind..

Ja idd , is het wel echt een vrouw?,Bah ze heeft gewoon een baard in haar keel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is net alsof er precies zo blauw in uw ogen zit ( zeer lage stem ) :S

Waarschuw beheerder
rotterdams he mooooooi!

het is algemeen bekend dat ik een zwak heb voor Rotterdams en Haags :9

het is net alsof er precies zo blauw in uw ogen zit ( zeer lage stem )

aaargh!!..DE HORROR!!..THE PAIN!!!...echt..irriteerme zo aan die Olivia..Brrrr
Waarschuw beheerder
Jojanneke en Dennis zijn de enige na de show die nog steeds een relatie hebben.

De rest is allemaal geklapt :S

Waarschuw beheerder
goed dat je het vast ff neerzet..

Waarschuw beheerder
thx voor de info
Waarschuw beheerder
Ach zoveel maakt het toch niet uit? En dat ze nog steeds bij elkaar zijn wil niet zeggen dat er niets (meer) gebeurd
daar op TI O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 14:32:
het is algemeen bekend dat ik een zwak heb voor Rotterdams en Haags

o...k... MOOI! iedergeval.... how 'r 'u doin' ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheCrow op dinsdag 24 mei 2005 om 14:50:
o...k... MOOI! iedergeval.... how 'r 'u doin'

Kijk jij trekt de aandacht:yes::D

Waarschuw beheerder
Ik vind het tamelijk oneerlijk om de mannen met de vrouwen te vergelijken als het gaat om vreemdgaan. Mannen zitten wat dat betreft namelijk heel anders in elkaar. Wij hebben namelijk bepaalde sexuele instincten die weleens de overhand willen nemen boven ons verstand. Vrouwen daarentegen moeten vaak eerst verlief zijn voordat zij seks kunnen en willen hebben. Dan kun je gaan afwegen wat erger is. Als een jongen vreemd gaat omdat hij zijn primitieve oerdriften even niet meer de baas kon (alcohol is overigens wel een verzachtende omstandigheid in dit geval)of dat je partner verliefd is geworden en de weloverwogen beslissing heeft genomen om vreemd te gaan.
Ik wil met dit bericht overigens niet het gedrag van die Sven en zijn makkers goed praten, want het tempo waarmee zij zich overgaven aan de vrouwen getuigd van een totaal gebrek aan respect. Ik wil alleen duidelijk maken dat vrouwen niet steeds moeten denken dat wanneer hun partner een keer vreemd gaat dit een gebrek aan liefde of respect
betekent.

Waarschuw beheerder

best goed eigenlijk :P en jij dan? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:22:
Ik wil alleen duidelijk maken dat vrouwen niet steeds moeten denken dat wanneer hun partner een keer vreemd gaat dit een gebrek aan liefde of respect

toch zwak als je eraan toegeeft vind ik ...
Waarschuw beheerder
ja oke het is wel zwak, zoals HardCor zegt, maar het is wel zo dat mannen veel makkelijker te verleiden zijn, zoen als vrouw maar met een andere vrouw of een beetje draaien met je kont of sexy kleden dan komen die mannen daar wel.

voor de mannen om een vrouw te verleiden is wat lastiger, want hun zullen het toch wat meer met praatjes moeten doen (of een zeer lekker lichaam :kwijl: :P)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 mei 2005 om 15:22:
Ik wil alleen duidelijk maken dat vrouwen niet steeds moeten denken dat wanneer hun partner een keer vreemd gaat dit een gebrek aan liefde of respect
betekent.

Nou daar ben ik het ondanks je uitleg niet mee eens hoor het blijft inderdaad zwak als je vanwege je mannelijke instincten toch over de streep gaat.. Dus dat zou dan een excuus voor de man moeten zijn.. Zodra je een relatie aangaat hoort het gewoon niet vind ik klaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheCrow op dinsdag 24 mei 2005 om 14:50:

geloof dat spijk geen Rotterdam is hoor :P

na-aper O:)
m,n ouwe collega doet er nu aan mee aan dat stomme programma

veel succes man ;)
wat een pannekoek;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het blijkt wel weer dat ontzettend veel mannen hun lul achterna lopen....!!!

Ik vind het te achterlijk voor woorden dat er 3 van de 4 mannen vreemd zijn gegaan!!!!!!!!!!!!!!!!

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
Jojanneke en Dennis zijn de enige na de show die nog steeds een relatie hebben

Denk dat Dennis ook nog wel 'n foutje maakt :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dit is ook een Temptation Island forum..dus plaats dat veronica gebeuren maar bij reclame :[
Waarschuw beheerder
Je wordt gedropt op een eiland vol met vrouwen die betaald worden om met jou naar bed te gaan, en die je dus normaliter nooit van je leven zou kunnen krijgen, zonder je partner, je wordt vol gegoten met drank, en vervolgens is de bedoeling van de show dat je niét vreemd gaat? :S

Dus of je verneukt je relatie of je moet een week lang *nggggg* jezelf onder controle houden? Beide opties trekken me niet zo eigenlijk :/
Waarschuw beheerder
Je bent gewoon echt debiel als je een programma als TI nodig denkt te hebben om je relatie te testen!

In het dagelijks leven kom je al zoveel verleidingen tegen dat is een betere test dan zo'n kat op het spekbind programma waarbij volgens mij iedereen wel overstag zou gaan (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op donderdag 26 mei 2005 om 09:39:
Je bent gewoon echt debiel als je een programma als TI nodig denkt te hebben om je relatie te testen!

In het dagelijks leven kom je al zoveel verleidingen tegen dat is een betere test dan zo'n kat op het spekbind programma waarbij volgens mij iedereen wel overstag zou gaan

mee eens !!!

Waarschuw beheerder
Vind het wel lachuh dat er zo'n domme mensen bestaan die meedoen aan dat programma, vooral omdat wij dan kunnen genieten van dat domme gedrag en dat ze zichzelf zo voor lul zetten. Die mensen denken echt zo niet na whahahah

prachtig
Waarschuw beheerder
Als Serge in mn buurt komt zou ik de verleiding ook niet kunnen weerstaan!!! Damn wat is ie gozer :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op donderdag 26 mei 2005 om 07:56:
Je wordt gedropt op een eiland vol met vrouwen die betaald worden om met jou naar bed te gaan, en die je dus normaliter nooit van je leven zou kunnen krijgen, zonder je partner, je wordt vol gegoten met drank, en vervolgens is de bedoeling van de show dat je niét vreemd gaat?

ghehe :respect: B)
Waarschuw beheerder
Ik stem voor Soetekouw op een onbewoond eiland (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zeg ook niet dat het niet zwak is om aan die instincten toe te geven (het is mij de afgelopen anderhalf jaar prima gelukt) Ik bedoel alleen dat het zonde is dat er mooie relaties kapot gaan omdat de jongen een keer de fout in gaat en het meisje dit opvat als een blijk van liefdeloosheid of disrespect en hem vervolgens dumpt. Geloof mij, op die manier zijn zat mooie relaties stuk gegaan wat als gevolg heeft gehad dat beide betrokkenen dood ongelukkig werden. Dit alles door een totale misinterpretatie van de ander zijn gedrag.

Waarschuw beheerder
Whoeps, foutje. Het lijkt nu of ik de afgelopen anderhalf jaar me aan mijn instincten heb overgegeven. Ik bedoel dus dat het mij de afgelopen anderhalf jaar prima is gelukt om niet toe te geven aan deze instincten.

Waarschuw beheerder
Gewoon niet aan beginnen!!
Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar vanavond...
is nou trouwens vanavond de aflevering met de dreamdate al of pas de week erna?

Waarschuw beheerder
denk dat ze dat nog wel een weekje rekken ;)
Waarschuw beheerder
Het ligt gewoon aan hoe sterk je relatie is hoor. Iedereen kent het woordje nee en iedereen weet van tevoren waar hij/zij aan begint. Die 3 gasten die vreemd zijn gegaan zijn gewoon een stelletje kerels die niet weten wat echte liefde is.

Waarschuw beheerder
vanavond weer lekker kijken... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Inge :cheer: op maandag 30 mei 2005 om 14:35:
is nou trouwens vanavond de aflevering met de dreamdate al of pas de week erna?

:yes: klopt :D
Dennis gaat liggen ketsen met Olivia.

Waarschuw beheerder
Olivia.. Bah! haha

Vanavond weer lekker kijken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van * * AUDREY * * op maandag 30 mei 2005 om 19:07:
Dennis gaat liggen ketsen met Olivia

Nee toch :/
Dennis is de laatste hoop van het manneneiland,
hoop echt dat ie niks doet met Olivia..

Nog een uurtje :9

Waarschuw beheerder
ja nog 3 kwartier

en zitten we weer klaar .

hahahaha

ga mezelf denk inschijven voor nr 5 hahaha

als verleider

hahahahaha
Waarschuw beheerder
Dennis gaat echt niks doen.. mag tie niet! Als ie wat doet dan is ie een hypocriete eikel :@

Waarschuw beheerder
Ja nog een half uur hahahah...

Ben weer erg benieuwd wat vanavond gaat brengen ;)
Waarschuw beheerder
Die stripshow van Sven, gatver :D :x