Partyflock

Forumonderwerp · 767808
Waarschuw beheerder
Ajax-fans klagen bij gemeente Rotterdam
Ajax-supporters dienen een klacht in bij de gemeente Rotterdam. Ze vinden dat ze slecht zijn behandeld door de politie.

Belaagd
De Ajax-fans klagen dat ze onvoldoende zijn beschermd toen hun trein nog voor de Kuip stil kwam te staan en ze werden belaagd door Feyenoord-fans. De fans moesten drie kwartier op de ME wachten en vinden dat ze als schietschijf hebben gefungeerd.

Geen water
Verder vinden ze het onbegrijpelijk dat een trein ook ná de wedstrijd nog bij de Kuip stilstond. Ten slotte klagen ze dat ze geen water van de politie hebben gekregen. Dat was wel toegezegd.

Rellen
De klassieker Feyenoord - Ajax werd ontsierd door supportersrellen. Zeven politiemensen en minstens drie supporters raakten door de onlusten voor en na de wedstrijd gewond. De politie arresteerde 43 mensen.

Bron: RTLnieuws

Tsja.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
moet je maar met de bus gaan:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
moet je dr van zeggen als er niks gesloopt was was er ook niks aan de hand waarschijnlijk
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij was er wel water, er was toch zo'n spuitwagen?

Waarschuw beheerder
omg gaan we dit nou weken lezen hier??
er zijn gewoon een stelletje stakkers in die trein geweest die t voor de rest verpest hebben, want sommige stapten uit te trein en wisten niet eens wat er was gebeurd
Waarschuw beheerder
volgens mij was er wel water, er was toch zo'n spuitwagen?

Whahaha :D

Waarschuw beheerder
serieus water zat!!...die spuitwagen ogggg lekker hoor zo'n straal tegen je hazzes aan...hhmmm!

iedereen stond daar met zijn flesje te springen om er water in te kunnen krijgen, het leek gewoon een groot stampfeest...wat een gezicht!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Kan me voorstellen dat je jue genaaid voelt. Een deel doet iets, de rest weet van niets..

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
beter, uitdrogen die ajaxcieden!!!!
Waarschuw beheerder
trein 1 was niet gesloopt mensen ... ze praten allemaal poep!!

die burgermeester is gewoon een kanker leijer..
Waarschuw beheerder
donateur
Moete ze lekker in hun eigen k*nkerzootje blijven daar in 020, kunnen ze overal water krijgen... Hoe zielig kunnen ze zijn? :no:
Waarschuw beheerder
enne ga jij lekker stokbrood vreten joh fransman...

Waarschuw beheerder
eerst een trein slopen en dan nog zeggen dat je niet goed behandeld ben nou van mij hadden ze mogen lopen naar huis

Waarschuw beheerder
Idd 010 krijgt de schuld terwijl 020 verrot goed weet dat ze net zo fout waren.... gewoon doen als in Engeland.... opgepakt na rellen ? Nooit meer in de buurt van een stadion komen.... whatever de club!!!

en Qbitch.... helemaal gelijk :jaja:

Waarschuw beheerder
kijk als je toch allemaal gepakt wordt kon net zo goed iedereen mee slopen dan weet je dat voor de volgende keer
Waarschuw beheerder
Mensen weten niet waar je over ouwehoeren hier, ze geloven alles maar klakkeloos.

Als die trein niet stil werd gezet was er niks aan de hand geweest. De kakkies die er liepen bekogelden onze trein, op een gegeven moment gaan de deuren open, actie reactie.

Als ze die trein gewoon meteen lekker hadden door laten rijden was er geen ene malle moer aan de hand geweest.

Waarschuw beheerder
:cry:

Waarschuw beheerder
ik snap ook niet dat die trein na de wedstrijd r nogsteeds stond
spoort niet :[
Waarschuw beheerder
Ik wil ook me geld terug :yes: maar zal niet gebeuren

En mij hoor je niet klagen dat die trein stilstond :D

Alleen 4 uur bij die stink kuip doorbrengen zonder zuipen en zwaar naar de klote, in de brandende zon, was opp sommige momenten een beetje zwaar :D

Waarschuw beheerder
Als ze die trein gewoon meteen lekker hadden door laten rijden was er geen ene malle moer aan de hand geweest.

actie - reactie, maar dan van de NS ;)

Waarschuw beheerder
Alleen 4 uur bij die stink kuip doorbrengen zonder zuipen en zwaar naar de klote, in de brandende zon, was opp sommige momenten een beetje zwaar :D

r gebeurde van alles om jullie heen wat jullie toch wel bezighield denk ik ;)
Waarschuw beheerder
Ach ja ze proberen nu weer de schuld in de schoenen van de supporters te schuiven, omdat ze weten dat ze gefaald hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Ik was toen al weg zat in 1 van de eerste bussen, helaas ;)

Stond eerst onder die brug en toen parkeerde ze ons midden op het plein :D
Waarschuw beheerder
kef jij heb geluk met je 4uur voor de kuip..

ik 7uur voor de kuip.. maar had ook niet zo veel haast als jij :D
Waarschuw beheerder
ik zal eens een stokbrood ver in je poepert douwen ... monster

Waarschuw beheerder
Ach ze schuiven inderdaad alle schuld naar de supporters van beide kanten. Alleen vergeten ze effe dat er meerdere zware fouten zijn gemaakt door de lokale driehoek.

niet dat dat erg is :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
ja sorry hoor.. maar jullie slopen zelf die treinen, mollen heel de boel, slopen heel Nieuwerkerk en alles rondom de kuip, lopen stenen te gooien naar agenten die dus nu verwond zijn geraakt, om nog maar niet te spreken van de honden en aparden die er tussendoor liepen bij de politie waar jullie totaal geen notie aan nemen.. en dan godverdomme nog gaan lopen zeiken ook dat je geen bekertje water hebt gekregen??? :o :@

Je had gewoon normaal moeten doen en niet de hele boel mnoeten slopen en weer de achterlijke rasmongool uit lopen hangen door te gaan rellen.. dan had je gewoon in het stadion gezeten met wat te drinken...

Stelletje sukkels...

Sorry, misschien een beetje heftige reactie maar vind het ook gewoon zo onzinnig hoe wat ooit een spelletje was iedere keer zo uit de hand moet lopen dat er charges gevoerd moeten worden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je moet de grijns is zien op die muil van die me-ers, die vinden het prachtig (behalve als ze gestenigd worden). Er is geen enkele me-er die het uit idealistisch oogpunt doet hoor.

Geen enkele medelijden met hun hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Jamaar die honden en paarden dan die er maar hulpeloos tussen staan.. net alsof die erom hebben gevraagd om bekogeld te worden met stenen..

sorry, kan me daar gewoon zo kwaad om maken..

ik begrijp ook echt met de beste wil van de wereld niet waarom een spelltetje voetbal nou buiten het veld zo uit de hand moet lopen..

ga allemaal op een vechtsport en reageer daar je frustratie af, en niet op elkaar en op politie, omstanders, dieren, en de wijk waar het zich afspeelt..

heb je enig idee wat de schade is aan al die treinen, auto's huizen enz..?
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Denk ook dat r minder aan de hand was geweest als de supporters gewoon snel de kuip ingeloodst waren, het evt straffen moet je dan maar later doen...

dus lijkt me ook n beetje slecht opgelost van de NS, politie etcetera, neemt nog niet weg dat rellen idd niet goed te praten valt, allemaal stoere mannetjes gedrag...pak elkaar op n andere manier zou k zeggen (spreekkoren moet nogmaals kunnen op n bepaalde mate, spandoeken etc)

en idd...die 75fransman020 is n echte stoere jongen...

boefje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wat ga je ook naar ajax kijke:S dan vraag je toch al om moeilijkheden

Waarschuw beheerder
Tjongejongejonge wat een simpele zielen hier... Beetje nieuws kijken, wat onwetende politici aanhoren en iedereen heeft weer een mening over het voetbal.

Niemand in de media of elders die verbaasd is hoe 300 straatschoffies (want meer is het niet) een geoefende politiemacht van 1000 man, met jarenlange opleiding en miljoenen aan matriaal de hele dag kan bezig houden. Om nog maar te zwijgen dat 2 treinen het transport in een halve provincie kan ontregelen. Hoe het kan dat er ondanks de aanwezigheid van enkele burgemeesters en andere hoge bonzen er fout op fout op fout worden gemaakt??

Denk maar eens aan de volgende spreekwoorden:
De gelegenheid maakt de dief en de kat op het spek binden...
Waarschuw beheerder
jaja.... hejje da zelf verzonne??

Waarschuw beheerder
o leuk, spreekwoorden..ik heb d'r ook 1 :

de hand in eigen boezem steken. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
De pot die de ketel verwijt dat ie zwart ziet ;)

Hey RR, jij ook hier :D Tijdje terug ;)

Waarschuw beheerder
oy Tish.

indeed.

spijkers op laag water zoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
het gras is bij de buren altijd groener (feyenoord had wél water :P)

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Ten slotte klagen ze dat ze geen water van de politie hebben gekregen

Kop in de wc en doortrekken maar, water zat:p

En anders nemen ze toch water uit die grachten van die kutstad mee!

Waarschuw beheerder
water naar de zee dragen. :x
Waarschuw beheerder
donateur
dweilen met de kraan open 8)

Waarschuw beheerder
ben momenteel spreekwoordelijk uitgeput als 't om water gerelateerde gezegdes gaat. (f)

Waarschuw beheerder
In het land van de blinden is eenoog koning.

Waarschuw beheerder
'eenoog'?

cyclops? :/

Waarschuw beheerder
Je kop in het zand steken.

Waarschuw beheerder
Met de mantel der liefde bedekken.
Waarschuw beheerder
donateur
Hey.. omstebeurt.. :(

Nou heb jij net degene die ik in m'n hoofd had al gezegd ;)

Waarschuw beheerder
who cares? stom spel. -_-
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=20 height=20]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/sleep.gif[/img]

Waarschuw beheerder
zeg ik. (n)
Waarschuw beheerder
en idd...die 75fransman020 is n echte stoere jongen...

boefje....
Serieus?

ik heb er ook 1 voor jullie..

Je bent een rund als je met vuurwerk stunt :D
Waarschuw beheerder
Alleen 4 uur bij die stink kuip doorbrengen zonder zuipen en zwaar naar de klote, in de brandende zon, was opp sommige momenten een beetje zwaar

Triest volk die ajax j*den! Nu een beetje piepen, 4 u in de zon, wat ben je voor een watje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Jongens, zolang je alles gelooft wat er in de media staat, zijn jullie wel op de hoogte hoor! :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach de media de gekste
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal met Tish eens :yes:

Waarschuw beheerder
laat ze maar dokken....
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het helemaal met Tish eens :yes:

Gelukkig haha, begon al te twijfelen of ik de enige was die het zo zag haha!
Waarschuw beheerder
donateur

nee zeker niet:D

Waarschuw beheerder

ben het ook met je eens :D

Waarschuw beheerder
hadden ze die trein maar niet moeten slopen, lijen zullen jullie kutvolk ;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moete ze lekker in hun eigen k*nkerzootje blijven daar in 020, kunnen ze overal water krijgen... Hoe zielig kunnen ze zijn?

Wat een belachelijke opmerking zeg!!!

Vind het jammer dat door een paar etters bij het voetbal die zich niet weten te gedragen en zo nodig op zoek zijn naar geweld en sensatie, omdat het leven van hen kennelijk niet interressant genoeg is het moet verpesten voor de mensen die wel echt hart voor hun club hebben...
Want hart voor hun club hebben 'hooligans' kennelijk niet als ze het allemaal zo weten te verzieken!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Belaagd
De Ajax-fans klagen dat ze onvoldoende zijn beschermd toen hun trein nog voor de Kuip stil kwam te staan en ze werden belaagd door Feyenoord-fans. De fans moesten drie kwartier op de ME wachten en vinden dat ze als schietschijf hebben gefungeerd.

hahahaha lekker voor die vieze amdammers!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een belachelijke opmerking zeg!!!

Vind het jammer dat door een paar etters bij het voetbal die zich niet weten te gedragen en zo nodig op zoek zijn naar geweld en sensatie, omdat het leven van hen kennelijk niet interressant genoeg is het moet verpesten voor de mensen die wel echt hart voor hun club hebben...
Want hart voor hun club hebben 'hooligans' kennelijk niet als ze het allemaal zo weten te verzieken!!!!

Pak dan ook met z'n alleen die kleine groep onruststokers aan en doe daar wat aan ipv zielig gaan lopen doen..

als het dan toch maar zo'n klein deel van het geheel is..
Waarschuw beheerder
donateur
Tish ben het weer met je eens vandaag :respect:

Waarschuw beheerder
marlous wat ben je toch een slijmbal ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen water
Verder vinden ze het onbegrijpelijk dat een trein ook ná de wedstrijd nog bij de Kuip stilstond. Ten slotte klagen ze dat ze geen water van de politie hebben gekregen. Dat was wel toegezegd

water? hoezo water?!?
wat dacht je van volgende keer gewoon lekker zelf meenemen??

Waarschuw beheerder
Pak dan ook met z'n alleen die kleine groep onruststokers aan en doe daar wat aan ipv zielig gaan lopen doen..

Daar heb je gelikj in, maar weet jij een manier om het ana te pakken?

Het gaat me nog niet zozeer daarom...

Maar er zijn bijvoorbeeld hooligans die te lopen zeiken op combi's...
Tsja hoe zijn die nu ontstaan?

En zo is er altijd het een of ander gezeik :yes:
Er zullen ook in deze trein hooligans hebben gezeten die vervolgens gaan lopen zeiken op hetgeen wat tot stand is gekomen....

Dit soort dingen willen zo toch juist graag?!!

Maar nog steeds jammer voor de mensen die hier niet op uit zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
aaron Marlous is met OU haha en ben geen slijmbal ja
Waarschuw beheerder
hoopte dat die ME al die ajakkes suporters omzeep ging helpen, jammer niet gebeurt (N)

Waarschuw beheerder
:bloos:

Ik haal jullie 2 Marlo(e)(u)sen nog wel eens door elkaar qua letters ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelikj in, maar weet jij een manier om het ana te pakken?

Het gaat me nog niet zozeer daarom...

Maar er zijn bijvoorbeeld hooligans die te lopen zeiken op combi's...
Tsja hoe zijn die nu ontstaan?

En zo is er altijd het een of ander gezeik
Er zullen ook in deze trein hooligans hebben gezeten die vervolgens gaan lopen zeiken op hetgeen wat tot stand is gekomen....

Dit soort dingen willen zo toch juist graag?!!

Maar nog steeds jammer voor de mensen die hier niet op uit zijn

Snap heel goed wat je bedoelt, die combi's hebben ze aan zichzelf te danken, en nu een eventueel stadionverbod ook..

maar natuurlijk zijn ze het daar niet mee eens, want hetgene waar zij voor komen (en dan doel ik dus op de hooligans, en niet op Ajax-supporters in het algemeen) is vernielingen aanbrengen, vechten, rellen enz..
en dat wordt een stuk lastiger als je met verplichte combi's zit of een identificatieplicht..

Oplossing.. tsja.. als ik een kant-en-klare oplossing had ging ik per direct de politiek in haha ;)

want als je daar als vader met je zoontje staat ga je toch echt niet in tegen die hooligans, dat begijp ik echt wel..

het is hetzelfde als met zinloos geweld.. als iedereen tegelijk op zou staan en ertegen in zou gaan werkt het wel..

punt is alleen dat er altijd 1 moet beginnen, en die dan vaak zelf slachtoffer wordt..

Ik zou als supporters zijnde gewoon op de fansite oproepen om die gasten voor eens en voor altijd gewoon een stationverbod te geven, net als in Engeland..

ben je gelijk van het gezeik af..

en als ze dan toch nog willen rellen gebeurt dat op afgesproken plekken (zoals met Michael Picorni), maar kunnen de mesnen die voor het voetbal komen (waar het ooit om begon!!!) gewoon weer leuk naar een wedstrijd kijken..
Waarschuw beheerder
donateur
ach het is dat jij het bent aaron:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar natuurlijk zijn ze het daar niet mee eens, want hetgene waar zij voor komen (en dan doel ik dus op de hooligans, en niet op Ajax-supporters in het algemeen) is vernielingen aanbrengen, vechten, rellen enz..
en dat wordt een stuk lastiger als je met verplichte combi's zit of een identificatieplicht..

Inderdaad... En degeen die er hardst over lopen te zeiken hadden dit het meest kunnen voorkomen :yes:

Oplossing.. tsja.. als ik een kant-en-klare oplossing had ging ik per direct de politiek in haha

:respect:

het is hetzelfde als met zinloos geweld.. als iedereen tegelijk op zou staan en ertegen in zou gaan werkt het wel..

Ja dat blijft zo vreemd...
Zoveel mensen er tegen en het toch niet in de hand weten te houden :(

Ik zou als supporters zijnde gewoon op de fansite oproepen om die gasten voor eens en voor altijd gewoon een stationverbod te geven, net als in Engeland..

Is theoretisch gezien een erg goed idee, maar gaat in de praktijk af en toe ten koste van mensen om een onbenullige reden :yes:
Misschien een idee om het 2e stadionverbod blijvend te maken :yes:
Mocht je toch een keer per ongeluk (waar van je het wel in had kunnen zien) in een dergelijke situatie belanden weet je dat je daarna heel goed op moet letten :yes:
Dus je flink buiten de dingen houden die tot een stadionverbod kunnen leiden!

en als ze dan toch nog willen rellen gebeurt dat op afgesproken plekken

Precies... Dat alleen mensen die hier bewust voor kiezen zich erbij betrekken!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja.. en dan tegen elkaar voetballen, om te kijken wie nou ECHT de beste is :)

knokken is cheap, en kan altijd nog ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tish niet alles geloven wat je leest! kan het die hoolies nou verrotten wat er op normale sites staat, en laat het "normale" publiek maar er eens wat van zeggen hehehe!

enne iedereen heeft england mooi als voorbeeld, maar als je maar een beetje geinformeerd bent weet je dat t daar ook vaak zat los gaat, buiten het stadion (net als hier trouwens) alleen de media ed vinden tegenwoordig wat schelden enzo al rellen :S

Waarschuw beheerder
enne iedereen heeft england mooi als voorbeeld, maar als je maar een beetje geinformeerd bent weet je dat t daar ook vaak zat los gaat, buiten het stadion

Dat klopt en niet zo zuinig ook, maar is dan ook wel wat grootschaliger dan Nederland :yes:

Maar wat daar zo is hoeft hier niet zo te zijn...
Het is natuurlijk altijd een optie verschillende dingen uit te proberen.

Want als je het hier vergelijkt met Engelang mogen we nog blij zijn lijkt me zo :yes:
En inderdaad dat er bijv om spreekkoren al zo moeilijk gedaan wordt kan ik niet echt bij....
Maar ook dit kan uitgroeien tot iets ergers!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach dat t in england veel gekker is dan hier weet ik niet! waarom laten engelse clups nederlanders nooit lopen bij europacupwedstrijden en weet ik wat!

Waarschuw beheerder
Volgens mij werd er voldoende water uitgedeeld door de politie, alleen wel onder erg hoge druk.......
Waarschuw beheerder
donateur
tish niet alles geloven wat je leest! kan het die hoolies nou verrotten wat er op normale sites staat, en laat het "normale" publiek maar er eens wat van zeggen hehehe!

Was er niet bij, dus heb weinig ander referentiepunt :) Maar doel niet alleen op deze keer, maar op rellen in het algemeen :)

Is theoretisch gezien een erg goed idee, maar gaat in de praktijk af en toe ten koste van mensen om een onbenullige reden
Misschien een idee om het 2e stadionverbod blijvend te maken
Mocht je toch een keer per ongeluk (waar van je het wel in had kunnen zien) in een dergelijke situatie belanden weet je dat je daarna heel goed op moet letten
Dus je flink buiten de dingen houden die tot een stadionverbod kunnen leiden!

mee eens.. bij de eerste de beste keer gelijk de rest van je leven nooit meer naar een wedstrijd mogen is ook een beetje cru..

maar als er meerdere keren zijn geweest vind ik dat je dit best in mag voeren..

valt me trouwens mee in hoeverre hier nog een echt discussie over gevoerd kan worden :respect:
Waarschuw beheerder
'We stonden er als ratten in de val'

HANS LEBER

DEN HAAG - Voorzitter Henk Voors van de ongeveer achttienhonderd leden tellende Onafhankelijke Fanclub Ajax zat zondag in de trein die wél het station bij het Feyenoord-stadion bereikte, maar waarvan de inzittenden geen seconde van de wedstrijd zagen.

Het relaas van Voors: ''We waren om half tien 's ochtends vanaf de Arena met de trein vertrokken. Van iedereen was bij het poortje de seizoenkaart, mét foto, door de scan gehaald. Zodat ze precies wisten wie in die trein zaten. Zonder zo'n seizoenkaart met foto kun je bij Ajax niet mee naar uitwedstrijden.''

''Op station Rotterdam-Zuid stonden we plotseling stil. Op vijfhonderd meter van het stadion. Er stond een wissel verkeerd, zeiden mensen van de NS. We zouden anders op een verkeerd baanvak terechtkomen.''

''Terwijl we daar stonden, kregen Feyenoord-fans onze trein in de gaten. Sterker nog, er stopte een trein vol Feyenoord-fans naast ons. Zij mochten wél uitstappen. Ze groepeerden zich en vielen met 150 à tweehonderd man onze trein aan. Dan is het toch niet gek dat mensen lopend verder willen gaan? Daar ligt het hele probleem; die trein had daar nooit stil mogen staan.''

''Na zo'n drie kwartier, waarin die vernielingen dus werden aangericht, en niet alleen door Ajax-supporters - van wie ik heus niet zeg dat het allemaal lieverdjes zijn, maar er zaten ook vaders met kinderen tussen - reden we naar het stadion. Kijk, wie wil rellen, gaat niet met de combi. Daar krijg je dan de kans niet voor. Mensen die iets willen uithalen, gaan met eigen vervoer en spreken ergens af, die gaan niet naar de wedstrijd.''

''Bij het stadion werden we op het station weer bekogeld en na enige tijd bijeengedreven door de politie en achter hekken vastgehouden. Vlak bij het stadionplein. De Feyenoord-fans konden ons ook daar van alle kanten bekogelen en deden dat ook. We stonden er als ratten in de val. Heel eng. We hoorden dat we de wedstrijd niet mochten bijwonen. Als we daar na de wedstrijd maar niet meer stonden, was onze enige zorg. Ik kreeg van Ajax-directeur Arie van Eijden telefonisch de garantie dat we voor het einde weg zouden zijn.''

'' Ik hoorde, ook telefonisch, van Ajax-voorzitter John Jaakke dat hij burgemeester Ivo Opstelten van Rotterdam had gevraagd ons toch het stadion binnen te laten. Omdat we daar veiliger zouden zijn. Opstelten zou gezegd hebben: 'Ik ga ze niet belonen.' Waarop Jaakke nogmaals zou hebben gezegd dat het geen kwestie van belonen was, maar van veiligheid.''

''Er gebeurde niets, de wedstrijd eindigde, Feyenoord verloor in de laatste paar minuten en weer werden wij vastgehouden, terwijl Feyenoorders ons van alle kanten belaagden. Omdat we een hek wisten los te wrikken, gingen de Feyenoorders die ons bekogelen, er vandoor. Van ME'ers hoorden we dat zij de situatie ook onwenselijk vonden, dat we precies in het zicht van al die Feyenoorders zaten.''

''Om kwart over zeven 's avonds konden we pas weg. Al die tijd was onze veiligheid in het geding en kon niemand iets eten, was er amper te drinken. Dat kan toch gewoon niet? En dat alles om van iedereen de identiteit vast te stellen, die ze al kenden, omdat die in Amsterdam was vastgelegd.''

''Die trein had nooit op station Rotterdam-Zuid stil mogen staan. Er gaat nooit iets mis met onze combi. Ik kan me echt geen vernielingen of vernielingen herinneren, zo lang is dat geleden. We gaan altijd snel het stadion in en worden drie kwartier na de wedstrijd teruggeleid naar de treinen. Probleemloos.''

© Het Parool, 19-04-2005

Lijkt me niet meer terecht dat je de Gemeente en de NS aansprakelijk stelt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies de mensen die er geen moer van afweten hier moeten lekker hun harses houden!!!!

Waarschuw beheerder
hehe ouwehoeren ben je weer eens stout geweest :D

Waarschuw beheerder
hahaha dat zeggen ze allemaal die lieve hooliwans :p

Maar zal wel leuk dagje zijn geweest zeker zondag :) gaan winne in de Kuip :yes:

Alleen wel kut dat je het niet gezien hebt zeker :D
Waarschuw beheerder
Tja had liever binnen gezeten

Waarschuw beheerder
Was het terecht dat ze jullie niet binne lieten? Want keb alleen maar beelden gezien op de hollandse tv en die overdrijven natuurlijk altijd he...
Waarschuw beheerder
Nope, ze hadden die trein nooit stil moeten zetten bij de kuip, we werden bestookt, tja actie reactie he ;)

Waarschuw beheerder
Wel een leuke locatie voor een relletje :yes:

En ook zo laat weer terug gebracht naar amsterdam dan?

Hoorde van mensen dat ze pas om 19h terug konden :s
Waarschuw beheerder
ik zat in 1 van de eerste bussen.

tja sommige waren pas om 10 uur terug :S

Waarschuw beheerder
Is wel kut geregeld dan maarja bussen voor 1800 mensen geraakt natuurlijk niet geregeld op een half uurtje he...
Waarschuw beheerder
Ze hadden ons gewoon met die trein terug moeten laten gaan, en niet 4-7 uur vast houden

Waarschuw beheerder
Ja kan ik verstaan maar zal het NS beleid anders over gedacht hebben...

Waarschuw beheerder
Precies de mensen die er geen moer van afweten hier moeten lekker hun harses houden!!!!

En op wie basseer jij dit ouwehoeren?

Waarschuw beheerder

Ik weet hier geen moer vanaf,maar dat dit geouwehoer weer een flink aantal belastingcentjes heeft gekost,kan ik wel raaden,en zolang als het mij geld kost(plus de rest van Nederland),vind ik niet dat je kunt zeggen dat je je harses moet houden.

Anders betalen jullie daar in Amsterdam toch gewoon je eigen relfeestjes,dan zul je waarschijnlijk minder problemen hier op PF hebben met mensen die er wat over willen zeggen....

Waarschuw beheerder
Anders betalen jullie daar in Amsterdam toch gewoon je eigen relfeestjes,dan zul je waarschijnlijk minder problemen hier op PF hebben met mensen die er wat over willen zeggen....

Mooi!!!! :respect:
Waarschuw beheerder
ajax... stelletje zeikerds damn dat ken je toch verwachten bij feyenoord-ajax... hun zijn ook niet heilig ofzo! :/
Waarschuw beheerder
laten we er maar over ophouden, volgende maand weer een trip naar de badkuip:D wie niets weet moet niets zeggen.

donderdag willem 2 met de combi :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie niets weet moet niets zeggen

Weet genoeg :yes: :P
Waarschuw beheerder
uit de krant, nieuws of internet zeker:P

De Media, Maakt Voetbal Kapot:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Typisch dat juist de vrouwen hier het probleem bij de wortel hebben gepakt en onderhand alweer hebben opgelost :S

Schrijf een brief en wordt burgermeester ofzo :)
Waarschuw beheerder
donateur
Typisch dat juist de vrouwen hier het probleem bij de wortel hebben gepakt en onderhand alweer hebben opgelost

Ohja, want de mannen lossen het zo goed op :S
Enige wat er uit de jongens komt zijn onderstaande opmerkingen:

Inderdaad, want dan kunnen jullie gewoon lekker doorgaan met de boel vernielen en onrust stoken, zullen wij jullie niet weer storen... *zucht* LOSER

Wel een leuke locatie voor een relletje :yes:
Need I say more?

Ze hadden ons gewoon met die trein terug moeten laten gaan, en niet 4-7 uur vast houden
Ja idd, want de NS zat er vast op te wachten dat jullie nóg een paar treinen gingen slopen.. blijf lekker thuis volgende keer.. sukkel..

En verder sluit ik me gewoon voor 100% aan bij dit:

Ik weet hier geen moer vanaf,maar dat dit geouwehoer weer een flink aantal belastingcentjes heeft gekost,kan ik wel raaden,en zolang als het mij geld kost(plus de rest van Nederland),vind ik niet dat je kunt zeggen dat je je harses moet houden.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uit de krant, nieuws of internet zeker

Helaas niet alleen uit de media :no:

Typisch dat juist de vrouwen hier het probleem bij de wortel hebben gepakt en onderhand alweer hebben opgelost

Hmmm vind het woord vrouwen helaas op een verkeerde manier gebruikt worden :(

Vind het trouwens ook vreemd dat er vaak gezegt wordt dat mensen die, volgende anderen, hun kop moeten houden omdat ze er niets van af weten...

Denk dat er meerdere personen zijn die hier zeker wel wat vanaf weten... misschien wel meer dan de personen met de grootste bek hier op het forum!!!

En denk dat de personen die er niet precies middenin zitten beter kunnen oordelen over dit soort situaties gezien zij de situatie objectief kunnen bekijken :yes:

Waarschuw beheerder
Ow ja....

En vooral als het gaat om vrouwen...
Want het kan wel zijn dat enkele mannen beweren dat voetbal en vrouwen niet samengaan...

Vrouwen zijn gewoon slimmer, zelfs wat betreft het voetbal :P:P

Waarschuw beheerder

clubs als Feyenoord en ajax betalen miljoenen euro's belasting per seizoen. Voordat de staat "verlies draait" kan er nog heel wat gebeuren.
Waarschuw beheerder
donateur
Das inkomstenbelasting..

en dat kan ook uitgegeven worden aan dingen zoals onderwijs, gezondheidszorg, openbaar vervoer (wat misschien een keer heel kan blijven?) en dergelijke..

dat is geen ingebouwd potje om kosten van rellen te dekken.. alvast ingereserveerd geld door de voetbalclubs zodat hun supporters kunnen rellen en van dat geld de politie en de schade betaald kan worden..

als jullie gewoon normaal zouden doen dan was al dat geld bespaard gebleven en hadden we er bijv de schrijnende toestanden in bepaalde verzorgings tehuizen mee op kunnen lossen..

Maar nee, nu hebben jullie weer ff lekker een dagje flink alles kapot kunnen maken.. laat die oudjes maar liggen zo.. en de kinderen.. ach, die leren wel verder in een klas met 35 leerlingen.. jullie hebben je middagje lol gehad jongens!! Top!! (Y)

Weet je wat de directe schade was alleen al bij de NS van dit weekend? 150.000 euro! Het treinverkeer lag uren plat rondom rotterdam, en was in een groot gedeelte van NL de gehele dag ontregeld.. En das indirecte schade die daardoor wordt geleden en daar is nog geen inschatting van..(bron NOS)

En daar komen de kosten voor politie, ME, en de vernielingen nog bovenop.. en hoorde dat er ook zeker voor 200.000 euro is vernield in Nieuwerkerk.. maar nee, dat was natuurlijk de schuld van de NS, die moeten dat betalen..

Hebben jullie stelletje pestjochies dan niet eesn door dat jullie godverdomme met dat klote gedoe van jullie ongeveer een HALF MILJOEN hebben gekost?!?!? :@

Waarschuw beheerder
Maak je niet zo druk, een half miljoen schade, dat is een tientje per supporter.

Wil volgend jaar best een tientje extra betalen, o nee ,dat doen we al, want de kaarten voor Feyenoord - ajax zijn twee keer zo duur als een normale competitiewedstrijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, daar gaat het niet om, ik probeer alleen wat meer bewustzijn te creeeren dat heel dat gerel nergens op slaat..

maar geloof dat dat aan dovemansoren gericht is... :/

Waarschuw beheerder
Het is wel leuk en het lucht wel op, gelijk een maand frustraties eruit.

Zie het als uitlaatklep, als het niet bij het voetbal gebeurt, gebeurt het ergens anders. Dan maar "gecontroleerd" bij het voetbal, ipv ergens anders waar het misschien veel fouter afloopt.

Waarschuw beheerder
Maak je niet zo druk, een half miljoen schade, dat is een tientje per supporter.

Wil volgend jaar best een tientje extra betalen, o nee ,dat doen we al, want de kaarten voor Feyenoord - ajax zijn twee keer zo duur als een normale competitiewedstrijd.

Nee ,niet alleen dit gaan betalen,maar het hele seizoen aan politie inzet enz enz.....

Dan worden het meer briefjes van een x aantal 500 honderdjes.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is wel leuk en het lucht wel op, gelijk een maand frustraties eruit.

Zie het als uitlaatklep, als het niet bij het voetbal gebeurt, gebeurt het ergens anders. Dan maar "gecontroleerd" bij het voetbal, ipv ergens anders waar het misschien veel fouter afloopt.

Ga je je eigen thuis interieur toch slopen,hoeft de rest van de belastingbetalers er niet voor op te draaien.....

Waarschuw beheerder
dat gaat niet gebeuren, want de ME vindt het veel te leuk, die houden hun eigen spelletjes in stand. 12 van 17 thuiswedstrijden zouden zonder ME afgewerkt kunnen worden, maar dat gaan ze echt niet doen. Moeten ze thuis bij moeders op de bank gaan zitten.

Waarschuw beheerder
dat gaat niet gebeuren, want de ME vindt het veel te leuk, die houden hun eigen spelletjes in stand. 12 van 17 thuiswedstrijden zouden zonder ME afgewerkt kunnen worden, maar dat gaan ze echt niet doen. Moeten ze thuis bij moeders op de bank gaan zitten.

Niet de M.E bepaald of ze worden ingezet,dat doen de burgermeesters,en die doen echt niet aan de spelletjes van de M.E mee.

Waarschuw beheerder
maar de ME kan zich zelf wel onmisbaar maken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik haat die ME laat die koulo ME weg en we hebben veel meer lol stelletje boelers, en kosten hun ook minder doekkoe

Waarschuw beheerder
maar de ME kan zich zelf wel onmisbaar maken

Ik zou zeggen maak een begin....geen rel geen M.E of ga je nu beweren dat eigenlijk de M.E begint met rellen.....

Dat zou wel leuk staan op de voorpagina's van de Dagbladen.

Niet de supporters,maar de M.E maakt zich schuldig aan rellen.....

M.E'ers uit Amsterdam zijn gaan rellen met M.E'ers uit Rotterdam enz enz......(kan ook andersom daar zijn de laatste berichten nog niet duidelijk over)

Dat zou wel nieuws zijn .........hahahahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
analyse:
trein staat stil waar die absoluut niet stil moet staan
(fout NS)

trein wordt bekogeld door feyenerd supporters
(fout feyenerd)

Ajaxieden verlaten de trein
(volkomen logisch!)

Ajaxieden slopen trein
(fout Ajax)

Ajaxieden komen stadion niet binnen., met alle gevolgen vandien
(fout gemeente)

Als die trein gewoon goed was gereden en de supporters in het vak konden was er nix gebeurd!!!!!!

Het slopen, hoewel niet juist, van de treinen is puur het gevolg van falen van NS en Gemeente!

Echt niet zo dat de supporters die treinen wilde slopen, anders hadden ze dat al veel eerder kunnen doen!

Ga nou niet zeggen dat het alleen de fout is van de supporters!

Waarschuw beheerder
Ik zou zeggen maak een begin....geen rel geen M.E of ga je nu beweren dat eigenlijk de M.E begint met rellen.....

Dat zou wel leuk staan op de voorpagina's van de Dagbladen.

Niet de supporters,maar de M.E maakt zich schuldig aan rellen.....

durf rustig te beweren dat 50% van de rellen door de ME veroorzaakt wordt.

Waarschuw beheerder
durf rustig te beweren dat 50% van de rellen door de ME veroorzaakt wordt.

Alleen omdat ze er zijn,of omdat ze op jullie niks vermoedende supporters beginnen in te slaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
trein staat stil waar die absoluut niet stil moet staan(fout NS)

:-S Fout NS??? Wat denk jij? Dat de NS dacht:"Dit is een mooi plekje, laten we hier eens gaan stoppen?". Nee, tuurlijk niet!! Denk na man!

Ajaxieden verlaten de trein
(volkomen logisch!)

:-S Mij ontgaat elke logica.

Het slopen, hoewel niet juist, van de treinen is puur het gevolg van falen van NS en Gemeente!

Echt niet zo dat de supporters die treinen wilde slopen, anders hadden ze dat al veel eerder kunnen doen!

Ja, heb ik ook altijd. Als er een storing is, of een ander mankement dat ik denk... "kom, laat ik de trein eens gaan slopen." Volkomen logisch. I wil hetniet net als die arme supportertjes, maar je moet wel.

M€nno, jij hebt een heeeele ernstige kronkel in je hoofd. Zoek hulp. (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vroeger deden die t*ring ME 2 politie honden in de trein, deuren op slot, 40 gasten met hondenbeten.

Hele trein gesloopt. Wat lees je in de krant?

Alleen dat die trein gesloopt is, nix over de de oorzaak.

AoT heeft helemaal gelijk!
Waarschuw beheerder
Ik ga al mijn hele leven naar het voetbal, nog nooit iets gesloopt, nog nooit een hondenbeet, geen ruzie met ME, niks.

Vertel het me maar, wat doe ik 'fout'?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zeg nergens dat de NS dat opzettelijk doet. Ik zeg alleen dat ze een ernstige fout hebben gemaakt!

Als jij glas over je heen krijgt, stenen tegen je kop, dan blijf jij zeker rustig zitten, tuurlijk Chris!
Waarschuw beheerder
Op de één of andere manier kom ik nooit in die positie! (y)

Waar heeft de NS gefaald. Waarom denk jij dat die trein daar stil kwam te staan? Denk jij dat die machinist daar graag stil stond???
Waarschuw beheerder
ME mept wel zeker zomaar zonder reden :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ME is fies boelers

Waarschuw beheerder
ME is fies boelers

Nou ik heb geen last van de M.E,ik zou niet weten waarom,ik zoek ze dan ook niet echt op.......
Waarschuw beheerder
:/

ik zocht het ook nie op en toch vonden ze het nodig me tegen de vlakte aan te slaan van achter :s

Waarschuw beheerder
ik zocht het ook nie op en toch vonden ze het nodig me tegen de vlakte aan te slaan van achter

Tja als die lui beginnen te meppen moet je niet in de weg staan,dat klopt....

Maar ja lag toen ook vast niet op het strand van Scheveningen van de zon te genieten?

Meer van een relletje waar je wel getuige van wou zijn,ja dan moet je ook niet zeiken als je in aanraking met de M.E komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meer van een relletje waar je wel getuige van wou zijn,ja dan moet je ook niet zeiken als je in aanraking met de M.E komt.

als je staat te wachten om het station in te mogen 1 voor 1 en volgens hun niet snel genoeg gaat
dus van een rel geen sprake, pas toen hun de achterste mensen begonnen te meppen, waar ik dus tussen de oudere mensen stond en kinderen, toen braken er idd pas rellen uit, maar toen ben ik met me rug helemaal bont en blauw de trein in gekomen gelukkig

dus helaas, je speculaties kloppen niet

Waarschuw beheerder
als je staat te wachten om het station in te mogen 1 voor 1 en volgens hun niet snel genoeg gaat
dus van een rel geen sprake, pas toen hun de achterste mensen begonnen te meppen, waar ik dus tussen de oudere mensen stond en kinderen, toen braken er idd pas rellen uit, maar toen ben ik met me rug helemaal bont en blauw de trein in gekomen gelukkig

dus helaas, je speculaties kloppen niet

En die ouderen en kinderen zijn dus ook bond en blauw geslagen?
Waarschuw beheerder
idd ja

dus hoe denk je nu over het gezag van je vriendjes :D
Waarschuw beheerder
donateur
Parruk lul niet zo stom...... :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hey fly.. Heb je je speciaal aangemeld hiervoor??

Waarschuw beheerder
donateur
donderdag willem 2 met de combi

Je gaat me toch niet vertellen dat jij donderdag die bus instapt? :s
Waarschuw beheerder
dus hoe denk je nu over het gezag van je vriendjes

(y)

Sla er maar op los!
Waarschuw beheerder
busje komt zo busje komt zo

Waarschuw beheerder
Van mijn neef,hij zit trouwens niet bij de M.E,maar 1 ding kan ik je wel vertellen,dat als kinderen bond en blauw geslagen worden door de M.E,dan heb je pas echt een rel in Nederland........

En de M.E treed hard op,maar de M.E behandeld jullie zoals jullie behandeld willen worden.....en er zal vast wel een keer een op hol geslagen M.E er tussen zitten,maar over het algemeen reageren ze pas als ze moeten reageren.....
Waarschuw beheerder
aaah joh chris gaat toch nergens over, dat jij nou steeds geluk heb bij elke voetbalwedstrijd, wordt er alleen gek van dat iedereen weer lekker in hokjes gestopt wordt, dus als je geslagen wordt door ME heb je dat aan jezelf te danken....:no:

ME zijn gewoon honden met honden, die erop kicken...
Waarschuw beheerder
donateur
dat als kinderen bond en blauw geslagen worden door de M.E,dan heb je pas echt een rel in Nederland........

Wat dus ook een keer gebeurd is toen Utrecht uit moest naar Ajakkes... Is een vader met zn zoontje in elkaar gerost..
Waarschuw beheerder
Van mijn neef,hij zit trouwens niet bij de M.E,maar 1 ding kan ik je wel vertellen,dat als kinderen bond en blauw geslagen worden door de M.E,dan heb je pas echt een rel in Nederland........

En de M.E treed hard op,maar de M.E behandeld jullie zoals jullie behandeld willen worden.....en er zal vast wel een keer een op hol geslagen M.E er tussen zitten,maar over het algemeen reageren ze pas als ze moeten reageren.....

snap je nu dan waarom er een enorme rel bij het station uitbrak dan??!!

Waarschuw beheerder
Hey fly.. Heb je je speciaal aangemeld hiervoor??

Nee,niet echt,ik heb me opnieuw aangemeld......en zeker niet voor dit.....maarja je s'avonds om 23.03 toch wat te zeuren hebben,en dat paus gedoe interreseerd me niet zo.....
Waarschuw beheerder
ja dus het laatste wat je zegt klopt gewoon echt niet vriend

ME staat al klaar met zo een grijns van een stapje te ver naar links en we pakken die hele groep

Waarschuw beheerder
donateur

Haha, hou toch je mond man. Je weet er duidelijk niks van. :D

Waarschuw beheerder
snap je nu dan waarom er een enorme rel bij het station uitbrak dan??!!

Ja,omdat er Feynoord Ajax toch bestaat uit rellen,maarja als jij denkt dat de M.E dat dan weer eens een goeie gelegen vind om zijn aggressie kwijt te kunnen,tja dan denk je dat maar.....
Waarschuw beheerder
als jij denkt dat de M.E dat dan weer eens een goeie gelegen vind om zijn aggressie kwijt te kunnen

waarom zouden ze dan bij de ME willen
Waarschuw beheerder
Laat ze lekker sterven ik ging keer niet naar feyenoord ajax maar naar me vriendin. Loop je op centraal krijg je klap op je kaak van zo amsterdammer, wtf hij denkt hij kan dat zomaar doen ofzo. En dan maar zeggen o wat zijn we slecht behandeld hun slopen treinen enz dat is wel normaal.

Waarschuw beheerder
ME staat al klaar met zo een grijns van een stapje te ver naar links en we pakken die hele groep

Ja,zo kijken supporters ook naar elkaar,daarom staat de M.E er ook,en als je dat vechten geen reed aan vind ga je sowieso niet bij de M.E dacht ik zo.....

En hun worden er voor betaald,voor dat rellen en jullie niet.....

Zo dom is de M.E dan toch niet.....
Waarschuw beheerder
donateur
Toch gek als je gewoon een praatje probeer te maken, dat je dan weg gedouwd wordt :/

Ze motte de ME gebruiken waar ze ooit voor bedoeld waren.. Kraakpanden ontruimen
Waarschuw beheerder
En hun worden er voor betaald,voor dat rellen en jullie niet.....

heb je ergens gelezen dat IK aan het rellen was dan??

Waarschuw beheerder
:9

Waarschuw beheerder
donateur
Ja,zo kijken supporters ook naar elkaar,daarom staat de M.E er ook,en als je dat vechten geen reed aan vind ga je sowieso niet bij de M.E dacht ik zo.....

Kansloos... :yes:

Waarschuw beheerder
heb je ergens gelezen dat IK aan het rellen was dan??

Klopt,heb je nooit gezegt,je was een toevallige passant,maar alsnog hebben ze er voor betaald gekregen,om jou op je donder te geven.....daar worden ze immers voor betaald,onschuldige mensen een portie klappen geven....

Hmmmmmm,ik zeg niet dat de M.E altijd onschuldig is,maar meestal wel,en laten we eerlijk zijn,als iedereen gewoon naar het voetbal gaat,op een normale manier(net als in de States)heb je geen M.E nodig.

Als je kijkt naar Oranje,heb je echt al die vechtpartijen niet,rara hoe kan dat?(zeg niet dat er niet een keer een vechtpartijtje is,maar niet als afgelopen keer)
Waarschuw beheerder

ik ga maar weer
want met vriendjes van de ME lullen gaat niet goed, dat blijkt maar weer
misschien moest je eens gaan solliciteren bij ze (Y)

Waarschuw beheerder
:frusty:

Waarschuw beheerder
Tish :respect:

Menno goede analyse hoor :yes:
Zit wel wat in ja!
Maar de NS kan niet aansprakelijk gesteld worden voor alles :no:

Waarschuw beheerder
Medewerkers van de Mobiele eenheid 🇲🇪 handhaven samen met andere politiemensen de orde, bijvoorbeeld tijdens demonstraties, voetbalwedstrijden en andere activiteiten, waarbij veel mensen zijn betrokken. Ook kan een politiekorps de ME inzetten als er ongeregeldheden worden verwacht. De ME kan ook personen en objecten bewaken. Alle medewerkers van de ME verrichten dagelijks normaal politiewerk. ME'er zijn is dus een nevenfunctie.

Waarschuw beheerder
ik ga maar weer
want met vriendjes van de ME lullen gaat niet goed, dat blijkt maar weer
misschien moest je eens gaan solliciteren bij ze

Bij de M.E,nee hahaha,op zondag beetje rellen,nee echt nie.....
Waarschuw beheerder
Bij de M.E,nee hahaha,op zondag beetje rellen,nee echt nie.....

zie de beschrijving van dj Martjuh ;)

nou dag dag

Waarschuw beheerder
[img width=317 height=56 cacheid=0008bbd80018768838b94a311a00af6d50]http://www.digvideo.nl/Polspektitel2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
wordt er alleen gek van dat iedereen weer lekker in hokjes gestopt wordt,

ME zijn gewoon honden met honden, die erop kicken...

Hoezo iemand in hokjes stoppen??? :-D

Vergeet niet dat het gewoon mensen zijn die het voor hun werk doen. Die gasten zitten ook liever op zondag in de tuin onkruid te wieden dan een stel losgeslagen malloten 'begeleiden'.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zie de beschrijving van dj Martjuh

nou dag dag

Heb ik gelezen.......

Groetjes....

Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet niet dat het gewoon mensen zijn die het voor hun werk doen. Die gasten zitten ook liever op zondag in de tuin onkruid te wieden dan een stel losgeslagen malloten 'begeleiden'.

Die gasten kicken erop, wat denk jij dan?

Waarschuw beheerder
De politiemensen van de mobiele eenheid krijgen als beloning voor het werk bij een inzet 26 euro per dag extra. Dat is niet veel, maar de mensen doen het vooral omdat er regelmatig gesport wordt en zij dat leuk vinden.

Waarschuw beheerder

idd zie hierboven ;)

De basisopleiding tot lid van de mobiele eenheid duurt 4 weken. Daarna wordt de basisopleiding via trainingen op peil gehouden. Binnen de Mobiele Eenheid zitten enkele vormen van specialisme, die fulltime of in deeltijd binnen de Mobiele Eenheid worden uitgevoerd. Deze specialisten krijgen een vervolgopleiding, aangevuld met extra trainingen.

Waarschuw beheerder
wat moet je er van zeggen: ajakkes fans: nerdssssssssssssss
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, maar je kan toch de NS hier niet aansprakelijk voor stellen?!

Dus dit is jullie situatie schets:
"Wij zaten nietsvermoedend in die trein, en ineens, ja ineesn, zomaar uit het niets stond de trein ineens stil.. Nee, ik heb ook geen idee, we zaten allemaal braaf op ons stoeltje, beetje te kletsen, colatje erbij.. je kent het wel, heel gezellig.. Nou, en toen kwam me er toch een grote groep boze feyenoorders uit de bosjes!! Ja, eigenlijk denk ik dat de machinist ook in het complot zat, dat was afgesproken werk, weet het zeker!! Daarom zette ie ineesn de trein stil natuurlijk!! Ze waren er allemaal op uit om ons te naaien!! Nou, toen zijn wij natuurlijk ook losgegaan, want tja, dat laat je toch niet op je zitten?! Nee toch!? Dus wij hebben heel de trein gesloopt, heel de wijk waar ie in stond en alles rondom de kuip.. Ja, das toch logisch! Actie-reactie hoor!"

Nee oke.. pff gelukkig.. heb ik heel het verhaal weer ff compleet :) :yes: (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ja,maar een aantal hier denken dat het hooligans in politie uniform zijn......

Ja en zolang ze dat blijfen geloven!!!!!!

Maarja toe maar,euhhhh het blijft gewoon een dagje rellen voor sommige lui,en dat voetbal is eigenlijk maar bijzaak...iets anders kan ik er niet van maken......

De groetjes ik ga pithu.....
Waarschuw beheerder

Sommige natuurlijk wel. Vader van een vriend van me zit bij de Politie in A´dam. Als ajax - Feyenoord gespeeld wordt, moeten ze loten wie er mee mag.
Waarschuw beheerder
Tish.. :-D Jij snapt het. En het ergste was nog, slachtofferhulp ontbrak. :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Pfoe, nou gelukkig ben ik er dan nu! Ik ben aspirant psycholoog, dus jongesn: Als er wat is, als er iets dwars zit na afgelopen weekend kom maar hoor.. 'wil je erover praten?' 8) *kijkt heel medelevend*

Waarschuw beheerder
ik heb een kromme teen en dat stoort mij zeer.

praten? :dood:

Waarschuw beheerder
tss ik heb zo'n boek met plaatjes gelezen over ajax ofzo nou als ik die verhalen moet geloven dan was het vroeger 10 x erger en toen stond ook niet de hele politiek op zn kop.
Waarschuw beheerder
ik heb een probleem, ik kom uit 010 en mijn zak is zondag ochtend onploft.. dus mijn vraag aan jou Tish is :"ken ik ooit nog in mijn leven een wippie met je maaken"?

Nou?

Waarschuw beheerder
dan heb je geen probleem, dan heb je een vraag.

verschil moet er wezen. %)

Waarschuw beheerder
Ja,maar een aantal hier denken dat het hooligans in politie uniform zijn......

Weet het wel zeker betaald rellen, lekker provoceren en als het fout gaat er lekker boven op mogen meppen. Kan absoluut geen medelijden met die gasten hebben, stelletje mongolen zijn het.

Ik ben aspirant psycholoog, dus jongesn: Als er wat is, als er iets dwars zit na afgelopen weekend kom maar hoor.. 'wil je erover praten?

denk dat je nog een hoop te leren heb ;)

of heb je de vakken groepsgedrag, aggressiebeheersing etc nog niet gehad
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heel scherp RR.. dus het is probleemmatieke vraag..

Waarschuw beheerder
't enige problematische hier is jouw taalgebruik. %)
Waarschuw beheerder
donateur
RR, PB :yes:

Fransman.. denk je nou zelf whahahahhaahahahahaha

Si tu veux cajoler avec moi tu doit plus de promettre à moi alors tu présente maintenant..

Waarschuw beheerder
je regrette je ne parle pas francais tout suit. :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat je nog een hoop te leren heb

of heb je de vakken groepsgedrag, aggressiebeheersing etc nog niet gehad

Klopt! ben ook pas net bezig, zit pas in m'n tweede jaar.. was ook meer als geintje bedoelt :)

groepsgedrag al wel, aggressiebeheersing van groepen krijg je niet echt op die manier, omdat je als psycholoog nooit voor een groep zal staan om ze te coachen, maar individuen voor je hebt.. tenzij je Dr Phil bent natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Pardon mademoiselle tish.
vous etre un fame d'mon coeur (F)

Waarschuw beheerder
fame ou femme? :dood:
Waarschuw beheerder
heel goed RR.. je was zeker de beste van de klas ..

Waarschuw beheerder
non. :dood:
Waarschuw beheerder
nog 1tje dan :D

Bonjour mademoiselle Tish..
comment allez vous?
je voudrais quelques informations
s'il vous plait.

vous etre heureux avec votre mari?
Waarschuw beheerder
donateur
Il n'est pas mon mari haha, il est seulement mon copain :)
Temporaire en tout cas haha

Mais oui, je suis heureuse :yes:
ça fait bien encore :)

Quelques informations tu veux découvrir?
Je suis une femme, j'ai 20 ans, j'habite à Rotterdam.. encore autre chose?

Et tu peux me tutoyer si tu veux haha :)

Oh, et avec moi ça va bien.. et toi?

Waarschuw beheerder
Jemig!!
Waarschuw beheerder
donateur
we zijn nu tenminste wel allemaal aardig voor elkaar ;)

dás pas integratie 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bien que vous avez le mari ! Et bien que votre soyez heureux avec l'un l'autre :p
Waarschuw beheerder
als ze nou gewoon naar binnen waren gebracht en op het einde een mooi fototje van ze hadden genomen enzo want tja ze moeten toch altyd al langer blijven zitten of gewoon ze op tyd weg hadden gehaald was er niks aan de hand geweest maar dat slappe optreden van politie en burgemeesters altyd
Waarschuw beheerder
hahahaha
ça va.. merci pour demande :)

Et tu peux me tutoyer si tu veux
Non je ve pa faire ca.

encore autre chose?
hmmmm
vous connaitre mon frére Gaultier?
Waarschuw beheerder
:D

hij doet je namelijk de groetjes
Waarschuw beheerder
Gaan ze lopen klagen als ze de halve trein afbreken of wel gezegd de hele trein :s

Uit de ramen klimmen de trein stopt en hun klagen dat de ME er niet is normaal moeten ze ze ook niet :s

Waarschuw beheerder
Y a-t-il ici un nouveau début d'amour ? :p
Waarschuw beheerder
donateur
Non hahaha!! oui, je connais gaultier, il est le mec avec qui j'ai practiquer mon francais devant je parte à paris pour le weekend de paques.. c'etait le intention au moins haha..

en knuffolmutz haha, niet zo moeilijk doen haha

je suis pas française autochtone, c'est pas parfait, je fais des fauxes, mais je me debrouille.. et c'est suffisant pou moi haha

damn.. moet echt naar bed :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
verziek dit topic ff niet met die kuttaal :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja sorry, we gaan idd wel weer over rellen praten en hoe ontzettend stoer jullie zijn..

begin jij?

Waarschuw beheerder
donateur
jullie ?

moet ik mij nu aangesproken voelen?
Waarschuw beheerder
jij ook al :gaap:

e pardon pour mon premier question!! (f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok(Y)

Waarschuw beheerder
we gaan idd wel weer over rellen praten en hoe ontzettend stoer jullie zijn..

:D

Tish... Ze kunnen toch niet meer op tegen onze geplaatste posts hier!!! :P
Waarschuw beheerder
Omdat jullie niet weten wara je over je ouwehoerd

domme mensen hier :frusty:
Waarschuw beheerder
ME vriendjes :yes:
Waarschuw beheerder
zij wel
Waarschuw beheerder
sporen niet
Waarschuw beheerder
nee daarom

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boefjes

Waarschuw beheerder
donateur
2de trein werd toch eerst gesloopt waardoor de 1ste trein nie verder mogt of heb ik 't verkeerd?

Als het zo zit snap ik de frustratie van de eerste trein wel(nie da ik het goed keur)
Maar kvind 't wel lomp van Feyenoord/Rotterdam dat ze die amsterdammers na de wedstrijd nog nie weg hadden bij 't stadion dan vraag je zelf om problemen :)
Waarschuw beheerder
Nee wij kwamen stil te staan doordat wat er gezegd werd dan dat we op ene verkeerd spoor stonden. Toen werden we bekogelt, de deuren gingen open, tja actie reactie.
Had ook contact met de tweede trein die reden opeens terug, tja toen werd er van alles gesloopt, bij ons waren er natuulek ramen gesneuveld.
Stuur ons dan meteen terug en laat ons niet mee rdan 4 uur daar bivakkeren.

Maar ja ze zijn de schuld niet op de supporters aan het afschuiven, is lekker makkelijk he :)

Waarschuw beheerder
donateur
Tish... Ze kunnen toch niet meer op tegen onze geplaatste posts hier!!! :P

Chantal, je weet ook dat het onzin is. Ik kan me wel vinden in sommige opmerkingen, maar jullie hebben wel gelijk een oordeel klaar. Ongeacht of ik het nu eens ben met die rellen of niet, je kunt niet uit onder het feit dat er een heleboel dingen foutgaan, zowel bij de supporters, als bij de mensen die het moeten sturen.

Als je een zooi supporters op het stadionplein hebt staan, en je moet per sé bussen uit Amsterdam laten komen, ipv van bussen uit de regio, dan maak je een fout. Als die supporters gewoon af waren gevoerd, waren de meeste rellen ná de wedstrijd al voorkomen. Ik vind dat een blunder, simpel zat.

Over die trein kan ik niet goed oordelen. Ik ben er niet bij geweest. Dus dan ga ik daar ook niet over oordelen. Jullie doen dat wel, en dat snap ik niet. Ik weet zelf al te goed, hoe de komst en het gedrag van de ME een groep supporters kan beinvloeden. Vaak wordt de situatie pas echt gespannen, bij het verschijnen van de ME. Ik zeg niet dat het goed of slecht is, maar het is wél een feit.

Maar goed, meer wil ik er niet over kwijt. Als supporter zijnde, ben je volgens sommige mensen heir meteen de grootste crimineel op de aardbol.

En als jullie je echt zo druk maken om de belastingcenten, dan ga maar eens kijken hoeveel de regering over de balk smijt aan onzinnige dingen. Dat is ongeveer 100x zoveel dan een middagje Feijenoord - Ajax. Maar dit is nu eenmaal makkelijk afsachuiven voor jullie hè ? :/

Waarschuw beheerder
Chantal, je weet ook dat het onzin is

Niet allemaal hoor, maar was ook niet geheel serieus bedoeld hoor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeg toch ook, in sommige dingen moet ik jullie gelijk geven. Maar jullie geven al heel snel, en heel makkelijk af op de supporters. Terwijl politie/ME ook een aardig aandeel heeft in deze shit.
Waarschuw beheerder
donateur
Als je een zooi supporters op het stadionplein hebt staan, en je moet per sé bussen uit Amsterdam laten komen, ipv van bussen uit de regio, dan maak je een fout. Als die supporters gewoon af waren gevoerd, waren de meeste rellen ná de wedstrijd al voorkomen. Ik vind dat een blunder, simpel zat.

Ben ik het mee eens.. als ze niet nog in die kooi naast het stadion hadden gestaaan toen feyenoord net in de laatste paar minuten de twee winnende goals om hun oren hadden gehad was een hoop ellende bespaard gebleven, geef ik je helemaal gelijk in!

Kanttekening die ik wil plaatsen is alleen dat ik het een bizarre situatie vind dat ze uberhaupt daar moesten staan door eerder genoemd gezeik met die treinen..
Plus dat ik het een op zich schokkende ontwikkeling vind dat er uberhaupt om dit soort redenen al kooien zijn gebouwd om ze op te vangen, dat er dus door voorgaande keren al is gebleken dat dit nodig zou kunnen zijn..

En dát vind ik verkeerd.. ik heb het niet steeds over deze keer.. ik vind heel het rellen-gedoe rondom het voetbal gewoon eigenlijk heel zielig.. Ik vind het triest dat sommige vaders hun zoontjes niet meer mee durven nemen naar dit soort wedstrijden, omdat de kans bestaat dat ze in een vechtpartij terecht komen.. en dáár klaag ik over..

Over die trein kan ik niet goed oordelen. Ik ben er niet bij geweest. Dus dan ga ik daar ook niet over oordelen. Jullie doen dat wel, en dat snap ik niet. Ik weet zelf al te goed, hoe de komst en het gedrag van de ME een groep supporters kan beinvloeden. Vaak wordt de situatie pas echt gespannen, bij het verschijnen van de ME. Ik zeg niet dat het goed of slecht is, maar het is wél een feit.

Ik was er idd ook niet bij, maar oordeel er wel over.. en dan niet zozeer over de toedracht, maar wel over het feit dát het is gebeurd.. nogmaals, ik vind het bizar dat iets wat ooit een spelletje was, tegenwoordig zó uit da hand kan lopen..

En dan wil ik best toegeven dat het verschijnen van de ME als een rode lap kan werken op al gefrustreerde supporters, maar probeer je dan te bedenken wáárom ze uberhaupt in de situatie zitten dat er ME wordt ingezet.. echt niet omdat ze langs de kant van dat spoor madeliefjes zaten te plukken..

Maar goed, meer wil ik er niet over kwijt. Als supporter zijnde, ben je volgens sommige mensen heir meteen de grootste crimineel op de aardbol.

Nee, niet als supporter zijnde.. maar als hooligan wel.. want díe verzieken het voor de overgrote meerderheid die wél leuk naar het voetbal willen :)

En als jullie je echt zo druk maken om de belastingcenten, dan ga maar eens kijken hoeveel de regering over de balk smijt aan onzinnige dingen. Dat is ongeveer 100x zoveel dan een middagje Feijenoord - Ajax. Maar dit is nu eenmaal makkelijk afsachuiven voor jullie hè ?

Ik zeg niet dat de regering heilig is.. verre van..
Ik probeer alleen duidelijk te maken hoeveel extra geld en inzet dit soort geintjes kosten..

Stel, utopisch gezien, dat ineesn het hele rellen verleden tijd zou zijn.. met de kosten die bespaard worden kan je een hoop extra dingen doen, en kan misschien ook de belasting voor de clubs iets omlaag, waardoor de kaarten goedkoper kunnen worden, en er weer meer mensen naar zo'n wedstrijd kunnen.. is maar een balletje om op te gooien.. :)

Waarschuw beheerder
Nee, niet als supporter zijnde.. maar als hooligan wel.. want díe verzieken het voor de overgrote meerderheid die wél leuk naar het voetbal willen

waren echt niet allemaal hooligans hoor, grootste gedeelte waren "normale" supporters

Ik vind het triest dat sommige vaders hun zoontjes niet meer mee durven nemen naar dit soort wedstrijden, omdat de kans bestaat dat ze in een vechtpartij terecht komen.. en dáár klaag ik over..

dat is onzin, alleen als je blijft staan kijken loop je risico, als je gelijk doorloopt merk je er weinig van. Meestal vinden ze het maar wat prachtig om naar te kijken en dan kan het gebeuren dat je er opeens tussen komt te zitten

met de kosten die bespaard worden kan je een hoop extra dingen doen, en kan misschien ook de belasting voor de clubs iets omlaag, waardoor de kaarten goedkoper kunnen worden, en er weer meer mensen naar zo'n wedstrijd kunnen.. is maar een balletje om op te gooien..

betaal graag een paar euro extra, daarnaast zou een je soort van schaatspubliek creeren, dat zou de doodsteek zijn voor vele volksclubs
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:yes: en wie dat niet accepteert heeft er niets te zoeken, ga maar lekker schaatsen kijken, of het nederlands elftal of zo
Waarschuw beheerder
In een combi zitten amper hooligans :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat deed jij erin dan ?

Waarschuw beheerder
aan onze kant viel het ook wel mee, zulke soort dingen hebben gewoon een grote aantrekkingskracht op veel mensen, zonder dat het gelijk hooligans zijn. Hooguit zou je ze gelegenheidshooligans kunnen noemen, overigens leverde de randjeugd uit de aanliggende wijken ook een behoorlijk aandeel
Waarschuw beheerder
Ach ja het was gezellig, alleen dat gezeik er nu were over wordt ik moe van en dan vooral het toeschuiven op de supporters is te zielig weer
Waarschuw beheerder
donateur
alleen dat gezeik er nu were over wordt ik moe van en dan vooral het toeschuiven op de supporters is te zielig weer

Maar zo komt het op mij wel over.. :)

Hoe zat het dan?

Waarschuw beheerder
hij doelt denk ik voornamelijk op politici die moord en brand schreeuwen, net alsof er niets ergers gebeurt.

Even lekker goedkoop scoren, net als of normen en waarden alleen op het voetbal van toepassing zijn.

Waarschuw beheerder
heel de politiek is zielig :x
Waarschuw beheerder
Ouwehoeren 20 april 2005 09:32
Nee wij kwamen stil te staan doordat wat er gezegd werd dan dat we op ene verkeerd spoor stonden. Toen werden we bekogelt, de deuren gingen open, tja actie reactie.
Had ook contact met de tweede trein die reden opeens terug, tja toen werd er van alles gesloopt, bij ons waren er natuulek ramen gesneuveld.
Stuur ons dan meteen terug en laat ons niet mee rdan 4 uur daar bivakkeren.

Maar ja ze zijn de schuld niet op de supporters aan het afschuiven, is lekker makkelijk he

zei ik al hierboven :)

Waarschuw beheerder
trieste bedoening met dat voetbal. ze zouden het moeten afschaffen...
Waarschuw beheerder
donateur
echt niet tuurlijk niet niet afschaffen gewoon beter begeleiden en zwaardere straffen uitdelen aan mensen die zich niet kunnen gedragen!

Waarschuw beheerder
zat vast nie lekker op dat hokje kev ?? ;)

Waarschuw beheerder
echt niet tuurlijk niet niet afschaffen gewoon beter begeleiden en zwaardere straffen uitdelen aan mensen die zich niet kunnen gedragen!

de massa is te groot om iedereen te berechten.

Waarschuw beheerder
maarja politiek zeikt alleen gemiddelde politici is nog nooit bij een wedstryd geweest :x ja nederlands elftal en daar gebeurd het niet zeggen ze dan :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Ouwehoeren ook bedoelt, dat iedereen (media, politici en medemens) een oordeel heeft, zonder dat ze weten hoe en wat. Voetbalsupporters (in het ruimste zin van het woord) worden altijd al als dader naar voren geschoven, terwijl er vaak meerdere oorzaken zijn.

Ik noem een voorbeeldje Ajax - NEC, waar onder de ongeveer 110 arrestaties minimaal 50 onschuldigen een dag vast hebben gezeten. In de media lees je dat 110 hooligans zijn opgepakt, terwijl minimaal de helft onschuldig was. Maar dat lees je niet terug in de krant, of op het nieuws.

Je gelooft toch ook niet dat de 1200 of 1600 (hoeveel Ajacieden waren er ??) allemaal aan het rellen waren ? Zo wordt het wel in de media gebracht in ieder geval...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hm, door het typen waren er alweer andere reacties, pardon :)

Waarschuw beheerder
ja vandaag willen ze betrokken Feyenoroders gaan pakken :x en ja toch hoe willen ze alles gaan controleren nu snel :x ministerie en snel dat ken niet hoor :x
Waarschuw beheerder
donateur
de massa is te groot om iedereen te berechten.

je moet toch ergens beginnen om het gelijk af te schaffen is zo overdreven

Waarschuw beheerder
donateur
Plus dat ik het een op zich schokkende ontwikkeling vind dat er uberhaupt om dit soort redenen al kooien zijn gebouwd om ze op te vangen, dat er dus door voorgaande keren al is gebleken dat dit nodig zou kunnen zijn..

Die kooien zijn gebouwd om bussen van de tegenpartij neer te zetten, en om afhandeling van de bezoekende club te regelen. Nu wordt het gebracht alsof deze kooien speciaal zijn gemaakt om hooligans in apart te zetten. Weer zo'n fabeltje die door de media verzonnen is :/ En dat is precies wat ik bedoel..

Waarschuw beheerder
en zwaardere straffen uitdelen aan mensen die zich niet kunnen gedragen!

als voetbalsupporter heb je al geen rechten in Nederland. Als voetbalsupporter ben je schuldig tot je het tegendeel kan bewijzen. Wat in druist tegen alle grondrechten in Nederland zelfs een terrorist heeft meer juridische rechten als een voetbalsupporter.

Een overlastgevende junk mag in Rotterdam geen gebiedsverbod krijgen, maar een voetbalsupporter die in de fout gaat wel.

zo kan je nog wel even doorgaan, legio voorbeelden rechtsongelijkheid, maar als het om supporters gaat is het allemaal toegestaan.

Waarschuw beheerder
idd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat Ouwehoeren ook bedoelt, dat iedereen (media, politici en medemens) een oordeel heeft, zonder dat ze weten hoe en wat. Voetbalsupporters (in het ruimste zin van het woord) worden altijd al als dader naar voren geschoven, terwijl er vaak meerdere oorzaken zijn.

Ik noem een voorbeeldje Ajax - NEC, waar onder de ongeveer 110 arrestaties minimaal 50 onschuldigen een dag vast hebben gezeten. In de media lees je dat 110 hooligans zijn opgepakt, terwijl minimaal de helft onschuldig was. Maar dat lees je niet terug in de krant, of op het nieuws.

Je gelooft toch ook niet dat de 1200 of 1600 (hoeveel Ajacieden waren er ??) allemaal aan het rellen waren ? Zo wordt het wel in de media gebracht in ieder geval.

geloof ook zeker dat de media een field-day heeft met dit soort dignen, en het graag opblazen.. maar waar rook is is vuur toch?
1200-1600 man die aan het rellen zijn dan had het er nu in Rdam uitgezien als Kabul bij wijze van spreken ;0 Dus geloof dat ook best..

maar er moet toch iets aan te doen zijn? Van alle kanten, niet alleen Ajax hoor.. feyenoord zat net zo goed fout door stenen te gaan gooien!

Bedoel meer dat er toch iets aan te doen moet zijn om heel die sfeer die nu om dat voetbal heenzit iets draagelijker te maken voor alle partijen..>
tenzij dit is wat ze willen natuurlijk, maar dat valt er ook weinig aan te doen.. :/

Waarschuw beheerder
hou allemaal je bek en bemoei je dr niet mee, das veel makkelijker. er word al genoeg over geluld. moeten jullie hier dan ook nog jullie psychologische opinie gaan geven????? NEE
Waarschuw beheerder
donateur
Die kooien zijn gebouwd om bussen van de tegenpartij neer te zetten, en om afhandeling van de bezoekende club te regelen.

Maar in principe zouden die toch ook gewoon op het parkeer terrein aan moeten kunnen komen waarna ze gewoon richting stadion lopen..

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer politiek en voetbal gaat niet samen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
hou allemaal je bek en bemoei je dr niet mee, das veel makkelijker. er word al genoeg over geluld. moeten jullie hier dan ook nog jullie psychologische opinie gaan geven????? NEE

God zeg, ik maak om 1 uur 's nachts 1 opmerking die als geintje was bedoelt en het wordt gelijk weer zo uit z'n verband gerukt.. *zucht*

Vraag dit soort dingen gewoon omdat het me interesseerd hoor.. pipo

Waarschuw beheerder
B)

Waarschuw beheerder
Maar in principe zouden die toch ook gewoon op het parkeer terrein aan moeten kunnen komen waarna ze gewoon richting stadion lopen..

in principe zouden alle volken ter wereld in harmonie samen moeten leven...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahaha dat geloof je toch zeker zelf niet???
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar dat gebeurd bijna nergens

Waarschuw beheerder
Wat een toestand;P

Waarschuw beheerder
in een dorp kunne mensen al niet in harmonie naast elkaar leven tegenwoordig

Waarschuw beheerder
God zeg, ik maak om 1 uur 's nachts 1 opmerking die als geintje was bedoelt en het wordt gelijk weer zo uit z'n verband gerukt.. *zucht*

Vraag dit soort dingen gewoon omdat het me interesseerd hoor

misschien kan je wel stage gaan lopen bij Buro Veiligheid
Waarschuw beheerder
donateur
was dat? :)
Waarschuw beheerder
donateur
in principe zouden alle volken ter wereld in harmonie samen moeten leven..

Had het toch ook over een utopie :)

Waarschuw beheerder
De veiligheidsorganisatie van Feyenoord, kan je supporters gaan bestuderen, misschien dat ze er nog wat van leren.
Waarschuw beheerder
donateur
Echt waar? Grappig!

ga ik de wereld redden 8) ;)

Waarschuw beheerder
1 ding staat vast, gewoon met je poten van anders man spullen afblijven en niks verrot maken of slopen.
Uiteindelijk draaien we er met z,n alle weer voor op........................Belasting?:(

Waarschuw beheerder

Vraag dit soort dingen gewoon omdat het me interesseerd hoor

ik zeg d's en t's. :x
Waarschuw beheerder
donateur
Ja sorry.. is een zwakte van me, zeker als ik snel typ.. bedoeld is met een d en interessert met een t..

d's en t's zijn echt dingen waar ik con-ti-nu de mist mee inga als ik net niet nog een keer nalees..

werd bij ons behandeld in groep 7, en die heb ik overgeslagen, dus m'n ontleden en dit is gewoon erg slecht.. :$
Waarschuw beheerder
DJ Martjuh 20 april 2005 11:45
zat vast nie lekker op dat hokje kev ??

Ik zat dara wel lekker hoor niet in die drukte tenminste :D

Waarschuw beheerder
zo zie je maar weer, klassen overslaan is helemaal zo goed nog niet. (f)

Waarschuw beheerder
donateur
verband gerukt

Ja man, dat moet "verbant gerukd" zijn, dat weet ik nog wel ;p

Waarschuw beheerder
jammer dat 'verband' een zelfstandig naamwoord is. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zat dara wel lekker hoor niet in die drukte tenminste

whehe :9
Waarschuw beheerder
donateur
zo zie je maar weer, klassen overslaan is helemaal zo goed nog niet.

nope haha, zeker niet voor m'n nederlands haha, in het engels maak ik nog minder fouten haha, terwijl dat alleen m'n tweede taal is, niet m'n moderstaal.. :$

Waarschuw beheerder
Uiteindelijk draaien we er met z,n alle weer voor op........................Belasting

ja joh, alle belasting tarieven worden volgend jaar met 1% verhoogd, rellentoeslag....

Waarschuw beheerder
ja zeker, maar dan mag er wel onbeperkt gerelt worden, hekken zullen weggehaald worden, de tunnel bij de Kuip gaat ook weg, mogen jullie weer gewoon het voorplein oversteken.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Beetje treintje slopen, beetje stenen gooien..
Dat gelul omdat het in de krant staat, dat gebeurt toch dagelijks??
Kijk allemaal eens om je heen in plaats van meteen moord en brand schreeuwen, want dat voetbal loopt echt uit de hand..
Allemaal bull shit en hypocrisie heel nederland loopt uit de hand..

Waarschuw beheerder
stenen gooien of dat nederland uit de hand loopt? ;)

Waarschuw beheerder
B)
Waarschuw beheerder
waar maakt iedereen zich zo druk om!! je weet tog van te voren dat er rellen komen.. met al die discussie hieroh.. zulle de rellen er niet minder op worden

Waarschuw beheerder
nope haha, zeker niet voor m'n nederlands haha, in het engels maak ik nog minder fouten haha, terwijl dat alleen m'n tweede taal is, niet m'n moderstaal..

daar zal je d'r vast net zoveel in maken, maar ben je daar niet zo van bewust, of je wordt er minder vaak (niet?) op gewezen. B)

o:)
Waarschuw beheerder
donateur
nee, daar heb je geen d en t problemen ;)

plus dat daar sinds m'n vierde wél best goed op werd gecontroleerd.. in tegenstelling tot die flapdrol van een leraar in groep 8 ;)

Waarschuw beheerder
nekschot voor een hooligan, biertje voor een supporter!

Waarschuw beheerder
nee, daar heb je geen d en t problemen ;)

flauwwwww.. :|

plus dat daar sinds m'n vierde wél best goed op werd gecontroleerd.. in tegenstelling tot die flapdrol van een leraar in groep 8 ;)

ik kon op m'n vijfde ook al fatsoenlijk engels praten.

neemt niet weg dat ik tegenwoordig nog steeds wel een domme fout maak m.b.t. zinsconstructies en grammatica. %)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja, zo sta je stenen te vangen/gooien, en zo zit je te kletsen over de kleuterklas. Blijft lachen hier op PF :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zie geen discussie. :/

Waarschuw beheerder
donateur
Zo dan :)

Waarschuw beheerder
nou vooruit dan maar.. :/

Waarschuw beheerder
Lekker veel klagen, terwijl ze zelf alle shit hebben veroorzaakt(Y) Jammer dat voetbal zo moet gaan...
Waarschuw beheerder
ach is toch lekker beetje zeiken doe jij nu ook namelijk ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De fans moesten drie kwartier op de ME wachten en vinden dat ze als schietschijf hebben gefungeerd.

:cry:
Waarschuw beheerder
ik zeg het nog maar een keer BAM

weg kloten

Waarschuw beheerder
Terwijl politie/ME ook een aardig aandeel heeft in deze shit.

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven :yes:
Het optreden van hun kan juist heel tegenoverstellend werken en dat weten zij ook.

Zij weten heus wel dat zij zo op de een of andere manier provocerend overkomen!!

Moet zeker iets aan veranderen!
Waarschuw beheerder
oowwwwwww gaan die pootjuhs nou nog huiluh ook aaaaah moetuh jullie een goen gelen lollie whahahah
tiest hoor en dat noemuh zich nou echte mannuh nou de kk voor jullie groetuh ut DEN HAAG mazzls
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vindt rellen om voetbal zo en zo kansloos :jaja:
De voetballers verdienen tonnen per jaar!!
En jij als simpele Arbeider/student(met alle respect}Gaat een potje staan matten om hun:no:
gaat er bij mij niet in :no:
Waarschuw beheerder
vind voetbalrellen ook behoorlijk kansloos

maar ben er wel van overtuigd dat de politie flink verkeerd gehandeld heeft.....
supporters een paar uur vasthouden met niks.....ken je donder op zegge dat er wat gebeurd natuurlijk....

maarja iedereen zat fout
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gebeurt en het blijft, ik blijf erbij, lekker op een weiland afspreken en sla mekaar daar maar kapot, ckers die 2 supportersgroepen..!!

Maar toen dat gebeurde en er geen dingen werden vernield, alleen een schedel, vond iedereen het nog schande...
Je weet waar je voor gaat, en ga je, dan kan je voor altijd gaan!
Waarschuw beheerder
Je kan toch niet ontkennen dat er door de instanties fouten zijn gemaakt.......

Die trein heeft 45 min gestaan waar die niet moet staan. Iemand van de NS had toch zo slim moeten zijn dat ook door te hebben.

Een trein kan vooruit en achteruit, maar laat hem niet dáár 45 min staan!

Waarschuw beheerder
een trein heeft een exterieur en een interieur, maar laat 'm tenminste heel. %)

Waarschuw beheerder
Veer verschillende meningen en visies weer :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ondertussen wel heel die trein slopen, stelletje losers. Stadionverbod, zijn ze meteen van die zogenaamde 'supporters' af

Waarschuw beheerder
Stadionverbod, zijn ze meteen van die zogenaamde 'supporters' af

Die gasten die vergallen het voor iedereen. Ook voor kinderen en mensen die echt wel van voetbal houden. Losers!
Waarschuw beheerder
Tuurlijk anders ouwehoer je erover als je er geen moer van afweet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De enigste die het voetbal verpest,is de knvb.
Vroeger waren die rellen 10 keer erger en toen zater er ook gewoon familie's,en waar maken ze zich nou druk om ;
Er zijn 2 treinen gesloopt,en wat stenen naar de politie gegooit...nou als dat al zo erg is.Pfffff
Er reden ajacieden met bussen door Rotterdam en er is geen klap gevallen,het is eigenlijk gewoon een schande.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn 2 treinen gesloopt,en wat stenen naar de politie gegooit...nou als dat al zo erg is.Pfffff

Kijk daar gaat het al fout, dat je zulke dingen normaal gaat vinden

Waarschuw beheerder
donateur
Stadionverbod, zijn ze meteen van die zogenaamde 'supporters' af

Oja, als je een stadionverbod krijgt, dan blijf je ook meteen thuis :S

Verplaatsing van het probleem noemt men dat. Dan gaat men andere dingen zoeken, waardoor de maatschappij er pas écht last van krijgt.

Vergeet de clubs niet, die proberen met allerlei kutdingen belaapde supporters weg te krijgen uit stadions :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onzin! Moet je ook maar niet aan de handrem tekken! Gaf beide partijen maar gewoon uzi's oid, ben je gelijk van dat tuig af!
Waarschuw beheerder
donateur
Vroeger waren die rellen 10 keer erger en toen zater er ook gewoon familie's,en waar maken ze zich nou druk om ;

gast ... wtf. ontzettende loser
Waarschuw beheerder
De handrem werkt niet lullo in die treinen anders hadden we in utrecht al stil gestaan :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gast ... wtf. ontzettende loser

Wat jochie ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zitten geen noodremmen in een combi trein toch ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk daar gaat het al fout, dat je zulke dingen normaal gaat vinden

Moraalridder
Waarschuw beheerder
zitten er wel maar doen het niet O:)
Waarschuw beheerder
jij bent wel een b-tje een rellertje he??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rellen henk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mobiele Eenheid rulez
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tuurlijk anders ouwehoer je erover als je er geen moer van afweet.

Oke nou dan niet. Goed gedaan allemaal joh!
VOlgende keer gaan we 4 treinen slopen ja en dan schieten we mekaar ook maar ff door de kop heen. Stoer toch!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
had ie wouten maar niet ingegrepen! dat is wat we willen en achteraf maar zeiken dat de politie zo duur kost stelletje piepers
Waarschuw beheerder
wat ik wil is dat wouten jou opsluiten en onder een steen leggen!!

jij zet overal de meest stomme opmerkingen neer!! :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vint je?
Waarschuw beheerder
nee hoor valt wel mee.. vooral omdat JIJ vinT met een T schrijft vinD ik je de slimste
Waarschuw beheerder
donateur
vint je?

Hey RR, deze zou ik zelfs niet eens maken.. ben je nou? ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat is der fout aan dan? :S
Waarschuw beheerder
hier ga ik niet eens verder op in!! je bent vlngs mij nog te stom om je kont af te vegen... :S:S
Waarschuw beheerder
donateur
Chick.. dit meen je toch niet he bwhahahahahaha
Waarschuw beheerder
hoop iig. niet dat ze het meent.. het zou dan wel heel triest zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oh jezus net alsof jullie altijd met een woordenboek en weet ik wat achter pf zitten om te tiepen! ik schrijg gewoon direct zonder woordenboek enzo
Waarschuw beheerder
nee ik heb idd geen woordenboek naast me.. maar dat komt omdat ik woorden zoals VIND wel uit me hoofd goed type.. maar bij jou lukt dat waarschijnlijk niet.. Is geen ramp hoor schaam je niet.. volg gewoon nog een jaar of 5 nederlands in groep 3 en het komt wel goed! (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahaha groep 3 heb ik jaaren geleden achter me gelaten gekke boi! maar ik bedoelde een gramaticaboek met d's en t's
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, nogmaals, de meesten doen dat zonder.. ik maak ook fouten in m'n d's en t's.. maar niet ZULKE.. :S

Waarschuw beheerder
zo duur kost

iets subtieler, maar toch niet minder fout. (f)

Waarschuw beheerder
ik heb wel een woordenboek naast me staan. sterker nog, ik heb er 3. :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
zo duur kost

In zo'n post lees je daar toch alweer overheen haha!

en die woordenboeken he.. gebruik je die ook?

Waarschuw beheerder
soms.

maar dan voornamelijk m'n Duits-Nederlands/Nederlands-Duits.
Waarschuw beheerder
donateur
Bedoelde meer voor het maken van posts hier ;)

Waarschuw beheerder
erm..genau. also manchmal wende ich sie an. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ach so.. aber naturlich ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.poostmen.nl/_muziek/ luister deze pokoe vooral die liedje wie niet springt echt ommin :vaag: gers liedje

Waarschuw beheerder
selbstverstaendlich. o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Oke sorry, maar ze moet echt wel fake zijn toch? Dit soort onzin kraam je toch niet met je volle verstand uit of wel :/

Waarschuw beheerder
of ge-#'t. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Dit soort onzin kraam je toch niet met je volle verstand uit of wel

:no::no:
Waarschuw beheerder
dat ze zichzelf nog FANS durven te noemen.... :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
TJa klagen klagen, me baas loopt ook altijd bij me te klagen, doe ik verder ook weinig meee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echte fans doen alles voor hun clup
Waarschuw beheerder
ja VOOR maar niet tegen!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook klagen?
Waarschuw beheerder
Ben moe ja, van mensen die erover ouwehoeren die er gene moer van afweten
Waarschuw beheerder
Triest dat sommige mensen hier reageren die er de ballen verstand van hebben. Als een trein stil staat en vervolgens het verkeerde perron oprijdt en je ziet kakkerlakken naast je dan ga je niet gezellig samen een kop koffie pakken lijkt me logisch. Verder zitten er in de combi meerendeel geen hooligans maar gewone supp. alleen veel gewonen supp. die verdedigen zich zelf ook als ze worden aangevalen heel simpel. Dat slopen ach als dat nou het ergste voor het geld wat je voor een combi betaald mag je wel is ff wat slopen
Waarschuw beheerder
ID kev :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ben moe ja, van mensen die erover ouwehoeren die er gene moer van afweten

zeg maar zo iedereen heeft het anders beleeft en dit leid toch nergens naar al die discussies heeft geen fuck zin

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja of helemaal niet beleefd, maar wel allemaal praatjes erover, inclusief die kuttekoppen in den haag!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom discussie zonder einde zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Komt vanzelf een keer een einde aan hoor :-D

Waarschuw beheerder
wat een gelul weer hier :x

Waarschuw beheerder
Oh wat zijn ze zielig, dat bewijzen ze nu maar weer eens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Komt vanzelf een keer een einde aan hoor p

ja envelopje :yes: einde
Waarschuw beheerder
enveloppies de gekste :/
Waarschuw beheerder
donateur
nou de gekste niet:no: dat ben ik;p

Waarschuw beheerder
Ajax moet niet zo huilen.Wij hebben in het verleden zo lang bij De Meer gestaan zonder eten en drinken terwijl we bekogeld werden.
Waarschuw beheerder
ik wist niet dat Ajax kon huilen?? die is toch al dood??
Waarschuw beheerder
donateur
Joh Raff, doe je niks aan. Zijn gewoon een stelletjes babies die geloven dat als ze zo dom zijn om 2 treinen te verneuken, dat ze daarna wat eten en drinken krijgen zodat ze er weer fijn tegenaan kunnen. Zo werkt het niet in de grote mensen wereld, komen ze nog wel achter.

Waarschuw beheerder
Oja, als je een stadionverbod krijgt, dan blijf je ook meteen thuis

Gisteren iets over gelezen in de krant:

Donner bekijkt stadionverbod voetbalvandaal
'Meldingsplicht hooligan'

DEN HAAG - In de strijd tegen het voetbalvandalisme is door veel betrokkenen opnieuw aangedrongen op een door de overheid gecontroleerd stadionverbod, met daaraan gekoppeld een meldingsplicht. Minister Donner van Justitie staat er niet geheel negatief tegenover, maar wijst wel op de nadelen.

De minister laat in elk geval onderzoeken of een effectief civielrechtelijk stadionverbod en meldingsplicht valt te realiseren. Dit zou hooligans die door clubs of KNVB een stadionverbod hebben opgelegd gekregen harder raken. Zij kunnen dan niet illegaal in het stadion aanwezig zijn, omdat ze zich tijdens de wedstrijden moeten melden op bijvoorbeeld een politiebureau.

Donner zei dat gisteren in de Tweede Kamer waar hij antwoord gaf op vragen over de voetbalrellen van afgelopen zondag, rond Feyenoord - Ajax.

Enkele partijen meenden dat Donner een civielrechtelijke meldingsplicht tegenhoudt. Volgens de bewindsman is dat niet het geval, maar kleven er nogal wat staatsrechtelijke bezwaren aan.

De politie kan alleen ingeschakeld worden bij een door de rechter opgelegd stadionverbod en meldingsplicht. Zo'n strafrechtelijke maatregel is echter lastig op te leggen, omdat wettelijk bewezen moet worden dat iemand betrokken was bij de gewelddadigheden.

Bij stadionverboden die de KNVB of een voetbalclub aan hooligans oplegt, zoals in de praktijk veel vaker voorkomt, is sprake van een civielrechtelijke kwestie. Als een betrokkene zich er niet aan houdt, mag de 'sterke arm' niet worden ingezet.

Feyenoord en Ajax toonden zich er een groot voorstander van om per direct een door de overheid gecontroleerd stadionverbod in te voeren, met daaraan gekoppeld een meldingsplicht.

Rotterdamse voetbalsupporters die zondag bij betrokken waren bij rellen, mogen wat justitie betreft vanavond niet bij de bekerwedstrijd Feyenoord-PSV zijn. Het openbaar ministerie probeert de betrokkenen nog voor die tijd te identificeren.

De NS dreigt Ajax-supporters te weren. Volgens NS-topman Veenman vervoert het bedrijf "voorlopig" geen Ajax-fans. Onderhandelingen over betere afspraken zijn gaande . Als er geen bevredigende regeling uitkomt, "dan stopt de NS helemaal met dat vervoer".

(ANP)

Verschenen in SP!TS op woensdag 20 april 2005.

Hier nog een ander stukje gevonden, maar was al gepubliceerd in november 2004:

'Hooligans te vaak nog vrijuit'

UTRECHT - Voetbalsupporters die wegens ongeregeldheden worden gearresteerd, ontlopen te vaak hun straf. Dat concludeert het Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV) in zijn jaarverslag. De politie heeft de zaak van 1837 aangehouden fans in 36 procent van de gevallen moeten seponeren.

De voornaamste oorzaak daarvoor is dat de politie in het afgelopen seizoen vaak groepen aanhield, waarbij achteraf moeilijk of niet te bewijzen viel wie precies waarvoor verantwoordelijk was. Bovendien stelt het CIV dat de politie te weinig capaciteit ter beschikking heeft voor dat onderzoek.

"Het gaat erom of we daar wel veel tijd in willen steken", reageert woordvoerder Cees den Bakker van de Raad van Hoofdcommissarissen. "Je kunt er een levensgroot rechercheteam opzetten om te ontdekken wie bijvoorbeeld is begonnen met een spreekkoor, maar intussen liggen er nog heel veel andere zaken te wachten."

De 1837 supporters die de politie in de jaargang 2003/2004 aanhield, was een stijging van 190 ten opzichte van het seizoen ervoor. De eredivisiewedstrijd tussen Ajax en NEC, op 25 januari 2004, leverde de meeste arrestaties op: 117.

In 36 procent van alle aanhoudingen werd de zaak geseponeerd. Vorig jaar was dat percentage nog 22. Bij 41 procent leidde het afgelopen seizoen tot een proces-verbaal. Overigens is 13 procent van deze zaken nog in behandeling.

Het CIV constateert in zijn jaarverslag dat er afgelopen seizoen 'praktisch niet werd opgetreden' tegen kwetsende spreekkoren, een veelbesproken onderwerp in het huidige seizoen. Er werden voor spreekkoren of discriminerende uitingen veel minder mensen opgepakt dan een jaar eerder: 14 tegenover 38 in 2002/2003.

De voetbalbond KNVB blijkt afgelopen jaargang minder stadionverboden te hebben opgelegd. Van de 1837 aangehouden personen hebben er 805 een civiel stadionverbod van de KNVB gekregen. In september van dit jaar golden er voor 971 personen stadionverboden, inclusief die welke in eerdere seizoenen waren opgelegd. Een jaar eerder lag het aantal op het meetmoment veel hoger, namelijk op 1371. De voetbalbond wil nog niet reageren op het CIV-verslag.

De forse daling van het aantal 'actieve' stadionverboden zou normaal gesproken een positieve constatering moeten zijn, maar het CIV meent dat dat in dit geval niet zo is. Het probleem schuilt volgens het CIV in de standaardvoorwaarden van de KNVB. Daarin staat dat een vergrijp van een supporter 'voetbalgerelateerd' moet zijn. Anders kan de bond hem of haar geen stadionverbod geven.

De supportersorganisatie SOVS vindt het jaarverslag 'tendentieus'. In een verklaring stelt de SOVS dat het CIV cijfers verspreidt die gemakkelijk verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. Zo wordt het beeld over voetbalvandalisme vertekend. "In veel gevallen valt het aantal aanhoudingen hoog uit doordat vanwege een licht vergrijp een voltallige supportersgroep wordt opgepakt."

De voetbalclubs moeten de politie van meer informatie voorzien, vindt het CIV. Henk Groenevelt, hoofd van het CIV, betreurt het dat nog altijd slechts vijf clubs zijn aangesloten op een daartoe bestemd informatiesysteem. "Terwijl de verslagen van onder anderen de veiligheidscoördinatoren van de clubs de politie goed zouden helpen", meent Groenevelt.

(ANP)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat slopen ach als dat nou het ergste voor het geld wat je voor een combi betaald mag je wel is ff wat slopen

Hoor je wel wat je zelf zegt joh idioot..?!?!?

Dus we moeten het maar normaal vinden dat jullie de boel slopen en wij voor dat geld opdraaien, want jullie betalen tenslotte al extra voor die combiregeling.. (daar wordt de extra inzet van treinen vann betaald.. dát er dus treinen zíjn.. niet dat jullie ze kunnen slopen)

ongelofelijke loser pfff
Waarschuw beheerder
ja het leven van een hooligan gaat niet over rozen !!

zitten we tezeuren over water, verbouwen wel 2 treinen !

als ze dat niet hadden gedaan waren die treinen ook verder gereden was alles goed geweest ! ;)

Waarschuw beheerder
kankerkneuzen

Waarschuw beheerder
allemaal zeggen ze hier op internet ik ben de gekset hooligan maar op de club stellen ze geen tieves voor

Waarschuw beheerder
allemaal zeggen ze hier op internet ik ben de gekset hooligan maar op de club stellen ze geen tieves voor

Inderdaad...
De meeste met de grootste bek zijn ook allemaal groot bekken :yes:
Echte hooligans gaan zich er niet druk om maken op het forum omdat ze onder andere toch niet weten wie ze voor zich hebben!!

Waarschuw beheerder
Hoor je wel wat je zelf zegt joh idioot..?!?!?

waarom ga je d'r uberhaupt op in? :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik weet het.. hou al op.. ben gewoon net een pacman :/ ;)

Waarschuw beheerder
Video games don't affect kids, I mean if Pac-Man had affected us we'd all be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive electronic music.
Waarschuw beheerder
donateur
*suiting the description :$* ;)

Waarschuw beheerder
*being the embodiment of pacman* :dood:
Waarschuw beheerder
Blijf erbij, gewoon allemaal op een groot weiland en rellen maar!!!!!!!! :D Hang je wat camera's op, kunnen we allemaal meegenieten(meedoen)...!!!
Er gebeurt de laatste tijd zo weinig, waar maken jullie je allemaal druk om? Zijn veel ergere dingen gebeurt hoor... Trein kan j weer maken, schedel niet :P !!!!!

Waarschuw beheerder
Dat ze zich nog fans durven te noemen.. Je gaat voor het voetbal lijkt mij! niet voor deze onzin! (misschien omdat ik ook voor feyenoord ben?) Maar je juicht je club na de overwinning.. dit is geen overwinning! dit is gewoon diep triest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wees blij dat we t (nog) bij t voetbal doen, we kunnen ook andere openbare gelegenheden helemaal verpesten! bv feesten en t gewone uitgaan :D

kunnen we ervoro zorgen dat je niet niemand meer lekker naar een feestje kan omdat overal agressieve ME is en van die enge honden staante blaffen wat de sfeer veel verrotter maakt, en dat er nergens meer alcohol word geschonken en dat overal camera's komen te hangen en als je dan niet danst waar t is toegestaan krijg je een feestverbod + 450 euro boete!

Tja t leven van een voetbalfan gaat niet over rozen
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je háár weer :/

heb jij stront in je harses zitten ipv hersens ofzo hahahaha

wees blij dat we t (nog) bij t voetbal doen, we kunnen ook andere openbare gelegenheden helemaal verpesten! bv feesten en t gewone uitgaan

nee, dat gebeurt inderdaad nog niet nee

de mensen die op een feest rellen zijn vaak dezelfde opgefokte doorgesnoven mensen als er ook bij het voetbal zitten..

voor hen is het gewoon een lifestyle, of het nou op een feest is of met voetbal.. ze hebben alleen lol als er gereld wordt..

zo kom allemaal amar met je discussie :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de de feesten worden die gore neo's tenminste getemt door de bois van de voetbal

Waarschuw beheerder
donateur
typisch ajacieden (Y) :no:
Waarschuw beheerder
donateur
op een technofeest zie je geen neo's hoor lieffie..

dat zijn heel andere rellers..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jah maar t is nog lang niet zover dat elk feest zo gecontroleerd word enzo als bij t voetbal :D

als ze t voetbal onmogelijk maken gebeurd t bv dara meer of desnoods bij hockey enzo
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd, rellen bij hockey *proest*

das net een ander slag mensen.. misschien kom je zo ooit nog eens tegen.. ;)

Waarschuw beheerder
da's pas potentieel gevaarlijk; bobo's met slagwapens. :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
die nog hebben leren mikken met dat slaghout ook ;)

Waarschuw beheerder
ook leuk dat ze 't alleen kunnen als ze gebukt lopen, grappig gezicht zou dat dan dus zijn.. :dood:
Waarschuw beheerder
donateur
Zijn wel goed in enkels en knieen raken..

Waarschuw beheerder
ook pijnlijk. :cry:

Waarschuw beheerder
Dat ze zich nog fans durven te noemen.. Je gaat voor het voetbal lijkt mij! niet voor deze onzin!

Inderdaad!! Het is het een of een ander...

Waarschuw beheerder
Vandaag op het nieuws:

Meeste voetbalfans van Ajax worden alsnog gearresteerd aan de hand van videoapparatuur :yes:

Weet een hoop sv'en er bij en hoppa :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@[UPC] gekke meid [UPC]

meid als je ergens geen verstand van heb, of nog nooit bent geweest, hou dan aub je mond erover want je komt alleen nog dommer over ;)
Waarschuw beheerder
Mooi weer een paar mindur...!!

En idd, gekke meid, kommie uit een ei ofzo??
Laat rellen lekker bij t voetbal en hou ffesies zo lang mogelijk gezellig!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nog steeds bezig hier ? :/

Bijna weekend man, doe iets moois met dit lekkere weer :p
Waarschuw beheerder
hahahaha nog ff en ze klagen ons aan omdat het allemaal; met zondag temaken heb ,dat zware verlies van WILLEM 2
klaag je ouders aan die heb gezorgt voor een leven vol met schaamte dat je in amster:X ben geborre
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds gezellig hier hahaa;p
Waarschuw beheerder
donateur
zo toe maar krijg ik die?
Waarschuw beheerder
We komen om te rellen :jaja:
Waarschuw beheerder
bij voetbal altijd relle in het geschiet(dat rijmt dan weer wel)
Waarschuw beheerder
donateur
kan het zonder nee volgens mij niet:no:
Waarschuw beheerder
waar is zwarte piet?
Waarschuw beheerder
is harsj halen of rook hij wiet
Waarschuw beheerder
donateur
hij rookt helemaal niet hij heeft al wat rook in zn longen van in het verschiet
Waarschuw beheerder
het is gewoon een zwarte miet!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
en daarom wil het de sint hem niet want hij wil geen zwarte miet maar een zwarte piet!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voetbal mot een feest blijven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ajax moet niet zo huilen.Wij hebben in het verleden zo lang bij De Meer gestaan zonder eten en drinken terwijl we bekogeld werden.

Ja precies en wat deden wij ? gingen niet schuilen voor de ME maar terug aanvallen of terug gooien
Waarschuw beheerder
toen was het ene andere tijd ;)
Waarschuw beheerder
Toen was er nog geen internet :-D
Waarschuw beheerder
en geen sv's
Waarschuw beheerder
rooksignalen toch
Waarschuw beheerder
hahah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog verder terug,toen er nog geen eens mobieltjes waren,hielden we elkaar ook op de hoogte via het Nederlands elftal :( toen konden AJax boys en wij nog gewoon samen :x
Waarschuw beheerder
dat moet heel lang geleden zijn

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ek 88 zelfs nog

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hadden we ENgeland aangevallen met 'dutch army' die we toen hadden,daar was,nec,denhaag,groningen,ajax,feyenoord zat allemaal bij elkaar maarja of dat volgend jaar weer lukt denk het niet
Waarschuw beheerder
donateur
ouwehoeren wat ben je stil!je doet je naam geen eer aan;p;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee dat klinkt inderdaad niet erg realistisch :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vraag maar na aan de ouwe jongens van AFCA
Dat waren nog eens rellen :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zal het vragen Hozza

Er moet ook nog gewerkt worden cinderella, en ik ouwehoer in teveel topics ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook aan het werk maar het is niet zo druk:D
Waarschuw beheerder
ach ja maar moet tot half 7 :/
Waarschuw beheerder
Kheb vanacht gewerkt, nu lekker vrij :-D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben altijd vrij
Waarschuw beheerder
donateur
krijg je ook altijd geld?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee ik krijg geen geld maar me vrouw die heb wel een goeie baan
Waarschuw beheerder
donateur
o profiteren van de vrouw he;p;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja tuurlijk
Waarschuw beheerder
klantenservice ergens, beetje i netten dus :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Achter de telefoon ?
Waarschuw beheerder
donateur
je durft zeker niet te zeggen dat je bij de klantenservice van feyenoord werkt ;p;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan ben ik binnen tien minuten oog in oog met Ouwehoeren :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geef je nummer ga ik je bellen
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja geef maar ga ik je ook bellen;p
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog wel wat klachten!;p
Waarschuw beheerder
donateur
haha dan niet je weet niet wat je mist;p

he wat las ik nou net ga je naar GT?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klaag maar aan al die scotoe's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k klaag jou aan voor laster
Waarschuw beheerder
donateur
en ik verklaar jou voor ontoerekeningsvatbaar
Waarschuw beheerder
:no:

blijf lekker hier, waarschijnlijk naar de Hemkade en overdag Mokum b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ouwehoer durft niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
okee dacht ergens wat te lezen maar nee dan heb ik het fout

en upc wous hou eens je mond joh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik hou mijn mond gek mens ik typ alleen
Waarschuw beheerder
lul jij nou weer roellie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga nooit feesten kev, ik hou daar niet van
Waarschuw beheerder
nou dan lul dan niet :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter straathangen wiri roken bruin smoken enz enz jwt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en ben niet gek ben gestoord

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
olgend jaar weer lukt denk het niet

tuurlijk niet
Waarschuw beheerder
donateur
gelezen daten nee maar ik wou de hooli wel ff ontmoeten van ajax;p;p;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
feyenoord hooli's zijn leuker hoor
Waarschuw beheerder
ben geen hoolie ben gewoon fanatiek :P

en wat was je van plan dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
feyenoord hooli's zijn leuker hoor

:yes: weet ik maar ouwehoeren is wel oke!
Waarschuw beheerder
donateur
ik wou ff gezellig met je dansen;p
Waarschuw beheerder
donateur
haha ligt eraan ben je leuk;p
zie geen foto staan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
idd kef gooi er eens wat foto's op!
Waarschuw beheerder
Je hebt me toch al is gezien roelloe

Enne heb jou nog nooit gezien eppo
Waarschuw beheerder
donateur
o als jij het zegt stuur eens een pb met foto joh!;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb je nooit gezien hoor!

volgens mij hebben veel me al wel eens gezien :D
Waarschuw beheerder
Roellie zal wel foto zoeken

en op msn heb je me foto toch gezien :S
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk wel ja

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee hoor kef of dan heb ik niet opgelet iig!
Waarschuw beheerder
heb je niet opgelet viezerd

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:gaap: !!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
o dacht een vrouw haha nu ga ik doei :flower:

Waarschuw beheerder
Ik blijf het triest vinden dat ze dat doen.. en supporters mogen ze zich niet meer noemen..
Waarschuw beheerder
moet je een zakdoekie?

Waarschuw beheerder
stoere vent!!!!
Waarschuw beheerder
Wie jij ja? Ben best onder de indruk van je :z

Waarschuw beheerder
Ik ben heel stoer. :frusty:

Ga slapen dan.

Waarschuw beheerder
Toen was het stil,gaan we nog wat slopen dan dit weekend?;)
Waarschuw beheerder
Nee kan niet op me werk he.

Waarschuw beheerder
Praat dan ook geen onzin.

Waarschuw beheerder
sloop je je werk 8)

Waarschuw beheerder
als onzin de wereld uit is dan is er geen partyflock meer o:)
Waarschuw beheerder
Ik praat alleen maar onzin, vandaar me naam he kale pogo mongool

Waarschuw beheerder
jij ook kaal ;) maarja no pogo;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je zegt het zelf:D! ´´kale pogo mongool´´ haha

Goed bezig ventje.

Waarschuw beheerder
Weer onder de indruk?

Haha, ga maar snel naar huis!

Waarschuw beheerder
Zeg op deze manier gaat dit topic toch over niks?

Hey geniet gewoon van voetbal,en maak er niet zo'n discussiepunt van,dat zou jammer zijn van het voetbal.

Tuurlijk,competitie moet er zijn,maar wat heeft de NS en de belastingbetaler enz er nou mee te maken?

Het is maar een spelletje,maak er geen oorlog van.
Waarschuw beheerder
voetbal is oorlog!!!!!! :yes:

Waarschuw beheerder
voetbal is oorlog!!!!!!

Ga dan bij luchtmobile of commando,dan zie je wat oorlog is,en doe je deze uitspraken misschien niet?

Waarschuw beheerder
Hij is stoer hé!

Waarschuw beheerder
Ga dan bij luchtmobile of commando,dan zie je wat oorlog is,en doe je deze uitspraken misschien niet?

:yes:!

Waarschuw beheerder
Geen dank.
Waarschuw beheerder
Nou veel pleizer he knul

mzzl

Waarschuw beheerder
Hij is stoer hé!

Nou is niet echt stoer bedoeld,meer realistisch.....

Oorlog is 1 van de dingen die je niet van dichtbij wil zien!

Waarschuw beheerder
Realistisch is het niet, het is gewoon stoere praat wat ''ie'' uitkraampt!

''voetbal is oorlog'' haha zegt de Meneer die alleen maar onzin praat

Waarschuw beheerder
Realistisch is het niet, het is gewoon stoere praat wat ''ie'' uitkraampt!

''voetbal is oorlog'' haha zegt de Meneer die alleen maar onzin praat

Sorry ,verkeerd begrepen......

Die prutser waar je het over hebt,snapt echt niet waar hij over praat......maarja,ik ben het dus helemaal met je eens.....

Waarschuw beheerder
Snapt ie inderdaad niet...

Maarja.
Waarschuw beheerder
donateur
wahahaha wat een mietjes :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
opch jezus een lonsdeel jongere uit VENRAY whahaha

Waarschuw beheerder
Kijk mij

ik vind ze ook asociaal!

Tyfus ME!

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QwD7AtQTo5WLbjUZLWDrCpXX!SnH64uWBv*ujFn!126RRhYZALt!EoWgQsNxfyS2XDNVNKRkBGgdqHCR5D5Db8Q7LfoaJlhQbmMUUNQBflw/Afb045.jpg?dc=4675519364920764408[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Me & ME

[img width=600 height=450]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDtAtUT35Ut!IBJXkYF2KwhrHCnMeooEAT8LyH2KaXQ*NZIBD9xY7okwbQvfPw*PWwV*qEN*ZCAp3aeGXcrKFxwPa6he9l8*wex7Byo8oQ/Afb046.jpg?dc=4675519364959987004[/img]

Vakkie W rulesz

Waarschuw beheerder
donateur
op paard durven ze wel maar 1 op 1 :x

Ben zelf geen hooligan ofzo maar vind ze meestal gewoon overdeven reageren waardoor 't alleen maar erger word....
Waarschuw beheerder
Hop hop hop, paardjes in galop!
Waarschuw beheerder
kut ME :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Verplichte uitzending naar Irak voor alle opgepakte holligans :yes:

moet je eens kijken of ze daarna nog steeds roepen "voetbal is oorlog" :nee:
Waarschuw beheerder
tish gaat huilen ofzo :/
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer alleen de discussie wat meer leven in te blazen dan het gedate hierboven 8)

Ik ga zo lekker in de zon zitten 8) nix huilen b)
Waarschuw beheerder
ik ook

voetbal blijft oorlog b)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga je mee Irakken dan? ;)
Waarschuw beheerder
zoeken ze daar maar zelf uit ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verplichte uitzending naar Irak voor alle opgepakte holligans

Ja want dat is zo erg heh,dat gajes tuig,zo he joh ik stel voor om ze te laten depoteren.pfff
Waarschuw beheerder
zet ze tegen een muur aan en schiet ze dood :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als ik naar irak zou gaan, zou ik me wapens pakken om tegen de echte vijand te vechten NL amerika en israel dat zijn de echte duivelse landen!

Waarschuw beheerder
Tish ben je uberhaupt zelf wel is bij een voetbalwedstrijd geweest?
Waarschuw beheerder
Hahaha... :p Praatjes vullen geen gaatjes..!!

Waarschuw beheerder
Het houdt ook maar niet op he?

Ik denk dat jullie ondertussen allemaal in de krant hebben gelezen dat het om omwonende rotterdamse jeugd ging.....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ineens weet iedereen het beter
en voral die mensen die nooit in een stadion komen
zeggen 'stuur ze naar irak ect ...'
maar hun weten niet eens wat voor haat er leeft
tussen Feyenoord en 020
dus zulke mensen kunnen hun beter er ook niet mee bemoeien:)

Waarschuw beheerder
Ja hoe stap je van sport naar haat denk ik dan :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van sport naar haat
dat lijk me wel duidelijk
want het is niet alleen Feyenoord - ajax
maar ook Rotterdam - Amsterdam
en als je weet hoe grote hekel een feyenoorder heeft aan een ajacied..
dan snap je dat wel;)

Waarschuw beheerder
Nee.

Waarschuw beheerder
Een echte man geef z'n vijand een biertje :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mischien jij..:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haten doen ze elkaar maar nooit gaan ze meer vooruit naar elkaar! :(

Waarschuw beheerder