er word mij gevraagd als ik soulseek open dat ik een update moet dowloaden maar dan doet ie het niet?
weet iemand anders waar ik die link kan vinden op een ander site?
hehe op soulseek zitten bijna allemaal kut kneusjes die al1 maar doen wat ze willen en al1 maar onzinnig zitten downloaden daarlaatste
zeker, ik ben de opperkneus!
De broodtrommel is nu al een tijdje down
donateur
Lul niet Thomas.. ik ben er toch ook
Nou mijne wilniet connecten ofzo
Dus hou je bek!
donateur
Hahaha dat komt omdat jij een n00b bent en ik slsk-koningin aka heerser
Jij bent de heerser van Gabber NL en die room is mors DOOD!
donateur
Gabber NL? Hoe kom je daar nou bij
Dat was jou room hoor... Hardcore NL is van mij... en =]HardcorE[= is van Stz en mij
=]HardcorE[=
is officieel zelf van =]HardcorE[=
Ik zou allang elke room heerscher als ik niet 2 maanden was weggevallen!
En moet je er trots op zijn als je over Hardcore NL heerscht Flut room
donateur
Haahaha =]HardcorE[= is er de laatste tijd nooit meer man
Enne Hardcore Nl is idd een flutroom.. maar beter dat ik heers over een flutroom dan over geen room
En ondertussen is geen enkele room van iemand aangezien schizo nog steeds eigenlijk totaal geen inbreng heeft
Uuuh ik heersch duidelijk over !ReGGaeGaLaXy
donateur
En ondertussen is geen enkele room van iemand aangezien schizo nog steeds eigenlijk totaal geen inbreng heeft
er word mij gevraagd als ik soulseek open dat ik een update moet dowloaden maar dan doet ie het niet?
weet iemand anders waar ik die link kan vinden op een ander site?
Jonks... Wie van jullie heeft de oude shit op de comp staan dan?? In die hardcore room is het grotendeels allemaal frenchcore.. terror en industrial...!
Waarom heeft iedereen er last van en ik niet?
Ik ben verdomme 20 uur per dag aanwezig in die gare chatbox, dan moet ik toch ooit een keer iets gemerkt hebben
soulseek blijft goed me userlist zitten mense in waar ik snel van kan downloaden en hun kunnen bij mij ook downloaden met 120 kb als je van me hardcore of jump wil downloaden of zelfs terror moet je me toevoegen sjoerd_thijen en dan moet je me maar effe aanspreken
soul seek.....het woord zegt het feitelijk al....soul (muziekstroming) seek (zoeken) miss ook films maar hou me daar niet mee bezig en heb er ook noot van gehoord!
2 SchizophrenicManiac: zegt meer over jezelf....
laatste aanpassing
Mijn account is Sus The Antigoon ik kom af en toe in de HardcoreNL,Q-dance hardstyle,Oldskul 88-92,IDM & Breakcore room..