Partyflock

Forumonderwerp · 767586

Waarschuw beheerder
nou ?

Waarschuw beheerder
Okay dan
Bij deze alvast:

Dames uit Arnhem opgepast!!!
Casanova Pindaahh
veel te vinden in de Matrixx en op de korenmarkt!!
Mooie praatjes en een lekker koppie...
Maar schijn bedriegd!!!

:P

Waarschuw beheerder
Nou nou.. Mooie praatjes.. :nee: :9 Alleen mooie vrouwen gewenst. Neem contact op via PB.

Gegroet

:D

Waarschuw beheerder
Zal dan maar gauw een pb sturen ;)
Waarschuw beheerder
niks doen! en afwachten en feestuh!
zorgen dat je iemand anders tegen komt...en dat haar zeggen en zeggen dat je erover heen bent..misschien dat ze dan pas merkt dat zij jou helemaal niet kwijt wil!

Waarschuw beheerder
De problemen definitief oplossen die er ooit voor hebben gezorgt dat ze nu je ex is, mits ze daar open voor staat. En dan maar afwachten,

Mijn mening , een ex is een ex, 9 vd 10 keer komt dat niet meer goed. Teveel littekens, en die blijf je houden.

Waarschuw beheerder
uhhh
met ganzenbord
mischien

Waarschuw beheerder
forget about her!!!!

Waarschuw beheerder
niet doen
is niet voor nix je ex
Waarschuw beheerder
zoveel mensen schrijven hier "uit is uit" en "een ex is een ex"... misschien klopt dat wel in veel gevallen, maar ik ken ook zat stellen die gewoon even tijd voor zichzelf nodig hadden, of een pauze namen (omdat het anders wél voorgoed over had kunnen gaan) om vervolgens gewoon weer heel succesvol bij elkaar te komen. sterker nog, als ik naar m'n eigen ouders kijk: voordat zij trouwden (inmiddels ruim 30 jaar getrouwd) ging het ook nog iets van vijf keer uit en weer aan. waarom vasthouden aan zo'n principe "uit is uit" als een pauze soms gewoon een logische keuze is, zonder dat je elkaar meteen helemaal opgeeft?

en verder on topic, hoe je je ex terugwint? dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af, en van de dingen gebeurd zijn... of er alweer een nieuw iemand in het leven van één van de twee is, hoe je uit elkaar bent gegaan en na hoe lang, hoe de gevoelens op dat moment zijn...

*zucht*

Waarschuw beheerder
niet.

Waarschuw beheerder
Exen terugwinnen is onbegonnen werk.. t Zal toch nooit meer zijn zoals t was.. :nee:

Waarschuw beheerder
precies.. moet je ook helemaaaaal niet willen daarom

Waarschuw beheerder
ik wil hem helemaal niet terug!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 mei 2005 om 12:36:
precies.. moet je ook helemaaaaal niet willen daarom

En toch, is t nie altijd hendig om los te laten, zeg maar.. Weet er alles van, mja.. :(