| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 12 november 2005 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2005 om 19:28:Jaaaa dat spreekt voor zich!
dan is het goed, als mensen alleen maar komen om te kijken dan kunnen ze beter de dvd kopen als die komt en niet die zuivere dansruimte innemen voor de mensen die wel uit hun dak willen gaan hehe
ik ben een groot liefhebber van de techno scene in eindhoven omdat ze juist daar altijd uit hun dak gaan op een techno feest....
daar in gent is het NOG erger....IEDERE mix van de dj staat de hele zaal te schreeuwen te fluiten handen in de lucht noem het maar op.... gewoon gekkenhuis en super sfeer..
belgen zuipen idd wel erg veel en om 22.00 uur gaan de eerste al gestrekt!!!
daar in gent is het NOG erger....IEDERE mix van de dj staat de hele zaal te schreeuwen te fluiten handen in de lucht noem het maar op.... gewoon gekkenhuis en super sfeer..
belgen zuipen idd wel erg veel en om 22.00 uur gaan de eerste al gestrekt!!!
Precies zoals ik het vorig jaar beleefd heb! Volgens mij heb ik nog nooit zoveel kippevel gehad als bij aanvang van de set van Carl Cox! Heel de zaal stond "We Love Carl Cox" te scanderen, meneer knalt de eerste plaat erin en de zaal ontploft zowat! Toch wel een van de hoogtepunten uit mijn feestcarriere!
Vond al die kotsende belgen ook een apart fenomeen... Ik was welgeteld 5 minuten binnen (het was pas 20.00 uur) en in de chillhal stond de eerste al in een hoekje zijn maaginhoud om te keren...
Uitspraak van actief op zondag 22 mei 2005 om 11:42:Vond al die kotsende belgen ook een apart fenomeen... Ik was welgeteld 5 minuten binnen (het was pas 20.00 uur) en in de chillhal stond de eerste al in een hoekje zijn maaginhoud om te keren...
typisch belgen
Uitspraak van Loki Ragnarok op zondag 22 mei 2005 om 14:39:typisch belgen
Kotsen gebeurd overal,niet.
Dus niet alleen Belgen
En als je der ziet kotsen zijn het meestal snotneuzen of anders van die showmannen die denken dat ze kunne zuipe
Uitspraak van JupilerKotsen gebeurd overal,niet.- Kevlar op zondag 22 mei 2005 om 18:33:
Dus niet alleen Belgen
maar valt wel op dat de belgen er al HEEL vroeg bij zijn, vorig jaar zag ik de eerste om 20.30 uur al op brancard liggen te spacen!!!
en er zijn meer feesten en clubs geweest waar ik dat soort dingen mee maak!!
Uitspraak van Ziggy Williams op maandag 23 mei 2005 om 11:32:maar valt wel op dat de belgen er al HEEL vroeg bij zijn, vorig jaar zag ik de eerste om 20.30 uur al op brancard liggen te spacen!!!
Ja,ik zeg het hé,snotneuzen of showmannen die DENKEN dat ze kunnen drinken hé,wss thuis al zowat vanalles gemengd en zo,en dan gaan ze naar een feest.
Maar dat zie je overal hoor
En euh 20h30,das ook lekker vroeg,niet??,dan zit ik nog mooi thuis of in de kroeg voor we vertrekken
laatste aanpassing
is er al iets bekend over de lineup? misschien dat er mensen zijn die alle agenda's van dj's afstruinen om het te weten te komen????
ps... komt er dit jaar ook een schranzz-zaal?
...
ps... komt er dit jaar ook een schranzz-zaal?
Uitspraak van hitmeister op dinsdag 24 mei 2005 om 00:40:ik hoop dat ze dit jaar rush en liebing een keer in een zaal stoppen
komt er dit jaar ook een schranzz-zaal?
ik verwacht het niet maar lijkt me echt supervet
is er al iets bekend over de lineup
als ik het weet dan plaats ik het hier
laatste aanpassing
na die chaos van vorig jaar zit er een zeer kleine kans in dat ik nog een keer naar gent afreis!De line up van 2004 was super maar de organisatie bagger! Gelukkig verder wel goed vermaakt in de minimal met als toppers richy hawtin en luciano. Jammer dat ik het optredens als de prodigy, rush enz enz niet heb kunnen zien!
Ik ga toch maar eens een alternatief zoeken (is niet zo lastig
)
Ik ga toch maar eens een alternatief zoeken (is niet zo lastig
is er al iets bekend over de lineup? misschien dat er mensen zijn die alle agenda's van dj's afstruinen om het te weten te komen????
ps... komt er dit jaar ook een schranzz-zaal? ...
Is nog wat vroeg denk ek
En euh,Rush was de vetste dj van de avond,wat een set,lekker hard.
Hij moet er opnieuw bijzijn
Uitspraak van JupilerEn euh 20h30,das ook lekker vroeg,niet??,dan zit ik nog mooi thuis of in de kroeg voor we vertrekkenlaatste aanpassing 23 mei 2005 19:33- Kevlar op maandag 23 mei 2005 om 19:32:
van I love techno wil ik niks missen, en tot nu toe waren alle 5 de keren dat ik ben geweest er al zeer goeie dj's om 20.00 uur...
is altijd wel leuk als je er vroeg bent, dan zie en hoor je vette dj's draaien, daar waar anderen die later komen daar niks van meekrijgen!!
voorbeeld: ILT 2003 yellow room 20.00 uur Gayle san.....dak ging er af!!!!
Uitspraak van Ziggy Williams op woensdag 25 mei 2005 om 08:35:van I love techno wil ik niks missen, en tot nu toe waren alle 5 de keren dat ik ben geweest er al zeer goeie dj's om 20.00 uur...
Kan ik best geloven dat wel,ga er dit jaar ook iets vroeger bijzijn,om de drukte een beetje te mijden,maar 20h00 vind ik ietsje te vroeg,maar begrijp zeker wat je bedoeld
ze wilden gvd gewoon om 4 uur weg omdat ze moe waren
zijn dat nou echte techno lui???
Das idd wel kut ja,op zo een feesje,dat kan toch niet hé
Uitspraak van Ziggy Williams op woensdag 25 mei 2005 om 13:14:en nu maar hopen dat die vrienden niet dezelfde 4 zijn als in je buddy list....want dan weten ze nu hoe je erover denkt... lol
Uitspraak van Ziggy Williams op woensdag 25 mei 2005 om 13:14:en nu maar hopen dat die vrienden niet dezelfde 4 zijn als in je buddy list....want dan weten ze nu hoe je erover denkt...lol
haha nee t zijn niet die lui... en ik heb ze aan t eind van t feest al gezegd dat k ze niet meer mee wilde hebben
Uitspraak van JupilerDas idd wel kut ja,op zo een feesje,dat kan toch niet hé- Kevlar op woensdag 25 mei 2005 om 20:03:
,en het zal zeker niet aan de muziek gelogen hebbe,want die was vet
maar goed ze zeggen maar wat ze willen... ik heb me zeer goed vermaakt
kan ik die van rush en miss kittin krijgen van jou ?
alvast bedankt
alvast bedankt
vorig jaar was zeker wel vet!
alleen een beetje jammer van de zalen die volzet waren.
In de orange wasset trouwens snikheet, totdat er een of andere zijdeur los ging, woooww wat een verkoeling op je rug ineens!
en die belgen met hun 'survivalvoor 5 maanden tassen' zijn zwaaaar irritant.
maar ILT mag je gewoon niet missen heh
alleen een beetje jammer van de zalen die volzet waren.
In de orange wasset trouwens snikheet, totdat er een of andere zijdeur los ging, woooww wat een verkoeling op je rug ineens!
en die belgen met hun 'survivalvoor 5 maanden tassen' zijn zwaaaar irritant.
maar ILT mag je gewoon niet missen heh
Uitspraak van JupilerJames Ruskin- Kevlar op donderdag 26 mei 2005 om 19:31:
Pet Duo
Redhead
die wil ik ook
hoe kan ik die sets versturen??
check je pb
en je weet het 
oooh zoo vet mij zie je daar van begin tot eind!!!
Eigenleik moeten ze er nog een kleine terror/speedcore tent neerzette
haha nee just kiddin'
Eigenleik moeten ze er nog een kleine terror/speedcore tent neerzette

![-=[0317]=-Dennis](/images/user/218302_494647.jpg)