| Betreft: | evenement: I Love Techno, zaterdag 12 november 2005 om 19:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en dat zeg je op een forum vol nederlanders
Dat is toch zo ?
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 11:28:Altijd handig, van die Belgische connecties
Jij laat ons altijd wel zien dat Belgen best een goed feestje kunnen bouwen 
Hoe doen jullie dat op zo'n feest? Vroeger rende ik altijd van hot naar her om alle dj's te zien die ik wilde zien. De laatste tijd hebbik hier echt genoeg van en blijf ik meestal gewoon in 1 zaal staan. Af en toe 1 naam die ik echt wil zien. Werkt ook goed met mensen terugvinden enzo maar je hebt wel altijd het gevoel dat je iets mist.
Wat is jullie perfecte combo hierin?
Wat is jullie perfecte combo hierin?
Ik dwaal altijd overal rond op feesten en ben iedereen de hele tijd kwijt.
Op de een of andere manier houd ik het nooit vol om de hele avond bij de mensen te zijn waar ik mee gekomen ben
Op de een of andere manier houd ik het nooit vol om de hele avond bij de mensen te zijn waar ik mee gekomen ben
hmmm neuh alsje je daarop instelt is dat wel een relaxe avond....gewoon Btje rondfladderen. Maar toch .....samen uit samen thuis.
Maar iig zo'n videoscherm is dan toch mssn wel een uitkomst
gewoon heel de avond TV kijken en van alles een beetje meekrijgen zonder dat je alle zalen af moet struinen en een uur in de rij moet staan.
Maar iig zo'n videoscherm is dan toch mssn wel een uitkomst
Maar iig zo'n videoscherm is dan toch mssn wel een uitkomst gewoon heel de avond TV kijken en van alles een beetje meekrijgen zonder dat je alle zalen af moet struinen en een uur in de rij moet staan.
Dan kan je misschien beter thuisblijven en naar de live-stream gaan luisteren ofzo...
Ik huppel gewoon vrolijk de hele toko door zoals gewoonlijk
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 12:09:Ik dwaal altijd overal rond op feesten en ben iedereen de hele tijd kwijt.
en er bestaat Gsm, een klein smsje waar je staat en dat is opgelost .....
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 12:09:Ik dwaal altijd overal rond op feesten en ben iedereen de hele tijd kwijt.
Amen.
Begin van de avond 1e half uurtje nog samen, daarna gaat ieder zon beetje zn eigen weg, maar we hebben allemaal wel zon beetje dezelfde smaak, dus we komen elkaar vaak genoeg tegen, en aan t eind, laatste uurtje ofzo spreken we af.
en er bestaat Gsm, een klein smsje waar je staat en dat is opgelost .....
Vind het niet erg om mensen kwijt te zijn want:
we hebben allemaal wel zon beetje dezelfde smaak, dus we komen elkaar vaak genoeg tegen
Dit is dus meestal niet mijn geval. Mijn zeeuwse friends houden niet van TechNO (ikke ook niet maar de mannen zijn zo lekker
laatste aanpassing
ik had toch wel pet duo en rush verwacht
Pet Duo knalde vorig jaar zeg!!! Woeiiii.
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 12:37:Dan kan je misschien beter thuisblijven en naar de live-stream gaan luisteren ofzo...
Naaah toch maar de zalen induiken. T heeft wel wat die DiscJockeys aan het werruk
laatste aanpassing
Ik was meestal met boyfriend sowieso heel de avond, en dan samen van groepje naar groepje bekenden.. meestal stond uiteindelijk toch iedereen in dezelfde zaal 
Nu is het denk ik gewoon heel de avond bij een groepje zijn, echt in m'n eentje dwalen op zoiets groots als ILT vind ik toch nix.. een Awake oke, maar vind die hallen toch te groot om alleen te lopen..
Nu is het denk ik gewoon heel de avond bij een groepje zijn, echt in m'n eentje dwalen op zoiets groots als ILT vind ik toch nix.. een Awake oke, maar vind die hallen toch te groot om alleen te lopen..
Wil best samen met jou dwalen hoor 
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 13:00:Wil best samen met jou dwalen hoor
lief
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 12:44:ikke ook niet maar de mannen zijn zo lekker
ow..moet ik eens meer daar op letten, wie weet hou ik binnenkort ook wel van techno ....
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 13:34:Ben ik ook
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 13:40:Techno blijft kut
jah....best wel een beetje....
Al die smerige techno....
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 13:45:Al die smerige techno....
verschrikkellijk, degene die dat uitgevonden heeft...grrr !!!
Full Line Up Kheb er zin in
Underworld (live) | Dave Clark | Tiga | Super Discount 2 (live) | Richie hawtin| SVEN VÄTH | MISS KITTIN | DERRICK MAY | Vitalic (LIVE) | Collabs FEATURING Crhis Liebing & Speedy J (LIVE) | Adam Beyer| T. RAUMSCHMIERE (LIVE) | MATTHEW DEAR (LIVE) | Marco Bailey | Nathan Fake (LIVE) | Robert Hood| MAGDA | The Glimmers | Tobie Neuman| T-QUEST | FIXMER/MCCARTHY (LIVE) | ANDRÉ GALLUZZI | DR. LEKTROLUV | | Christian Smith | Troy Pierce(LIVE) | Deg | TONY OHR (LIVE) | Pierre | DJ NAUGHTY | TOM HADES (LIVE) | Jan Van Biesen | Spacid | FRANCO CANGELLI
Underworld (live) | Dave Clark | Tiga | Super Discount 2 (live) | Richie hawtin| SVEN VÄTH | MISS KITTIN | DERRICK MAY | Vitalic (LIVE) | Collabs FEATURING Crhis Liebing & Speedy J (LIVE) | Adam Beyer| T. RAUMSCHMIERE (LIVE) | MATTHEW DEAR (LIVE) | Marco Bailey | Nathan Fake (LIVE) | Robert Hood| MAGDA | The Glimmers | Tobie Neuman| T-QUEST | FIXMER/MCCARTHY (LIVE) | ANDRÉ GALLUZZI | DR. LEKTROLUV | | Christian Smith | Troy Pierce(LIVE) | Deg | TONY OHR (LIVE) | Pierre | DJ NAUGHTY | TOM HADES (LIVE) | Jan Van Biesen | Spacid | FRANCO CANGELLI
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 17:23:Wij hebben er geen zin in. O wacht dit hoort in het (Geen) Zin in ILT-topic
Nee eerder in het I Dont Love Electro Topic
Als dit de line up is word het wel vet!
Vooral de minimal en wat rustigere zalen
gaan goed space worden die avond met deze namen!
Khad liever The Advent Live!!!!!!!!!!!! Valera,Berkovi,Jeff Mills en Villalobos
daar ook willen zien staan, maar hier kan het ook
zkr mee door!!!
Techno/Electro/Minimal 
Vooral de minimal en wat rustigere zalen
gaan goed space worden die avond met deze namen!
Khad liever The Advent Live!!!!!!!!!!!! Valera,Berkovi,Jeff Mills en Villalobos
daar ook willen zien staan, maar hier kan het ook
zkr mee door!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 12:09:Op de een of andere manier houd ik het nooit vol om de hele avond bij de mensen te zijn waar ik mee gekomen ben
is dt zo?
en er bestaat Gsm, een klein smsje waar je staat en dat is opgelost
net als op Ghosttown
Tish, ik zei je gister al
mag best met mij (of ons) ronddwalen
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 13:40:Techno blijft kut
Je maakt hoop ik un grapje he??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 september 2005 om 18:39:Techno blijft kut
dat zal toch zeker niet TECHNO IS super gaaf en heel erg ruim
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 18:49:Je maakt hoop ik un grapje he??
Uitspraak van !!!TECHNO ANGEL!!! op vrijdag 16 september 2005 om 18:48:
dat zal toch zeker niet TECHNO IS super gaaf en heel erg ruim
Zal toch wel. Fuck techno
acidtechno, electro, hardhouse, hardstyle, jump, minimal, oldschool, progressive, schranz, techno, tekno
waarom staat techno dan in jou lijst ??? das dan een foutje zeker ????
gelukkig houd niet iedereen van dezelfde muziek, anders woordt de wereld erg saai !!!!
Dat doen Xantrax en ik alleen maar om erbij te horen 
Uitspraak van * Kirsten * op vrijdag 16 september 2005 om 19:00:Dat doen Xantrax en ik alleen maar om erbij te horen
wij zijn graag geliefd
daarom is techNo ook kut
ik stem voor!
Ik geloof dat de meeste mensen hier nog niet van sarcasme gehoord hebben 
dan komen jullie weer en ligt heel het topic weer stil
denk 't ook niet
vind 't ook leuk dat ze niet in me feest archief kijken of favoriete stylen kijken
vind 't ook leuk dat ze niet in me feest archief kijken of favoriete stylen kijken
mja, bij mij kan het dan wel kloppen als ze der in kijken