Partyflock

Forumonderwerp · 767139
Betreft: evenement: Awakenings, zaterdag 16 april 2005 om 21:30

Waarschuw beheerder
donateur
Met nog maar 1½ uur te gaan heeft nog steeds niemand zich thuisgemeld... dat lijkt me een ERG goed teken! :yes:

Zometeen is t *mijn* beurt, maar ik ben natuurlijk zeer nieuwsgierig hoe de vrijdagploeg t heeft gehad (en ik wil ook wel eens een keertje een "Hoe was het"-topic openen) (en dan liefst nog voor twee feesten tegelijk :P )

Nou? nou? nou? nou? nou? nou? nou? hoe was t?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Who cares about de drank :)

Drank vervulde slechts een functionele rol, namelijk zorgen dat je door kon knallen.

Biersmaak merk je niet meer na een paar bier en ik was aan de cola en water, nou om nou te gaan zeuren over kwaliteit van cola.... ???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond die gast achter de bar wel aardig... wij wilden wijn, maar dat was er niet, oke dan maar baco, maar wel met extra bacardi...geen probleem!! :D
Waarschuw beheerder
"Drank vervulde slechts een functionele rol, namelijk zorgen dat je door kon knallen."

Ja klopt. Het wordt alleen maar makkelijker en aangenamer als hetgeen wat je nuttigt ook nog eens smakelijke is...

EUR 2,- (meer dan NLG 4,-) voor een bekertje 3ES frisdrank!!

7 jaar terug stond ik ook lekker te knallen net als nu (dankzij de muziek) maar gelukkig wel met een betere kwaliteit drank.

Is deze verwachting te hoog voor een kwaliteitsfeest als Awakenings?????
Waarschuw beheerder
ah, nog meer mensen uit Dordt aanwezig dus

Jazeker liepen denk ik wel een mannetje of 20 totaal uit dordt rond :D

En tja... over die dranken is inderdaad wel het 1 en ander op aan te merken. Maar ik moet zeggen dat na een paar biertjes het bier niet eens zo heel erg vies meer was. Het was in ieder geval niet zo'n grote storende factor dat ik er last van heb gehad. Maar op een kwaliteitsfeest als Awake hoort eigenlijk gewoon normale A-merken thuis :yes:

Waarschuw beheerder
op t laatst stond ik gwoon helemaal vaag in de kop (terwijl ik geen harddrugs heb gehad heleboel dachten van wel :vaag: ) STIL op pet duo echt raar, lichaam wou nog wel maar geest ofzo niet... voor de rest TOP feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woeiii het was echt een super vet feestje :yes: was voor het eerst in westergas, super lokatie, mooie lasers, goed geluid, Adam Beyer:respect:, Tanaka :respect: Top gewoon :D enne drank had idd beter gemogen maargoed dat mocht de pret nie drukken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was weer eens gigantisch vet zeg! Het geluid vanaf Tanaka echt geweldig. Die man draaide onverwachts de oren van mijn kop af. Ik kende de man niet van te voren maar dit was wel een pure vorm van techno zeg (Y)

Sfeer natuurlijk weer erg goed, bloedgeile lasers en veel gemutliche bekenden gezien :D

Jammer dat er altijd een oelewapper afsluit op Awakenings :s
Waarschuw beheerder
allo

gister ging ik op de foto en kreeg na afloop een kaartjeh waar ik ze op kon bewonderen:) maar die heb ik in mijn gedans verloren wie o wie was dat jongen met zwart haar en witte bloes hahahhah wil ze graag zien hoor het wel

greetz

Waarschuw beheerder
Jazeker liepen denk ik wel een mannetje of 20 totaal uit dordt rond

Was trouwens lachen, toen we Dordt vanochtend weer binnenreden om een uurtje of 7.30 zagen we hele groepen gabbers lopen! Die kwamen natuurlijk terug van dat feest in de Amigo's ("Beter kom je niet" ofzo?) :D

Waarschuw beheerder
was echt geweldig! prima vermaakt:yes:
Waarschuw beheerder
Nou ik zal vast wel gestoord zijn maar ik vond 't niet boeiend.

VEEl te druk. En muzikaal absoluut mijn ding niet. Tot Beyer begon (die ik overigens ook wel beter gehoord heb), toen kon ik wat meer mn ei kwijt. Veeeeeeel te minimal allemaal tot aan die tijd, teveel mensen die niet dansten en die maar wat door mekaar heenliepen...geen seconde kunnen dansen of er liep weer iemand tegen je aan.

Ik vond het ook zo'n neppig sfeertje. Zo van "we zijn in de Gas dus nu moeten we verplicht leuk doen". Niet zoals de sfeer zeg maar 5 jaar geleden was (al ben ik maar 2x eerder toen in de Gas geweest). Denk dat het openingsweekend vetter was maar ja, toen was ik ziek.

Lasers waren wel vet maar ze stonden steeds zo lang aan dat je er als het ware aan wende ofzo. :D Podium was wel heel mooi. (l)

Het bier was echt allejezus smerig maar ik heb me er gewoon doorheen gezopen :D. Plees ook wel te doen.

Als het nou gewoon een stukkie minder druk geweest was en de muziek wat swingender was geweest (vond het nogal "plat", die Tanikischickiwhateverdude als absolute dieptepunt, wat een duffe boutset zeg) dan was 't een ander verhaal geweest.

Heb me vermaakt hoor, 't feest was niet slecht ofzo, maar gewoon niet zo mijn ding denk ik. Ik heb liever wat meer ruimte en wat meer mogelijkheden om lekker te dansen. dat miste ik daar. :(
Waarschuw beheerder
TOPFEEST !!! Kan niet anders zeggen ! Wat indrukwekkend om die Westergas binnen te lopen zeg, zo'n gave zaal en zo gaaf aangekleed zie je niet vaak. De hele avond alleen maar heerlijke platen gehoord, ongelovelijk lekkere sfeer, prachtige lasershow+vuurwerk en inderdaad aan het eind: Nathan Fake - The sky was pink :respect: ik wist gewoon niet meer hoe ik het had :-) Beste feest van de laatste tijd !
Waarschuw beheerder
Hehe, Wackie, hoe kan het ook anders :-) Jammer dat ik je niet gezien heb trouwens ...
Waarschuw beheerder
na het gezeik over de drank nog 1 persoonlijk + punt. Echt veel respect voor Redhead, gewoon met een gebroken been staan draaien. Echt helemaal top van deze Belg. Echt de man van de avond!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
paar fotootjes:
[img width=640 height=480]http://www.fourtrade.nl/1.jpg[/img]
[img width=640 height=480]http://www.fourtrade.nl/4.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gister was weer ouderwets heerlijk techno-avondje :D
ricardo begin idd erg minimal, maar naarmate zijn set :kwijl: die tanaka draaide ook erg lekker: niet van die rush-"herrie" (hiermee beledig ik een hoop mensen vrees ik ;)) maar heerlijk "gevoelige" techno. sfeertje was zekers goed, maar zker wel drukker dan openingsweekend. ach, boeie: was echt weer top feest :D
Waarschuw beheerder
Jackie, weet niet of je er vrijdag was, maar toen was het een stuk drukker hoor !

Ik vond het zelf juist rustig, had alle ruimte om mijn techno moves uit de kast te trekken ;)

Zelfs vooraan.

Maargoed, beleving is altijd een erg persoonlijk iets, dat is duidelijk. Ik had na vrijdag juist zoiets van, de oude gas sfeer komt niet meer terug, maar gister had ik hem toch echt weer te pakken en niet zo een beetje ook.
Waarschuw beheerder
GXM: :D :D :D Ja 't kon haast niet missen he! :D

Beetje hetzelfde verhaal als wat ik op Extrema had. Iedereen denkt altijd dat ik zo'n technoteefje ben maar dat is dus helemaal niet zo. Ik hou wel van techno, maar t moet wel swingen zeg maar. Niet te ingewikkeld zijn. Dat minimale gedoe zal vast allemaal heel gaaf zijn, ik hou er niet van.

Kweenie, de laatste Awake waar ik was was in april 2004 in de NDSM en die vond ik helemaal geweldig! Heel de nacht staan swingen toen. Vond dat een veel leuker feestje als dit.

Valt me sowieso op dat mn vetste feestjes dit jaar allemaal oldstylefeestjes zijn en de feesten die me 't afgelopen jaar echt tegenvielen, technofeesten waren (I Love Techo echt een ramp, Reactor viel tegen, Extrema NYE)...

Misschien is het toch niet helemaal mijn muziek ofzo. Ik moet er echt in kunnen kruipen en als ik lekker de kans krijg om te dansen dan komt het wel goed. Maar daarvoor was het echt te druk. Krijg ik de kriebels van ja. :D

En omdat iedereen zo "gezellig en leuk en jahoeeee" was wilden ze allemaal tegen je aanlullen en vastpakken en weet ik wat meer. Dat trek ik normaal prima maar niet als het me toch al moeite kost om dan eindelijk in die muziek te komen.

Anywayz, het feest was NIET slecht. Het was alleen mijn ding niet. Kwestie van smaak. Ik laat de techno tot aan Ruhr in Love maar effe links liggen ofzo. :)
Waarschuw beheerder
da_bramos: Ja ik ben er nog niet helemaal over uit wat voor techno ik dan leuk vind. Is zoveel variatie in. Ik hou ook totaal niet van Rush of Pet Duo ofzo. Maar dus nog MINDER van minimal. Ben bij Hawtin op ITL echt gillend weggerend! :D Kan dr echt niks mee.

Ach ik zal wel een simpel commercieel kutje zijn als ik zeg dat ik van een Gayle San of Billy Nasty of Monika Kruse hou. :D

Muziek hoeft voor mij nl. niet ingewikkeld te zijn. Daarom hou ik vast ook van trance (dan weet je hoe t loopt...riedeltje riedeltje climaxje kippenvel) en hardcore (gewoon losgaan!) ofzo. :D

Ach ja, op Awakenings Festival kom ik vast wel weer aan mn trekken. Heb je iets meer keuze dus daar zit mijn swingende trommetjestechno vast ook wel bij.

Anywayz, ik wil helemaal niet negatief doen verder, kletsen jullie hier maar lekker verder want het feestje was verder vast wel ok. :) Ik ga gewoon weer lekker trancen en clubben en hakken voorlopig. :D
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
tumtumtum
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond het super! juist wel een leuke en ongedwonge sfeer ( is ook maar net hoe iedereen het feest beleefd) muziek was lekker opbouwend!

maar het was wel veels te druk! je kon echt niet lekker ongestoord dansen... dat was wel een minpunt... en geluid was in het begin ook niet erg hard...

Waarschuw beheerder
Beetje hetzelfde verhaal als wat ik op Extrema had. Iedereen denkt altijd dat ik zo'n technoteefje ben maar dat is dus helemaal niet zo. Ik hou wel van techno, maar t moet wel swingen zeg maar. Niet te ingewikkeld zijn. Dat minimale gedoe zal vast allemaal heel gaaf zijn, ik hou er niet van.

wat doe je??????????
Het was GIGANTISCH!!!! Minimale techno ruled de pan uit. En oh mijn God, wat kan je daar toch degelijk op swingen. Heerlijk rollende bassen, lekkere opbouw en dan knalhard housen!!!
En dat mogen meemaken met het beste volk wat je kan treffen, de sfeer was onbeschrijflijk goed!!!!!!

:respect: beste feest ooit. Deze zal ook moeilijk te evenaren zijn
Waarschuw beheerder
ik vond die minimale techno nog best wel te behappen...

vond juist dat er een mooie opbouw in de avond zat...
Waarschuw beheerder
*edit, movies deleted, server = vol*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo
ben eindelijk wakker
had ik denk ik wel ff nodig na zo'n weekend

:bounce:

vrijdag was meer mijn soort muziek
zaterdag had beter sfeer

lasers waren super :kwijl:

heerlijk alle vrolijke, dansende techno mensjes

ik wil terug :(

Waarschuw beheerder
kijk al die Fuckin handjes is in de lucht. Iedereen ging zo heerlijk los. en elke plaat werd weer overtroffen door de volgende.

Steeds van die prachtige opbouwen in een setje (kan ik altijd wel waarderen). Iedereen handjes in de lucht en meeschreeuwen. Jaja daar komt die, nog effe wachten, jaja, nog effe wachten....en dan die heerlijke rollende bass erin..... die hele zaal total-loss HOUSEN!!!!!!
Waarschuw beheerder
Koersje: :D Haha sorry maar niet iedereen vindt groen een mooie kleur, wel? Ik hou dus schijnbaar niet van Minimal! :D Was nog niet zo bekend met die muziek maar ik kon er niks mee.

Wat dus NIET wil zeggen dat de muziek niet goed was ofzo. :)

Ben blij dat jij je wel geamuseerd hebt, ik heb weer andere muziek nodig om op te kunnen swingen waarbij jij misschien were denkt "wat is dit voor ellende". :D

En sfeer...tja 't blijft iets persoonlijks. Ik heb ook wel eens feesten gehad die ik echt zooooo fucking vet vond en dan waren er ook altijd mesnne die dan in een topic begonnen dat ze dr geen fuck anvonden. Kreeg ik ook de neiging om te denken "wat een zeiksnor". Zullen mensen nu vast ook van mij denken. :D

Maar het is gewoon zo, iedereen is anders en beleeft dingen anders.

Ieder zn ding. :)

:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jacky
laten we maar zeggen dat je kieskeurig ben ;)

sfeer was tot uurtje of 3 niet zo
maar daarna :kwijl: & :bounce:

Waarschuw beheerder
Zeker weer geslaagde editie!
Adam Beyer vond ik toch wel het vetste van allemaal,vond alleen die Nastic niet echt boeiend openen laaste half uurtje daarin tegen vond ik hem wel weer lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Was een leuk feestje, maar het openings weekend was veel vetter, muziek was bij vlagen echt saai. Het begin en het eind was goed :)

Waarschuw beheerder
Nog een paar korte filmpjes:
Awake1
Awake2
Awake3

VET zeg B) met je telefoon gemaakt ofzo? Nog goede kwaliteit dan!

Oh en die laatste :kwijl: Ik heb helemaal niet zoveel van die lasershow meegekregen dit keer helaas!!! Heb wat gemist dus. Volgende keer toch maar weer even op de tribune gaan zitten af en toe, al was het alleen maar om van die lasershow te genieten! Zo op de dansvloer aan de zijkant gaat het een beetje langs je heen lijkt het wel...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha sorry maar niet iedereen vindt groen een mooie kleur, wel?

groen is het nieuwe roze (L)

Fumiya Tanaka

Hij was goooeeeehooooeeed :kwijl:

ik heb me goed van prima vermaakt, maar ik vermoed dat Rocco zich een beeeetje vergist heeft en per ongeluk een paar duizend kaarten teveel verkocht heeft :|
WAT een drukte en wat een lompe douwende boeren.. (erg lastig als je iets van 1 meter 20 bent zoals ik)

Waarschuw beheerder
Nice Party(y)

maar kheb het wel erg overschat....:S

:( Was te fucking WARM!! Ziekend heet gewoon....ffjes dansen en dan aan de zijkant btje afkoelen...TE vaak!

:/ T geluid was ook erg matig.....maja tzal de ruimte wel zijn.....waarom de mensen voor Beyer(stond het nl zacht) al met oordoppen liepen kan ik echt niet begrijpen :/

pluspunten: :O :yes: dr waren superveel lekkere vrouwtjes....!!
Vuurwerk is erg gaaf!
Goede dj´s!! Lekker gedraaid!! Villa draaide iets minder minimaal dan ik had verwacht..Khadmn geld ingezet op Fumiya die wel te gek was!...maar Beyer had zeker gewonnen! Nastic ook (y) (veel negativiteit over deze kerel trouwens...Waarom??)

Behalve dat er geen chille flessies water waren..heb ik echt geen last gehad van het drinken...

Leuke mensen!! Goede sfeer! Maar geen topsfeer...liepen te veel vage brasems tegen je aan...ook als je lkr aan t dansen was...

Klinkt maybe iets negatiever dan het was maar ik kijk wel veel meer uit naar t festival!! Lekker wat sneller in de buurt van afkoeling en verfrissing....:yes: B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoe meer zielen hoe meer vreugde. Had niet zoveel last van de drukte of hitte, maarja ik heb ook met een ongelooflijke grijns van begin tot het einde gelopen!!!! Nix kon deze avond nog verknallen, dat had ik al door bij het setje van Melon.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik kijk wel veel meer uit naar t festival!! Lekker wat sneller in de buurt van afkoeling en verfrissing....

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ook! ik ook! :bounce:
Waarschuw beheerder
Beetje jammer alleen van die 3es cola en fanta.......nu was mn g nog smeriger dan normaal ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ghehe vieze junk :o

hadden ze serieus 3es? :|
Waarschuw beheerder
ja serieus, en een wazige energydrank. Geef mijn maar REDBULL
Waarschuw beheerder
Ja echt NIET te zuipen........

Is t nou zo'n moeite om 100 euro extra neer te leggen voor een beetje kwaliteit :/ :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nou jaaaaaa niet te geloven! 3es?!

daar werd je vroeger mee gepest als je dat dronk?! :d

vieze bende! haha

echt cheap van ze :|

Waarschuw beheerder
donateur
ik kwam een btje met gemengde gevoelens thuis... t lag niet aan de locatie, de sfeer, de leuke mensjes of de muziek/opbouw (dat was allemaal prima in orde (Y) ) maar ik had gewoon NIET genoeg ruimte om lekker los te gaan en je kon ook niet (zoals in de NDSM) ff lekker een rondje lopen of aan de zijkant wat babbelen... t was gewoon VEEL te druk :(

vanaf 5 uur had ik wat meer de ruimte en heb er toch nog iets van weten te maken ;) en van de hitte had ik niet zo veel last (want t was weliswaar warm, maar niet echt benauwd)... maar om nou aan t eind van de avond nog ff helemaal opnieuw in de stemming te moeten komen was iets teveel gevraagd :[

dit was voor mij dus helaas de eerste Awake die niet een "geweldig" scoorde :( (maar dat heb ik al bij meer mensen gezien, dus t lag niet helemaal aan mij alleen)

nou ja, op naar t Festival dan maar :D

(en ik vond Nastic een hele goede afsluiter, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geef mij maar een fantasische sfeer + gruwelijk goeie muziek!!!! en ja die heb ik gekregen.

Al zouden ze fuckin slootwater schenken...gewoon achterover kletsen en weer door housen op die oh zo heerlijke beats!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me uitstekend vermaakt gister. Was eerste keer in de westergas, dus dat ik binnen kwam was mijn avond al gemaakt. :)

Bij Bartz en Beyer ging echt het dak d'raf... 8)
laatste aanpassing
Werkzaam bij GZG Amsterdam
Waarschuw beheerder
Waar gaat het nou helemaal om?? Drukte? Merk cola? Hitte? Jezus, wat een gezeik. Los gaan doe je zelf en als je er echt zin in hebt boeien al die zaken geen moer. Ruimte om te dansen maak ik zelf wel, drinken doe ik omdat ik dorst heb niet omdat het zo lekker is en als je het warm hebt ga je ff chillen. Als al de zaken die wat minder plezierig zijn je feest verpesten, dan ligt dat echt aan jezelf en niet aan het feest!!
Waarschuw beheerder
"Al zouden ze fuckin slootwater schenken..."

Gaat het??? Als ze dat doen dan moeten ze :

a) er geen geld voor vragen
b) een hele grote EHBO Post opzetten

....
Waarschuw beheerder
hmmm de drank maakte mij geen bal uit! ging mij om de sfeer en de muziek,feest heb ik ook wel leuker meegemaakt maar kan niet altijd geweldig zijn! er is altijd wel iets wat niet goed is :)

op naar het festival dan mahr lekker in de frisse lucht;)

Waarschuw beheerder
Mijn eerste keer Awakenings was knetter geslaagd ..
Zwaar lekkere techno, veel bekenden en pooooow wat een wilde vrouwtjes ontmoet .........
Ben ook zekersss aanwazig bij het Awakenings festival.
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=31 height=24 cacheid=000033390001013a9a5ac7611a00ae8de4]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/Dancing.gif[/img]

:).

B).

:bier:.

Gegroet een WYNN