SHI-IT! wat een nacht, ben nu nog op en zit al op m'n werk, pffff >> KOFFIE!!!! (en blowen)
Joris Voorn heeft zich van verschillende kanten laten horen en het was een prima opening.
Rachmad had het kunnen oppakken, en wat diepere Detroit-techno kunnen draaien, maar hij koos voor een heel kale set, die overigens aan alle kanten rammelde. Toch kan je er bij hem niet onderuit dat je toch weer zeer een paar platen hoort die echt zeer goed in elkaar steken.....
Toen kwam HET: MR. Siegling > Ik wist niet dat 'ie zo technisch was, en wat een platenkeus!!!! Hij draaiede zelfs 'Nessecary evil' van Armand van Helden (met die zaag!)
Hij stond helemaal op de juiste plek...
Redhead zorgde voor een set met niet al te veel verrassingen, maar ik kon er niet stil op staan, naarmate
zijn setje vorderde, werd het ook steeds beter. Hij zat veel aan de knoppen aan het eind van elke maat, wat een opzwepend karakter gaf aan z'n set.
Tja, Rush, what can I say?
Op dat vlak zit 'ie gezellig met Marco Remus op de troon.
Ik ben lekker gaan blowen op de tribune, ik miste 'de groove' bij Rush.
En zoals op het papiertje uit m'n gelukskoekje al schreef:
'Je muzikale honger zal worden gestild'.... het geschiede
dmv PETDUO!!! Die gast die rechts stond kent z'n platen zo extreem goed, hij maakte echt vette bewegingen... heel uitdagend, zoals het hoort... Het was lang geleden dat ik zo hoog heb gesprongen sinds mijn poging op de sportdag van Havo 3
Maar ik denk dat niemand er onderuit kan dat Charles Siegling toch de man was die z'n missie op een briljante manier volbracht heeft...
Verder heel veel leuke mensen ontmoet... Vj (Menno, Licht&Visuals van de Escape) was echt ongelooflijk strak!
Cola's, waterijsjes, fruitcocktails en andere versnaperingen waren heerlijk!!! Goed dat er nu geen technisch gedeelte midden in de zaal stond.
Ik had geen last van de drukte overigens.
ODE ODE ODE!!!