Partyflock

Forumonderwerp · 766879

Onderwerp is dubbel!

Zie "De Harde Kern" voor eenzelfde onderwerp.

Gister nog eens alle afleveringen van "De Harde Kern" gekeken, misschien kennen jullie het nog wel, dat sensatieprogramma van Veronica van enkele jaren terug waarin verschillende "harde kernen" zichzelf voor de camera de hemel in prijzen en allemaal beweren de gekste te zijn.
Wat vinden de hedendaagse fanatieke voetbalsupporters hier nou van?
Ik zal je eerlijk zeggen ik heb me kapot geergerd aan de stoere verhalen van de meeste clubs vooral den haag en psv vond ik erg overdreven allemaal:) Respect voor AJAX dat die zich niet hebben verlaagt tot deelname aan dit programma (Y)

kef die wijf is nu op msn kijk der naam maar :D en der foto whahaha

Je hebt IK ZIT IN GESLOTE INRICHTING! FUCK THIS LIFE ITS BETTTER TO BE DEAD THAN TO LIFE(ben weer te bereike met 0655931514) uitgenodigd om uitzenden met de webcam te starten. Je kunt op een reactie wachten of de actieve uitnodiging Annuleren (Alt+Q).

ook telnr voor de liefhebbers ;)
nielz kom vechten dan!

nee sorry ik durf niet :/

Make Love Not War!! :lief::D

ik vind hem een boeler
Zit in de 1ste trein b)
Zwaai je wel Ouwehoeren ?
ik vind hem een boeler

toppertje (Y)

ik ga ook zit in trein 1, onderste vak
Tuurlijk roelloe :no:

Ik zwaai wel hoor
Ik weet nog niet of ik ga
Als ik optijd wakker ben ga ik ook met de eerste trein :-)
Ik moet sowieso benden zitten en zorg ook wel dat ik in de eerste trein zit met de bekenden :yes:

anders klim ik were ove riedereen heen net als vorig jaar :yes:
Boeit het nou waar je sta,in het stadion ken tog niks

Je hebt IK ZIT IN GESLOTE INRICHTING! FUCK THIS LIFE ITS BETTTER TO BE DEAD THAN TO LIFE(ben weer te bereike met 0655931514)

is sonja's naam nu op msn gekke wijf
VaK Z
Sonja ?
Boeit het?

Boven is zwaar kut en alleen maar sufferds, beneden staan al mijn bekenden, in ons vak en bij jullie ;)
Iedereen is suf die met de combi gaaaaaaaaaaaaaaat vin ik

doei
Yow relkutje,wat doe jij nog thuis????
jij bent toch ook thuis kerkrade fool

nee hoor niet iedereen hozza

nee gekke kirchroa-hool waarom zouden wij ingodsnaam naar jullie gaan!

en jullie spelen ook altijd op vrijdag of woensdag thuis tegen ons te kut gewoon!

en ik mag nog niet trouwens
Ik ken er niet tegen zo lang in de trein of bus waar iemand op je let..ik ga nooit met de combi ken ook niet meer vanwege me SV nu...
Iemand op je let?

Soms is het best gezellig hoor, zoals zondag zijn we gewoon met bekenden zuipen enzo bij ons we vermaken ons altijd wel :P
Ik heb sv nu dan krijg je geen uitkaart meer dus kenzoiezo niet bij mij...maarja ik eigenlijk nooit naar een wedstrijd
terugweg word minder leuk voor jullie
zondag

kerkrade is te saai en te ver weg voor een vrijdagavond. ik ga al een jaar of tien niet meer met de combi. vind het kut. alleen bij hoge uitzondering.

in 2001 vond ik t wel lachen hoor! hoewel ik een flinke buil boven me oog had

haha die keer was wel lachen idd. eerst in valkenburg nog. hehehe. was echt mooi toen. we zaten precies op de goede plek
Combi ga ik alleen feye**** nog, is gewoon de leukste wedstrijd, de haat alles mooier ken niet

Maar dat snappen buitenstaanders niet :no:

jah krokedil hehehe dat was echt lachen, ik kreeg alleen zo'n harde klap gehad pff
Ja vroeger was veel erger joh...olympisch stadion...fuck the combi ;).
Ik zou trouwens ook niet meer gaan hoor nu want in het uitvak zitten meestal alleen domme boeren uit friesland,enzo ken ik niet eens verstaan hehe
Precies Hozza in de arena is het ook kut als uitsupporter, bij jullie is er altijd wel wat en als je beneden zit heb je alle vriendjes van W 4 die druk aan het gebaren zijn enzo ;)

ouwehoer jij was toch ook combi naar utca?
Jaja ik doe daar zelf niet aan mee hoor,ik ga rustig zitten kijken :)
Klopt roelloe, jaar ervoor was ik los en dat deed ik dit jaar dus niet meer, zat binnen 1 minuut met handboeien op me rug :D
Gelukkig voor jou hand boeien.ik heb een keer was vrij lang gezeten in een arrenstanten bus met tyrips om. die doen pijn
heb ik ook is gehad, had fokking sneeen in me pols van die tering stille:@
Hehe kut gasten hun,ik denk dat her Racisten waren..waren allemaal Nl'ers...ik als Turk als 1ste erin en als laatste eruit hehe...ach die krijgen het nog wel eens terug :p
heb ik ook is gehad, had fokking sneeen in me pols van die tering stille

het blijven longlij...... toch
Kan me nog heel goed herinneren toen aflevering Utreg kwam, de eerste de beste zin die gezegd werd door die gast die het presenteerde!!

Aflevering Utreg, WAAR HET ALLEMAAL BEGONNEN IS :respect: hehe

sjah 2e ring zit je toch het best man beter zicht op het veld en je vermaak je met de uit supporters dus gewoon vakkie JJ

Probeer eerste trein te halen, maar ga er niet voor haasten, is al zo vroeg :|

de oude harde kern, keiharde hooligans waren het!

hij zei dat ie een stokbroodje ging halen en is nooit meer teruggekommen