vanaf welke leeftijd is DOMINETOR dat op 30 juli gehouden word in Enschede ????
gr. kelly
gr. kelly
| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 30 juli 2005 om 11:00 |
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 11:41:Nee jij bent lekker. 19 jaar, komt net in de partyscene kijken. Heb je het profiel van dat meidje wel goed bekeken. Niks wazigs aan Knap meidje, zal de sfeer juist een stuk verbeteren dan jouw domme gezwets. Jij snapt het ook niet, en je zal het ook nooit snappen wat een echte gabber is, als je met dit soort vooroordelen aankomt.
Ik houd niet van nazi's of wannebe's. Ik pis op ze, maar dit slaat natuurlijk ook nergens op. Beetje de stoere man uit hangen omdat je zelf al wel 19 jaar bent, poe poe.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2005 om 01:03:en worden er op fotos zo scheel mogelijke bekken getrokken.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 17:36:ik snap niet dat iedereen die boven de 18 heeft zon hekel heeft aan mensen die 16 of 17 zijn en ook naar een feest willen gaan
je bent toch zelf ook 16 geweest en toen wou je toch zekr ook al na een feest gaan, zeide ze toen dan dat jij ook een wannebee was?
ik vind het maar zwak
Uitspraak van ..honderd.. op dinsdag 31 mei 2005 om 18:38:jezus wat een gezeik.. het gaat er niet om hoe oud je bent op je papiertje dat je paspoort heet .. maar om hoe je bent..!!