Partyflock

Forumonderwerp · 766668
vanaf welke leeftijd is DOMINETOR dat op 30 juli gehouden word in Enschede ????
gr. kelly
Ik hoop het wel ja

Artiest Tha Fly
als het maar Normale mensen zijn met een beetje verstand, en geen Londsdalen Losers.....

Ben jij wel normaal dan? Leer eerst mar s typen dan;)

ik hoop 18 jaar :yes:

en VERPLICHTE legitimatie
ik ben 21 en kom al un jaar of 5/6 op feesten alsof jullie altijd netjes gew8 hebben tot jullie oud genoeg warebn D8 het niet dus

voor mij mag het 16+ zijn

ik ben ook 16 geweest

dus
hoop 16, al kom je er bij 18plus ok wel in denk
alsof ze ooit om legitimatie vragen :S
zal wel 16 zijn ofzo.
denk 16+ zo niet er zijn genoeg wegen om er binnen te komen woon er 2 min vandaan

lekker boeiend.. gewoon een beetje klote met paint en je ben zo oud als je wil:D

jongussssss... gijs19 stinkt naar poep:vaag: wat zittie nou te lulle over wazi's die schele bekke trekke:S hebje de laatste foto van je eige text wel eens gezien?:vaag:tsssssssssss!

heb dr ckr sin in dominator :D wordt ff lkkr hard stampuh :D ben beniewd naar the line-up..
laat het alsjeblieft vanaf 18 jaar zijn. op masters of hardcore was het ook al geen gezicht, veel te veel jong volk.

18+ is t :yes:

beter en zo moeten ze t gewoon houden :yes:
ticket box
EVENEMENTDETAILS >

Dominator 30 juli 2005
Dance Event (Dance)

Minimum leeftijd 18
Masters of hardcore.nl
Thunderdome.com
Q-dance.nl

het maakt mij niet zoveel uit....
iedereen is jong geweest....
en wachten tot je 16e is voor niemand een reden gewees tom niet te gaan....
18 is een perfecte leeftijd.
Vindt het op zich niet erg als er jongere mensen komen ben zelf ook jonger geweest.
Maar denk dat MOH wel weer bewezen heeft dat dit dus niet kan.

16 mensen die dingen dat ze de man zijn met lonsdale kleding. En dan veel te veel slikken en dan in het ziekenhuis opgenomen moeten worden.

Erg slecht voor het beeld over hardcore wat al niet al te goed is.
laatste aanpassing

maakt niet uit 16/18... als er maar gefeest word!:d

de meeste van ons waren ook jonger dan de toegelaten leeftijd, toen we begonnen met feesten af te schuimen...:jaja:

Door nu te kankeren over dat die 16 jarigen te jong zijn zorgen we dat er geen nieuwe generatie gabbers komt, en dat lijkt me niet de bedoeling!:nee:
staan we daar over vijf jaar allemaal oud te wezen:p:p:p

:respect:
Toen ik 16 was waren feesten vanaf 16 toen ik 18 was vanaf 18, nu ben ik 24 en ga ik naar o.a. Crazyland feesten vanaf 23 jaar. Ik denk dat je maar gewoon een beetje moet zoeken wat er op dit moment bij je past, kom je er nou niet in jammer dan, niemand kan daar iets aan doen.

P.s. op m'n 24e kan ik nog overal mijn ID mee naar toe slepen want anders kom ik feesten vanaf 18 ook niet in.

Who gives a shit!

Maak gewoon lekker je eigen feestje, je tijd komt wel!
Ik ben 16 en ik ga al vanaf 15 jaar naar feestjes en ben nog nooit geweigerd!
En nie zeveren dat 16 jarige te jong zijn voor feesten.Als 16 jarige toch van feesten houden is het toch goed!!
ik hoop 16 ik ben dAN wel 18 maar niet iedereen
Als het 18+ is dan komen er ook mensen van 17,16 mischien 15 in.
En als het 16+ is dan lopen er mensen van 13 a 14
Dus doe mij maar 18+
Ik denk dat de sfeer met ouderen ook vaak wat gezelliger is.

Pubers ..... Pff

Tis 18+.
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 11:41:
Nee jij bent lekker. 19 jaar, komt net in de partyscene kijken. Heb je het profiel van dat meidje wel goed bekeken. Niks wazigs aan Knap meidje, zal de sfeer juist een stuk verbeteren dan jouw domme gezwets. Jij snapt het ook niet, en je zal het ook nooit snappen wat een echte gabber is, als je met dit soort vooroordelen aankomt.

Ik houd niet van nazi's of wannebe's. Ik pis op ze, maar dit slaat natuurlijk ook nergens op. Beetje de stoere man uit hangen omdat je zelf al wel 19 jaar bent, poe poe.

Nee, Zofel begrijpt t :frusty:
wtf lul jij over vooroordelen terwijl Gijs19 alleen ongeveer citeert wat er op haar profiel staat..
Jij bent de enige die zich schuldig maakt aan vooroordelen door iedereen die het profiel v de topicopener niet aanstaat n nepgabber te noemen

en
In het Land van De Klompen en Kaas Zijn De Blanken De Baas !!

is zeker ook n vooroordeel over de topicopener

ik zit dan in Lloret :(:(:(:(

had er graag heen gewilt,maarja lloret is ook niet niks :P en veel langer dusjah..

denk 18+ maar hoop voor de mensen die jonger zijn 16...
en mense die ouder zijn en die vinden dat het 18 plus moet zjin omdat er anders kleuters rondlopen ofwat...
kun je je eigen tijd nog herinneren dat je 16 was wou je ook graag na feestjuhs heen ja toch:P..nahja niet dat ik zelf al zolang 18 ben mahja...
word gewoon ene super mooi feesie daar:yes:
vermaak me wa:bounce:
q-dance feesten zijn altijd vanaf 18, en id&t volgens mij ook,maar dat weet ik niet zeker, afgelopen thunderdome was wel voor 18 jaar en ouder.

en om ff met die andere discussie mee te doen:P

Het word steeds mooier, krap 16 jaar.
Natuurlijk een plaatje van pitbull en OF lonsdale.
Uiteraard word er in het profiel met de term clubkut gegooid en worden er op fotos zo scheel mogelijke bekken getrokken.

kheb ook een hekel aan dat soort raar gedrag

Wel veel mensen hier die waarschijnlijk nooit geen 16 zijn geweest...

of mensen van 19 die zichzelf de grote man/vrouw voelen... terwijl ze zich gedragen als kinderen van 14... met opmerkingen als:

"laat het alsjeblieft vanaf 18 jaar zijn. op masters of hardcore was het ook al geen gezicht, veel te veel jong volk."

net of je dr minder om feest dat je naast je een kereltje van 14 uit zn dak ziet gaan op dezelfde muziek als jij...

heeft denk ik meer met je verleden te maken... mensen die nu zeggen dat het 18+ moet zijn mochten voor hun 18e nog niet weg van Papa en mama....

Niet zo zeuren, je kan het altijd proberen als je jonger dan 18 bent, lukt het niet heb je simpelweg gewoon pech (ey rijmt :vaag: )
laatste aanpassing
ik ben dan 16 op me 15 had ik het eersten feest maar slaat nergens op waarom zouden mensen die 16 zijn daar niet horen toen je zelf 16 was liep je er toen ook niet rond ? klets niet zo dom

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 april 2005 om 01:03:
en worden er op fotos zo scheel mogelijke bekken getrokken.

Doe je zelf net zo hard ?

18 is een perfecte leeftijd.
Vindt het op zich niet erg als er jongere mensen komen ben zelf ook jonger geweest.
Maar denk dat MOH wel weer bewezen heeft dat dit dus niet kan.

16 mensen die dingen dat ze de man zijn met lonsdale kleding. En dan veel te veel slikken en dan in het ziekenhuis opgenomen moeten worden.

Erg slecht voor het beeld over hardcore wat al niet al te goed is.

hier benk het helemaal mee eens (Y)(Y)
jezus wat een gezeik.. het gaat er niet om hoe oud je bent op je papiertje dat je paspoort heet .. maar om hoe je bent..!!
je komt toch wel binnen als je ouder dat 16 bent (en niet zo jong lijkt) ook al is het voor 18 jaar en ouder, want ze gaan nooit bij iedereen de leeftijd checke hoor

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 april 2005 om 17:36:
ik snap niet dat iedereen die boven de 18 heeft zon hekel heeft aan mensen die 16 of 17 zijn en ook naar een feest willen gaan
je bent toch zelf ook 16 geweest en toen wou je toch zekr ook al na een feest gaan, zeide ze toen dan dat jij ook een wannebee was?
ik vind het maar zwak

Achja, maar dat is natuurlijk stoer :yes:
Want ja, als ze eenmaal 18 zijn, zijn ze nou eenmaal 'volwassen' :yes: ( :no: )
Ze denken er niet aan dat ze zelf ook 16 zijn geweest, want ja, nu zijn ze toch 'het'..
En wat ik al helemaal kansloos vind, is dat sommige mensen ze dan gelijk uit gaan maken voor 'wazi' of 'wannabe' of noem t maar op..
Zelf zijn jullie precies t zelfde geweest..
Jullie vonden het toch ook leuk om naar feestjes te gaan toen jullie 16 waren?
Zeik niet zo man :[
laatste aanpassing

Uitspraak van ..honderd.. op dinsdag 31 mei 2005 om 18:38:
jezus wat een gezeik.. het gaat er niet om hoe oud je bent op je papiertje dat je paspoort heet .. maar om hoe je bent..!!

:respect:

nou hoop 16

op dat feest gaat er egt wel goed gedraaid worden..

en wat maakt het nou uit dat je 16 ben ik ben 16 en hou

van die muziek..dus waarom zou ik niet naar dat feest mogen

ik hoop 16+ !! ik ben 16 dus hoop dat ik erin kom...kga gewoon heen boeiend...en trouwens...wat maakt leeftijd dan uit:S alsof mense van 16 jaar minderwaardiger zijn dan 18 jarigen:S doe normaal...kloop liever in een zaal met wat meer jongere mensen...dan een zaal met afgewaaide trancenichte van 25 jaar...sorry

:jaja:bassie oet de sjoenste stad:jaja:

ik ben ­21 en kom al un jaar of 5/6 op feesten alsof julli­e altijd netjes gew8 hebben tot jullie oud genoeg ­warebn D8 het niet dus

voor mij mag het 16+ zij­n

ik ben ook 16 geweest

dus
-------------­--------------------------------------------
kijk­ jongens:D die heeft er verstand van;) goeie jonge­(Y)
Doe ammel nie zo moeilijk!! als je met je eige groep bent heb je toch geen last van jongere mensen!! als je met je mate toch lkkr kan hakkuh is er toch niks aan de hand!?! ik ben ook geen 18 mja ga er zeker wel heen!! net of ik nie naar zon feest ga omda er hier een paar mense zijn die zich groot voele en zegge da t 18+ moe zijn!! mja t maak mij ammel nie uit!! whaa strax lkkr stampe @ Project Hardcore :P

Laters
Artiest Genic
MINIMUM LEEFTIJD: 18 jaar !!!!!!!

bron: "het entree-kaartje"
laatste aanpassing
Idd 18
staat nergens vermeld dat je 18+ moet zijn.. alleen op het kaartje zelf dus hoe moet iemand van onder de 18 nou weten hoe oud je moet zijn.. als het serieus 18+ was had art of dance het wel ergens vermeld en niet alleen op het kaartje :yes: maar idd er staat op het kaartje min age 18 en ben zelf ook nog geen 18 :9

18 natuurlijk... wat een vraag

65+ geloof ik.

:P
In de flock agenda is 18 standaard en staat niet vermeld. Alles anders is uitzondering en staat wel vermeld