Je bedoelt dat je met een rose auto op de foto mocht?
En nee, ik ben geen VW-fan en geen Alfa-liefhebber, maar het is wel een feit dat op de korte termijn (lees: 15-20 jaar) een VW altijd meer zal opleveren dan een Alfa in dezelfde klasse
Wat een onzin, er zijn net zo goed Jetta liefhebbers als Alfa 75 liefhebbers. En een goed gerestaureerde Golf 1 is zeker zoveel waard als zo'n 75. Beetje bekrompen point of view heb jij geloof ik.
en nu van mij en ik ben op vwforum
Goeie keus gemaakt, het is een mooie auto, niet overdreven mee bezig geweest, maar gewoon goede mods die em echt opwaarderen. Velgen + kleur doet het heel erg goed
Wat een onzin, er zijn net zo goed Jetta liefhebbers als Alfa 75 liefhebbers. En een goed gerestaureerde Golf 1 is zeker zoveel waard als zo'n 75. Beetje bekrompen point of view heb jij geloof ik
Er zullen echt geen Jetta liefhebbers zijn hoor.
nu wacht ik nog even op uitsluistel van "vwbabe84", ze heeft er zoveel verstand van, dat ik wel een goed onderbouwd antwoord met feiten verwacht.....
hen even geen internet gehad dus kon even niet reageren
alfa vind ik goede autos alleen jammer dat het onderhoud zoveel kost maar als je dat kan betalen is dat niet zon punt maar geef mij nog steeds maar mijn vw is wat beter te betalen in onderhoud
weer zo veel van die golfjes met andere velgen er onder en dan zoon dikke uitlaat er onder.
vind dit zoon standaard papegaaien gedrag.
ik ben 18 en ik koop een golf met vette velgen en een mooie uitlaat en wat tribal tekens op de achteruit
goedkoop en niet orgineel
en waarom is alfa precies zo duur in onderhoud?
toen ik 3 jaar terug me e46 kocht verklaarde ook iedereen me voor gek want die "dingen" zijn niet te betalen in onderhoud.... nou heb hiervoor een aantal opels gehad en daar was ik meer voor kwijt als voor me bmw hoor...
maar een snellere auto heeft ook duurdere onderdelen
ook een die het snapt...
dit is gewoon het beste!!!!
Zit wat in, maar een snellere auto heeft ook duurdere onderdelen
Uitspraak van scully op woensdag 17 januari 2007 om 16:19:
Zit wat in, maar een snellere auto heeft ook duurdere onderdelen
niet altijd...
![[img width=679 height=453]http://img347.imageshack.us/img347/3746/75fabriekoc0.jpg[/img]](http://img347.imageshack.us/img347/3746/75fabriekoc0.jpg)