Partyflock

Forumonderwerp · 766239
4609x bekeken
Waarschuw beheerder
Aan wie heb je zoooo de schurft dat je hem/haar iets kan
aan doen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niemand haat verteerd uiteindelijk jezelf

Waarschuw beheerder
niemand, haat is een gebrek aan liefde :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pedofielen.
Dieren mishandelaren.
Drugs gebruikers.
"Stoere" internet Wazi's.
Lelijk kraaktuig van AFA.

Waarschuw beheerder
de nieuwe vriendin van me ex dat %#@!%$ wijf!
en ik heb mn redenen daar wel voor..

Waarschuw beheerder
donateur
vertel......
Waarschuw beheerder
diegene die vandaag mn fiets heeft gejat:@ :P

Waarschuw beheerder
hehe nou dat takkewijf probeerde hem al te versieren toen ie nog met mij had.. toen had ik er even duidelijk gemaakt dat ze geen moeite hoefde te doen. Maar ze had naar eigen zeggen toch al een vriend (ze probeerde hem wel te zoenen, dus zwaar triest)
later kwam ze truttig doen dat ze geen vriend had, ze voegde m toe op msn blablabla tijdje later ging t uit, toen kreeg zij met hem maar ze versiert iedere sukkel die ze tegen komt. En ze beweerde een maand lang dat ze 16 was en nu heeft ze een week geleden verteld dat ze 15 is :gaap: en ze is ontzettend dom. maar dan ook echt dom qua school enzo..
gewoon een kinderachtig kind.
amen
Waarschuw beheerder
:X

Hou me mond maar, anders krijg dit topic weer een slotje :9

Waarschuw beheerder
Van een aantal mensen die mij de laatse tijd flink in mijn rug hebben getrapt! Steun denken te krijgen als je dat nodig hebt en achteraf horen/zien/ruiken/voelen dat ze je beetje voor aant liegen zijn zodat jeje mond houdt omdat ze niet met jou problemen om kunenn gaan en te laf zijn om dat te zeggen...

Boh en dat in 1 zin :) lucht op.. owja m'n ex mag met de grootste eer strijken:@:@:@ L*L!!
Waarschuw beheerder
Ik heb een hekel aan wijfen die ander mans relaties kapot maken!! Echt om kots misselijk van te worden en in dit geval 1 wijf in het bijzonder... Ze weet zelf wel dat zij het is :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 00:53:
shit heej die kan ik zo laat op de aaf nie meer volgen maja om bij het topic te b;ijven ik haaaaat mijn leraar frans als ik een geweer had en voor hem stond dan knalde ik m neer vent maakt al 3 jaar mijn leven zuur

:o

Uitspraak van Sabje :cheer: op woensdag 8 juni 2005 om 10:37:
Ik heb een hekel aan wijfen die ander mans relaties kapot maken!! Echt om kots misselijk van te worden en in dit geval 1 wijf in het bijzonder... Ze weet zelf wel dat zij het is

haha ja die heb ik er ook bijzitte :[
errug vervelend :@

Waarschuw beheerder
haat is erg groot woord, ik haat niet veel mensen geloof geen een.
en de mensen die ik minder leuk vind,die negeer ik...
ik heb wat ik wil,ben tevreden en gelukkig...

mijn hart is gevuld met liefde, haat past daar niet bij

Waarschuw beheerder
Ik haat niemand... Ik denk ook dat dat een slecht gevoel is om te hebben wat je alleen maar negatief beinvloedt...Kijk maar eens naar verbitterde mensen...die haten alles en iedereen.

Al kan ik heel erg kwaad op iemand zijn....haten? Nee!Wel negeren en hopen dat ze ooit inzien waar ze mee bezig zijn...

Ik ben het helemaal eens met Jennifer!
Waarschuw beheerder
haten is mss een te groot woord maar ik ken wel iemand opnoemen die het bloed onder me nagels vandaan haalt vandaag of morgen ben ik het ook echt zat..!
roddelen is het enige wat ze is mega jaloers op mijn mannetje..! dat kind spoort niet wilde wat in me vriend ze drinken gooien enz ! ZIEK!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boeren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 juni 2005 om 15:01:
boeren!

Pardon maar wah is dr mis met boeren!!? :@

Waarschuw beheerder
jaaah!

wat is er mis met boeren???
zonder boeren verhonger jij! en wij erbij!
vind boeren maar goed! dát zijn pas harde werkers!
voor óns eten!
Waarschuw beheerder
zijn er wel meerdere maar op dit moment iemand uit beverwijk!!:s:s:s

Waarschuw beheerder
aan degene die pep op een appel heeft gedaan en aan mn cavia heeft gegeven godver wie doet er nou zoiets

Waarschuw beheerder
Haat niemand...vind sommige personen minder aardig...maar haten :nee: :nee:
Wat schiet je er mee op om mensen oprecht te haten...brengt alleen maar de slechte kanten in je naar boven.

Waarschuw beheerder
en degene die dat heeft gedaan is Johan Huijskens e voila daar hedde u antwoord

Waarschuw beheerder
donateur
Om eerlijk te zijn niemand
Waarschuw beheerder
Ik haat niemand.... soms heb je van die vlagen dat je iemand ff niet mag... maar haat is een groot woord!
Waarschuw beheerder
ik haat *j*xieden!!
Waarschuw beheerder
dat kut voetbal tog altijd... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 21:52:
kan er zo een paar opnoemen die ik toch niet veel goeds wens...
en liever zie gaan dan komen!!!
héél ver GAAN vooral!!!

Ik ken der ook wel 2 ja ...

Waarschuw beheerder
Er is nog wel een persoon die ik haat. Hij is begin 40 en zit al 25 jaar thuis te profiteren van de sociale dienst. Hij weet alles over iedereen en vind het heerlijk om te stoken, vooral in relaties. Hij zegt tegen iedereen dat zijn vriendin te dik is en zet haar overal voor lul.
WAT BEN JIJ EEN TRIESTE ZAK !!!

Waarschuw beheerder
Ow dr zijn dr genoeg die k haat! ma dat weten die mensen zelf denk ik wel. En me ex die haat ik ook, moete ze opsluite die vent, spoort niet:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op woensdag 8 juni 2005 om 10:37:
Ik heb een hekel aan wijfen die ander mans relaties kapot maken!! Echt om kots misselijk van te worden en in dit geval 1 wijf in het bijzonder... Ze weet zelf wel dat zij het is

tja die blijf je altijd houden,maar is erg irri jah :yes:
maar ach zo kan je wel zien hoe sterk je relatie is,en meestal komt je relatie er sterker uit dan daarvoor,want je hebt toch weer wat samen achter de rug...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik haat de persoon die mij heeft aangereden door hem kan ik vanavond niet naar de vechtsebanen... klootzak !!!

Waarschuw beheerder
mn stiefvader
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shanice(k) op zaterdag 25 juni 2005 om 22:31:
ik haat de persoon die mij heeft aangereden door hem kan ik vanavond niet naar de vechtsebanen... klootzak !!!

das idd klote,sterkte.

Waarschuw beheerder
mijn vader maar daar heb ik echt gegronde redenen voor

Waarschuw beheerder
Haat is tijdverspilling ;)

Waarschuw beheerder
mijn leraar:@:@:@
Waarschuw beheerder
Ja wa denk je zelf Die jongen die alles bij elkaar liegt
weet ik hoeveel meisjes voor de gek houd meerdere relaties heeft en ZIJ die geowon were in zijn gelieg trapt :@

Waarschuw beheerder
anouk jij moet gewoon je tering kop houden!!! jij bent degene die alles bij elkaar liegt hoertje, JIJ hebt hier altijd meerdere relaties en houd iedereen voor de gek dik vatsig wijf bahbah, laat nick en mij gewoon met rust zielig kind!!!:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noukje.. :cheer: op dinsdag 5 juli 2005 om 21:17:
Ja wa denk je zelf Die jongen die alles bij elkaar liegt
weet ik hoeveel meisjes voor de gek houd meerdere relaties heeft en ZIJ die geowon were in zijn gelieg trapt

Hmm wie haat je..
Wat denk je van het wijf dat altijd ligt te stoken tussen relaties!

Laat het gewoon los. Je bent zielig bezig.
Waarschuw beheerder
zo'n vies kk hoertje die loopt te stoken tussen me mannetje en mij:@ vieze kk hoer! dat jij iedereen afneukt:@ gvd wat een hoer

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 juni 2005 om 14:00:
Haat is tijdverspilling ;)

Idd, je kunt wel een schurfthekel aan iemand hebben maar negeer die persoon toch gewoon, je weet zelf wel beter toch? O:)

Waarschuw beheerder
Ik haat de dokter die mijn zus anderhalf jaar lang met borstkanker heeft rond laten lopen, omdat ie te laks was om het te laten onderzoeken!!!! :@ :@ :@
Waarschuw beheerder
die enge meneer die zich mijn papa noemt :[ :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de zus van mijn ex. Wat een doortrapte, achterbaks, vieze teef is dat toch (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 22:28:
niemand haat verteerd uiteindelijk jezelf

Helemaal mee eens :jaja:

Maar op mn Zwarte Lijst staan er wel een paar :[

Waarschuw beheerder
niemand:no:
k vind haten nogal n groot woord eigenlijk
tuurlijk zijn er mensen die ik niet echt mag..maar haten...:no:

Waarschuw beheerder
Ik Haat Je