Partyflock

Forumonderwerp · 765995

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar was gaaf maar de line up liegt er nu wéér niet om!!!
En dat allemaal gratis en voor niets.
Hoop dat het weer mooi wordt en dat het een topdag wordt
Want alle ingredienten zijn aanwezig!! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Ziet er mooi uit Reef :D:D

Ze hadden wel de lasers weer :lief: :lief: ;p;p

Ik heb me ook errug goed vermaakt gisteren in de Melkweg, errug lekkere muziek :D:D
Eerste dj vond ik qua platen wat minder, maar Ziv Avriël errug lekker :9 Faust en JP as always :respect:
Heb de hele nacht eigenlijk zowat gaan dansen en naarmate het later werd, werd het steeds leuker en gezelliger ;p

Stephje belde me wakker om half drie, maar dat was niet erg, want was best wel al laat ;p En toen lekker koffie gaan drinken, nu ga ik zometeen even sigaretten halen en grammetje wiet en dat was dan wel weer de planning vandaag muv een beetje gaan schrijven voor DDOD5 alvast lalalalala

Vinden jullie het ook zo een mooie maandag :lief:
donateur
:D:D:D

Maarruh Rober, het beviel dus wel gisteren? TECHNOOOOOOOO ;p;p

Heb nog aan jullie gedacht dat ik ook mijn technodansje stond te doen ;p;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
attelenoie.. wat heb ik me geweldig vermaakt! :jaja:
Wittekind :respect: ik wist niet dat techno zo hard kon zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Vinden jullie het ook zo een mooie maandag:lief:

Nog niet zo lang wakker, maar tot nu toe bevalt ie wel. Al zou ik liever de zondag nog een keer overdoen:)
donateur
:D:D:D

En mooie vrouwen ook he? ;)
Mij viel het namelijk op dat er ook erg veel lekkers rondliep o:)

Schranztechno is ook heel ok.

Stond gisteren te dansen en dacht ineens hihi, ik vind dat bepaalde doorgaan toontje in techno de hele tijd dus best leuk, lekker ogen dicht en dansen.

Als dit me een jaar geleden was gezegd had ik die persoon heel hard uitgelachen ;p;p

Niets is veranderlijker dan Dé Daaan!!! ;p;p

Ik heb wel weer zin in het weekend eigenlijk alvast o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond er in het algemeen niet bijzonder veel mooie vrouwen. Maar er liepen er een aantal rond:kwijl:

Maar ja, ga er volgend feestje twee ontvoerenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke dames, leuk publiek.. (meeste waren zo ver heen dat je toch geen last van ze had ;))
Geluid :respect: tering wat hard
Lasers, aankleding (y)

In heb begin werd "normale" techno gedraaid, maar dat is toch niet helemaal mijn ding. Niet echt dansbaar.
Vanaf Mistress Barbara begon het leuk te worden :D
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 16 mei 2005 om 16:22:
Vond er in het algemeen niet bijzonder veel mooie vrouwen. Maar er liepen er een aantal rond

Ik had het over Awakenings ;)

RJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee

Is de dag bij jou ook zo schoon?

(moet nu echt sigaretten gaan halen en wiet enzo, maar ben noga; ;ui)

GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOE

Oooooooooooooooooooooeh I want to want you, going bad
I don't know what ur looking for and a broken heart is all I got oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dag is wel schoon, alleen m'n huis nog niet:( Maar ja, volgende week ff de werkster van m'n ouders:)
donateur
Doe je goed :D:D:D

Ikzou ook best wel een werkster willen, haat schoonmaken :( Het wordt toch altijd weer vies, dus waarvoor doe je het dan eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook een broertje dood aan:jaja: Maar ja, af en toe moet het nu eenmaal.

Technikal remix van 'Are you a freak' is ook lekker:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vandaag voor het eerst sinds ik naar die kamer bij mijn ouders verhuisd ben (heb ergens in september ofzo van kamer geruild met mijn zusje) de boel daar eens opgeruimd :O :O

Tis nog niet klaar, maar het is een minder grote teringzooi dan eerst.

Mijn zondag was SAAI :(

Edit: ik bedoel maandag....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, dat doe je zelf he:p

Maar je had best op de thee mogen komen om de saaiheid te doorbreken...
Waarschuw beheerder
Terug van de Melkweg ben ik blijven pitten bij Roy en Desiree, tenminste dat was de bedoeling. Desiree was alleen beetje erg wakker en ging uit verveling de rest wakker houden. Ik heb ergens tussendoor nog anderhalf uur slaap kunnen pakken.

Ze ging om kwart voor 2 weg voor werk. Roy en ik waren daarna beetje zombies op de bank :)

Was wel toppie dus :D
donateur
Heb heerlijk geluierd gisteren, beetje ps-en, beetje achter de pc, heeeeeerlijk

Maar ja, ik verveel me eigenlijk bijna nooit. Dus saai heb ik het eigenlijk nooit :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik verveel me eigenlijk ook nooit. MAar ik zit ook zelden 2 dagen achter elkaar bij mijn ouders.
Ik had op zondag alle tijdschriften al uitgelezen. En maandag deed het internet het niet. En op tv was ook niks.
Dus tsja, dan is het op een gegeven moment toch echt saai :s
Waarschuw beheerder
donateur
Desiree was alleen beetje erg wakker en ging uit verveling de rest wakker houden.

Had er naar mij gestuurd! Desiree mag mij best wakker houden:jaja: Dees is :lief:
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 17 mei 2005 om 15:30:
Dus tsja, dan is het op een gegeven moment toch echt saai

Zoals ik al zei nooit last van, maar heb veel dingen die ik leuk vind

Je kan toch ook altijd nog gaan masturberen, is ook leuk en zeker niet saai ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik verveel me ook niet snel. Maar de middelen om je te vermaken zijn wat 'limited' he, als je bij je ouders zit. :s

Gelukkig ben ik nu weer thuis :lief:
Heb ook vannacht eindelijk weer (sinds woensdag) in mijn eigen bedje geslapen. Heeerlijk!
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan toch ook altijd nog gaan masturberen, is ook leuk en zeker niet saai:p:p

Maar de middelen om je te vermaken zijn wat 'limited' he, als je bij je ouders zit.:s

Handjes in Maastricht gelaten?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hehehehe, dat zeker niet :x
Maar toch he, ga toch niet zitten masturberen als ik bij mijn ouders op visite ben!
Ze zijn best makkelijk en ok enzo hoor, maar das toch wel een beetje vreemd....
Waarschuw beheerder
donateur
An: 'pap en mam, als jullie me zoeken, ik ben even boven aan het masturberen'.

pams en mams: 'Tuurlijk schat, dan kijken wij nog even verder naar Baantjer'.

:d:p
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 16 mei 2005 om 17:07:
Technikal remix van 'Are you a freak'

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
RJ je weet toch: als je Baantjer zou vervangen door Jiskefet kwam je een heel eind in de buurt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ist auch so, was ff het eerste wat in me opkwam.
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 17 mei 2005 om 15:54:
ga toch niet zitten masturberen als ik bij mijn ouders op visite ben!

Dus al die jaren dat je thuis woonde heb je nooit gemasturbeerd?

Dat vind ik pas echt raar :vaag:

Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 17 mei 2005 om 15:45:
Maar de middelen om je te vermaken zijn wat 'limited' he, als je bij je ouders zit

Ook nooit last van gehad, maar ja, dat kan natuurlijk enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Toen woonde ik er, nu niet meer. Das anders :yes:
Als jij bij je ouders op visite bent, ga je toch ook niet ff met je Tarzan er even van tussen?!
Waarschuw beheerder
donateur
die situatie is niet te vergelijken

Ok, de discussie sloeg dus al sowieso nergens op dan....

Ik heb best wel zin in koninginnedag! :D

;p
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 17 mei 2005 om 18:20:
Ok, de discussie sloeg dus al sowieso nergens op dan....

Dat zei ik niet, ik gaf alleen maar wat tips tegen verveling

Ik vind het niet eerlijk, er was mij beloofd dat er 7 mei weer koninginnedag zou zijn, maar het was er dus niet

Stond ik daar dan in de Friscostreet ;p
Waarschuw beheerder
Sorry, ff een suf vraagje tussen door ;)
Volgens mij heb ik iemand van jullie weleens met oordopjes zien lopen. Heb wat vragen over oordopjes :vaag: Hahaha...
Nou ja...als iemand weet wie er mee loopt, kan die dat even aan me doorgeven? Thanks :D
Waarschuw beheerder
donateur
Arno heeft volgens mij vaak oordopjes in. Maar dat zijn niet van die 'echte'.

Ik weet verder dat Patricia aka *Digle* ook oordopjes heeft. Van die speciale die ze echt op maat maken.
Waarschuw beheerder
O,ja. Dat zal arno idd geweest zijn. Patricia ken ik niet.
donateur
www.filterz.nl

als ik het goed onthouden heb :)

Volgens mij niet, maar die speciale heten filters dacht ik, Arno heeft inderdaad de 'gewone'
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 Noukie:

zorg dat je ze bij een speciaalzaak koopt als je ze aanschaft. Ze zijn wel reteduur maar je hebt wel kwaliteit. Weet dat er een hele goede in Vught zit. Maar haal ze nie bij 2e hands winkels als Hans Anders en zo, die zijn lang zo goed niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
was het niet filterz?

Ja dus.......:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bedankt! :flower:
Ziet er goed uit die site.
Ik ga er toch maar eens achteraan, want ik heb een ruis in mijn oren die dus niet meer weg gaat :( Wil niet dat het erger word natuurlijk. Komt echt door de matrixx denk ik. 1e keer matrixx bleef er ook al een harde piep 4 dagen in mijn rechter oor en laatste keer matrixx dus ook weer. Alleen die suis is dus niet weg gegaan.Die piep wel gelukkig.
Waarschuw beheerder
donateur
Heeee! Heb je het al gehoord over Roger Sanchez?! :9

;)
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 17 mei 2005 om 21:53:
Ik ga er toch maar eens achteraan, want ik heb een ruis in mijn oren die dus niet meer weg gaat Wil niet dat het erger word natuurlijk. Komt echt door de matrixx denk ik. 1e keer matrixx bleef er ook al een harde piep 4 dagen in mijn rechter oor en laatste keer matrixx dus ook weer. Alleen die suis is dus niet weg gegaan.Die piep wel gelukkig.

:o :o

wat klote :(:(

Moet wel zeggen, dat ik er ook wel eens over nagedacht heb ook hoor en die filterz zie je ook bijna niet dat je ze in hebt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er toch maar eens achteraan, want ik heb een ruis in mijn oren die dus niet meer weg gaat Wil niet dat het erger word natuurlijk. Komt echt door de matrixx denk ik. 1e keer matrixx bleef er ook al een harde piep 4 dagen in mijn rechter oor en laatste keer matrixx dus ook weer. Alleen die suis is dus niet weg gegaan.Die piep wel gelukkig

Ik had dus ook last van mijn oren na de Matrixx! Heel veel mensen zijn echt lovend over het geluid daar, maar ik vond dus echt dat het te hard stond.
Waarschuw beheerder
Valt je haar toch overheen :-p Ach en al zie je ze wel, lekker belangrijk, als mijn oren maar niet slechter worden.
Hoop alleen niet dat het onbetaalbaar is
donateur
Negerzoenen heten veel leuker in het engels :yes:

Angelkisses

Wist ik niet, hihihihi, weer iets nou ja never mind

Angelkisses are fairy nice :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik had dus ook last van mijn oren na de Matrixx! Heel veel mensen zijn echt lovend over het geluid daar, maar ik vond dus echt dat het te hard stond.

Syl,kiki,romanie,nousja hadden er de vorige keer ook een piep over gehouden aan de matrixx. En vorige keer hadden ook weer een paar last van een piep. Staat daar echt veelste hard dat geluid
donateur
Uitspraak van nou!kie op dinsdag 17 mei 2005 om 21:57:
Hoop alleen niet dat het onbetaalbaar is

dacht dat ze iets van 99 euro zijn.... Wel prijzig, maar niet onbereikbaar zeg maar zogezegd

Matrixx geluid is wel erg hard, maar is ook best wel schel

Man... toen in oktober op de Hardhouse Academy... :o Ik dacht echt dat mijn trommelvliezen zouden scheuren ofzo toen als die kick erin zat :o Dat was ook niet tof :no:

Ik heb liever mooi en zuiver geluid dan hard :yes: