9836x bekeken
| Betreft: | evenement: I Love Hardhouse street rave at the Frisco Inn, zaterdag 30 april 2005 om 11:00 |
jaaa daar ben ik weer...maar helaas is iedereen nu al in de stad denk ik..
ja werd onderhand wel eens tijd zeg
heb de roeivereniging de hele dag alleen moeten runnen met
die drukte
ennuh die opslag.....hmmmm....nog maar eens overwegen
*is ondertussen in Haarlem gearriveerd
laatste aanpassing
Yep idd, denk dat aknathon betere muziek heeft (mijn smaak) maar k hoorde dat de sfeer daar vorig jaar ver te zoeken was: 6 knokpartijen?!
6?? Hhm... Heb er wel 1 mee gemaakt... Toen hadden ze zelfs de muziek stop gezet... Hoop dat het dit jaar wat beter word, Niet dat ik daar lang zal blijven, maar goed
Hoei Lalalalala
Charel, ik ben morgen om 9 uur ook al wakker, bel me anders ff over hoe of wat met de auto, trams rijden wel, maar andere routes en beperkt en inderdaaan niet door de mensenmassa's
Ik ga gewoon lopen waarschijnlijk, is iets van een uurtje schat ik en ik ontwijk de ergste drukte, ben zo rond half twaalf bij Frisco Inn
, misschien vroeger al 
Was dus bij weteringcircuit bij podium van TWSTD, errug leuke muziek, cool
en samen Essie staan swingen op Laid Back Luke, eh je weet toch 
Anyways, Daaan gaat een joint draaien en dan lekker slapen
See u all 2morrow
Dans je de hele dag met mij?
Ik dans het liefste met jou, maar wat doe jij?
Komt ie dan hé

Tralalalalala
Charel, ik ben morgen om 9 uur ook al wakker, bel me anders ff over hoe of wat met de auto, trams rijden wel, maar andere routes en beperkt en inderdaaan niet door de mensenmassa's
Ik ga gewoon lopen waarschijnlijk, is iets van een uurtje schat ik en ik ontwijk de ergste drukte, ben zo rond half twaalf bij Frisco Inn
Was dus bij weteringcircuit bij podium van TWSTD, errug leuke muziek, cool
Anyways, Daaan gaat een joint draaien en dan lekker slapen
See u all 2morrow
Dans je de hele dag met mij?
Ik dans het liefste met jou, maar wat doe jij?
Komt ie dan hé
Tralalalalala
laatste aanpassing
Bla!
Ik was dus van plan om na ff gezellig wat gedronken te hebben op tijd me nest in te gaan................
Na wat vodka'tjes en wat
'tjes belandt ik uiteindelijk op het V.H.S feestje van Ton! ![Bron: http://www.exploitation.nl/images/smilegabber.gif [img width=29 height=15 cacheid=00000443000014dc414103d61a00b408f6]http://www.exploitation.nl/images/smilegabber.gif[/img]](/images/cache/00000443000014dc414103d61a00b408f6)
Ble! Hehe!

Vorig jaar was de Ahknaton niet echt gezellig nee. De sfeer was daar af en toe idd. ver te zoeken.
Hoop dat het dit jaar beter is. Frisco en Ahknaton lekker afwisselen. 
Bli!
Met K-dag jammergenoeg waarschijnlijk wel maar anders valt het wel mee.
Blo!
Maar goed, oogjes dicht en snaveltjes toe.... tot strakkies luitjes!
Blu!
Bly!

Ik was dus van plan om na ff gezellig wat gedronken te hebben op tijd me nest in te gaan................
Na wat vodka'tjes en wat
Ble! Hehe!
maar k hoorde dat de sfeer daar vorig jaar ver te zoeken was
Vorig jaar was de Ahknaton niet echt gezellig nee. De sfeer was daar af en toe idd. ver te zoeken.
Bli!
Aknathon, geheid vechten
Met K-dag jammergenoeg waarschijnlijk wel maar anders valt het wel mee.
Blo!
Maar goed, oogjes dicht en snaveltjes toe.... tot strakkies luitjes!
Blu!
Bly!
laatste aanpassing
donateur
Mensen geniet ervan vandaag! We gaan ons snel weer zien.
Morgen everyone 
Tering ram bam, wat heb ik klote geslapen
Kennelijk dacht ik onbewust dat ik me zou gaan verslapen ofzo en werd ik elk uur even wakker voor de zekerheid 
Ik droomde ook op een gegeven moment dat er drie kiezen zomaar uit mijn mond voelen
ieieieieiek
Maar ja BOEIEN!!!!! Wakker ben ik nu toch ook wel enzo met een bakje koffie, gedoucht heb ik al, zometeen me snel ff aankleden en ja inderdaaan er moet gegeten worden
Dat zal wat worden overigens.
Tja Aknathon, ik ga er wel ff heen, maar zodra ik maar iets merk van wta raars ben ik weer weg, zit niet aan de alcohol dus dat scheelt dan alweer
Nou ja dan ga ik Daph zo maar ff bellen he?, ga ook zo rond 10 uur de deur uit en dan via de binnenweggetjes wandelen naar de Frisco lalalalala
Ik ben misselijk

Tering ram bam, wat heb ik klote geslapen
Ik droomde ook op een gegeven moment dat er drie kiezen zomaar uit mijn mond voelen
Maar ja BOEIEN!!!!! Wakker ben ik nu toch ook wel enzo met een bakje koffie, gedoucht heb ik al, zometeen me snel ff aankleden en ja inderdaaan er moet gegeten worden
Tja Aknathon, ik ga er wel ff heen, maar zodra ik maar iets merk van wta raars ben ik weer weg, zit niet aan de alcohol dus dat scheelt dan alweer
Nou ja dan ga ik Daph zo maar ff bellen he?, ga ook zo rond 10 uur de deur uit en dan via de binnenweggetjes wandelen naar de Frisco lalalalala
Ik ben misselijk
Happy Queensday Daffie 
3 hoeraatjes voor de konining ....
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
Toen ik begon met lijnen moest ik echt leren ontbijten (ontbijten geeft je de energie om te gaan verbranden) ... ik deed dat bijna nooit. Heb er een tijd over gedaan voordat ik wat normaals naar binnen kreeg op de vroege ochtend
3 hoeraatjes voor de konining ....
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
hiep hiep hoera
Toen ik begon met lijnen moest ik echt leren ontbijten (ontbijten geeft je de energie om te gaan verbranden) ... ik deed dat bijna nooit. Heb er een tijd over gedaan voordat ik wat normaals naar binnen kreeg op de vroege ochtend
Danny D 28 april 2005 20:13
11:00-12:00 DANNY AND STEVE……. CHECKING OUT THE SOUND SYSTEM!
12:00-13:00 FAUSTO VS CHARLY
13:00-14:00 ED KARNEY
14:00-15:00 JP
15:00-16:00 JAY PIDIGON
16:00-17;00 ED REAL
17:00-18:00 BAS & RAM
18:00-19:00 SPECAIL SET: JP & DANNY D VS BAS & RAM
19:00-20:00 STEVE CARTA
20:00-20:30 DANNY D
scot mac also can not make it due to reasons beyond our control...he says sorry...
11:00-12:00 DANNY AND STEVE……. CHECKING OUT THE SOUND SYSTEM!
12:00-13:00 FAUSTO VS CHARLY
13:00-14:00 ED KARNEY
14:00-15:00 JP
15:00-16:00 JAY PIDIGON
16:00-17;00 ED REAL
17:00-18:00 BAS & RAM
18:00-19:00 SPECAIL SET: JP & DANNY D VS BAS & RAM
19:00-20:00 STEVE CARTA
20:00-20:30 DANNY D
scot mac also can not make it due to reasons beyond our control...he says sorry...