Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
nee nee ik ben kok ik moet pas om 4 uur beginnen en ben laat klaar


Ga je ook naar qlimax over 3 dagen :P
 
Waarschuw beheerder
neuh :no: :(

jij zeker wel?
Waarschuw beheerder
Ja had gelukkig me kaartje al vroeg heb er echt zin in

heb je dan leuke plannen voor het weekend?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:38:
pf ontmoeting met iemand...soort van 'date' en de lama's


als je luistert wat hoor je nu dan?
Waarschuw beheerder
Zaterdag stappen :mixje: en zondag een bedrijfsuitje, uit eten :D




Best leuk toch? :p
 
Waarschuw beheerder
ja best leuk mijn weekend ziet er wat actiever uit!

Ga je mee of ben je lui:P?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga wel mee hoor :D:D




Waar gaan we naartoe? :9
Waarschuw beheerder
lekker op stap :P

wat wil jij dan ?
 
Waarschuw beheerder
voetballen en crossen...

lijkt het je wat?
Waarschuw beheerder
Mwah.. K ga liever gewoon keihard zuipen.. :D

Jij niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 11:51:
lijkt het je wat?


Dat crossen zeker wel :kwijl:


Uitspraak van Sanne:banana: op woensdag 22 november 2006 om 11:53:
Jij niet?


Hmmmm...dan toch eerst sportief weze :D

welke sporten doe jij ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja

ga je mee lunchen?
Waarschuw beheerder
Ben net klaar..

wat heb je gegeten ?
Waarschuw beheerder
Ik moet nog..

Wat ga je vanmdidag doen?
 
Waarschuw beheerder
Werken :S

En jij?
 
Waarschuw beheerder
na huis..
en jij?:P
 
Waarschuw beheerder
Werken

Ga jij zaterdag ook naar QLIMAX ?
 
Waarschuw beheerder
nee

jij wel?
Waarschuw beheerder
nee ik niet

heb jij al gegeten?
 
Waarschuw beheerder
donateur
neej dat ga ik zo doen..

Ga jij nog wat leuks doen vanaaf?
Waarschuw beheerder
nee denk t niet..

wat zijn jou plannen?
 
Waarschuw beheerder
Weet nie ff douchen zo, en dan filmpie kijen denk...

Weet jij wat anders te doen dan?
 
Waarschuw beheerder
feestje bouwen


moet jij alleen ff zeggen waaR?
 
Waarschuw beheerder
Ehhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Jij mag het zeggen goed?
Waarschuw beheerder
donateur
mag ik het zeggen mag ik het zeggen :cheer:

bij mij thuis ?
 
Waarschuw beheerder
Kom er aan goed?
 
Waarschuw beheerder
wat voor feestje?
Waarschuw beheerder
house warming?

of sinterklaasfeestje welke wil je?
 
Waarschuw beheerder
sinterklaas :cheer:

maar dat duurt nog wel ff toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mama Deb(l) op woensdag 22 november 2006 om 19:27:
house warming?


check je "flocks"



OT :

sinterklaas is toch echt al in het land hoor ! :jaja:

ehm....

heb je al gestemd?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ja jij ook?
Waarschuw beheerder
donateur
*gaat nu nog gauw even stemmen*
 
Waarschuw beheerder
denk het niet..

waar heb je op gestemd?
 
Waarschuw beheerder
1 nl en jij dan?
 
Waarschuw beheerder
geertje

vond je het moeilijk?
Waarschuw beheerder
nee


baal jij ook zo dat jp mp blijft?
 
Waarschuw beheerder
LP lijkt me beter vind je niet?
 
Waarschuw beheerder
ja maar lp is dood


ik heb gewoon gedaan wat de stemwijzer heeft verteld...daar had ik t meeste mee gemeen dus ja dan stem je dat maar ;)


heb je het koud?
 
Waarschuw beheerder
nee jij wel he.. altijd ofnie?

hoest ermee?
 
Waarschuw beheerder
Meestal warm....

gaat lekker morgen werken?
 
Waarschuw beheerder
nou niet lekker

ja bijna altijd als ik thuis zit...koud

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:17:
hoest ermee?


niet zo

en met jou dan?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
kut, was druk opt werk

heb jij ook zo'n zin in vakantie?
 
Waarschuw beheerder
ja maar dat duurt nog heel lang

of heb jij al snel vakantie?
 
Waarschuw beheerder
morgen heb ik gewoon vrij.

Telt dat ook al mee?
 
Waarschuw beheerder
das dan gewoon een lang weekend toch?
 
Waarschuw beheerder
als jij het zegt ;)

maar het is toch leuk zo een verlengd weekend?
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeker weten:)


Alles goed vandaag?