+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
Ricko 22 november 2006 11:33nee nee ik ben kok ik moet pas om 4 uur beginnen en ben laat klaar Ga je ook naar qlimax over 3 dagen
Ricko 22 november 2006 11:40Ja had gelukkig me kaartje al vroeg heb er echt zin in heb je dan leuke plannen voor het weekend?
22 november 2006 11:42Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 22:38:▶pf ontmoeting met iemand...soort van 'date' en de lama's als je luistert wat hoor je nu dan?
CinneWieJ 22 november 2006 11:42Zaterdag stappen en zondag een bedrijfsuitje, uit eten Best leuk toch?
22 november 2006 11:43ja best leuk mijn weekend ziet er wat actiever uit! Ga je mee of ben je lui?laatste aanpassing 22 november 2006 11:46
BlaZe [ JM ] 22 november 2006 11:55Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 11:51:▶lijkt het je wat? Dat crossen zeker wel Uitspraak van Sanne op woensdag 22 november 2006 om 11:53:▶Jij niet? Hmmmm...dan toch eerst sportief weze welke sporten doe jij ?laatste aanpassing 22 november 2006 11:55
22 november 2006 18:16Weet nie ff douchen zo, en dan filmpie kijen denk... Weet jij wat anders te doen dan?
The Mara 22 november 2006 19:54donateurUitspraak van Mama Deb op woensdag 22 november 2006 om 19:27:▶house warming? check je "flocks" OT : sinterklaas is toch echt al in het land hoor ! ehm.... heb je al gestemd?laatste aanpassing 22 november 2006 19:55
22 november 2006 22:16ja maar lp is dood ik heb gewoon gedaan wat de stemwijzer heeft verteld...daar had ik t meeste mee gemeen dus ja dan stem je dat maar heb je het koud?
22 november 2006 22:19nou niet lekker ja bijna altijd als ik thuis zit...koud Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 november 2006 om 22:17:▶hoest ermee? niet zo en met jou dan?laatste aanpassing 22 november 2006 22:20
Mark H Werkzaam bij Tryfecta Events 23 november 2006 01:30donateurgaat wel hoe heb jij de dag meegemaakt?