Partyflock

Forumonderwerp · 765380
Waarschuw beheerder
Ziezo… eventjes de kaarten overnieuw schudden... ;)

dit zal wel weer een dubbel onderwerp zijn en er weer uitgegooid worden :vaag:

Mannen en vrouwen zijn gewoon niet monogaam, dat blijkt overal uit... lees maar mee op pf ;)

Bovendien 25% mannen en evenveel vrouwen in een vaste relatie is al vreemd gegaan, 50% denkt erover, 90% van allebei fantaseert erover en 5% weet het niet :vaag:

Dat wil natuurlijk nie zeggen dat je vreemd mag gaan, want dat is niet eerlijk tegenover je partner, maar als je een leuke relatie hebt en je wil die graag houden dan kun je elkaar gewoon het beste toestaan dat je ook erotiek naast je relatie hebt want anders wordt het een sleur (is heel natuurlijk) en loopt het toch fout af...

En omdat het een taboe is wordt er juist vreemd gegaan (in het geheim dus), net zoals vroeger bij homosexualiteit gebeurde...

en als je het ernie mee eens ben... nou dan veel succes met je relatie
-------------------------------------------------------
oja .. voordat je al je vooroordelen hier kwijt wil kan je ook deze link proberen (semi-polygamie), is wel goed eigelijk ;)
http://sk.freeshell.org/schrijfsels/maikel/polygamie.php

ehmmm nog wat cijfertjes ;)
34% van alle huwelijken eindigt in echtscheiding.. dat zijn dus die mensen die hun 'ware' eeuwige liefde en trouw in de kerk publiekelijk hebben beloofd.. pffff

80% gaat uit van de vrouw?? wrom eigelijk?
15% van alle echtscheidingen gebeurt in haat en nijd ehmmmm.. weet je tenminste wat je kansen zijn ;)
--------------------------------------------
oja, en biechten hoef je hier niet te doen, dat kun je doen op het topic van Chantal en HtJ: https://partyflock.nl/topic/765559
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mannen zijn inderdaad gemaakt om hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden..
Waarschuw beheerder
Ik weet van mezelf dat ik nooit zou vreemdgaan :)
Hoe beroerd mijn relatie ook zou zijn, ik zou niets met iemand anders kunnen doen zolang ik nog een relatie heb.

Erover fantaseren is iets totaal anders :yes:
Daar kwets je verder niemand mee.

Waarschuw beheerder
Ik krijg hier een stijve Hik van :X

Waarschuw beheerder
monogamie is net als origamie:
saai, slaapverwekkend en DROOG!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
mannen zijn inderdaad gemaakt om hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden..

:yes: zaad moet vloeien staat in de Bijbel 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
boeiend! leef zoals je wilt!

Waarschuw beheerder
boeiend! leef zoals je wilt!

zal ik jou eens uitleven dan ?
Waarschuw beheerder
als vrouwen nou niet zo moeilijk en aanhankelijk zouden zijn had iedereen er dus lekker op los kunnen neuken wil je zeggen? ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nanceee 11 april 2005 12:05
Ik krijg hier een stijve Hik van

nance dat krijg jij overal van :kwijl:

maarre ik ben nog niet vreemdgegaan hoor :no: maar op zich tsja met me ex deed ik het ook op gegeven moment dat we elkaar gewoon ook vrijer moest laten omdat je anders idd in die verschrikkelijke sleur gaat, mja nooit echt wat mee gedaan maar ja op zich zoenen met een ander als je er zelf bij ben nja moet niet zon probleem zijn als je al tijd met elkaar samen ben en elkaar gewoon vertrouwt en weet dat je samen weer naar huis gaat :)

mja zullen veel mensen wel nit mee eens zijn hehe

Waarschuw beheerder
maar ja op zich zoenen met een ander als je er zelf bij ben

duh.... ben je nou zo dom of lijkt het alleen maar zo?

Waarschuw beheerder
hmmz jaja!! nou jah, in ieder geval ik ga nooit vreemd :no:
Waarschuw beheerder
donateur
maarre ik ben nog niet vreemdgegaan hoor

maar ja op zich zoenen met een ander als je er zelf bij ben nja moet niet zon probleem zijn als je al tijd met elkaar samen ben

Wat klopt hier niet :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik snap je conclusie niet pixxure
Waarschuw beheerder
donateur
vaste monogame relaties is natuurstrijdig

Zitten op een stoel ook
Eten uit een blikje ook
Slapen op een bed ook

Daar is de mens ook niet op gemaakt en toch doen we het allemaal...
Tijden veranderen nou eenmaal...

Als je er allebei in een relatie voor open staat waarom niet, maar ik wil m'n vent niet delen, en als ik een leuke kerel heb, hoef ik daarnaast ook niemand anders!

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog nooit vreemdgegaan en ik bedoel in de realtie die ik nu heb en het is geen vreemdgaan als je er samen achter staat

maar ja op zich zoenen met een ander als je er zelf bij ben nja moet niet zon probleem zijn als je al tijd met elkaar samen ben

dit wod geloof ik verkeerd begrepen ik bedoelde dat als je vriend of vriendin met een ander agat en je ben er zelf bij dat het dan niet een probleem is als je samen die afspraak heb gemaakt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
100% met Satanica eens :jaja:

als je vriend of vriendin met een ander agat en je ben er zelf bij dat het dan niet een probleem is als je samen die afspraak heb gemaakt

die vriend van jou heeft het goed voor mekaar :/ zal een rolmodel zijn voor veel mannen...

Hij heeft jou overgehaald het goed te vinden als ie met andere meiden flikflooit en daarnaast heeft ie je ook nog zover dat jij denkt dat dat een goed plan is :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
neeeeeeeeeeeeee dat was met me ex daar had ik 3 jaar relatie mee en na 2,5 jaar hadden we die afspraak gemaakt omdat we in sleur zaten, de vriend die ik nu heb daar gaat alles super mee en hebben daar geen behoefte aan alleen ikr eageer op he feit dat als je lang een rleatie heb en in sleur zit dat je dat dan als oplossing kan doen

oooooh pffff :Frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
goeie oplossing dan als het nu je ex is :/

je zegt zelf: als in een relatie alles goed zit heb je er geen behoefte aan

Waarschuw beheerder
Mijn visie!!!

Opgelet!! :P

Ik vind dat vreemd gaan niet afgekeurd moet worden :no:
Want het gebeurt toch!!!

Iedereen kan zich een keer in de situatie bevinden vreemd te gaan...
Eventueel als er sprake is alcohol of drugs....
Jullie kunnen zeggen wat je willen, maar vergroot het risico wel :yes:

Okay... het kan je dus overkomen of je kiest hier bewust voor!
Het is namelijk leuk, lekker, spannend, noem maar op...

Zat mensen die erover nadenken, in de verleiding komen of het zelfs in de praktijk brengen!

Mocht het uiteindelijk gebeuren...
De een geeft het wel toe en de ander niet tegenover zijn partner...
Ik ben een voorstander van het niet toegeven.

Waarom niet?
Je kwetst je partner ermee...
Je zet een relatie op het spel waarmee je misschien heel gelukkig mee zou zijn geweest....
En zo dus ook het geluk van je partner wegneemt.
Dus als je het zo bekijkt kun je het zelfs egoistisch noemen :P

Enne... wat niet weet wat niet deert :P ;)

Wanneer je verliefd wordt op een ander of je blijft in herhaling vallen dan moet je toch een punt achter je relatie zetten!

En voor al het commentaar:
Mensen wees niet zo naief!!!!
Want er is niet voor niets zo'n hoog percentage vreemd gaan!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je kwetst je partner ermee...
Je zet een relatie op het spel waarmee je heel gelukkig mee zou zijn geweest....

kun je daar niet beter over nadenken vóórdat je vreemdgaat? :/

en wat betreft dat geheimhouden: de meeste leugens komen toch wel uit hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nou dat had met andere dingen te maken ik weet denk zelf wel het beste hoe het zit :yes: en idd je heb er geen behoefte aan nee als alles goed zit ik zeg ook we hebben er geen gebruik van gemaakt alleen het kwam toen ter sprake en hij is een keer met een vreindin van me gegaan en that's it, had er idd zelf ook geen behoefte aan maar ik vind dat dat moet kunnen als je duidelijke afspraken maak maargoed das mijn menig hoef jij het ni mee eens te zijn :no:

Waarschuw beheerder
Foxxy - jij bent echt zo ontzettend dom bezig nu! praat je zelf lekker tegen. En heb je ooit van .,!? gehoord, volgens mij niet, oh ja en type fouten zijn niet erg hoor, maar zeg het dan goed en spreek je zelf niet tegen. Komt heel dom over.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kun je daar niet beter over nadenken vóórdat je vreemdgaat?

Zou wel moeten ja :yes:
Maar wordt toch wel eens vergeten, toch?
Anders zou het niet gebeuren denk ik zo...

Waarschuw beheerder
Denk wel dat mensen een paar jaar monogaam zijn hoor. Een paar jaar dol op elkaar, tot je elkaar helemaal zat bent.

Daar hoef je cht niet meteen voor vreemd te gaan, hoeveel mensen gaan wel niet uit elkaar doordat het niet meer gaat?

Inge

Waarschuw beheerder
donateur
Mannen en vrouwen zijn gewoon niet monogaam, dat blijkt overal uit... lees maar mee op pf

Ja met zo een instelling blijf je natuurlijk zwakzinnig..

Waarschuw beheerder
donateur
nee jullie begrijpen me gewoon verkeerd! en het is toch mijn mening

als mensen dat niet begrijpen hun probleem ik geef alleen mijn mening. zo beter?

Waarschuw beheerder
of je gaat over op een 'vrije'relatie...

Waarschuw beheerder
ow ja vind de stelling ook niet helemaal kloppen nee....
Want er zijn best mensen die echt nooit vreemd zullen zijn gegaan, maar vraag me wel af hoeveel dat er zijn :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar wordt toch wel eens vergeten, toch?

ik zou het niet weten meid, ik in ieder geval niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Want er zijn best mensen die echt nooit vreemd zullen zijn gegaan, maar vraag me wel af hoeveel dat er zijn

Sommige mensen snappen gewoon niet wat een relatie hebben inhoud met iemand..

Waarschuw beheerder
waarom zegt iedereen nee vreemtgaan is niet goed, maar ze doen het toch zelf ook. laat iedereen lekker doen wat die wil. en maak er geen probleem van. leeft iedereen gelukkig en is het gezeur over vreemd gaan ook weer voorbij. en als je nou niet vreemd wil gaan dan neem je toch gewoon geen relatie kun je doen en laten wat je wilt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zegt iedereen nee vreemtgaan is niet goed, maar ze doen het toch zelf ook. laat iedereen lekekr doen wat die wil. en maak er geen probleem van. leeft iedereen gelukkig en is het gezeur over vreemd gaan ook weer voorbij. en als je nou niet vreemd wil gaan dan neem je toch gewoon geen relatie kun je doen en laten wat je wilt.

Dat vind ik toch wel een hele aparte redenering :S Niet iedereen gaat vreemd.. En wie heeft ooit gezegd dat iedereen gelukkig leeft als je iedereen laat doen wat diegene wil? We leven in een wereld met elkaar, en daar heb je rekening te houden met elkaar. Als iedereen zou gaan doen wat ze willen word het 1 grote teringzooi..
Waarschuw beheerder
zeg nooit nooit :)

Als iemand vreemd gaat in een relatie is dat omdat die persoon er voor openstaat. Vaak betekend dat dan dat de huidige relatie niet meer goed is. Zolang je relatie goed is sta je niet open voor gevoellens voor anderen.

En om "de sleur in een relatie" te doorbreken zijn wel meer opties dan alleen vreemdgaan.
Overigens als je afspraken maakt over sex-buiten-de-deur :D dan is het niet meer vreemdgaan.
Vreemdgaan betekend letterlijk sex hebben met een ander dan je partner zonder dat je partner ervan op de hoogte is.

Waarschuw beheerder
Sommige mensen snappen gewoon niet wat een relatie hebben inhoud met iemand..

Een relatie is een combinatie van liefde en sex....
Er zijn mensen die een gebruik maken van liefde zonder sex...
Dus sex zonder liefde is ook mogelijk...
Dus ook wanneer je een relatie hebt!

Waarom heb je sex?
Omdat je het lekker vind!

Waarom zou je je zelf iets ontnemen wat je lekker vind!
Sex is met iedereen anders, vandaar dat er mensen vreemd gaan.
En het vreemdgaan hoeft niets te maken te hebben met de liefde naar je partner toe! :no:

Waarschuw beheerder
zeg nooit nooit

(Y)

Waarschuw beheerder
persoonlijk denk ik dat ik mijn partner als schietschijf zo gebruiken als ik er achter komt dat ze vreemd zou gaan.
Waarschuw beheerder
donateur
of je gaat over op een 'vrije'relatie...

Zo'n loze term...

Of je gaat voor elkaar of niet...
Niet ertussenin!
Dat kweekt alleen maar jaloezie en gaat het vertrouwen kapot van

Waarschuw beheerder
donateur
Een relatie is een combinatie van liefde en sex....
Er zijn mensen die een gebruik maken van liefde zonder sex...
Dus sex zonder liefde is ook mogelijk...
Dus ook wanneer je een relatie hebt!

Waarom heb je sex?
Omdat je het lekker vind!

Waarom zou je je zelf iets ontnemen wat je lekker vind!
Sex is met iedereen anders, vandaar dat er mensen vreemd gaan.
En het vreemdgaan hoeft niets te maken te hebben met de liefde naar je partner toe!

Nou sorry hoor, maar zo een relatie zou ik in elk geval niet in kunnen leven. Leuk voor de mensen die het wel kunnen, maar ik wil toch echt iemand voor mezelf hebben waar ik om geef. Je moet je lusten toch wel enigzins kunnen onderdrukken, ik wil gewoon een hoop vertrouwen en niet hebben dat me vrouwtje buiten de deur neukt met anderen.. Of ik het nou wel of niet weet.

persoonlijk denk ik dat ik mijn partner als schietschijf zo gebruiken als ik er achter komt dat ze vreemd zou gaan.

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als de sex goed is met je partner, waarom zou je dan elders nog sex willen hebben??

Waarschuw beheerder
Nou sorry hoor, maar zo een relatie zou ik in elk geval niet in kunnen leven. Leuk voor de mensen die het wel kunnen, maar ik wil toch echt iemand voor mezelf hebben waar ik om geef. Je moet je lusten toch wel enigzins kunnen onderdrukken, ik wil gewoon een hoop vertrouwen en niet hebben dat me vrouwtje buiten de deur neukt met anderen.. Of ik het nou wel of niet weet.

Heel logisch ook...
Zou er zelf ook niet aan moeten denken dat wanneer ik een vriend heb hij het met een ander zou doen!

Dus het is ook allemaal een beetje tegenstrijdig en moeilijk te omschrijven...

Maar het gaat nu om 25% van de mannen en vrouwen...
Dat betekent 1 op de 4 :P

Er is ook geen bepaald type voor die dat juist wel of niet doet :no:

Dat wil zeggen (niet te zwart/wit genomen natuurlijk) dat wanneer jij 4 relaties gehad hebt, je er door 1 van hen beflikkerd bent...
Heb je dat ik de gaten gehad of daarvan het vermoeden gehad?

Het gebeurt toch wel :yes:

Waarschuw beheerder
nee okey niet iedereen gaat vreemd, maar als je kijk hoe veel gezeik iedereen er overmaakt lijkt het wel of iedereen heilig is, nou mooi niet iedereen gaat in zijn leven een keer vreemd. het ligt er alleen aan wat je verstaat onder vreemd gaan. en ik bedoel met laat iedereen doen waar die zin in heeft , dat je mensen in hun waarde laat door te acepteren hoe ze zijn en hoe ze doen. en dat je met z'n allen op deze wereld leeft okey, maar het wordt echt geen 1 grote teringzooi als je het alleen over vreemd gaan hebt, want deze wereld is al een grote teringzooi op heel veel andere vlakken!

Waarschuw beheerder
2 satanica: hetgeen wat je dan niet met je vaste liefde doet, is puur lichamelijk,ook al klinkt dat banaal ofzo
ik heb er ervaring in, en je komt, toch dichter bij elkaar, heel vreemd maar da's mijn ervaring!

Waarschuw beheerder
Natuurlijk is het niet leuk wil ik ermee zeggen, maar je houst het niet tegen....

Ik durf te wedden dat er ook een aantal fel op tegen zullen zijn waarvan de partner al is vreemd gegaan zonder dat zij daar een enkel vermoeden van hebben...

Ik heb nu 3 relaties gehad en heb bij geen enkel van hen het vermoeden...
Maar sluit niet meteen uit dat het dan ook daadwerkelijk niet gebeurt is.

Waarschuw beheerder
Plus je sexleven zou als gevolg van vreemdgaan er op vooruit kunnen gaan :yes: :D :P
Waarschuw beheerder
muizje het gaat er ook niet om om mensen die het wel doen neer te halen, maar om de meningen die mensen er voor hun eigen over vreemdgaan op na houden.
Waarom is iemand voorstander of waarom juist niet.

Daar gaat het hier over :)

*edit*
Of juist niet Chantal.........
Misschien is sex met die ander wel zo leuk dat het met je huidige partner behoorlijk tegenvalt.............. einde relatie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je erop los wil neuqen... neem dan ff de moeite om de vorige relatie te beïndigen. Beetje respect voor elkaar mag wel vind ik :jaja:

Waarschuw beheerder
Heb mzelf wel goed gemotiveerd zo ondertussen vind ik haha :D
Waarschuw beheerder
donateur
hetgeen wat je dan niet met je vaste liefde doet, is puur lichamelijk,ook al klinkt dat banaal ofzo
ik heb er ervaring in, en je komt, toch dichter bij elkaar, heel vreemd maar da's mijn ervaring!

En als de seks bij je sekspartner nou beter is als in je vaste relatie?
Neem aan dat het een behoorlijk domper op je relatie is...

Waarschuw beheerder
En als de seks bij je sekspartner nou beter is als in je vaste relatie?

Das klote :yes:

Maar wel weer een punt haha :D

Want betekent dus dat je van veel lekkerdere sex voorzien kan worden haha :P

Waarschuw beheerder
mensen zijn niet monogaam dat is onze natuur de kerk heeft die regels verzonnen en t is nu zo. je kunt beter elkaar vertrouwen en respecteren en samen vreemdgaan in parenclub of zo
Waarschuw beheerder
Dat is geen motivatie Chantal :D :D

Dat is een excuus :P :D

Vreemdgaan kost een relatie :yes: hoe je het ook wend of keert.

En iemand er af en toe bij in overleg is GEEN vreemdgaan :)

Waarschuw beheerder
Dat is geen motivatie Chantal

Ow :$

Dat is een excuus

:D

Vreemdgaan kost een relatie hoe je het ook wend of keert.

Daarom er niet over praten :P
Nee heb je wel gelijk in...
Maar denk dat het toch anders is wanneer er maar sprake is van 1x vreemdgaan...
Een 'foutje' dus!

Maarre heb wel overal een reden voor gegeven op wat ik zei dus vind het aardig gemotiveerd :yes:
Waarschuw beheerder
Polygamie is inderdaad in trek bij mensen die niet de juiste partner gevonden hebben.

En dat zijn d'r veel. :jaja:.

Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die hier zo over denkt? :(

Gaan de goede kant dan op met de maatschappij met betrekking tot het vreemdgaan/trouw zijn :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
Ik denk dat vreemdgaan op zoek gaan is naar een behoefte die niet vervuld wordt in je relatie.
Als al je behoeftes vervuld worden, lijkt het me sterkt dat je op zoek gaat naar een avontuurtje.

En vreemdgaan als een "foutje" :D
Hoe verklaar je die :D Ik lag perongeluk naakt boven op hem? :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja..idd...ik zou nooit vreemd gaan, dan kan ik mezelf nie in mun ogen aankijken en da wil ik ten alle tijden kunnen...geloof je me niet, ja wat interesseert mij dat verder...boeie....maarrrrr...je moet er toch ook gewoon aan werken...aan een relatie...?!!
Das de fout die iedereen altijd maakt...ze doen er niks meer voor...het wordt gewoontjes...en das de grootste fout die ze maar kunnen maken..

Kijk elke morgen eens....als hij/zij langs je ligt, haar/hem even aan en bedenk wat je voor hem/haar voelt...voel je nog steeds die liefde?? Dan zit je goed :D er kunnen dagen zijn dat je je ff niet zo voelt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel...hopelijk :s

Maar de meest gemaakte fout..

Gedachtengang van de man/vrouw: Ik heb al een relatie...ik hoef er niets meer voor te doen..hij/zij blijft toch wel bij mij....ik raak hem/haar niet kwijt.... :no:

Gedachtengang van de vrouw/man: Waarom doet hij/zij niks meer, hij/zij kleed zich saai, kijkt alleen maar naar andere vrouwen/mannen, toont geen interesse meer, we doen niets meer samen.... :no:

conclusie:
Een relatie betekent: 'er aan werken en eraan blijven werken...' fifty/fifty en anders nie

Maar er dan ook aan WILLEN werken, want daar zit het hem vaker in...ze hebben er gewoon geen zin in om er iets voor te doen en dan hebben ze later misschien wel spijt, maja...das dan pech hebben....maar als je elkaar echt leuk vind, dan is de "moeite" normaal gezien nie echt groot en/of veel....geeft stof tot nadenken, hopelijk ;p

Doet de ene het geen moeite en de ander wel, dan komt er een tijd dat die ander ook een keer geen zin heeft om er maar voor te blijven werken, als de ander sowieso niks doet..."een cirkel" :s...andere benaming hiervoor: "sleur"

Zorg gewoon dat je daar niet in terecht komt...!!
Doe dingen samen, goeie sex :kwijl: en dan komt de rest vanzelf wel...;p
Maar hou het leuk, spannend....humor is onmisbaar...als je nu denkt, das nie waar...dan veel succes verder!!! :/

Goeie sex is niet belangrijk? Nogmaals veel succes verder :/

Leuke vrienden en er mee om kunnen gaan? Heel belangrijk!!
Zonder vrienden ben je nergens meer...misschien voor de eerste paar jaar kun je je redden, maar daarna komt je in een 'hel' terecht...dan ga je ze missen enzo...en dan heb je iets opgegeven voor je vriend(in) en dan komen de "verwijten"...dus geef nooit je vrienden op...!!!

Dit geldt hetzelfde voor drugs btw...je moet het zelf op willen geven of voor je nieuwe liefde, maar ga hierover dan later geen verwijten maken, want daar heb je toen zelf voor gekozen..en niet zij/hij....verkies je drugs boven je nieuwe vlam, tja...dan ga ik twijfelen of je wel genoeg om hem/haar geeft....echte liefde is zó krachtig en als je dan een puntje verkiest boven een lekker potje "HOPPA"?? :kwijl: ja...da kan wel...maar ja... :s
Wederom stof om over na te denken, denk ik zo ....

Wat me weer verder brengt naar communicatie..Belangrijk?? Ja tuurlijk!!! Praten, lekker slap ouwehoeren en nog eens lekker ouwehoeren...;p het moet leuk blijven...serieus zijn, kan en moet op zijn tijd en das ook maar goed ook...:)

Ik kan nog wel ff doorgaan, maja....geloof wel dat mijn mening op zich wel goed geventileerd is hierzo...en heb weer lang genoeg gezevert, dacht ik zo whehehehehehehe :P

Dio with it as you wish :P

Waarschuw beheerder
Ik denk dat vreemdgaan op zoek gaan is naar een behoefte die niet vervuld wordt in je relatie.
Als al je behoeftes vervuld worden, lijkt het me sterkt dat je op zoek gaat naar een avontuurtje.

Inderdaad. (Y).

Waarschuw beheerder

Dat klopt ja!

En vreemdgaan als een "foutje"
Hoe verklaar je die Ik lag perongeluk naakt boven op hem?

Haha.... mooi gezegt :yes:

Ach ben zelf geen expert op gebied van vreemd gaan hoor...
Dus weet daar weinig over te zeggen...
Tis me wel een keer overkomen :P :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

dat ben ik met je eens :jaja: maar is het dan niet verstandiger te proberen die behoefte met je partner te vervullen?

Waarschuw beheerder
Ach ben zelf geen expert op gebied van vreemd gaan hoor...
Dus weet daar weinig over te zeggen...
Tis me wel een keer overkomen

Vreemdgaan overkomt je niet.
Vreemdgaan doe je helemaal zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
juuuuuuuuuiiiiiiiist (Y)

Waarschuw beheerder
Zorg gewoon dat je daar niet in terecht komt...!!
Doe dingen samen, goeie sex en dan komt de rest vanzelf wel...
Maar hou het leuk, spannend....humor is onmisbaar...als je nu denkt, das nie waar...dan veel succes verder!!!

(Y)

Goeie sex is niet belangrijk? Nogmaals veel succes verder

Helemaal mee eens :yes:

Wat me weer verder brengt naar communicatie..Belangrijk?? Ja tuurlijk!!! Praten, lekker slap ouwehoeren en nog eens lekker ouwehoeren... het moet leuk blijven...serieus zijn, kan en moet op zijn tijd en das ook maar goed ook...

Ook mee eens :yes:

Eigenlijk alles wel wat je zegt Jesz...

Mocht ik ooit een man vinden waar het op die gebieden mee zou kloppen...
Zal ik kijken of mijn visie op het vreemdgaan aangepast kan worden :D

Waarschuw beheerder

Ach ja.....
Weet het niet anders te omschrijven....

Misschien toch wel een bepaalde vorm van schaamte en schuldgevoel :yes:
Want kan het hierboven wel allemaal mooi neergezet hebben...
Makkelijk is het nog steeds niet...
Maar om het nog moeilijker te maken heb ik ook weinig zin in!!!

Snappie? :D

Waarschuw beheerder
Als je de drang hebt om vreemd te gaan, dan kun je het beste je relatie beëindigen óf er samen aan werken, anders klopt er iets niet en stel je die relatiebreuk alleen maar uit.
Waarschuw beheerder
donateur
U. wat ben je verstandig vandaag :p

Ach ja.....
Weet het niet anders te omschrijven....

Misschien toch wel een bepaalde vorm van schaamte en schuldgevoel :yes:
Want kan het hierboven wel allemaal mooi neergezet hebben...
Makkelijk is het nog steeds niet...

volgens mij ben jij de spreekwoordelijke keutel terug aan het trekken! :o

Waarschuw beheerder
nance dat krijg jij overal van

:$ laat me ja :$

Waarschuw beheerder
donateur
nee okey niet iedereen gaat vreemd, maar als je kijk hoe veel gezeik iedereen er overmaakt lijkt het wel of iedereen heilig is, nou mooi niet iedereen gaat in zijn leven een keer vreemd. het ligt er alleen aan wat je verstaat onder vreemd gaan. en ik bedoel met laat iedereen doen waar die zin in heeft , dat je mensen in hun waarde laat door te acepteren hoe ze zijn en hoe ze doen. en dat je met z'n allen op deze wereld leeft okey, maar het wordt echt geen 1 grote teringzooi als je het alleen over vreemd gaan hebt, want deze wereld is al een grote teringzooi op heel veel andere vlakken!

Kijk, dat is al een stuk duidelijker voor mij :P Ik vind vreemdgaan gewoon 1 van de zwakste dingen die er is, want dat soort shit flik je gewoon niet.. Als je zonodig vreemd wil gaan maak je het maar lekker uit met je vriendin/vriend. Als je dat niet kan onderdrukken is het de moeite niet om die relatie te houden naar mijn idee..

Waarschuw beheerder
volgens mij ben jij de spreekwoordelijke keutel terug aan het trekken!

Nee hoor :no:

Vind nog steeds dat het me overkomen is :yes:
Maar kijk daar anders aan tegen jullie....
Dus denk dat ik 'overkomen' wel kan gaan uitleggen,
maar denk dat je best begrijpt wat ik ermee zou bedoelen...

Alleen voel je dat anders dus kan je je er waarschijnlijk niet in verplaatsen!

Waarschuw beheerder
U. wat ben je verstandig vandaag

Het is maandag. Het serototine gehalte moet aangevuld worden en dan ben ik altijd verstandig. B-).
Waarschuw beheerder
donateur
nee ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'overkomen'

waarschijnlijk juist omdat ik dat anders voel, dus leg het me dan es uit?
Waarschuw beheerder
:jaja:

Waarschuw beheerder
je bedoeld dat de stropdas weer om je nek zit om het bloed in je hersenen te houden in plaats van in je tol

Waarschuw beheerder
nee ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met 'overkomen'

Tsja.... Nu wordt het me moeilijk gemaakt haha :D

Uhm?

Laat maar zeggen je gaat stappen (zonder partner)....
Je komt een leuke jongen tegen....
Drinkt te veel of er is sprake van drugs (geen excuus, maar toch!)
Je komt in de verleiding....
Bijv xtc doet toch wat dingen met je haha :P
En hebt het minder in de hand dan je zelf zou willen....

In ieder geval: je bent er niet bewust naar op zoek geweest...
Vind ik toch aardig onder 'overkomen' vallen :yes:

En misschien is dit wel te gemakkelijk gezegt...
Of excuus zoekend voor mezelf...

Maakt niet uit!

Tis gebeurt en weet dat het niet goed is,
maar veranderen kan ik het niet meer!!!

Waarschuw beheerder
Kijk, dat is al een stuk duidelijker voor mij Ik vind vreemdgaan gewoon 1 van de zwakste dingen die er is, want dat soort shit flik je gewoon niet.. Als je zonodig vreemd wil gaan maak je het maar lekker uit met je vriendin/vriend. Als je dat niet kan onderdrukken is het de moeite niet om die relatie te houden naar mijn idee..

en als je nou niet vreemd wil gaan dan neem je toch gewoon geen relatie kun je doen en laten wat je wilt.

precies, maar dat zei ik toch ook al
Waarschuw beheerder
Kvind vreemdgaan dom.. kstel me altijd eerst voor :$

Waarschuw beheerder
Hey Suuz :D

Voel me hier best alleen :(
Niemand is het met me eens :no: haha :D

Waarschuw beheerder
Als je zonodig vreemd wil gaan maak je het maar lekker uit met je vriendin/vriend.

ja dat kan dus niet.. dan is het immers geen vreemdgaan meer..

Waarschuw beheerder
s het immers geen vreemdgaan meer..

En dat is dat toch nou net juist de spanning en eventueel het lekkere ervan waardoor je ertoe in staat zou zijn :yes:
Maar zie het al.....
Vind het een beetje vreemd dat het percentage vreemdgaan zo hoog ligt en ik de enige ben die er wat over zegt....

Bespeur ik hier vormen van schijnheiligheid :P
Waarschuw beheerder
Vreemdgaan overkomt je soms wel.. :(
Als t ff slecht gaat in je relatie en je komt iemand anders tegen kan dat je best overkomen.. dan denk je toch slecht over je relatie en dan overkomt t je gewoon toch ??
Of praat k nou poep :P

Waarschuw beheerder
Of praat k nou poep

:no:

Waarschuw beheerder
ja je praat poep, vreemd gaan overkomt je niet, daar werk je zelf aan mee, wat je wel overkomt is aangerand worden en ja als je dan een vriend hebt is het vreemd gaan, maar dan is het je wel overkomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe .. kwist t.. waarom zijn we t altijd met mekaar eens??
We moeten echt trouwen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik toch aardig onder 'overkomen' vallen

sorry, maar we verschillen toch van mening :no:

alcohol, drugs of nuchter: jij hebt op dat moment besloten vreemd te gaan i.p.v. naar huis naar je vriend te gaan
Waarschuw beheerder
Aangerand worden vind ik geen vreemdgaan :S
Dat wil je toch zelf niet dus vind ik niej dat je vriend je bijv. kan beschuldigen dat je bent vreemdgegaan :S
Kom op zeg je vraagt er toch niet om om aangerand te worden :no: Damn

Waarschuw beheerder
het overkomt je niet dat je vreemd gaat! maar aangerand worden wel en dat is het verschil. en ik zeg toch ook niet dat ik vind dat dat vreemdgaan is, maar je doet het met een ander en dat is vreemd. (gaan)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat je wel overkomt is aangerand worden en ja als je dan een vriend hebt ik het vreemd gaan, maar dan is het je wel overkomen

Sorry maar dit vind ik er ff te cru neergezet ter vergelijking van mijn soort 'overkomen'.....
Snap wel wat je bedoelt hoor....
Maar lijkt net dat ik nu een beetje te respectloos geweest ben met het woord 'overkomen' te gebruiken...
:flower:

Waarschuw beheerder
Zeg Suuz, ben je een beetje dom ofzo?

Waarschuw beheerder
Aangerand worden vind ik geen vreemdgaan

Inderdaad!

Waarschuw beheerder
ja je praat poep, vreemd gaan overkomt je niet, daar werk je zelf aan mee, wat je wel overkomt is aangerand worden en ja als je dan een vriend hebt is het vreemd gaan, maar dan is het je wel overkomen.

voor de rest spoor je wel?
Waarschuw beheerder
Tsjah maar We hebbe beetje andere mening.. ik snap wel wat chantal bedoelt
Mjaa is moeilijk uitleggen :S
Waarschuw beheerder
U. da vraag ik toch ook niej aan jou :S
Waarschuw beheerder
donateur
onzin is meestal moeilijk uit te leggen ja :/

Waarschuw beheerder
U. da vraag ik toch ook niej aan jou

Heb de datum al gepland....
23 augustus...
Mooi weer :D

Waarschuw beheerder
ja hoor ik spoor wel degelijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
U. da vraag ik toch ook niej aan jou

En terecht.

Maar je snapt er helemaal geen fuck van dus. Je krijgt het nog lastig in je leven met je relaties.

Waarschuw beheerder
onzin is meestal moeilijk uit te leggen ja

Jij vind dit onzin!!!!

Ik zet hier gewoon mijn mening neer :yes:
En denk dat er weinig mensen dit zo zouden doen....
Maar kom op! Moet ik dan maar ook zeggen dat ik er tegen ben?
Wees blij dat er iemand is die hier eerlijk zijn mening op durft te geven...!
Zie je het ook een keer vanuit een ander perspectief :yes:
Waarschuw beheerder
U. neehj jij komt hier met wijze woorden :S
Waarschuw beheerder
zoo kben peuk roken Daaag

Waarschuw beheerder
U. neehj jij komt hier met wijze woorden

Beter dan dat domme geblaat van jou. Maar je komt er nog wel eens achter, als je door iedereen bezeikt wordt, omdat ze weten dat je e.o.a. dom sletje bent. :jaja:.

zoo kben peuk roken Daaag

Weer zo'n post met een geweldige meerwaarde. (Y).
Waarschuw beheerder
Het is je juist "overkomen" chantal omdat je er open voor stond. Anders was je er niet op ingegaan, ondanks drank of drugs.

Ik ben geen voorstander van vreemdgaan, het kost je je relatie :yes:

Dat het soms gebeurt kan ik wel begrijpen. Meer omdat het meestal gebeurt bij mensen waarvan de relatie zo goed als over is. Of in iedergeval dusdanig slecht is dat je openstaat voor iets nieuws.

Als je niet aan je relatie werkt zoals hierboven al eerder gezegt is, dan kun je er beter een punt achter zetten voor je je weer in iets nieuws stort.
iemand de bons geven is niet leuk, dat doet pijn. Als je daar nog eens vreemdgaan bij doet......... dat is een mokerslag.
En ook al is je relatie over, dat verdient niemand.

:)

Waarschuw beheerder
omdat ze weten dat je e.o.a. dom sletje bent

Beetje respect voor elkaar blijven houden he :yes:
:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Ok dan heb ik een vraagje die er wel wat mee te maken heb.
Als je elkaar 1x per week ziet.
en samen beetje kookt.. filmpie kijkt en wipt.
Maar je hebt nooit het woord relatie in de mond genomen.
heb je dan toch een relatie ?

Ik ben namelijk liever gewoon vrijgezel.
Waarschuw beheerder
donateur
Jij vind dit onzin!!!!

niet jij ChantalXX, ik bedoelde Suuz met dat onzinnige aanrand-verhaal

Waarschuw beheerder
donateur
ja dat kan dus niet.. dan is het immers geen vreemdgaan meer..

Ik zat er op te wachten.. hahaha :D

Waarschuw beheerder
Beetje respect voor elkaar blijven houden he

Sorry, gewoon een sletje dan. (Y).

Waarschuw beheerder
Tijgetjuh... Bedankt voor je motivatie erbij :flower:

chantal omdat je er open voor stond

Zou kunnen, maar dan wel onbewust (en zeg ik niet als excuus!)

Denk dat er altijd factoren het vreemgaan/trouw blijven beinvloeden...
Maar denk dat die dat ook onbewust kunnen doen...
Waarvan je je later waarschijnlijk wel bewust van zal gaan worden :yes:

Waarschuw beheerder
niet jij ChantalXX

Pfew! :D :flower:

Waarschuw beheerder
Denk dat er altijd factoren het vreemgaan/trouw blijven beinvloeden...

De enige factor is de kwaliteit van je eigen relatie. De rest is secundair.
Waarschuw beheerder
Graag gedaan Chantal :)

Dat is ook geen excuus Chantal.
Onbewust zal er al onvrede over je relatie zijn geweest, waardoor je er open voor stond.

Ik praat het er niet goed mee :) Maar kan het wel begrijpen

*edit*
Sommige mensen blijven bewust of onbewust in een relatie "hangen" ondanks dat ze weten dat die relatie niet meer goed is, bang voor het onbekende, bang om het "vertrouwde" los te laten, ook al is dat "vertrouwde" helemaal niet goed.

Deze mensen staan dan ook open voor iets nieuws........ vreemdgaan is dan vaak de volgende stap.

:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik praat het er niet goed mee Maar kan het wel begrijpen

Daar ben ik al blij om :yes: :D

Begin me nu net te voelen alsof ik van een andere wereld kom haha :D

Waarschuw beheerder
Heel veel mensen vergeten nogal dat de mens dusdanig is
ge-evolueerd, dat we de drang om met een ander te gaan (het zogenaamde vreemdgaan), kunnen onderdrukken. Dit komt puur door onze intelligentie, die we hebben ontwikkeld.

Biologisch gezien ligt het hele verhaal anders. Wij mensen zijn zoogdieren en dieren hebben het instinct om te paren en daarbij maakt het niet uit met wie. Op het moment dat dit gevoel niet meer kunt onderdrukken, omdat je onder invloed bent (en daar bedoel ik niet alleen drugs of alcohol mee), dan is het eigenlijk niet meer dan een biologische correcte reactie.

Persoonlijk hou ik niet van vreemd gaan, maar vreemd gaan is zo vreemd nog niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, begrijpen doe ik dat ook wel, alleen kun je niet spreken over 'het is me overkomen' :no:

het is een keuze geweest op dat moment...
verliefd worden overkomt je, vreemdgaan is een keuze

Waarschuw beheerder
verliefd worden overkomt je, vreemdgaan is een keuze

Als je het zo stelt....
Tsja...
Daar kan ik het dan weer niet mee oneens zijn :no:

Vandaar eerder gezegt dat het allemaal tegenstrijdig kan zijn....

Want ben het op zich met alles eens wat er gezegt wordt :yes:

Maar toch denk ik er dan net iets anders over...
Zal wel komen omdat ik zelf vreemd gegaan ben dan :yes:
Misschien dat het dan onbewust toch met jezelf goed te praten te maken heeft....
Ik zou het anders niet weten :S

Wie zijn er hier dan vreemd gegaan?
En hoe kijken jullie er tegen aan?
Waarschuw beheerder
U. je kent me niej eens :no:
Duz wie zegt dak een sletje ben??
Beetje jammer oordelen over mensen die je niet kent :no:
Waarschuw beheerder
Nooit vreemdgegaan en zal het ook nooit doen...:no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien dat het dan onbewust toch met jezelf goed te praten te maken heeft....

je bent de ontkenningsfase voorbij ;) (F)

ikzelf ben nooit vreemdgegaan o:)

Waarschuw beheerder
je bent de ontkenningsfase voorbij

En? Lig ik een beetje op schema? :P

Waarschuw beheerder
U. je kent me niej eens
Duz wie zegt dak een sletje ben??

Dat heb je een paar posts terug toch vrij duidelijk gemaakt.

Beetje jammer oordelen over mensen die je niet kent

Dat zeggen alle sletjes. (n).
Waarschuw beheerder
1 x met ander gekust
En dat vinden de meeste ook vreemdgaan
Verder nog nooit
Waarschuw beheerder
donateur
U. is back ;P

En? Lig ik een beetje op schema?

je begint aardig in te lopen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je kan toch wel ff lekker normaal doen :yes:

Snap ook niet waar jij vandaan haalt dat suuz een slet is :no:
Waarschuw beheerder
Nou ik heb niet letterlyk gezegd dat ik een slet ben :S
Mjaa als jij da wil denken denk je maar een eind weg. ik weet wel beter :)

Waarschuw beheerder
je begint aardig in te lopen

Mooi!!!

Werkzaam bij Stylez-eventz
Waarschuw beheerder
donateur
Sletjes? :O
Waarschuw beheerder
wat zijn ze toch happig die sletjes

Waarschuw beheerder
Wie roept me? O:)

Waarschuw beheerder
Jaja :D

Maar suuz.....

Goed ook....
Kunnen we elkaar niet vooroordelen als we getrouwd zijn omdat de een wel een slet is en de ander niet...

Doen we toch goed dan!!!!

maar niet vreemdgaan dan he!!!! :P

Waarschuw beheerder
Wie roept me?

Haha :D
Waarschuw beheerder
Chantal als wij getrouwd zijn ga ik niet vreemd hoor :P
Doen we gewoon wat vaker trio met een vent erbij :P

Waarschuw beheerder
Ja heb je daar dan al iemand voor gevonden?

Ow ja....

Voor de mannen!!!
Als je een relatie hebt vind je het vreemdgaan wanneer je vriendin zoent met andere vrouwen dan?
Ben daar dan wel eens benieuwd na....
Waarschuw beheerder
Chantal.. neeh we gaan gewoon een keer samen zoeken :yes: haha :P

Waarschuw beheerder
Chantal als wij getrouwd zijn ga ik niet vreemd hoor
Doen we gewoon wat vaker trio met een vent erbij

Slet. (N).

Waarschuw beheerder
Is goed....
Wel eentje uit Arnhem dan :yes: Omgeving ook goed :D

Waarschuw beheerder
U. is jaloers :yes:
Waarschuw beheerder
De een vind zoenen met een ander vreemd gaan, de ander vind `denken en fantaseren` over een ander al vreemdgaan.

Het is maar net hoe je er zelf tegen aan kijkt.
Waarschuw beheerder
U. Tsjah dank je :)

Waarschuw beheerder
denken en fantaseren

Dat is wat als iedereen zo fel tegen vreemd gaan is....

Waarschuwing!!!

Aangeraden om niet meer aan relaties te beginnen....
Tis niet meer mogelijk zonder vreemdgaan een relatie door te komen......

Heb wel medelijden met de mensen die dit onder vreemdgaan vinden vallen...
Die kunnen nooit een trouwe partner vinden...
Ook klote zeg!!!

:P
Waarschuw beheerder
denken en fantaseren is toch geen vreemdgaan :X JE heb de ander niet eens aangeraakt :S
Maar jhaa leuk onderwerp :S :P
Waarschuw beheerder
hehehe ik zeg ook niet dat IK dat zo vind :D maar er zijn mensen die dat wel zo vinden.
Heb daar al menig discussie over gehad :D

Ik vind denken niet vreemdgaan hoor
mijn god, dan heb je toch geen leven, als je 24 uur per dag wil weten waar je partner aan denkt????????

en trouwens........ iedereen fantaseert wel eens over de een of andere filmster, zanger o.d. :D dus nix mis mee :P

Waarschuw beheerder
Vind het wel grappig hier, maar begint stil te vallen...
Waarschuw beheerder
Chantal Voetbal forum is leujker :P hehehe
Word meer gepost als hier :yes:

Waarschuw beheerder
hehehe ik zeg ook niet dat IK dat zo vind

Dat dacht ik al hoor...
Je wilde het er gewoon als verduidelijking (woord zal wel niet kloppen, maar wat ik bedoel lijkt me duidelijk. En ik maar iedereen cursjes nederlands op het voetbalforum geven :$ ) van iets neer zetten denk ik zo...

iedereen fantaseert wel eens over de een of andere filmster, zanger o.d.

Volgens mij heb ik dat nou weer net niet gedaan :no:
Misschien dat het me te onrealistisch is... weet niet...
Wel gedaan, maar niet van bekende artiesten...
Alhoewel... Mooie poster van orlando Bloom gezien...
Misschien toch maar eens de moeite nemen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ohhh Chantal :D Nooit eens de wens gehad om met een of andere filmster naar een saaie film te gaan? :D :P

Brat Pitt of zo :P :D

had je al een pb-tje gestuurd chantal ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nooit eens de wens gehad om met een of andere filmster naar een saaie film te gaan?

Dat wel George Clooney of Orlando Bloom :kwijl:

Brad Pitt, Andy Garcia en David Beckham ook geen probleem mee....

Een bereikbaarder iemand: Marc van Hintum haha...

Maar nooit over gefantaseerd sex mee te hebben...

PB terug gestuurd :D
Waarschuw beheerder
donateur
dikke onzin!!!!
als je echt veel van iemand houd ga je echt niet vreemd
hele trieste mensen die dat wel doen
Waarschuw beheerder
donateur

(y) juistum!! 2 vechten 2 schuld...!!
Je bent er gvd (oftewel sosverdomme of nie..hihi ;)) zelf bij, dus niet zeiken...ik doe ook wel eens dingen, waar ik daarna spijt van heb, duurt ooit misschien ff, maar dan leg ik me neer, bij die keuze die ik gemaakt heb...maar zoiets doe je gewoonweg niet!!
En er zijn grenzen die je zelf stelt...ga je daar overheen...jouw probleem, maar kwets dan alleen jezelf en niet die ander!!!
Praat het dan eerst uit of wat dan ook..of maak het eerst uit...wa geef ik er om, maar kan je dan iig een beetje respect opbrengen voor die ander??!!

De enige factor is de kwaliteit van je eigen relatie. De rest is secundair.

Nou...ja...daar kan ik me wel in vinden ja...(y)

Maar nooit over gefantaseerd sex mee te hebben...

:gaap: geloof je dat zelf ook...en btw...een bereikbaar iemand?? Zijn er die dan?? Waar dan?! ;p whehehehe

Er blijft dan alleen nog maar fantasie over...dromen cq fantasiën zijn toch wel leuk hoor..whehehe :kwijl: diegene waar ik over droom...whahahaha...die moest eens weten wat ik dacht ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Nooit eens de wens gehad om met een of andere filmster naar een saaie film te gaan?

Nou word het wel heeel apart :gaap: Kleine meisjes dromen :S

Waarschuw beheerder
geloof je dat zelf ook

Dat je het niet eens bent mijn mening ok!
Maar dat je voor me gaat denken vind ik een stuk minder ok :yes:

maar kan je dan iig een beetje respect opbrengen voor die ander??!!

Zou wel moeten ja! Maar ja....

een bereikbaar iemand?? Zijn er die dan?? Waar dan?!

Volgens mij verkeerd geschreven dan :yes:
Bedoelde een bereikbaarder iemand!! :D

die moest eens weten wat ik dacht

Vertel!! :P
Gooi de sappige details er maar uit :D

Waarschuw beheerder
Ik ben het grotendeels met ChantalXX eens...

Vreemdgaan kan je inderdaad overkomen, of je doet het om een bepaalde reactie bij je vriend/vriendin uit te lokken...

Ik vind wel dat als je vreemd zou gaan je eigenlijk toch de vraag moet stellen of je dan wel zo gelukkig bent in je relatie... Ik geloof nl. zelf niet dat veel mensen ECHT zo gelukkig zijn in hun relatie... Ik geloof dat het gros van de stelletjes niet eens weet wat er in het hoofd van hun partner leeft...

wat ik wel vind is dat als je bent vreemdgegaan, dat je dan ook de ballen hebt om het aan je partner te vertellen en de consequenties ervan te accepteren. Wees trouwens een echte heer/dame en zeg gewoon dat je je gelukkiger voelt bij iemand anders en verbreek de relatie.

Ik bespeur alleen een beetje veel schijnheiligheid en naivitieit van veel mensen: zo van, ik zou NOOOIT vreemdgaan... Zeg nooit nooit.

Het enige wat ik goed vind is dat ChantalXX het beestje bij de naam noemt en openlijk hierover praat. Ik denk dat veel mensen eigenlijk best wel eens een voorbeeld aan haar mogen nemen. Je hoeft het niet zozeer met haar eens te zijn...

Ow ja,kom niet met van die opmerkingen dat ik bij haar probeer te slijmen of een wit voetje probeer te halen. Ik lach je uit :d

PS. voor degenen die mijn betoog niet begrijpen, neem ff een boomstam en zet die ff voor je kop want die plank is te dun... Als je het niet met me eens bent kunnen we er altijd over praten :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vreemdgaan kan je inderdaad overkomen

voor de 25ste keer: overkomen is niet het goede woord!

Het kan gebeuren dat je de fout maakt om vreemd te gaan ja, maar overkomen heeft iets in zich dat zegt 'je kunt er niks aan doen' en dat vind ik dus dikke onzin...

Waarschuw beheerder
Veel mensen doen dingen 'in the heat of battle'

Er zijn vaak genoeg factoren waardoor je in een situatie komt waarin je de controle compleet verliest...
Waarschuw beheerder
donateur
ja precies, maar dan is het je niet 'overkomen' dan heb je een fout gemaakt...

waar of niet?

Waarschuw beheerder
Marc1978: ligt ook vaak aan het soort mensen denk ik. Kun je je beheersen of laat je je snel verleiden tot dingen in het leven. Impulsief persoontje?

Inge

Waarschuw beheerder
Hoe impulsief ik ben hangt vaak af van hoe groot of hoe goed de verleiding is...

maw impulsief wanneer het me uitkomt

Waarschuw beheerder
Nee, ik bedoel niet of jij impulsief bent hoor, meer in het algemeen. :P

Inge

Waarschuw beheerder
Ow ja en voor degenen bij wie de partner al een keer is vreemdgegaan: als je hem/haar na die actie nog terugneemt accepteer je eigenlijk dat ie vreemdgaat...

Dus meteen dumpen die hap
Waarschuw beheerder
ehmmmm dit gaat niet over vreemdgaan. Vreemdgaan zou afgeschaft moeten worden ;)
Waarschuw beheerder
PRecies.. als iemand vreemdgaan meteen dumpe.. hij gaat t dan toch vaker doen :yes:

Waarschuw beheerder
Inge,

denk dat het niet zozeer iets met impulsief zijn te maken heeft. Zelf denk ik dat het meer te maken heeft met andere zaken dan alleen de verleiding...

Prestige, aanzien, stress, dat soort zaken denk ik zo...
Waarschuw beheerder
donateur
Prestige, aanzien

dan heeft het toch niks meer te maken met 'overkomen' en 'in the heat of the battle'?

dat doe je dan toch heel bewust?

Waarschuw beheerder
Prestige, aanzien, stress

Als ik gestressed ben heb ik al helemaal geen zin om vreemd te gaan (niet dat ik dat ooit heb :P)

Prestige, aanzien... Ik werk in de verpleging maar heb niet zoiets van, ik laat me verleiden door een arts zodat ik meer ben, ofzo. :S

Inge

Waarschuw beheerder
Het enige wat ik goed vind is dat ChantalXX het beestje bij de naam noemt en openlijk hierover praat. Ik denk dat veel mensen eigenlijk best wel eens een voorbeeld aan haar mogen nemen. Je hoeft het niet zozeer met haar eens te zijn...

Nou Marc... :(
Had wel verwacht dat er meer goed was :P

Ow ja en voor degenen bij wie de partner al een keer is vreemdgegaan: als je hem/haar na die actie nog terugneemt accepteer je eigenlijk dat ie vreemdgaat...

Dus meteen dumpen die hap

Vind niet dat je dit zo kan stellen :no:
Denk dat het toch heel erg van de situatie afhangt :yes:

Je hoort iedereen altijd maar zeggen hun partner meteen te dumpen...
In veel gevallen gebeurt dit ook wel,
maar een hele hoop ook niet!!
Waarschuw beheerder
Deze topic opener (Mizz-C) heeft 100% gelijk!!
Hele goeie meid...ga door met het verspreiden van dit bericht.
Waarschuw beheerder
donateur
vreemdgaan,tja...

als je je relatie op vertrouwen basseerd,waarom zou je dan niet een keer met iemand anders kunnen gaan...als je er maar eerlijk over bent...

in het begin zal het meestal niet gebeuren omdat je dan niets anders ziet dan je partner,maar op een gegeven moment merk je toch aan jezelf wel dat anderen ook interesant zijn,en dat de behoefte naar iemand anders er is,maar dat hoeft nog niet te betekenen dat je niet meer van je parnter houd...

wees er eerlijk over dat je dat soort gevoelens hebt,en praat er over,het kan dan twee kanten opgaan,denk dat je daar meer mee bereikt dan om het stiekum te doen...
Waarschuw beheerder
ehmmm iedreen nog steeds maar over vreemdgaan...

nog ffies wat cijfertjes
34% van alle huwelijken eindigt in echtscheiding.. dat zijn dus die mensen die hun 'ware' eeuwige liefde en trouw in de kerk publiekelijk hebben beloofd.. pffff

80% gaat uit van de vrouw?? wrom eigelijk?
15% van alle echtscheidingen gebeurt in haat en nijd ehmmmm.. weet je tenminste wat je kansen zijn :vaag:

probeer semi-polygamie ook's een xtje te lezen (best wel goed eigelijk):
http://sk.freeshell.org/schrijfsels/maikel/polygamie.php
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
80% is door toedoen van de vrouw?? wrom eigelijk?

Omdat ze misschien eindelijk tot de conclusie gekomen zijn dat hun man een hufter is net zoasl andere mannen? :P
Waarschuw beheerder
haha chantal.. dat stond er nie bij ;)
Waarschuw beheerder
Nou chantal dat kan wel waar zijn maar was het niet omdat vrouwen sneller vreemdgaan :S

Waarschuw beheerder
Geloven in een levenslange relatie? Nee, dat geloof ik niet, aangezien een mens vier keer veranderd in zijn gehele leven. Je kan wel zo ernstig veranderen dat je op den duur vreemden voor elkaar lijkt. En met de bestwil is dit nou eenmaal niet te voorkomen.

Dit vind ik een erg goede :yes:
Heb vaak gezegt dat het volgens mij niet mogelijk is een eerste relatie in stand te houden...
Ook omdat je een hoop moet leren in een relatie zodat wat je geleerd hebt kunt toepassen in de volgende :yes:

Maar is dit dan misschien niet ook een reden tot vreemd gaan? :P
Waarschuw beheerder
ehmmm foutje... had 'gaat uit van de vrouw' moeten zijn... heb al veranderd ;)

Waarschuw beheerder
Nou chantal dat kan wel waar zijn maar was het niet omdat vrouwen sneller vreemdgaan

Nee...
Heb er een keer ergens wat over gelezen...

Ging erover dan mannen het vaak wel best vonden en geen moeite wilde doen om te gaan scheiden...
De behoefte van vrouwen om te scheiden wanneer het niet meer denderend loopt is groter dan dat van mannen!

haha chantal.. dat stond er nie bij

Ow... dan weet ik niet waar ik het vandaan heb :P ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar is dit dan misschien niet ook een reden tot vreemd gaan?

ehmmm vogens mij wel beetje.. vreemdgaan doe je toch in't geheim ofnie? omdat het niet graag gezien wordt, maar als je er elkaar vrij in laat en er opelijk over ben, dan hoef je ooknie 'vreemd' te gaan

Waarschuw beheerder
Nog een mooie :yes:

Ik zie monogamie niet als iets slecht, maar wel dat beide partners hun gevoelens opofferen voor elkaar; Hun instincten dus onderdrukken. Dus een semi-polygame relatie bied echte eerlijkheid,openheid en meer perspectieven

:respect:

Ook :respect: voor jou Mizz-C voor het vinden hiervan...
Erg leuk en interessant om te lezen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat het steeds vaker vreemdgaan en de steeds vaker voorkomende scheidingen grotendeels liggen aan de steeds meer toenemende egoisme van de mens

Niemand heeft meer wat voor elkaar over, mensen dnken dat een relatie hebben vanzelf gaat, terwijl het soms keihard werken is.

Wil je bij elkaar blijven zonder uit elkaar te groeien dan mag je van goede huize komen :jaja:
Waarschuw beheerder
Nee...
Heb er een keer ergens wat over gelezen...

Ging erover dan mannen het vaak wel best vonden en geen moeite wilde doen om te gaan scheiden...
De behoefte van vrouwen om te scheiden wanneer het niet meer denderend loopt is groter dan dat van mannen!

Misschien wel waar ja. Vrouwen willen meer vastigheid de man denkt eerder dat loopt allemaal wel los.

Maar wat denk je zelf ga je wel trouwen en zo jah denk je dat je het je hele leven volhoudt.
Er wordt wel makkelijk gedaan volgens mij over het kerkelijk huwelijk. Mensen zijn 2 jaar verliefd gaan trouwen en denken dat het wel goed komt voor de rest van het leven.

Ik wil wel trouwen maar niet naar 2 jaar al :S

Waarschuw beheerder
Plus we gaan onafhankelijker van elkaar leven waardoor je meer ruimte voor het vreemdgaan creeert...

Tis allemaal makkelijker geworden :yes:
Waarschuw beheerder
Mensen denken gewoon te makkelijk over het huwelijk denk ik.
Maar er bestaat wel kans dus op een monochaam huwelijk!!

Waarschuw beheerder

Laten we daar maar wel vanuit gaan ja!
Anders worden we wel erg wantrouwend...

Maar ook weer niet te naief zijn :no:
Waarschuw beheerder
thnXXX chantal :bloos:

kvond het zelf ontzettend goed geschreven door haar, en werd beetje moe van al die topics over vreemdgaan :)

Wil je bij elkaar blijven zonder uit elkaar te groeien dan mag je van goede huize komen

volgens mij kan je niet tegen de sleur vechten stampie, die kun je alleen maar tegengaan door er afwisseling in te brengen
Waarschuw beheerder
:no: zal ik niet doen hoor.

Maar ik zal wel voor de volle 100% een huwelijk ingaan, want anders kun je beter niet trouwen.

BTW dan moet de vrouw (als ik die eindelijk heb:S) natuurlijk wel willen trouwen, want dat willen ook steeds minder vrouwen. :yes:
Waarschuw beheerder
Mensen denken gewoon te makkelijk over het huwelijk denk ik.

ja H-tha J, met een kans van 34% op echtscheiding die voor 80% door jou vrouw wordt geregeld en met 15% kans van ruzie daarbij ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga niet eens trouwen.....
Zie het nut er niet van in :no:

Al lijken me een huwelijksnacht en huwelijksreis wel iets :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja H-tha J, met een kans van 34% op echtscheiding die voor 80% door jou vrouw wordt geregeld en met 15% kans van ruzie daarbij

Haha :D (Y)
Waarschuw beheerder
ja H-tha J, met een kans van 34% op echtscheiding die voor 80% door jou vrouw wordt geregeld en met 15% kans van ruzie daarbij

Doe die 15% er dan ook maar bij dan doe je het wel gelijk goed. :D
Waarschuw beheerder
Denk dat het steeds vaker vreemdgaan en de steeds vaker voorkomende scheidingen grotendeels liggen aan de steeds meer toenemende egoisme van de mens

Niemand heeft meer wat voor elkaar over, mensen dnken dat een relatie hebben vanzelf gaat, terwijl het soms keihard werken is.

Wil je bij elkaar blijven zonder uit elkaar te groeien dan mag je van goede huize komen

:respect:
Waarschuw beheerder
Ik ga niet eens trouwen.....
Zie het nut er niet van in

Al lijken me een huwelijksnacht en huwelijksreis wel iets

Haha dat kan natuurlijk geregeld worden. Maar dan wil ik er natuurlijk wel een vrijgezelle party aan vooraf laten gaan :P

En dan gewoon niet trouwen :D

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
Ik denk dat veel mensen alleen trouwen vanwege de voordelen die wet je biedt...

En anders heb je nog altijd een samenlevingscontract...

Echt romantisch vind ik het niet, huwelijken worden dan zo 'zakelijk' :p
Waarschuw beheerder
Hahahaha een beetje te makkelijk excuse voor vreemdgaan vind je niet...
Waarschuw beheerder
jah dat vind ik nou ook :D

Waarschuw beheerder

Inderdaad... Maar moet er dan wel een hebben met een uitpuilende bankrekening anders vind ik het het trouwen nog niet waard! :P

Echt romantisch vind ik het niet, huwelijken worden dan zo 'zakelijk'

Precies... Zou er echt niet aan moeten denken :no:

Waarschuw beheerder
Maar nog steeds geen mensen die hier durven toe te geven vreemdgegaan te zijn....?

Ga mijn nickname maar in Remi veranderen denk ik :P
Waarschuw beheerder
nou ik durf het wel toe te geven maar dat de relatie ten einde zou lopen was bekend en zij deed het een dag later voor ik het haar verteld had :S

Waarschuw beheerder
weet niet of ik het vreemdgaan moet noemen...

gewoon ff met een ander meisje gaan om wat aandacht te vragen van de vrouw waar ik toen relatie mee had...

Die aandacht kreeg ik dan wel, na 2 weken, toen beide maar gedumpt

Waarschuw beheerder
nou ik durf het wel toe te geven

(Y)

toen beide maar gedumpt

(Y)

Waarschuw beheerder
Is er ten minste nog 1.....
Dus kan mijn eigen naam behouden :D
Waarschuw beheerder
Kan er ook van maken H to tha J & ChantalXX bekennen

Waarschuw beheerder
Inderdaad ja haha :D (Y)

Gaan we samenspannen tegen de rest :P
Waarschuw beheerder
jah dat is ook een mogelijkheid :D

Voel ik hier een nieuwe topic opkomen ;):P

Waarschuw beheerder
Een idee, maar mag jij hem openen :P
Waarschuw beheerder
Waarom dan dan staat mijn naam telkens in beeld :P

Waarschuw beheerder
Ja goed toch.....
Heb er al een paar geopenend de afgelopen dagen :P
Waarschuw beheerder
oke check geef maar je antwoord op onze topic :P

Waarschuw beheerder
Nu staat het wel helemaal zwart op wit :$
Waarschuw beheerder
jah en er bekennen wel heel veel mensen :s

Waarschuw beheerder
maar deze dingen bazeer je allemaal op cijfers.
die cijfers komen van een onderzoek waar maar een aantal mensen aan mee doen en niet heel nederland.
aan mij is nog nooit zoiets gevraagd voor een of ander onderzoek.
dus ik ben eigenlijk van mening dat die cijfers niet kloppen
Waarschuw beheerder
Voel ik hier een nieuwe topic opkomen

haha... wat wordt de naam van jullie topic?.. ik heb ook wel een bekentenisje... werd door veel hier als een doodzonde gezien.. t'was eigenlijk niets bijzonders... mij juist de ogen een beetje geopend :)

dus ik ben eigenlijk van mening dat die cijfers niet kloppen

ik weet ooknie of de cijfers kloppen, mij ook nooit zoiets gevraagd... maar ik herken wel veel dingetjes om me heen... ik herken mezelf ook wel een beetje in het schrijfseltje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
omdat jij nooit geluk geb in liefde en blij bent als een realatie achter de rug is miss C?
Waarschuw beheerder
haha... wat wordt de naam van jullie topic?.. ik heb ook wel een bekentenisje... werd door veel hier als een doodzonde gezien.. t'was eigenlijk niets bijzonders... mij juist de ogen een beetje geopend

De topic bestaat al hoor

https://partyflock.nl/topic/765559

Haha leuk toch moet je maar ff eerlijk antwoord op de vraag geven
Waarschuw beheerder
ehmmmmm kan het zijn dat ik jou al eerder heb gezien SergioHagie? ;)

Waarschuw beheerder

Lijkt me erg stug, bij de scheiding levert het weer de nodige kopzorgen. Mij lijkt trouwen als een definitieve bevestiging van de liefde die 2 mensen met elkaar delen. Alleen is dat de laatste tijd inderdaad niet altijd even definitief.
Waarschuw beheerder
waar blijft me linkje ;)
Waarschuw beheerder
staat helemaal voorin lieverd ;) (k)
Waarschuw beheerder
je bent echt een schat ;)(K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klopt miss c maar ben nu even undercover tot morgen (K)

Waarschuw beheerder
ik heb ook wel een bekentenisje... werd door veel hier als een doodzonde gezien.. t'was eigenlijk niets bijzonders... mij juist de ogen een beetje geopend

:respect: Mizz-C
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect: en er staat gewoon een linkje naar onze topic ;P

Waarschuw beheerder
flikker toch op met je statistieken
Waarschuw beheerder
haha nu moet je wel ff kalm blijven (en een foto plaatsten:D)

Waarschuw beheerder
Sommige mensen kunnen niet normaal reageren :no:
Waarschuw beheerder
Neeh zulke mensen moet verbannen worden :yes:

Waarschuw beheerder
Sommige mensen kunnen niet normaal reageren

schande...

Waarschuw beheerder
:yes: :P
Waarschuw beheerder
neeh dat is normaal antwoorden alleen smileys gebruiken ;)
Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
:P ;)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
monogamie is net als origamie:
saai, slaapverwekkend en DROOG!!!

idd je heb een relatie met elkaar dat meer dan sex is toch..
je kan je vriend toch niet beloven om tot je tachtigste geen sex met andere te hebben..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is je antwoord nou dan dia@ntjuh!
Waarschuw beheerder
je kan je vriend toch niet beloven om tot je tachtigste geen sex met andere te hebben..

dus jij denkt sex te hebben tot je tachtigste :s moet je eerst een man vinden die het zolang volhoudt of jonge jongens die van bejaarden sex houden :s
Waarschuw beheerder
ik hoop het :p maar bewijze van spreken..
Waarschuw beheerder
haha ik hoop het ook tot mijn 80ste vol te houden maar trouwen moet je ook pas doen als je 30 bent of ouder en je lekker alles heb kunnen neuQen en daarna lekker settelen :yes:
Waarschuw beheerder
flikker toch op met je statistieken

ehmmm.... zijn mijn stats nie ;) www.cijfers.nl (bijv.)
ehmmm die stats zullen mij trouwens ook een zorg wezen hoor ;)

5% "weetnie" groep zeker??? ;)
Waarschuw beheerder
hey Mizz-C jij hebt ook altijd je woordje klaar hè ;)

Nog wat leuks gedaan vandaag

(K)
Waarschuw beheerder
maar trouwen moet je ook pas doen als je 30 bent of ouder

trouwen hoeft toch eigenlijk helemaal niet? je doet elkaar beloftes die moeilijk waar te maken zijn en die vaak gebroken worden.. dat vind ik eigenlijk net zo erg als vreemdgaan.... ik ken een paar die al 15 jaar bij elkaar zijn, ongetrouwd en 2 kids hebben ook... nou dat vind ik pas eerlijk en knap :)
Waarschuw beheerder
hoi hoi HJ... ja hoor lekker weer thuis ... moet zo strakkies weer weg.... jeetje jij zit ook overal te gelijk ;)
Waarschuw beheerder
haha ben ook erg snel hè :P

moet zo ook weer ff weg dus en vanavond ben ik er ook niet O:)

Wat een rust zullen jullie hebben :yes:

Waarschuw beheerder
trouwen hoeft toch eigenlijk helemaal niet? je doet elkaar beloftes die moeilijk waar te maken zijn en die vaak gebroken worden.. dat vind ik eigenlijk net zo erg als vreemdgaan....

(Y)
Waarschuw beheerder
trouwen hoeft toch eigenlijk helemaal niet? je doet elkaar beloftes die moeilijk waar te maken zijn en die vaak gebroken worden.. dat vind ik eigenlijk net zo erg als vreemdgaan.... ik ken een paar die al 15 jaar bij elkaar zijn, ongetrouwd en 2 kids hebben ook... nou dat vind ik pas eerlijk en knap

Jah als je het zo bekijkt hoef je niet te trouwen maar zoals er al meerdere zeiden de huwelijksnacht en reis zou ik voor geen goud willen missen..

En maar niet te praten over het vrijgezellen feest :D

Ben BTW ff eten :zwaai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En maar niet te praten over het vrijgezellen feest

(Y)

Maar zeg nou zelf...
Daar gaat het al fout...:yes: :P
Waarschuw beheerder
haha... nou maar de eerste nacht met iemand is toch altijd wel een soort huwelijksnacht, toch? en als je ziet hoeveel sommigen voor een trouwpartijtje betalen :vaag:, ......... ehmmm nou nee, kga nie meer over trouwen kleppen ;)

Waarschuw beheerder
je moet er gewoon helemaal niet teveel over praten.. er moet gewoon gepaald worden :jaja:
Waarschuw beheerder
haha piXXure, zo ken ik je weer ;)

kzou het zelf alleen iets anders gezegd hebben ;)
Waarschuw beheerder
haha... nou maar de eerste nacht met iemand is toch altijd wel een soort huwelijksnacht, toch? en als je ziet hoeveel sommigen voor een trouwpartijtje betalen :vaag: , ......... ehmmm nou nee, kga nie meer over trouwen kleppen ;)

Oke maar vrijgezellenfeest is het trouwens nu ook al elk weekend :yes:

En de huwelijksnacht kan je zelf wel verzinnen en een vakantie ook wel regelen dus komt het allemaal wel goed :yes:

Waarschuw beheerder
Inderdaad!!!!

Dus waarom nog trouwen?
Snap echt niet dat mensen daartoe beslissen...
Maar denk dat iedereen hier dat wel denkt :yes:

Waarschuw beheerder
haha piXXure, zo ken ik je weer

ken je mij? stel je eens netjes voor dan :jaja:
Waarschuw beheerder
jah dat denk ik ook Chantal

Maar ik zie het wel hoe het later is hoor :D

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon helemaal geen relatie nemen! Kan je niet vreemdgaan ook! Lekker cliche maar wel makkelijk (Y)

Waarschuw beheerder
En heb jij dan gewoon ieder weekend sex ofzo...
Of wanneer jij dat wilt?

:no:

Waarschuw beheerder
uiteraard.. ik moet zelfs dubbel geplande neukafspraken afzeggen.
Waarschuw beheerder
je hebt het toch niet tegen mij hè

Want dat heb ik dus echt niet :no:

Waarschuw beheerder
Nee hoor.. MAar draait een relatie bij jou alleen maar om sex dan?? :/

Waarschuw beheerder
MAar draait een relatie bij jou alleen maar om sex dan??

Uhm O:)

Bedoelde meer te zeggen...

Dit zeg jij

Je moet gewoon helemaal geen relatie nemen!

Dus neem ik aan dat je dat niet wilt....
Kan alleen maar raden naar de reden hiervan en dat is dat je misschien geen rekening wilt houden met verplichtingen etc.
Dus onder andere trouw zijn ana je partner, maar je wilt gewoon sex kunnen hebben met wie je wilt...

Vandaar dat ik dit zei

En heb jij dan gewoon ieder weekend sex ofzo...
Of wanneer jij dat wilt?

Waarschuw beheerder
Want dat heb ik dus echt niet

Das klote voor je :P

Waarschuw beheerder
Whaha nou als ik n relatie heb dan is monogaam mn 2e naam O:)

Dat ik geen relatie wil ligt toch net ff iets moeilijker en sex hebben met wie ik wil? Nee bedankt daar heb ik toch net ff iets teveel zelfrespect voor!

Maar ja.. Mn opmerking kwam eigenlijk meer voort uit frustraites voor t woord relatie

Amen..

Waarschuw beheerder
uit frustraites voor t woord relatie

Okay dan! Heb ik het verkeerd begrepen :yes:

Is het echt zo erg geweest dan?

Waarschuw beheerder
Ja de pijn en t verdriet achteraf.. Wat overigens maar niet over lijkt te gaan :/

Waarschuw beheerder
Gaat vanzelf over....
Ik dacht ook dat het nooit over zou gaan
en haatte dat gevoel echt...
Maar toen ik me besefte dat dat gevoel weg was luchtte dat echt heel erg op!!! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja de pijn en t verdriet achteraf.. Wat overigens maar niet over lijkt te gaan

hoi :)

kdenk dat iedreen dat wel een beetje kent, maar wasnie de bedoeling van dit topic om maling aan iemands gevoelens te hebben :) helemaal niet juist... er gaan ontzettend veel relaties stuk en dan is er telkens een die er verdriet aan overhoudt... dus je staat wat dat betreft ook weernie alleen.. kwerd zelf alleen maar moe van die topics over vreemdgaan..
en al die mensen op pf met hun gefakede g(h)eiligheid .... dus alleen maar daarom eigenlijk ... :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en al die mensen op pf met hun gefakede g(h)eiligheid .... dus alleen maar daarom eigenlijk ...

Zou het haast niet beter kunnen omschrijven :D
Waarschuw beheerder
Je wordt dus gek van mijn topic of beter gezegd van de topic van Chantal en mij nee jij bent lekker bezig :P

Maar ik ben het wel met je eens :D
Waarschuw beheerder
je doet elkaar beloftes die moeilijk waar te maken zijn en die vaak gebroken worden.. dat vind ik eigenlijk net zo erg als vreemdgaan....

idd liegen en beloftes breken vind ik eigelijk erger..