Partyflock
 
Forumonderwerp · 765064
­ Nederland
 
valt het sommigen van jullie ook op dat veel mense MOH zitte af te krake dat het een kutfeest is blablabla maar als je dan naar hun persoonlijke pagina gaat dat er in hun agenda staat MOH? dan kunne ze wel gaan zeure dat MOH kinderachtig is:) maar meelopertjes zijn nog veel en veel kinderachtiger:jaja:
 
iedereen zeikt over moh en als je ziet hoeveel mensen ernaar toe gaan :S:S:S:S

laatste keer was echt het slechtste feest wat ik ooit heb meegemaakt ga beter niet me geld meer daar aan uitgeven
 
MOH is gewoon kut......
masters of fartcore :jaja:

(N)
 
sensation vrek:jaja:
 
sensation vrek:yes:

Vrek?:/ weet je wat dat kk feest kost!
Ik ben in 2003 naar MOH geweest en dat vond ik al een slecht feest en als ik de laatste editie heb gehoord hoe verrot die was dan kan ik me best voorstellen dat mensen MOH afkraken.... ook omdat er veel wazi's en teveel mensen onder de 18 jaar rondlopen.
 
wat zijn wazi's.ik bedoel waarom heb je er last van. kzie alleen mensen die zich anders kleden :yes:
 
Ben zelf nooit op MOH geweest!
Ik speel wel veel MOH;)
Moh is sinds dat het is weggegaan uit de fun gewoon kut :yes:

:)
 
,moh was vorig jaar niet echt top
de redenals ik wou zou gana is omdat dan veel van me vrienden er zijn en het altijd leuk is om hun allemaal weer ff te zien
jammer genoeg zie ik veel van hun alleen op feeten
:(
 
Jij vrienden?
Moh

de fun


leuke party's waren dat....
 
een beetje gabber neemt genoegen met elk hardcore feest:) en kraakt die feesten niet af...
 
zolang ze op masters nog altijd hardcore draaie! gaat het bij mij door!(Y)
wat zijn wazi's.ik bedoel waarom heb je er last van


Als iemand tegen mij zegt komop je hand opsteken we doen de hitler groet dan moet je bij heel snel weg wezen want ik stond op het punt die gast helemaal de tyfus in te trappen.

Dus jah van die gasten heb ik last. Tevens zijn er ook teveel die pogoën :frusty:
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
KRANK IM KOPF 9 april 2005 22:00
valt het sommigen van jullie ook op dat veel mense MOH zitte af te krake dat het een kutfeest is blablabla maar als je dan naar hun persoonlijke pagina gaat dat er in hun agenda staat MOH? dan kunne ze wel gaan zeure dat MOH kinderachtig is maar meelopertjes zijn nog veel en veel kinderachtiger
----------------------------------
Geeft ze dat juist niet het recht om het af te zeiken? Je moet immers eerst zelf geweest zijn wil je der een mening over hebben.
toch?
Vroeger toen het nog in de Fun was, was MoH kickuh, vet en duister.
Nu is het bagger, meer een kinderfeest. Nee, die tijd is voorbij.
laatste aanpassing
een beetje gabber neemt genoegen met elk hardcore feest:) en kraakt die feesten niet af...


Mij zul je dr ni vinden mag ik het dan afkraken :[

zolang ze op masters nog altijd hardcore draaie! gaat het bij mij door!(y)


Zolang ze er nog hardcore draaien zul je mij dr juist ni vinden ;d

Nee zonder gekheid...
beetje sneu jah om het te gaan afzeiken en dr toch telkens weer heen te gaan!! :no:
Ga dan niet en laat de mensen die het er wel naar hun zin hebben lekker hun feessie maken!! (y)


Geeft ze dat juist niet het recht om het af te zeiken? Je moet immers eerst zelf geweest zijn wil je der een mening over hebben.
toch?
Vroeger toen het nog in de Fun was, was MoH kickuh, vet en duister.
Nu is het bagger, meer een kinderfeest. Nee, die tijd is voorbij.
Maar hier kan niemand omheen!! Zelfs Krank im kopf ni :p
laatste aanpassing
een beetje gabber neemt genoegen met elk hardcore feest
Hebben we het dan niet over de Meeloop Gabber?
laatste aanpassing
 
vorige moh heb k me best vermaakt en dat ga ik deze keer zeker weer doen :jaja:
 
Artiest 3ckus
is een bruut feest. maar loopt gewoon zoveel kut volk rond. jammer
 
Schijt an de medemens.,.. lkkr hakke!!!#
voordat je NIET gaat oordelen kijk eerst ff naar jezelf...
op elk feest heb je kutvolk, zonder kutvolk bestaat er geen Goed volk.,,, elk nadeel heb een voordeelll adesom ook

hakkkkkkkkuh!!
 
MOH The Underground Vendetta in Beursgebouw was gewoon , vet hard geluid!!!

MOH Thialf was eg kut!!!!

23 april dus niet, 29 april naar GHOSTTOWN, meer mijn muziek en gewoon meer GABBERVOLK, alhoewel ik niet altijd last hoeft te hebben van sommig volk op MOH, maar het maakt er ook niet gezelliger op!!!! En het soort volk, draagt dus eg wel veel bij aan een goed feest!!!!
laatste aanpassing
een beetje gabber neemt genoegen met elk hardcore feest

Een beetje gabber hoeft niet naar grote feesten te gaan om bij zn vriendjes te horen...

Maarja als je alleen maar Hardcore kent van de MTV/TMF/The Box kan ik me voorstellen dat je de kant van de commercie kiest in plaats van naar een echt kwaliteits feest te gaan (Y)
 
een beetje gabber neemt genoegen met elk hardcore feest

Een beetje gabber hoeft niet naar grote feesten te gaan om bij zn vriendjes te horen...

Maarja als je alleen maar Hardcore kent van de MTV/TMF/The Box kan ik me voorstellen dat je de kant van de commercie kiest in plaats van naar een echt kwaliteits feest te gaan


Helemaal mee eens :jaja:
Hoor je er dan alleen maar bij als je naar het oh zo geweldige MOH-feest bent geweest???
 
Ja Anders hoor je dr niet bij ???????????????????
en as er op moh kutvolk rond loopt, dan is het niet erg om er niet BIJ TE HOREN#@!#!#? ben je er blij mee? mij hoor je niet zeiken as je thuis blijft... lkkr brijen enzoooo

Wees blij dat je niet in Afrika staat te kijken naar huppelende mafkeesen met Panfluit en Pan die muziek proberen te maken...
laatste aanpassing
 
Vond MOH vorig jaar in het Tialf niks aan maar dat kan ook wel aan mezelf gelegen hebben was nou ook weer niet super vrolijk :no: Maar heb er nu wel heel veel zin in :yes:
Ik vond MOH vorig jaar in Thialf ook niet geweldig... Maar ik ga er dit jaar wel weer heen omdat ik dit x een kaartje krijg anders was ik ook niet gegaan hoor
Werkzaam bij Tryfecta Events
Ik ga toch echt wel naar MOH hoe ik ook schrok van de vorige heb ik me er zeker wel vermaakt, en ga er nu ook een vet feesie van maken! :jaja:
een goed feest begint bij jezelf :P ben voor 2e x aanwezig in de thialf ,gok het er gewoon op dat het beter is als vorige x !
verder mag je best eens naar jezelf kijken ipv anderen mensen die op zo'n feest komen af te kraken etc ,als iemand wil pogoen dan doet ie zijn best maar heb ik toch geen last van damn zeg !
ach iedereen zeikt op MOH maar in 2000/2001 wie gaven toen de feessies in de fun????? juist MOH :respect:
doelloos topic weer
ach iedereen zeikt op MOH maar in 2000/2001 wie gaven toen de feessies in de fun????? juist MOH



Dat waren dan ook goeie feesten in de fun :bounce:




Als ik er heen zou gaan is het om een WP ketting verzamel battle te houden b)
Als ik er heen zou gaan is het om een WP ketting verzamel battle te houden


kan me nog wel herinneren dat er bij een MOH in de fun heel veel in beslag is genomen ook wp kettingetjes enzo dus toen was het ook al.
toen ook al, maar niet zo erg als nu :no:

nou vind je er wel stuk of 20 op een avond b)
Wees blij dat je niet in Afrika staat te kijken naar huppelende mafkeesen met Panfluit en Pan die muziek proberen te maken...

In Afrika is het geluid waarschijnlijk beter als op MOH (Y)
hakke tusse de leeuwe en apen
best noest:jaja:
de laatste moh was kut maar over het algemeen is MOH (Y)
 
we zulle zien:) de enigste manier om erachter te kome is er heen gaan...maar kommop beetje optimistich zijn en er vertrouwe in hebbe:D ik denk dat het wel goed komt:jaja:
als je het kut vind moet je er niet naar toe gaan nee!
 
WAt ligt iedreen tog wat onzin te prate over dat MOH kut is, en dat er veel wazi en jong volk rondrend :S:S. Maak er gwoon een bruut feest van. Dat heb je zelf in de hand!!! En als dat jong volk er niet is hebben jullie over een paar jaar geen hardcorefeesten meer. Jullie zijn tog zelf ook jong gweest, en toen wilde jullie ook naar feeste:D:D Als je maar van hardcore houd:D:D:D
zegt de jonge wazi :/
Vond het vorig jaar ook tegenvallen, maar ik geef het nog een kans
ik heb idd vorig jaar veel slechte verhalen gehoord ben er zelf niet geweest
mjah je word maar 1x 18 en dat moet je vieren en toevallig is moh op mijn verjaardag
en gaan we met zn allen er tog nog een x heen en kijken of het nu beter is en voor mij is het gewoon allemaal een groot vraagteken :P
 
Jazeker zegt die jonge wazi dat. Tis tenminste de waarheid, want anders lig jij dalik in een donkre hoekje wat te huilen, omdat er geen feeste meer zijn:vaag:
 
MOH geeft zeker goede feestjes, alleen ben ik er in Thialf niet bij geweest. Daar kan ik dus niks over zeggen. Er blijven altijd mensen die iets te zeiken hebben!
je gaat er toch heen voor jezelf...als jij het wel leuk vind zal ik er gewoon heen gaan(K)