Partyflock

Forumonderwerp · 764440
Waarschuw beheerder
vanavond zal er door probleemwijken een groot deel van de uitzending besteed worden aan de rellen n.a.v de dood van een fcdb supporter.......ook is er hevige commotie onstaan doordat een bewoner toegeeft dat hij heeft gezeten voor t misbruik van kinderen (het gerucht gaat dat hij waarschijnlijk na/tijdens de uitzending ... door sommigen mensen ff duidelijk wordt gemaakt dat hij niet meer welkom is in onze stad!!!!!!!) en zo hoort het ook ......
Waarschuw beheerder
Wa...die relen toen in de graafsewijk?? :D
Waarschuw beheerder
die ja ..........vrienden van me hebbben gister de uitzending al gezien ....schijnt n heftige uitzending te zijn .......
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
ze hebben gelijk ... uitroeien die gasten!!!
Waarschuw beheerder
jezelf koning noemen das stoer !!!!!!!![img width=471 height=653 cacheid=0001124000024a6f9be790501a00aa1d98]http://www.willieluinge.nl/koning.jpg[/img]
:gaap: :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe kan je de uitzending gister al hebben gezien, als probleemwijken altijd op donderdagavond is.. Of zeg ik nu iets heel doms..:S

Waarschuw beheerder
Den Bosch Den Bosch ze schieten er op los.........
Waarschuw beheerder
Hoe kan je de uitzending gister al hebben gezien, als probleemwijken altijd op donderdagavond is.. Of zeg ik nu iets heel doms..

Je zegt iets heel doms.

Vind er weinig aan, heel dat probleemwijken. Stelletje domme schooiers die ze uitzenden. Puur leedvermaak. Alleen de uitzending van Duindorp was nog om aan te zien. Ik ben benieuwd of die van vanavond wel leuk is......
Waarschuw beheerder
gister is bij de mensen die er aan mee doen de dvd afgeleverd met de uitzending erop van vanavond!!!!!
en daar zitten kennisen van mij bij!!!!!
Waarschuw beheerder
omdat degene die erin toneelspelen misschien eerder mogen kijken.....
Waarschuw beheerder
jezelf koning noemen das stoer !!!!!!!!

Dan noem je jezelf koning Johnny, dan ben je ook stoer B)
Waarschuw beheerder
Je zegt iets heel doms.

Ook nog een argument waarom?!

@ Johnny, Oke, dan begrijp ik het. Zal zien vanavond..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
(het gerucht gaat dat hij waarschijnlijk na/tijdens de uitzending ... door sommigen mensen ff duidelijk wordt gemaakt dat hij niet meer welkom is in onze stad!!!!!!!)
(y)(y)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Vind er weinig aan, heel dat probleemwijken. Stelletje domme schooiers die ze uitzenden. Puur leedvermaak. Alleen de uitzending van Duindorp was nog om aan te zien. Ik ben benieuwd of die van vanavond wel leuk is......

Uitzending van duindorp was ook geen reet aan....was overduidelijk dat ze die dingen toen moesten vertellen enzo...hartstikke gespeeld op dát moment...

dr gebeuren wel dingen...maar was wel duidelijk dat t n erg slechte reportage was
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook nog een argument waarom?!

Blonde haren...

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken het gvd niet zien:s

maar volgende week woensdag word herhaald dacht ik
Waarschuw beheerder
Programma Probleemwijken is gewoon nep.

[img width=280 height=205]http://www.dagbladvanhetnoorden.nl/Show_Image/0,5485,2517740,00.jpg[/img]

Oosterparkbewoners: SBS6 was puur uit op rotzooi

Cees Vellekoop

Van links naar rechts op de foto: Sinitta, Ronnie, Tina, Ilse, Dicky, Samantha, Johnnie en Shirley.(c) Foto: DvhN/ Corne Sparidaens
Groningen -

Ze zijn doodsbang voor wat Nederland donderdagavond te zien krijgt. De vier families uit de Kamperfoeliestraat die donderdagavond centraal staan in Probleemwijken op SBS6 weten zeker dat er een vreselijk beeld wordt getoond van hun leven. "Ze kwamen hier met het verhaal dat ze een portret wilden maken van volkswijken, van hoe gezellig het hier is en van de wijkvernieuwing.

Maar ze waren puur uit op rotzooi", vertelt Tina, de ex van Dicky, bij wie hij in het programma vaak op bezoek is. Haar vriend Jan, vanavond prominent in beeld, ontbreekt. Hij zit even vast, 'vanwege wat oude boetes'.

"Natuurlijk zoeken ze mensen uit die sociaal niet zo sterk staan, die ze makkelijk zo ver kunnen krijgen", beseft Dicky achteraf.

Want niet alleen het bier wilden de televisiemakers graag verzorgen. Een snuifje voor Dicky, natuurlijk, geen probleem, als ze het maar mochten filmen. Vredige opnamen rond de keukentafel waren niet de bedoeling. "We willen wel een beetje actie, zeiden ze. En toen we al wat bier op hadden, probeerden ze te stoken, zodat we ruzie kregen.", vertelt Dicky.

Ze zijn woedend op de commerciële omroep. "Ze hebben misbruik van ons gemaakt", vindt buurvrouw Ilse. Dicky: "Wij hebben wel problemen. We hebben geen werk. We drinken veel. Maar er zijn er zo veel die dat doen. Ik heb in dat interview ook gezegd dat de Oosterparkwijk een geweldige wijk is, waar we het heel gezellig hebben. Maar dat zullen ze d'r wel uit geknipt hebben."

Nieuwe Tokkies

Nog voor het programma is uitgezonden, hebben hun kinderen er al last van. "Ze noemen ons Tokkies", vertelt Samantha. Haar jongere zusje Renate durft niet meer naar school vanwege de pesterijen.

Naarmate de opnamen, verder gingen, begonnen ze nattigheid te voelen. "Op een website stond dat de nieuwe Tokkies op tv zouden komen. Nou, daar wil ik niets mee te maken hebben", zegt Tina. Die avond maakten ze nog wat opnamen van het feestje dat ze zelf min of meer hadden aangericht. Daarna hebben de families niets meer van ze gehoord.

Politie bang voor oplaaiende frustraties

D ick Hukema, voorzitter van de wijkvereniging Oosterpark betreurt dat een verkeerd beeld van de wijk wordt neergezet. "Je kunt het niet tegenhouden dat het wordt uitgezonden. Ze noemen het vrije nieuwsgaring. Maar het is niet zuiver. Ze hebben door de wijk gereden met kratten bier in de auto, op zoek naar geschikte slachtoffers. Deze mensen zijn er gewoon ingetuind, maar het geeft wel weer een heel negatief beeld van de wijk." Ook het gemeentebestuur en de politie zijn niet blij met de uitzending van vanavond. Ze zijn bang dat jonge Oosterparkers zo kwaad worden dat hun wijk weer door het slijk wordt gehaald, dat ze hun woede gaan koelen op de geportretteerde families. "Maar we beseften dat het geen enkele zin heeft om actie te ondernemen tegen SBS6", zegt de woordvoerster van burgemeester Wallage.

"We kunnen alleen benadrukken dat dit beeld niets heeft te maken met de werkelijkheid."

31 maart 2005, 08:13 uur

Bron : Dagblad van het Noorden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tss.

Op de spreekwoordelijke teentjes getrapt....?
Waarschuw beheerder
Op de spreekwoordelijke teentjes getrapt....?

Ben niet snel op me teentjes getrapt, maar vond het een beetje bijdehand..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die samantha van groningen had ik in me msn :D :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de uitzending van vanavond gaat grootendeels over de hennepteelt .......die mensen zijn daardoor uit hun huis gezet ........er wordt ook aand8 besteed aan de ergst rellen ooit in nl ........waarbij honderden boschenaren zich tegen de politie keerden ......er komen ook enkele tokkies aan t woord ......maarja die heb jke in iedere buurt wel .......en t sensatiegeile sbs speelt er wel op in .........

Waarschuw beheerder
beter verdien je niet tja
Waarschuw beheerder
ben eigenlijk nog nooit in den bosch geweest......
zal de moeite wel niet waard zijn ;)

Waarschuw beheerder
die Samantha van Groningen had ik wel willen neuken.. :D
Waarschuw beheerder
er wordt ook aand8 besteed aan de ergst rellen ooit in nl

en dat waren de rellen in de Graafsewijk!?

hou toch op man !!

Waarschuw beheerder
Krakersrellen waterlooplein amsterdam en vervolg daarvan :yes:
Waarschuw beheerder
jajajaja en dat was vier dagen tegen 600 me ers en daar bij werden ook honderden traangaspatronen verbruikt ???????????????????nee jochie verkeerde info
Waarschuw beheerder
er wordt ook aand8 besteed aan de ergst rellen ooit in nl ........waarbij honderden boschenaren zich tegen de politie keerden

:gaap:

Den Bosch Boefjes :/
Waarschuw beheerder
ach ja boefjes ofniet ..........wat er toen gebeurde ........was een reactie op iets wat zeker nooit meer mag gebeuren ........en had weinig met boefjes te maken de eerste twee dagen ging het om emotie!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
was je er bij dan Johnny boy? :no:

ben naar arena zuipen! laters :bier:
Waarschuw beheerder
Het kan ook een Obsessie worden Johnny, complexen en alles. straks ga je er nog aan onderdoor :S
Waarschuw beheerder
Danosch gaat zijn verdriet op de komende nederlaag vast wegdrinken.
Waarschuw beheerder
nou koning hardcore heb net je profiel bekeken denk eerder dat jij n complex hebt ..........of je gebruikt gewoon te veel :D.........
Waarschuw beheerder
was je zelf in de graafsewijk dan kerel??
Waarschuw beheerder
Ik ben levensgenieter B) ... maak me niet zo druk om rellen, feest liever en maak lol...

Waarschuw beheerder
rellen is kut

Waarschuw beheerder
:P

Ik ga ook wel eve kijken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mooi programma, word die pedo ook nog levend gevild?

grunn was ook wel okee, gezellige boel daar

Waarschuw beheerder
Heeeeeel gezellig :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en die samantha was lekker ja haha

Waarschuw beheerder
prachtig programma, lekker hersenloos genieten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1e aflevering was mooi, toen een wijf met haar anne frank look-a-like buurvrouw van 1 meter 50 op de vuist wilde gaan hahahahaha

Waarschuw beheerder
Haha, ge-wel-dig ja! Ik vond die 2 heikneuters uit Leeuwarden ook mooi, die ouwe zuipert die met zn luchtbuks op zn deur ging schieten! "Je moet het toch een beetje gezellig voor jezelf maken heh" :S

Waarschuw beheerder
donateur
Je weet gewoon dat er van de 4 uur film die ze schieten, maar 25 minuten wordt uitegezonden. Dat ís TV, zo is het altijd geweest.

Ben benieuwd naar Den Bosch. Tot nu toe was alleen Groningen aardig, maar niet meer dan dat. Dit soort dingen gebeuren dagelijks, in tig wijken in NL.

Ben benieuwd naar de beelden van vanavond, ook over die rellen. Weet nog goed dat wij toen een anti-combiregeling naar Stilburg hadden, waar de ME al aardig opgefokt was, door de rellen in Den Bosch..

Waarschuw beheerder
Ach ja, niet meer dan logisch dat het toen escaleerde! Als een van de bekende mensen (zoals P.B. was) van een club zomaar dood wordt geschoten door de politie, dan kan je een hoop ellende verwachten...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb helaas een of meerdere afleveringen moeten missen, maar de afleveringen die ik heb gezien waren toch om je vingers bij af te likken.. heer-lijk kansloos
Waarschuw beheerder
die samantha mag wel bij me in bed komen leggen:Pegt lekker wijf. en volgends mij ook boter geil:D

Waarschuw beheerder
donateur
tja het is wel sensatie tv,maar wel oke :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
samantha mocht mij niet zo :D maar zal maar weer eens aardig doen, ben alleen bang dat ze me geblokt heeft, ze wil alleen groningse pikken :(

lekker aso wijf :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
awaaa had je jou dropduimpje in haar geduwd bouler haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ach ja het is triest al die mongoloids, maar ja de Tokkies vond ook iedereen heftig...

En dat zijn echt de grootste debielen!

Waarschuw beheerder
donateur
die samantha mag wel bij me in bed komen leggen:Pegt lekker wijf. en volgends mij ook boter geil:D

Ík hoop dat jouw smaak ook nog volwassen moet worden..
Waarschuw beheerder
Eindhoven was ook mooi met die hoerenloper
Waarschuw beheerder
Tijden niet zo lekker genaaid zeg wat was die nat
Waarschuw beheerder
Johnny D wie kende jij dan van dat programma

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb maar heel effe gekeken. AZ vond ik boeijend genoeg om te blijven kijken. Woensdag maar effe naar Probleemwijken kijken..

Waarschuw beheerder
donateur
Johnny D wie kende jij dan van dat programma...

wat denk je nou dombo!!!!!
Waarschuw beheerder
het zag weer goed blauw vanavond ........
wie ik kende in dat progamma..zowat iedereen...reportage was best reeel alleen voor buitenstaanders was ie minder spannend!! ..... Die pedo die vieze schoft........wist dat ie niet spoorde maar wat hij heb gedaan kan echt niet .......snap niet dat hij dat zo op tv durft te zeggen ........als je zo dom bent ben je ook niet te vertrouwen ....nee deze mensen zijn nu dakloos heel hun huis is net ontruimd ...die zijn den bosch uitgejaagd.......en denk niet dat ze nog ergens terecht kunnen .......hoop bij sbs 6 want die heb weer dr zin !!!!,sensatie!! ..........en rombouts die zit nu rennies te vreten op t stadhuis........

Waarschuw beheerder
donateur
rombouts is een vieze flikker:[

Artiest XL
Waarschuw beheerder
08 April 2005 08:12 NOS Pagina 107

Onrust in probleemwijk in Den Bosch

DEN BOSCH In de Graafsewijk in Den Bosch is het onrustig geweest. Bij een huis werden ruiten ingegooid. Ook is er huisraad op straat gesmeten en in brand gestoken. Een persoon is aangehouden. Het is nu weer rustig in de wijk.

De actie was gericht tegen een man die in een SBS-programma over de wijk had gezegd dat hij seks had gehad met zijn stiefdochter. De politie had de man uit voorzorg voor de uitzending gisteravond ergens anders ondergebracht.

In 2000 kwam de Graafsewijk ook in het nieuws toen de politie iemand wilde aanhouden en hem daarbij doodschoot. De betrokken agent werd vrijgesproken.
Waarschuw beheerder
donateur
John……

Ik wist gewoon dat jij hierover een topic zou openen…….
Heb je niet gezien (gelukkig, toch?).

Het schijnt nog ‘gezellig’ geweest te zijn vannacht in o.a. de palmboomstraat…….

Onrust in Den Bosch na televisie-uitzending

Uitgegeven: 8 april 2005 07:57
Laatst gewijzigd: 8 april 2005 08:24

DEN BOSCH - In de Graafsewijk in Den Bosch is het donderdagavond onrustig geweest. In een huis in de buurt werden ruiten ingegooid, waarop bewaking voor de woning is ingesteld. De politie heeft een persoon aangehouden, die voorwerpen naar agenten gooide.

Een politiewoordvoerster zei vrijdagmorgen vroeg dat het weer rustig in de wijk was. Ze liet weten dat de schermutselingen vermoedelijk verband hielden met een uitzending donderdagavond van SBS in de serie Probleemwijken. De uitzending van donderdag ging over de Graafsewijk.

Bouleij

In de Bossche wijk kwam het in december 2000 ook tot ongeregeldheden. Die ontstonden nadat de Bosschenaar Pierre Bouleij door een politiekogel was omgekomen.

In het donderdagavond uitgezonden SBS-programma kwamen bewoners aan het woord, die door de verhuurder uit hun woning werden gezet wegens het telen van wiet. Daarbij voerden de bewoners acties bij het huis van burgemeester A. Rombouts (CDA), en spraken ze met een wethouder. Toen dit gesprek niet naar tevredenheid van de bewoners verliep, kondigden ze harde acties aan.

Asociaal beleid

De bewoners verwijten de burgemeester een asociaal beleid. Ze vinden dat pedofielen en verkrachters beter behandeld worden dan mensen die een wietplantage in huis hebben. Bij uitzetting wegens wietteelt hebben de huurders drie jaar lang geen recht meer op een nieuwe huurwoning in Den Bosch. Daarover hebben de woningcorporaties in de Brabantse hoofdstad onderling afspraken gemaakt. De buurt eist dat de gemeente de huisuitzettingen voorkomt.

De agressie van de buurtbewoners richtte zich op het huis van een man die in de SBS-uitzending verklaarde dat hij wel eens seks had gehad met zijn stiefdochter. De politie had tevoren al het vermoeden dat er na de uitzending wat zou kunnen gebeuren in de Graafsewijk, aldus de woordvoerster. Daarom had de betreffende man het advies gekregen zijn huis te verlaten. Dat had hij gedaan.

Ook hield de politie al op voorhand voldoende personeel achter de hand om te kunnen ingrijpen. Buurtbewoners vernielden ruiten van het huis van de man en gooiden huisraad op straat. De politie maakte daaraan na korte tijd een einde. Tijdens de onrust zijn ook enkele brandjes gesticht. De brandweer heeft ze geblust of gecontroleerd laten uitbranden.

Bron nu.nl

Ach het zal vast wel een beetje aangedikt worden allemaal voor SBS6, maar ik moet wel zeggen dat ik meerdere mensen die gisteren op tv waren persoonlijk ( van vroeger) ken, en dat veel zo niet alles van hun verhaal ook daadwerkelijk berust op waarheid!

Verder voorspelde ik vannacht na de uitzending aan mijn vriendin al, dat het wel eens onrustig zou kunnen worden in ‘de Bartjes’……its all in the name ;)

En about die pedo…..kan ik heel kort over zijn, dat zijn voor mij geen mensen, ziek of niet, zoiets doe je niet!!!!
En zo iemand mag wel in zijn huis blijven, terwijl die mensen die wat centjes bij willen verdienen met wat plantjes er zonder 2e kans uitgezet worden :S typisch nederlands? :S

Rombouts -----> Sterf k.k.hond!

Ps : John, dat was toch die steward van FCDB?

En Feyenoord gaat door a.s. woensdag!!!!!

Groen licht voor FC Den Bosch-Feyenoord

7/4/2005 16:59

FC Den Bosch kan Feyenoord in De Vliert ontvangen. Burgemeester Rombouts, die het inhaalduel voor 7 april had verboden, gaf toestemming voor de ontmoeting op 13 april.
Burgemeester Rombouts verbood de ontmoeting die gepland stond voor 6 april, omdat FC Den Bosch onvoldoende waarborgen kon geven voor een vlekkeloos verloop. De KNVB stelde 13 april voor als nieuwe datum. En als ook op die datum de wedstrijd in De Vliert geen doorgang zou vinden werd het duel verplaatst naar Rotterdam.

Dat dreigement wordt niet tot uitvoering gebracht. FC Den Bosch-Feyenoord wordt definitief op 13 april gespeeld. Om 18.00 uur wordt er afgetrapt.

Bron : vi.nl

Ga je dan wel?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe t zou je supporter maar wezen die daar zo dom staat te doen nadat die met ze FCDB trui door het bed was gezakt :P
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe t zou je supporter maar wezen die daar zo dom staat te doen nadat die met ze FCDB trui door het bed was gezakt

Geen supporter!!!! Misschien nog wel erger een steward van FCDB :vaag:
Waarschuw beheerder
Whahaha lag je te neuken met de buurvrouw :respect:

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die zoon fokte die pedo pa van hem wel, pa heb je de buurvrouw geneukt, hoef je niet meer te trekken, zoon laat ik maar niet zeggen wat jij wel en niet moet doen :D prachtig
Waarschuw beheerder
haha dat zeker, maar wat een vent, die moet met een honkbalknuppel op ze emmer worden getimmerd

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet gezien:s ken dr ook niet over oordelen

maar dr komt toch nog een herhaling ofniet?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee joh

Daar moeten ze proeven op gaan doen die kunnen helpen ter genezing van terminale ziektes:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het niet gezien ken dr ook niet over oordelen

maar dr komt toch nog een herhaling ofniet?

Ik lees hier in dit topic

A.s. woensdag :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dat tokkie wijf op die bank, ja hij heeft me geslagen, maar ik blijf bij hem :vaag: ik had het allang geweten, knuppel gepakt en teruggemept, en als hij me dochter zou hebben gepakt, mes gepakt en lul afgehakt :nee: pedo's :nee:
Waarschuw beheerder
Maar met die zoon heb ik me de tering gelachen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de hools van fcdb :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb dan wel lbo gedaan maar ik ben nie gek

hahahahha ik lag dubbel om die gozer

Waarschuw beheerder
donateur
poupoulossos...

ik hoorde dat dr al 27 man een stadionverbod hebbuh:s

gaaat lekker:s

over 2 maandjes is de mijne voorbij:)
Waarschuw beheerder
donateur
Voorpagina Brabants-Dagblad :

http://www.brabantsdagblad.nl/regioportal/BD/1,1478,1363-Voorpagina-__2652150_,00.html
Waarschuw beheerder
en ik blijf erbij den bosch zijn laffe honden :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ouwehoeren 8 april 2005 10:42
en ik blijf erbij den bosch zijn laffe honden

laten we niet over laf beginnen.....
Waarschuw beheerder
donateur

en kakkerlak....waarop baseer je dit dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb je even???

Waarschuw beheerder
donateur

hoezo zijn we laf dan???

geef mijn daar is fatsoenlijk antw op???

of ken je dat niet...
Waarschuw beheerder
donateur
Kom maar op met je loze argumenten......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met laffe honden, doelde ik op de neuzen uit 020, of die schone handen hebben, kinderen misbruiken, spelers slaan, weerloze paarden slaan, en nog meer dingen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Alles op internet is loos

Wat een volk joh, heb het niet gezien, maar als ik die verhalen zo lees %-)
Waarschuw beheerder
donateur
Je vergeet weerloze paarden slaan :z
Waarschuw beheerder
donateur
2----> rotjesgooier

Oke dan, kwas al verbaasd :S een feyenoorder samenspannen met een neus....onmogelijk

En Ouwehoeren.....over laf gesproken

Helden zijn jullie hoor.....tijdens de wedstrijd een cafè bestormen, terwijl je weet dat alle supporters in het stadion zitten, wie is er dan laf.....trieste sukkels

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het hoekske :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nope.....

Dat is al een hele tijd dicht, op last van die kakkerlak van een burgemeester :(

U bent btw redelijk op de hoogte :D
Waarschuw beheerder
dit is speciaal voor ouwehoeren :

zo hij heb mn commentaar gelezen:D:D:D die snapt t nu wel .......uit respect voor anderen haal ik t nu maar weg ...doei doei:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker johnnyD :D
Waarschuw beheerder
donateur
Maat :respect: goedemorgen

Was je er gisteren?
Waarschuw beheerder
(y) Johnny

Altijd nog 100x meer respect voor Den Bosch dan voor de neuzen
Waarschuw beheerder
donateur
2---Diko

Nice pics on your pro :D

Ook zeker die van de Energiehal :respect: ben het dan ook met je statement bij die foto eens:yes: Heb er op mijn pro nog een filmpie van staan...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey maatje ..........tuurlijk ben ik gister wezen kijken .......heel de kiet van die pedofiel is gister ontruimd ...whahahahaha...... politie is n paar keer weggejaagd ........maar rond 1.30 uur kwammen er ca.100 man me de wijk in .........toen keerde na n uur de rust terug ........

Waarschuw beheerder
donateur
ouwehoer kom wees een vent

en leg ons is uit waarom wij laf zijn???

of heb je gauw je vriendin bloemetje ingeschakeld:s

triest figuur

Waarschuw beheerder
donateur
johnny is overal bij;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pas maar op voor de boefjes, want zij zijn de gekste :/

Waarschuw beheerder
donateur
hun de gekstuh:d

spelers aanvalluh zo dan ben je gek en stoer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vergeet niet de paarden, lege cafes en gehandicapte kinderen misbruiken :D afca famous for running :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik daar even hartelijk om lachen........

Bi­j deze Bwhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahahahahahahahaha :D

Sorry kon het niet lat­en......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D­:D:D
Waarschuw beheerder
Waar ik op doel is jullie helden actie van vorig jaar. Iedereen heeft laffe dingen hoor je mij ook niet ontkennen, dingen zoals met jong feye**** vind ik ook laag maar stiekem interesseerd het me weinig.
Maar die actie van vorig jaar van jullie :no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beter geen actie, dan die laffe acties van jullie kev

Waarschuw beheerder
donateur
heel de kiet van die pedofiel is gister ontruimd ...whahahahaha...... politie is n paar keer weggejaagd ........maar rond 1.30 uur kwammen er ca.100 man me de wijk in .........toen keerde na n uur de rust terug ........

en terecht. Wat n gore vieze vent zeg! Vind het echt not done wat ie heeft geflikt. Hij praatte er wel nogal makkelijk over! En dan nog blijft zn wijf bij em :/
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
hollands-trots APC 8 april 2005 11:22
ouwehoer kom wees een vent

en leg ons is uit waarom wij laf zijn???

of heb je gauw je vriendin bloemetje ingeschakeld

Ik ben geen oppas hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat wijf is ook nie dom, liever 2 uitkeringen dan 1tje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
johnny ging het los in den bosch???
Waarschuw beheerder
donateur
Waar ik op doel is jullie helden actie van vorig jaar

Actie (laf) :S nou, kom op gooi het eruit welke actie???

Waarschuw beheerder
donateur
kev je luld uit je nek man:s

ooow jebedoeld zeker die actie dat we die 19jarige neus alle hoeken van den bosch hebbuh laten zien???

EN TERRECHT had ie maaar zijn bekkie dicht moeten houden;)

en of dat jullie nooit zo zijn hey HELDEN
Waarschuw beheerder
helaas dat wijf is wel dom ..evenals haar zoon zijn zij t slachtoffer .....waarschijnlijk t meest van te weinig hersencellen........wat ik ze wel kwalijk neem is dat ze nog omgaan met de vent die hun dochter /zus heb misbruikt ...........gister is massaal hun huis bestormd...en ontruimd .........en ach ja als je met een pedofiel in een huis kan leven dan kom je hier ook wel overheen(stiefzoon & mA)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben geen oppas hoor

het lijkt dr wel op dom ding

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga de stad in johnny en poupoulossos fijn weekend(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Hollands trots apc: hihihihihihi gekkie toch [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
kev krijg ik nog antw of ben je het aan het opzoeken op internet :d:d
Waarschuw beheerder
als ik jou was zou ik de stad ing aan
Waarschuw beheerder
antwoord krijgen jullie wel een keer :D
Waarschuw beheerder
haha met weer een laffe actie cker, fikkie steken bijvoorbeeld,,,:S
Waarschuw beheerder
het huissie van WILLEM de pedo ........en hij zei nog zo mooi bezint eer ge begint .......

[img width=350 height=232 cacheid=0008a5cf00183164aed49ffb1a00aa75c7]http://images.fok.nl/upload/050408_272_stukgeslagen-.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
hij had daar zelf met ze bakkes op de straat moeten liggen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar was tog al een tijdje duidelijk dat hij pedo was?? waarom gebeurt die shit dan terwijl sbs dr is ? e nniet al eerder ?
Waarschuw beheerder
donateur
maar was tog al een tijdje duidelijk dat hij pedo was?? waarom gebeurt die shit dan terwijl sbs dr is ? e nniet al eerder ?

Het was om precies te zijn 1 dag bekend, woensdag hadden de betrokkenen de uitzending alvast mogen bekijken, en toen was het dus pas bekend!

En dan nog alleen bij de mensen die zelf in de uitzending zaten, en gisteren dus pas bij het brede publiek!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er was in de buurt uitgelekt dat er n pedofiel was geplaatst .........nu praatten we al over n aantal jaar geleden ......niemand wist om wie t ging??????dit is echter gister pas bekend geworden !!!!!!!en dan duurt t daaro niet lang voordat er wordt ingegrepen ........na de uitzending ging er een ding gebeuren ...........en iedereen wist wat ..........O ja en voor de duidelijkheid t waren geen boschenaren maar mensen uit boxtel(pedofiel) .......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
den bosch [img  cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img][img width=15 height=15 cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7778]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img]
Waarschuw beheerder
nrg-010mooie onderbouwde reactie ..........heb je daar lang over nagedacht........

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boxtel zit dr vol mee incest lijers
Waarschuw beheerder
volgend jaar is den bosch weer waar ze horen 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ga zo lekker cammen met samantha ui oosterpark :D:P
Waarschuw beheerder
dat ze ze daar dan ook houden !!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
whahahahahaha ...........als wij dan zo slecht zijn ouwehoeren ...........waarom hebben jullie godenzonen er dan pas in de laatste minuut van gewonnen .......o ja da was de schuld van koeman ........gelukkig ben ik geen fan
van de verwende miljonairtjes .......en nog veel blijer ben ik dat er bij ons niet van die supporters zoals jouw rondlopen ......
Waarschuw beheerder
:yes: kan bijna niet missen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

:yes:

lekker cammen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
qeil hoor mocro player
Waarschuw beheerder
donateur
NrG010 [img width=15 height=15 cacheid=000035be000069950f7ed0241a00aa7d50]http://gathering.tweakers.net/global/smileys/pukey.gif[/img]

Right back@ya

En Ouwehoeren.....wanneer gaan jullie dan ook eens terug naar waar jullie horen.........?

Je weet vast wel wat ik bedoel.....het is er warm, vochtig en je hoort heel langzaam sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Oftewel : sterf!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die leipe mocro flavour! :P

die bitch moet wel ff snel opstaan, want wil NU
Waarschuw beheerder
Net goed(y)(y) wat ze met 't huis van die Willem de Pedo:[ gedaan hebben:d:D

Van mij mogen ze hem :Dood: maken!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat had je hierboven ook kunnen lezen :/
Waarschuw beheerder
Mirella neuken?

en poupouSOS (K) lieverd, stoere en originele praat hoor :z
Waarschuw beheerder
donateur
Gaskamer? :o
Jeetje :(
Waarschuw beheerder
donateur
poupou(no)SOS dan iig!

Maar niks stoers aan, jij begint met je gezever over dat wij volgend jaar weer zijn waar we volgens jou horen.....ik counter door te vragen wanneer jullie dan ook eens gaan naar waar jullie thuishoren :D ....thats all

Dusse :z maar een eind away
Waarschuw beheerder
donateur
2----> Bloemetje

:D wow jij bent slim.....blonT zeker ;)

Ach ja ook jij zal er wel uitkomen als een verlept bloemetje.....

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hihi jij boefje [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
en hij zei nog zo mooi bezint eer ge begint .......

wahaha :respect: net goed voor em!
Waarschuw beheerder
Nee hoor hoop stiekem wel dat jullie erin blijven 8)
Waarschuw beheerder
Ouwehoeren:[

Met jouw?? nooit:no: moet er niet aan denken:S

Wel diep triest trouwens:/ dat je je eigen foto nog niet eens op je profiel durft te zetten, hahaha:D SUKKEL!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
juist
sinterklaas bestaat ook, wist je het al?
Waarschuw beheerder
mooi stadje dat Den Bosch

Waarschuw beheerder
donateur
DB = (L)
Waarschuw beheerder
heb net deze foto erop gezet :/ zal vanavond speciaal voor jou me foto er op zetten
Waarschuw beheerder
donateur
MiRELL@

:respect: hahahahahahaha

Goed bezig vrouwke(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het meer gepast is als ouwehoeren en ik even gaan lachen :D
Don't take life 2 seriously ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Joh bloemetje toch.....je denk toch niet dat wij dat doen....Jullie denken dat wij denken dat jullie gedacht hadden dat wij dachten te denken jullie door te hebben :S
Waarschuw beheerder
donateur
Je moet niet zoveel denken, komt niks geen goeds van
Waarschuw beheerder
donateur
Aaaaah vindt je het nu niet meer leuk?

We're just starting to bring the chaos in the left side of what you think is your mind..........
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo "vind je het nu niet meer leuk"

Moest ik onder de indruk zijn dan?

Moet je wat voor meer voor doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hè verdorie het bloemetje begint een beetje geaggiteerd te reageren, hoef niet hoor want je weet het :

Bloemen houden van mensen.....toch?

;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben geen echte griek nee.....

Ben gewoon 100% Nederlander, maar poupoulossos is wel de naam die ik in Griekenland (Hersonissos) heb gekregen van het personeel van Star Beach.....is een beetje blijven hangen :D
Waarschuw beheerder
donateur
poupoulossos 8 april 2005 14:24
Hè verdorie het bloemetje begint een beetje geaggiteerd te reageren, hoef niet hoor want je weet het

Je kent jezelf teveel eer toe [img width=15 height=15 cacheid=000009290001022ce2d94b061a00aa8ec2]http://www.my-smileys.de/smileys2/biglaugh_2.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Shit ....het bloemetje houdt niet van me :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gossie possie :(
Je ouders houden van je, dat is een troost toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Zekersteweten.....zonder die mensen was ik nergens (letterlijk en figuurlijk)!

:respect: 2----> mijn ouders :yes:

Hee bloempje....ff een vraagje : ben jij een pf-junk?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee een viaduct-junk
Waarschuw beheerder
donateur
Inclusief slaapplaats (onder je bruggie)?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker, heb laatst nog goedkoop een Amerikaanse koelkast inclusief tv op de kop weten te tikken.
Waarschuw beheerder
Alle PEDOFIELEN dood. Teringlijers. Geloof maar, die teringlijers hebben het in de gevangenis ook zwaar. Kunt zeggen wat je wilt over criminelen, maar die pakken de pedofielen ook keihard aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Wojtokkie heeft gelijk :jaja:
Logisch toch, zijn smerige gasten...
Waarschuw beheerder
donateur
Hier kan ik niet anders dan het ermee eens zijn :respect:

Ziek of niet.....niets maar dan ook niets rechtvaardig pedofilie!

Bloemetje nog een microwave inclusief radiowekker nodig voor je inventaris?
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje goedkoop dan?
Waarschuw beheerder
donateur
voor jou......150 hollandse florijnen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Even on-topic :

Ik zeg jullie dat jullie hier nog wel meer over zullen gaan horen....hier is onze gemeente en vooral onze hufter van een burgemeester nog niet klaar mee!
Waarschuw beheerder
Gezellig mag ik meedoen :P
Waarschuw beheerder
was wel lagguh gister probleem wijken en ik heb net op het nieuws gezien dat die eene gozer werd gepakt die dingen zei dus jonnyD heeft niet geloggen.
Waarschuw beheerder
Heb het gister opgenomen, ga zo nog maar een keer kijken. Kunnen we zelf geen klopjacht op die pedofiel opnemen. Interesse mensen?
Waarschuw beheerder
Volgende week komt mijn buurtje Johnnyboy :D
De laatste en de gekste aflevering :9 hahaha
Waarschuw beheerder
botoonbuurt he haha
Waarschuw beheerder
is dat zo Rai? kom je er ook in voor ouwe tokkie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
komt betonbuurt echt?

whahaha fok hun

l0mb0k ruulz

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
laat ze hier komen gek, laten we hun wat zien
Waarschuw beheerder
Betonbuurtje volgende week ja :respect:

niks mis mee Kef :@ grrrr

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb daar vanmiddag nog gehangen man rai, bij die veldje! en ben ook best vaak op vrijdagavond op die andere pleintje tussen betonbuurt en ondiep in!
Waarschuw beheerder
Jij boefje :smoke:

Waarschuw beheerder
Ja man, wij samen in een interview R.!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Straks word je nog een BN-er ook Rai... :P

Misschien kunnen ze ook nog ffies kijken bij kanalenweiland en sterrewijk... hebben ze weer genoeg voor hun sensatie tv.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nee bila niet ons, maar kijk eens in mijn straat wat een loco's, rai jij weet toch ook die wijven die ik had meegenomen naar dat feestje toen? whahaha jij zei zelfs wat een buren heb jij joh! :D

Waarschuw beheerder
Hehehe, lopen genoeg halzen rond in Lombok idd!
Waarschuw beheerder
:o nee hoor Ronald, anders ga ik naast me schoenen lopen B)

Kanaleneiland is ook een optie 8) vooral dat mooie winkelcentrum daaro ;p

rai jij weet toch ook die wijven die ik had meegenomen naar dat feestje toen? whahaha jij zei zelfs wat een buren heb jij joh!

dat heb je zeker goed voor mekaar (y) hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zal toch wel meevallen haha...

Jep winkel centrum is een goeie en dan in de avond uren :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze willen alleen fokking blanken volgens mij! anders kwamen ze zowiezo in heel andere buurten terecht!
Waarschuw beheerder
Nou nee hoor, er schijnen heel veel dingen eruit gehaald te zijn volgende week omdat mocros het niet wilden ofzo;)
Ach zien het volgende week wel :D hehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
roelloe ouwe gulperuiker
Waarschuw beheerder
Of Betonbuurt alleen uit nederlanders bestaat :no: hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Zien we jou ook nog op tvO:)

Waarschuw beheerder
donateur
kev krijg ik nog antw van je???

of heb je die algegeven??
Waarschuw beheerder
Nee Belle hou op schei uit!!
Misschien dat me autootje nog in beeld komt :x hehe
Waarschuw beheerder
donateur
Zal mij benieuwen....de probleemwijk van Utreg....zal daar ook wel een pleuriszootje zijn denk ik.....
Waarschuw beheerder
denk ik??;)

als ik zeg ja, geloof me dan maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
sjonge jongen kev wat ben jij een triestventje zeg!!!!!

als je a zegt moet je ook b zegguh

of zit je gewoon wat uit je duim te zuigen??

voorde tweede keer waarom zijn wij laf????

Waarschuw beheerder
donateur
Nee Belle hou op schei uit!!

Hmmmmm, jammer:(:(

Had ik je weer eens kunnen zien:/

:[

Waarschuw beheerder
donateur
rombouts gaat een klacht indienen tegen sbs6 het watje

Waarschuw beheerder
:o ik kom op tv :D
Waarschuw beheerder
Maar uhhh hollands trots, je kunt hem toch gewoon een pbtje sturen?????

:no: Bucks jij woont richting straatweg ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja maar ik was er toevallig met de opnames...gheghe wel grappig

Waarschuw beheerder
donateur
Ja vind ik ook:D
Waarschuw beheerder
donateur
Dus het wordt gaza-strook in utreg-verhaal raimond?

Waarschuw beheerder
ha lekkertje (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat :no:
Waarschuw beheerder
Gazastrook????
Gaat wel heel erg ver he :yes:

Laten we het er maar ophouden dat niet alles jofel is ;)

Goh weekend :D
Waarschuw beheerder
probleemwijk ........zal vanavond wel blauw zien zag net al enkele peletons me op de snelweg richting den bosch..........

Waarschuw beheerder
donateur
Goh weekend

heb je er ook zo'n zin in:/
Waarschuw beheerder
Nee ga het weekend weinig doen :yes:

Misschien naar Voel je die B-day in Culemborg maar dan mot ik wel voor niks door kennen lopen;)
Morgen waarschijnlijk lekker vervelen en zondag effe afteren in Happy Dayzz 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je vanavond wat te doenO:)
Waarschuw beheerder
Vanavond heel misschien naar die birthdayparty van J.D.A hehe maar zal wel niet ;)
Waarschuw beheerder
Vanavond naar Den Bosch :P
Waarschuw beheerder
hey utrechtse vriendjes ga s ergens anders zitten daten .........het is hier n ander onderwerp ....:P......maar die knappe rooie siert dit toptic wel op:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond heel misschien naar die birthdayparty van J.D.A hehe maar zal wel niet

hmmmm ok:)

Waarschuw beheerder
donateur
hey utrechtse vriendjes ga s ergens anders zitten datten .........

Nou het wil nog niet echt lukken:@
Waarschuw beheerder
denk niet dat amsterdammertjes daar welkom zijn ........

Waarschuw beheerder
donateur
kev dat durf jij niet
Waarschuw beheerder
Hey Johnnyboy ook jij ken te ver gaan he :D
Weet waar je huis staat ;)

Waar blijf me zwarte baantje John????:P
Waarschuw beheerder
zal ook niet echt de moeite worden me is nu al aan patroulieeren..............
Waarschuw beheerder
komt goed rai ..........:D........
Waarschuw beheerder
:bier:

Kan wel wat doekoes gebruiken 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Kan wel wat doekoes gebruiken

Alsof ik te weinig verdien voor je:/
Waarschuw beheerder
Hehe je doet je werk goed Belle (y)

Maar wat extra's kan nooit geen kwaad 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik zeg maar niks meer, anders verneuk ik het topic weer:D
Waarschuw beheerder
19.15 probleewijken deel 2 op sbs 6 alleen nu zonder sencuur.......
Waarschuw beheerder
Laten we prive en zakelijk hiet maar niet bespreken Belle ;)
Doen we wel via de pb'tjes hoeft niemand te lezen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Doen we wel via de pb'tjes hoeft niemand te lezen

Msn is ook een optieO:)
Waarschuw beheerder
Vanavond john????
Ga ik wel effe kijken want heb het donderdag gemist :cry:

Waarschuw beheerder
donateur
dr staaat al een pelaton bij het stadshuis
Waarschuw beheerder
:o
Is er kermis?????;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lalalalaal

Waarschuw beheerder
donateur
kom je ook dan rai gaan we samen in de draaimolen
Waarschuw beheerder
Hehe draaimolen????:o

Volgens mij durf je niet tegen mij in de botsautootjes :D

Waarschuw beheerder
donateur
zucht
Waarschuw beheerder
ikke ..........wil wel met rai in de botswagens........heb gehoord dat hij rijdt als n oma tje:D:D:D....
Waarschuw beheerder
en voor BELLE ga ik een grootte knuffel winnen!!:P

Waarschuw beheerder
donateur
ooow jawel hoor rai

ik zal het eerste ritje wel betalen
Waarschuw beheerder
En omaatjes rijden heel gevaarlijk;)

Ennuh nee Johnny, van me pornovrouwtjes blijf je af he :@

In de jaarbeurs liep je ook al op een pornowijfie te geilen van me :@ grrrrr

ik zal het eerste ritje wel betalen

zal ook gelijk je laatste zijn :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en voor BELLE ga ik een grootte knuffel winnen!!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat vind ik nou(L)

ikke ..........wil wel met rai in de botswagens........heb gehoord dat hij rijdt als n oma tje

Ehm.. hij rijdt als een bezetene:O:O

Waarschuw beheerder
donateur
Ennuh nee Johnny, van me pornovrouwtjes blijf je af he

Huh??!!

Porno??

:X
Waarschuw beheerder
whahahaha toch niet die fietstas he >>>>>>>ach ja en rai die lekkertjes ken je toch wel n paar missen .......jij hebt er toch zat
:D:D::D:D:D:D:D:P:P:P:P:P
Waarschuw beheerder
en belle is jouw porno niet .........jij bent haar porno ....schat haar in als n wilde rooie tijger GRRRR:P

Waarschuw beheerder
donateur
zal ook gelijk je laatste zijn

whahaha jij heb lef eerst zien dan geloven ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
8) hehe!!
De laatste keer dat ik in die autootjes heb gezeten was van het vorig tijdperk en toen brak ik onderhand een duim kutstuurtjes hehe!

Jawel hoor john, belle is een hele gevaarlijke tijger :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
kutstuurtje wat voor autootje heb je in gezeten dan

Waarschuw beheerder
donateur
jij bent haar porno ....schat haar in als n wilde rooie tijger GRRRR

idd:yes:

Jawel hoor john, belle is een hele gevaarlijke tijger

Rai... Wanneer mag ik weer tijgertje op je spelen:(
Waarschuw beheerder
die ouwehoeren... kerel heb het IQ van een vis-stick man :gaap: enige wat ie doet is :d en ja.. en bla bla.. onderbouwd zijn argumenten nooit.. pan-pizza (y)
Waarschuw beheerder
FcDB en probleem wijken >??????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He Johnny, je zei dat het heftig zou zijn, ik vond er geen kut aan....
Waarschuw beheerder
ja idd .........had t zelf ook spectaculairder verwacht ...........maar de uitzending is nog volop bezig ........

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hebben ze die vieze pedo ff aangepakt?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja gadverjassie, dat soort lui hoort enkel waar ik vandaan kom, r'dam
Waarschuw beheerder
nee die was al on the run .........zn huissie is wel aangepakt........die zien we nooit meer terug!!!!!!!!!!!!!!!!:D.......

Waarschuw beheerder
donateur
:/

Waarschuw beheerder
optyfen met dat soort gasten :strop:
Waarschuw beheerder
Belle toch, tijgertje op me spelen????:o

:kwijl:

Uitzending actienieuws stelde niet veel voor :D

Waarschuw beheerder
donateur
Belle toch, tijgertje op me spelen????

:yes:

Ik slaap alleen vannachtO:)

Dussssss.. als je zin heb om te stoeien:D

Waarschuw beheerder
donateur
Nou kom hierheen dan:[

Waarschuw beheerder
donateur
:[

Schiet op:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als die flikkers hier komen filmen, is hun camera binnen 10 minuten gejat :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haakt raimond nah af dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
haakt raimond nah af dan ?

heeft ie wel vaker een handje van:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nah jahhhh zonde hoor

Waarschuw beheerder
het gaat denk ik flink uit de hand lopen op de graafsewijk, ben net wezen kijken.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ow

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We zullen zien...

Waarschuw beheerder
donateur
nah jahhhh zonde hoor

Tja:/

Zo ken ik er nog meerdere:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wij willen namen belle

Waarschuw beheerder
donateur
Ik noem helemaal niks:P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Kerel schijnt terug in z'n huis te zijn, las ik op de nieuwspagina van tjello
Waarschuw beheerder
whahahaha die kerel terug in zn huis !!!!!!!!die is niet meer veilig in den bosch ........die is hier n vogelvrij verklaard ..........:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Gazastrook meets Graafse'strook' remember 2000......

Tis weer gezellie in de Bartjes.....

Dadelijk naar Eindhoven.....FCDB de 'reuzendoder' ;)ondersteunen tegen psv.....

En woensdag tegen Feyenoord......

Worden weer 6 punten voor FCDB :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hij is ook meteen weer weggegaan geloof ik, want het bericht is nu verwijderd
Waarschuw beheerder
humor heb je wel :d

maar liever jullie dan hun:yes:
Waarschuw beheerder
BARTJE .........succes 2 night......tegen pisvee ........woensdag ben ik er weer bij .....
Waarschuw beheerder
donateur
Maat....goodmorning (again) vanavond naar de XX? Of gaan we eerst nmog ff op de gazastrook kijken?

Ik kom misschien als ik terug ben uit eindhoven wel of naar de MatriXX of naar de gazastrook.,....we bellen!!
Waarschuw beheerder
whahahaha vanavond .....ga ik feesten maat ......eerst feest in rosmalen en daarna door naar nijmegen !!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Utrecht betonbuurt uitzending gaat ineens niet meer door staat in het UN wegens "niet asociaal genoeg"

Waarschuw beheerder
Bah.. best triest weer allemaal.

Johnny alles ok gozer?

(=

Waarschuw beheerder
donateur
ga je na de matrix??

oja john bestel ma vast en :bier:tje die heb je nog tegoed van me..

ik heb iets opgevongen dat die pedofiel ondergedonken zit omg vlijmen:d
Waarschuw beheerder
nu snap ik wrm ze zegge, dat mensen uit den bosch op
hun buik begraven worden..

Waarschuw beheerder
donateur
nu snap ik wrm ze zegge, dat mensen uit den bosch op
hun buik begraven worden..

wat dan????

vertel

Waarschuw beheerder
donateur
slaapt ook graag op buik haha

als ik op je lig zeker:x
Waarschuw beheerder
als ik op je lig zeker

jij ken je ook nooit gedragen he :9

Waarschuw beheerder
donateur
ik gedraag me altijd hey bunny(l)
Waarschuw beheerder
donateur
gedragen wasda? :-p hahaha

ey heb ook forum geopent hahaha :-p kijk bij drugs o:)
Waarschuw beheerder
ik gedraag me altijd

:X:X

Waarschuw beheerder
donateur
wat owowow kev??

waar is bloemmetje ik mis dr met dr domme opmerkingen:d
Waarschuw beheerder
donateur
Joehoe, hollands trots [img width=80 height=21 cacheid=0001adfb00006673d1c1f0211a00aaf532]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/gayfight.gif[/img]

hoe is ie nou [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Je grote sprookjesboek al uit?

Waarschuw beheerder
donateur
kijk ze komt gelijk op commando

ik leeef niet in sproookjeswereld

jullie hebbuh daar ervaring mee:d:d

dom ding
Waarschuw beheerder
donateur
En je woordjes ook al geleerd kereltje? [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

Doe maar snel, dan kan je mammie ook weer eens trots op je zijn en krijg je misschien maandag wel een stickertje van de juf [img width=50 height=28]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/cheerleader.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(_*_)

Waarschuw beheerder
donateur
ze spreekt uit ervaring:d:d
Waarschuw beheerder
donateur
En als je echt lief bent en goed je best hebt gedaan, krijg je misschien ook nog wel een lekker bekertjes met chocolademelkie van je mammie, omdat je zo goed je best gedaan hebt. [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]

En je mag dan 2 snoepjes uitkiezen in plaats van 1 en vanavond een half uurtje later naar bed. [img width=22 height=23 cacheid=0000194a000110158fe924b31a00aaf6a5]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/zak%20over%20kop.gif[/img]

Oefening baart kunst zeggen ze, ben bang dat het bij jou alleen bij oefening blijft :nee:

[img width=26 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/zwaai.gif[/img]

En nu hup, je woordjes doen poffertje :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
:d:d:d
Waarschuw beheerder
donateur
Kom eens met wat zwaarder geschut qua opmerkingen als je toch even de man wilt uithangen, dergelijke gesprekken heb ik op de kleuterschool al afgerond namelijk :)

In peutertaal: je bent verbaal wat te slap voor me, geen uitdaging :nee:

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
moet je horen wie het typt dom wijf

Waarschuw beheerder
donateur
jij bent g1 partij voor mijn neusje
Waarschuw beheerder
donateur
Ah ventje toch, tis wat he [img width=80 height=21 cacheid=0001adfb00006673d1c1f0211a00aaf81a]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/gayfight.gif[/img]

Je reply's worden met de minuut slapper, hou maar op joh [img width=34 height=26]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/nehneh.gif[/img]

(K)
Waarschuw beheerder
donateur
En je taalskills zijn ook niet om over naar huis te schrijven :nee:
Waarschuw beheerder
ik zit hier ook niet voor me taal hoor clau :P
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niet uit, jij zegt niet tegen anderen dat ze dom zijn ;)
Waarschuw beheerder
Ik laat iedereen in ze waarde, als je normaal tegen mij lult lul ik ook normaal en dat kunnen er genoeg beamen hier. Maar meneer de stoere bossche hoolie lult niet normaal dan doe ik het ook niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja, zulke mensen moeten er ook zijn he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
grote bek ma een klein hartje kk neus
Waarschuw beheerder
En weer zo goed onderbouwd.

Jij met je stoere gebler wordt ik niet warm of koud van hoor. Jij bent echt helemaal leip hoor me op internet de huid vol schelden

JOEHOEEE
Waarschuw beheerder
ach man, ouwehoeren.. JIJ bent hier de gene met de grootste bakkes jongen! met die opmerkingen van je altijd.. van die inhouloze Bull! 9 van de 10 keer dat je iets post staat er allen "ja" of "nee" of :)

je onderbouwd helemaal niks, maar dat komt waarschijnlijk omdat je je basisschool niet succesvol hebt afgerond :yes:

kneus!
Waarschuw beheerder
Heb je hem ook weer. Nee heb me scholen niet afgemaakt.
PF is ook echt de plaats waar je alles moet onderbouwen toch? Staat hier over het algemeen alleen maar slap GEOUWEHOER.
Dus wat is je punt?
Waarschuw beheerder
ik ga enkel in op jullie argeloze bull-shit, maar maak daaruit op dat JIJ, met werkelijk super stomme opmerkingen, eigenlijk je eigen alleen maar voor lul zet :yes:

je lult maar wat raak en 99% ervan is onzin..

je doet je eigen zo groot voor, maar YOU AINT SHIT !!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb je hem ook weer. Nee heb me scholen niet afgemaakt.
PF is ook echt de plaats waar je alles moet onderbouwen toch? Staat hier over het algemeen alleen maar slap GEOUWEHOER.
Dus wat is je punt?

jij maakt je toch zo druk om 1 persoon.. heb je wel een leven buiten internet?? Lijkt er niet op :no:
Misschien kun je beter naar www.tmf.nl gaan, zijn meer mensen met hetzelfde IQ als jou kNEUS :[
Waarschuw beheerder
enige wat van jouw klopt is het woordje jullie:d
Waarschuw beheerder
99% is onzin? kan heel goed kloppen heet niet voor niets OUWEHOEREN he knuppeltje.
Wat denk je dat ik hier serieus ga lullen? Soms gebeurd het maar heeeeeel vaak niet :no:
Waar doe ik me eigen zo groot voor dan? Vertel het me is dan?
Waarschuw beheerder
CHEMOtje om wie maak ik me eigen druk dan?

En heb een fantastisch leven hoor :)

Waarschuw beheerder
donateur
kev je bent EEN KANSLOOS figuur :yes:
Waarschuw beheerder
CHEMOtje om wie maak ik me eigen druk dan?

En heb een fantastisch leven hoor

Om H-T... en of jij een fantastisch leven heb, volgens mij niet :no:
Mensen die zich druk kunnen maken om een paar lettertjes.

GET A LIFE!!
Waarschuw beheerder
GET A LIFE!!

neem een chemokuur net als chemo
Waarschuw beheerder
Waar maak ik me druk dan? Ik weet echt niet waar jij het nu over hebt ouwe
Waarschuw beheerder
donateur
Even wat anders he, wat heeft IQ met je aanwezigheid op een forum te maken dan? ;)
Waarschuw beheerder
neem een chemokuur net als chemo

[img  cacheid=0000feeb00021a384f2134381a00aafdf7]http://img43.exs.cx/img43/19/schater.gif[/img][img cacheid=0000feeb00021a384f2134381a00aafdf7]http://img43.exs.cx/img43/19/schater.gif[/img] die is origineel... niet slecht voor iemand van 25 [img width=25 height=20 cacheid=0000014c000196b49b7e2f161a00aafdf7]http://www.my-smileys.de/smileys2/23_2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
hun hebbuh g1 leven!!!!!
all1 kunnen ze het niet af dan maar gauw hulplijn inschakelen lafvolk
Waarschuw beheerder
Waar maak ik me druk dan?

heb ik je net nog gezegd.. je bent niet 1 van de slimste merk ik :S
Waarschuw beheerder
nee jij wel vandaar die naam hollands trots laat me niet lachen:d:d:D

Waarschuw beheerder
donateur
nog zo iemand die g1 leven hebt buiten internet:d:d
Waarschuw beheerder
ja ik maak me heel druk zit op het puntje van me stoel, ga zo me pc door het raam gooien zo druk maak ik me :Z
Waarschuw beheerder
moet jij zeggen maar wees er trots op !!!!!!!
Waarschuw beheerder
en waaruit concludeer je dat Corcky/
Waarschuw beheerder
donateur
Kun je die pc niet even hierheen brengen dan? Die van mij is niet al te best meer namelijk, beetje zonde als je hem door het raam gooit :(
Waarschuw beheerder
kom hem maar halen, zit nu op de stoep hij ligt al beneden zooooooooooooooo druk maak ik me
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, kan het me voorstellen, tis ook best ernstig wat die bossche bol tegen je zegt :x
Waarschuw beheerder
ja hij maakt me zooooooooooo kwaad, wordt er helemaal onpasselijk van

Waarschuw beheerder
donateur
blablablabla

Waarschuw beheerder
tielediediedie

Waarschuw beheerder
donateur
denk je dat je mijn daar mee hebt met lettertjes

DREAM ON
Waarschuw beheerder
he meneer BACHUS :x:x:x
Waarschuw beheerder
jij mij ook niet hoor Corcky (K)

Waarschuw beheerder
amanda is wel geil
Waarschuw beheerder
maar die is van Groningen

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
heb je zeker opgenomen he

Waarschuw beheerder
:P ja die trampoline meiden beginnen ook zo te wennen he
Waarschuw beheerder
Whahaha :respect:

had je gister moeten kijken in de powerzone :kwijl:

Waarschuw beheerder
komt ie nu mee aankakken.. :D

we verzinnen wel wat voor vanavond
Waarschuw beheerder
maar op een gegeven moment had ik genoeg aan mezelf :vaag:

Waarschuw beheerder
weet nog niet, heb nog idd amanda op videoband en natuurlijk canal+ om 0.30 :P

Waarschuw beheerder
:P jammie
Waarschuw beheerder
soo niet meer normaal .......graafsewijk is afgezet door zo n 600 man debiele eenheid........echt lachu als je ze in de regen ziet staan .........duz vanavond zal t wel rustig blijven !!!!!!!11

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb jij je een beetje gedragen Johnny ?
Waarschuw beheerder
Ja niet normaal. Kom terug van mijn werk en kan niet eens naar huis. Op een passpoort staat namelijk geen adres. Maar een ponsplaatje van het VGZ geloven ze wel... :S

En rellen... die komen er toch wel. Die vent moet gewoon niet meer terug komen, nooit meer! Dan houd het wel op!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zag het net op het nieuws..

vage shit..

`sbs6 als beginner van relluh`
Waarschuw beheerder
miss jollie die vent is weg en komt nooit meer terug ............in den bosch is onrust door een waardeloze burgemeester......die heeft ruzie op alle fronten nl ......jongeren ..de Horeca..de voetbalsupp...zelf de wethouder schelden m verrot ......hij is iemand die t opneemt voor de rijke kouwe kak .....opera en golfers zijn heilig ....dance feeste mogen niet.................

Waarschuw beheerder
donateur
rombouts komt dr nog wel achter sjohnn

kant ie weer beveiliging bij zijn huis neer zetten die schijtbek paniekzaaier

Waarschuw beheerder
donateur
Godverredomme, wat is Angelina Jolie toch een lekker ding :kwijl:

En die kerel in Den Bosch, die kan zizelf maar het beste van kant maken ofzo, dan heeft de maatschappij er geen last meer van.
Waarschuw beheerder
Nek gaat er aan morgen,
kan bijna niet wachten!
zo'n wijf heeft het bij ons dus ook voor het zeggen

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stinkwijf bij ons in Nijmegen mag ook optyfen ja.
Waarschuw beheerder
:smoke:

vanavond effe matrixxen????;)

Waarschuw beheerder
Tsja waar het om draait is dat mijn dorpsgenoten mee zouden werken aan de reportage onder 1 voorwaarde:

-Dat men (SBS) aan zou tonen dat Rombouts 2 mensen zwart betaalde-

Dit om hem een lesje te leren vanwege zijn schandalig beleid. Pfff hij zegt dat hij alles onder controle heeft, maar als er op de hambaken (en in nog wel een aantal andere wijken) bijv geen mensen in de avond meer op straat durven, omdat de de cultuur daar echt Asociaal is... Hoe erg is het dan?

Hiermee beschuldig ik hierin niet eens de zwarte meerderheid daar... MAAR HET KL@TE BELEID van Rombouts waardoor dat voortvloeit.

De stad moet er netjes (lees: op het overdreven af)uitzien, kunst en cultuur wordt veel te veel geld aan uitgegeven

Terwijl zijn eigen zoon aan de drugs is... Ik zit echt te wachten totdat ze bij hem al het huisraad eruit knikkeren thuis!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
vanavond effe matrixxen????;)

Ligt aan bepaalde omstandigheden ;)
Waarschuw beheerder
wat dan????

vertel

omdat die bosschebollen de hele dag niks anders doen dan slap ouwehoeren..
Waarschuw beheerder
Door de problemen in Den bosch word de uitzending van donderdag geschrapt!!1

nou lekker dan, komt mijn buurtje en dan schrappen ze de uitzending, omdat de betonbuurt niet asiociaal genoeg is hahahaha!Wat een humor die gasten :vaag:

Waarschuw beheerder
Daar gaat je tv debuut Ray :(.
Waarschuw beheerder
:cry: jahhhhhh shitzooi snik snik
Waarschuw beheerder
lekker kut. muggie zou er in komen :yes: dat had ik niet willen missen. woon jij daar ray =

Waarschuw beheerder
donateur

hehe
Waarschuw beheerder
woon jij daar ray =

Uncle Rai woont ertegenaan zeg maar ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is geen XX geworden, lekker me mandje in nu, morgevroeg weer helemaal fris het mannetje :jaja:

Overigens, alles is stil.. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mmm wist ik nooit fruitbuurt ?

Waarschuw beheerder
niet zo mn nest in, morgen niet fit.. :S

maar goed begint te wennen :D

Waarschuw beheerder
als ge niet naar de matrixx gaat kan je beter ergens anders ONtopic gaan praten UK, no offence verder :)Daar zijn forums toch voor bedoeld??

En inderdaad was het idd rustig vannacht ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou he....

Waarschuw beheerder
donateur
hjet is eg rustig

Waarschuw beheerder
donateur
kom je net thuis kev
Waarschuw beheerder
ben niet thuis ben bij een vriend

Hemkade was beter om te verlaten :X

Waarschuw beheerder
donateur
zit je nu bij je vriend op de pc???

je ben eg verslaafd man haha
Waarschuw beheerder
klopt ben zwaar naar de kloteeeeeeeeeee, maar me meisie gaat er nu op

mzzl

:vaag:

:bier:

Waarschuw beheerder
donateur
ltrzz bloemmetje kom is????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De herhaling is geschrapt Ray, de andere uitzending niet vlgs mij....
Waarschuw beheerder
SBS ziet af van uitzending Probleemwijken
AMSTERDAM (ANP) - SBS heeft besloten de herhaling van het programma Probleemwijken, over de Graafsewijk in Den Bosch niet uit te zenden. De herhaling stond voor woensdagavond op SBS 6 geprogrammeerd.

In een verklaring liet SBS Broadcasting zaterdag weten nog wel achter deze aflevering van Probleemwijken te staan. SBS blijft van mening dat de onlusten die ontstonden in de Graafsewijk na de uitzending van donderdagavond, op geen enkele wijze de televisiezender kan worden aangerekend.

SBS wil met het afzien van de herhaling het risico vermijden bij te dragen aan een eventuele escalatie van die situatie in Den Bosch. Ook de compilatie van de serie Probleemwijken die aanstaande donderdagavond wordt uitgezonden, zal geen beelden van de Graafsewijk bevatten.

UTRECHT - De Utrechtse Betonbuurt is voor SBS6 niet asociaal genoeg. Daarom past deze buurt niet in de serie Probleemwijken.

De geplande uitzending van komende donderdag is geschrapt. De problemenwaren te minimaal om de titel Probleemwijk te rechtvaardigen. Het besluit tot het schrappen van de Betonbuurt-uitzending is volgens SBS6 eerder deze week genomen.En niet naar aanleiding van de commotie in Den Bosch rond de uitzending van afgelopen donderdag, benadrukt de woordvoerder. Buurtbewoners gooiden daar ruiten in van een woning en vernielden huisraad van een man dievertelde dat hij seks had gehad met een minderjarige stiefdochter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was dit nu het einde van SBS probleemwijken?????
Waarschuw beheerder
Ik vrees van wel, want Betonbuurt zou aflevering 7 zijn en de laatste in deze series!!Hmmmmm zou het zwak vinden als ze die laatste nu ook niet meer uitzenden :yes:
Waarschuw beheerder
Ja maarja, als het saai is hoeven ze het ook niet uit te zenden...
Waarschuw beheerder
Dat is waar, maar die opnames zijn allang gemaakt, dus waarom komen ze nu ineens met het besluit om deze te schrappen???Beetje vreemd of niet...
Waarschuw beheerder
Nou misschien wel. Maar ik zie het anders, met de voorgaande afleveringen hebben de kijkers wel een hoge verwachting, helemaal omdat het nu breeduit in de media is geweest... Dus als je dan een saaie aflevering er achteraan doet.. tja...

Maar je kan ook zo denken: als het toch de laatste is maakt het ook niet uit :-) Mensen onthouden toch alleen het leukste...
Waarschuw beheerder
donateur
SBS poept hem voor de publike opinie :S
Waarschuw beheerder
Ach er zaten afleveringen tussen die ik ook niet echt interessant vond waaronder Scheveningen en Eindhoven!!

Daarintegen was Oosterpark wel weer leuk maar ja ieder z'n eigen smaak!
Ze hebben er al 6 uitgezonden dus kan die laatste er ook wel bij maar ze zijn bang dat ook hiet de boel kort en klein wordt geslagen vandaar dat die uitzending van de buis word gehaald ;)
Waarschuw beheerder
Tja, weet niet of daar aanleiding voor is in die uitzending, maar je hebt nu wel kans dat sensatie beluste mensen denken: wat ze in den bosch kunnen, kunnen wij beter :-D

dus ik zeg.... uitzenden die hap :-D
Waarschuw beheerder
Nou betonbuurt zijn zat dingen gebeurd hoor :yes:
Zou er in de nacht als een vrouwelijke schone niet graag doorheen willen lopen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij mogen ze die laatste ook gewoon uitzenden hoor......komen Johnny en ik wel ff reltoerist spelen bij jullie rai ;)
Waarschuw beheerder
:o

(y)
Maar ja als er meestal was loos is daaro dan staat het er ook zo vol:9
Zou het jammer vinden als ze die laatste uitzending nu ineens schrappen :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach en anders ga je er toch gewoon met zijn alleen lopen rellen.....kom je misschien niet bij probleemwijken, maar wel op alle journaals ;)

:x

Waarschuw beheerder
oosterpark de gekste
jammer dat de 7de niet wordt uit gezonden
Waarschuw beheerder
oosterpark de gekste
jammer dat de 7de niet wordt uit gezonden

Dat is toch al uitgezonden???

Waarschuw beheerder
nee hoor
Waarschuw beheerder
ze hebben in groningen nog een steeg gevonden waar ze nergens naar kijken!!!!!!
[img width=334 height=409 cacheid=0012193600145fe2ac639be91a00b2002e]http://www.sarneel.nl/pijl.enkel.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
he een foto van me groep

Waarschuw beheerder
best een gezellig wijkie ben er dit weekend nog geweest:D:D:D

en in appelscha allemaal joden getver

Waarschuw beheerder
appelscha joden ??????
meer info lange f

Waarschuw beheerder
uhm.... nee

Waarschuw beheerder
lange f dan toch niet