678x bekeken
donateur
Ja?
donateur
Ik heb het over neuken niet over je kwakkie doorslikken 
donateur
Stoeipoes ga een hoeren topic openen waar je dit bespreekt met je persverse "virtuele" vriendjes die zo lelijk zijn dat ze in het echt niet naar je toe komen
Jij Slet
Jij Slet
Bek dicht goedkoopding
sjonge jonge.. dit ging tog over vrienden? tog nie over sex ofwel? allemaal geile sletjes en ventjes hier op de vroege morge ofnie?
Doe niet zo onschuldig
Door dit soort discussies naar een serieus nivo te trekken zegt meer over jouw sociale vaardigheden, dan de mijne.. wat ik je brom.
Soms denk ik idd wel eens dat ik de enigste ben die hier serieus over dingen wil praten ja. En dat zegt genoeg over de gemiddelde flocker. Vroeger was ik ook zo als al die grappenmakers, maar ik ben gaan nadenken over het leven en er is meer dan discussies aangaan met meestal kansloze persoonlijkheden op pf, zonder baan of andere bezigheid.
Bek dicht goedkoopding
laatste aanpassing
donateur
Soms denk ik idd wel eens dat ik de enigste ben die hier serieus over dingen wil praten ja. En dat zegt genoeg over de gemiddelde flocker. Vroeger was ik ook zo als al die grappenmakers, maar ik ben gaan nadenken over het leven en er is meer dan discussies aangaan met meestal kansloze persoonlijkheden op pf, zonder baan of andere bezigheid.
Wat ben jij saai geworden zeg
Maar ik hou nog wel van je hoor liefje
laatste aanpassing
donateur
En dat zegt genoeg over de gemiddelde flocker
maar ik ben gaan nadenken over het leven en er is meer dan discussies aangaan met meestal kansloze persoonlijkheden op pf, zonder baan of andere bezigheid.
Je moet eens na gaan denken over je vooroordelen, dat lijkt me veel verstandiger.
donateur
Ik ga mezelf nuttig maken 
Toedels

Toedels
laatste aanpassing
Ja ik weet het. Maar in de afgelopen jaren zijn verschillende dingen (persoonlijk) mij overkomen waardoor ik alles anders ben gaan zien. Ik hou nog wel van lol trappen maar wil soms ook wel een keer een goed gesprek of discussie ( of neuqen met dees of geen )
maarja als je dat hier zegt word je al uitgelachen cq afgeblaft
ik kan natuurlijk wel bij elk topic blijven schreeuwen van:
Dubbel, Sterf, Hoer, Slet, Je moeder opent interessantere topics, etc maar krijg ik geen voldoening van
Maar Poesj je bent nog wel
maarja als je dat hier zegt word je al uitgelachen cq afgeblaft
ik kan natuurlijk wel bij elk topic blijven schreeuwen van:
Dubbel, Sterf, Hoer, Slet, Je moeder opent interessantere topics, etc maar krijg ik geen voldoening van
Maar Poesj je bent nog wel
Dat zegt juist wat over jou
Dat bedoel ik nou. Iedereen is hier bezig om mensen persoonlijk af te kraken, terwijl de topic opener toch goed onderwerp heeft bedacht (of gezien op een ander forum). Ik wil gewoon over dat onderwerp discuseren en jij wil liever alleen mij afkraken omdat je dan stoerder wordt gevonden en hoger stijgt in het sletten circuit.
uhmm wat doe jij hier dan ???
veel andere dingen dan "kansloze persoonlijkheden" zal je hier niet vinden
donateur
Echte vrienden zijn schaars te vinden en in moeilijke tijden leer je pas ontdekken wie je echte vrienden en wie je "vage" kennisen zijn.
donateur
Dat bedoel ik dus piXXure, beetje blabla over nadenken over ut leven en shit, maar wel meteen met zo'n mededeling komen 
Wat is je punt?
1 jaar op pf... iets langer... dat is dus 17617/385 dagen dat je actief bent = 45.76 Posts per dag.
Geschreven berichten = 6749 / 385 = 17.53 berichten schrijven per dag
En het aantal pagina's dat je gemiddeld per dag bekijkt = 193600/385 = 502.86 per dag
Geschreven berichten = 6749 / 385 = 17.53 berichten schrijven per dag
En het aantal pagina's dat je gemiddeld per dag bekijkt = 193600/385 = 502.86 per dag
Wat is je punt?
laatste aanpassing
donateur
Ik zeik helemaal niemand af, jij komt met deze onzin:
En aangezien ik actief ben, voel ik mij aangesproken en reageer ik op jou. Als jij dat niet prettig vind, of als afzeiken ervaart moet je of die mening van je uitleggen met feiten, of hem terug nemen.
Maarja de meeste mensen die hier op pf erg actief zijn, zijn sociaal minder sterk ontwikkelt
En aangezien ik actief ben, voel ik mij aangesproken en reageer ik op jou. Als jij dat niet prettig vind, of als afzeiken ervaart moet je of die mening van je uitleggen met feiten, of hem terug nemen.
donateur