Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Vent (of vent.. kweet niet
frappant dat zijn foto ineens weg is..
) ga eerst maar eens uitvinden op welke txt-pagina je jouw cluppie kan volgen (lees: bedrijf) en kom dan terug met je hoofd!
sodemieter toch a.u.b. op man kneus dat je erbij loopt!
FCPF Stoeligans!!
sodemieter toch a.u.b. op man kneus dat je erbij loopt!
FCPF Stoeligans!!
Beroep: Anonieme Zaad Donor
nog meer van die lelijke schepsels in "voetbal-land" en ik nok ermee
de hel
dimmen Bucks...
*Unexist* citeer 6 juni 2005 22:30
SUCKSY wat ben je stil, wordt je nu in je poeperd genomen?
SUCKSY wat ben je stil, wordt je nu in je poeperd genomen?
hij heb zulke praatjes heh... maar ow ow als je he in het echt tegenkomt.. rennen als een malle
achter het net??
is dat fries??of joods??
ik wil met jou face to face praten kijken of je dan nog steeds loopt te bleren met je sucksy
het spijt me
ik wil met jou face to face praten kijken of je dan nog steeds loopt te bleren met je sucksy
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 7 juni 2005 om 16:44:dimmen Bucks... ik kom ook uit de Hel
het spijt me
zo is het maar net, knaap

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:48:Derksen is gaaf!
dus je valt ook al op mannetjes met snorretjes bah bah
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 16:54:kots op jou oprotten miet!
Nee sorry, niet overtuigend genoeg
pikkie.. moet je je eigen eens kijken, botje 
hahahaha
hahahaha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 17:02:om mensen die een te grote bek op internet hebben terwijl ze niks klaar maken!!!
je bent een goed voorbeeld van jezelf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 17:03:je bent een goed voorbeeld van jezelf
abn??
je bent een goed voorbeeld van jezelf lees dat is langzaam..
hey, we zitten hier op een voetbal-forum.. laten we het woord A.B.N. buiten beschouwing laten.

*bloos*
*bloos*
je blijft lelijk 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2005 om 17:14:en gay
en stoer
Uitspraak van Tuinman < APC > op dinsdag 7 juni 2005 om 17:13:je blijft lelijk
en jullie een stel praatjes makers
Hoewel ik niet royalistisch ben – er schuilt een republikein in mij – zal ik de monarchie steunen zolang premier Jan Peter Balkenende aan het bewind is en blijft kakelen over normen, waarden en omgangsvormen. Iedere weldenkende Nederlander maakt zich zorgen over de toenemende verloedering van de samenleving, maar onze premier lijkt dat te willen oplossen door het intrappen van open deuren en het uitbraken van demagogische volzinnen.
johan derksen weet wat er mis is met onze samenlevingen jullie een stel praatjes makers
hihi, keertje samen biertje drinken dan, kneusje