6798x bekeken
donateur
op me schoon fam 
mensen die trots zijn op zichzelf
Waarom niet?
Ik ben stiekem wel een beetje trots op mezelf dat ik heel veel tegenslagen op eigen kracht weer te boven ben gekomen, en dat het mij maakt tot wat ik nu ben!
Verder ben ik ook heel trots op m'n mannetje vriendinnen, m'n oudjes en m'n tante!!
En verder ben ik ook heel trots op mensen die de moed hebben om voor zichzelf te kiezen en te vechten op momenten dat niemand het doet
donateur
Op m'n moeder, omdat ze het allemaal erg goed gered heeft toen ze opeens een alleenstaande ouder van 3 werd..
Op m'n vriend, omdat hij zoveel discipline en doorzettingsvermogen heeft en het vaak druk heeft en dan nóg zoveel mogelijk tijd voor me vrij wil maken..
En natuurlijk omdat ik z'n vriendinnetje mag zijn, dat vind ik echt heel goed van 'm..
En ik ben ook wel trots op mezelf omdat ik ben wie ik ben. Op jezelf moet je altijd trots zijn en je vrij weinig tot niets aantrekken van wat anderen van je vinden of wat je dénkt dat ze van je vinden..
xX
Op m'n vriend, omdat hij zoveel discipline en doorzettingsvermogen heeft en het vaak druk heeft en dan nóg zoveel mogelijk tijd voor me vrij wil maken..
En ik ben ook wel trots op mezelf omdat ik ben wie ik ben. Op jezelf moet je altijd trots zijn en je vrij weinig tot niets aantrekken van wat anderen van je vinden of wat je dénkt dat ze van je vinden..
xX
op mezelf
en op mn mannetje
en op mn mams
en mn vriendinnen
op t zelfde
behalve dan dat mannetje, vrouwtje word..
mams wordt vaders en moeders..
en vriendinnen word vriendjes en vriendinnetjes
laatste aanpassing
op...hou k voor me!
Op mijn mama 
MIJ SCHATJE!!!! 

![[Lara]](/images/user/128306_2278043.jpg)