Partyflock

Forumonderwerp · 763264
1267x bekeken

Waarschuw beheerder
Wat is het voor jou?

Ergens stond laatst dat slechte sex een rede kan zijn voor het verbreken van een relatie. Maar hoe belangrijk is sex dan precies in een relatie? Want de een vind het een bijzaak en misschien een ander een hoofdzaak. Maar hoeveel kans geef je een relatie die alleen gebaseerd is op sex? Ik denk dat het eerder een bijzaak is.

Lust is toch een zonde????? :P

In ieder geval in sommige geloven ;)

Waarschuw beheerder
Sex is geen bijzaak vind ik :no:

Een relatie die alleen gebasseerd is op sex zal inderdaad waarschijnlijk minder kans op slagen hebben, maar dan is het ook geen echte relatie :no:
laatste aanpassing

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Sex is fijn :yes:
Maar het aller belangrijkste wat ik in een relatie is (Mening) is dat je van elkaar houd zoals je bent, dat je goed met elkaar praat en dingen uitlegt hoe of wat, elkaar respecteerd, elkaar begrijpt, je gevoel kunnen/durven tonen aan elkaar en zulke dingen.
Sex komt zeg maar pas rond de 10e plaats bij mij.
Is iig niet het belangrijkste.

Waarschuw beheerder
Klinkt allemaal goed wat je zegt...
Zouden meer jongens moeten doen,
maar de sex zou toch wat hoger moeten staan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Vind je?
Zo ben ik nou eenmaal.
Ik kijk ook als ik iemand tegenkom (een leuk meisje) zowieso nooit naar de voorgevel zoals velen wel doen.
Soms zijn er vrienden van mij die zeggen dat een vriendin van mij grote boobs heeft en ik ken haar al jaren en heb er serieus nog nooit op gelet, totdat ze zij ''Let er maar eens op'' ja toen moest ik wel even een kijkje nemen :/
Maar eerst naar de voorgevel kijken is niks voor mij.
Leer de persoon eerst goed kennen, kijk of het karakter goed is en ga dan pas verder kijken :yes:

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
:)

Waarschuw beheerder
Damian :respect:

volkomen met je eens allemaal:jaja:
Waarschuw beheerder
damian.. wil goed woordje doen bij de vrouwtjes :P of hij is homo?!

slechte sex kan zeker leiden tot einde van de relatie..
Waarschuw beheerder
Ik denk dat het eerder een bijzaak is.

Sex is niet het allerbelangrijkst, maar zéker wél heeeeel erg essentieel!

Slechte sex in een relatie betekent bij mij waarschijnlijk einde verliefdheid :)

Waarschuw beheerder
Sex is niet het belangrijkste.
Maar het speelt wel een hle grote rol in je relatie!:yes:

Dus is het toch meer dan alleen bijzaak

Waarschuw beheerder
Ergens stond laatst dat slechte sex een rede kan zijn voor het verbreken van een relatie

Lees: Resentelijk is mijn relatie stukgelopen op sex

Waarschuw beheerder
Slechte sex kan zeker een reden zijn om het uit te maken. Alleen moet je natuurlijk eerst proberen om t te veranderen..praten met elkaar..maar iemand waar je echt geen lekkere sex mee kan hebben..dat schiet niet op..eindigt toch maar met ruzie en frustratie.

Waarschuw beheerder
seks is zwaar be;angrijk

liefde en seks staan bij mij op nr 1

Waarschuw beheerder
Ik vind sex heel belangrijk en staat zeker in mn top 5 van belangrijkste dingen...zonder lekkere sex in mn relatie zou er toch echt iets niet kloppen.

Een relatie die alleen gebasseerd is op sex zal inderdaad waarschijnlijk minder kans op slagen hebben, maar dan is het ook geen echte relatie

:yes:
Waarschuw beheerder
Sex is een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Net als vertrouwen, openheid en eerlijkheid.
Als (een van) deze factoren niet goed zitin een relatie is de kans dat de relatie er uiteindelijk stuk op loopt heel erg groot.

In een relatie moet je al je gevoellens en behoeftes naar elkaar kwijt kunnen, zo ook je sexuele behoeftes.
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Een relatie moet niet alleen gebaseerd zijn op sex... maar als de sex niet goed is duurt bij mij de relatie ook nooit lang.

Dus... slechte sex =>> Exit

Waarschuw beheerder
Sex is fijn
Maar het aller belangrijkste wat ik in een relatie is (Mening) is dat je van elkaar houd zoals je bent, dat je goed met elkaar praat en dingen uitlegt hoe of wat, elkaar respecteerd, elkaar begrijpt, je gevoel kunnen/durven tonen aan elkaar en zulke dingen.
Is iig niet het belangrijkste

Doe ik in mee (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Sex is een heel belangrijk onderdeel van een relatie. Net als vertrouwen, openheid en eerlijkheid.

Als de sex niet goed is gaat dat toch dwars zitten in je relatie
Waarschuw beheerder
Sex is fijn
Is iig niet het belangrijkste

daar ben ik het zeker mee eens, maar denk toch dat sex belangrijker kan zijn in een relatie dan alleen maar luist. Het is wel een goeie manier om ECHT dichtbij elkaar te kunnen komen, en als dit weinig succes heeft denk ik dat je dit toch gaat voelen...
Aan de andere kant, oefening baart kunst!!

Waarschuw beheerder
Als het je alleen om de seks gaat dan is er ckr iets mis in je relatie.. Ten eerste het lijkt mij dat het je geen goed gevoel geeft.. En als je alleen daarom bij elkaar blijft zal de liefde snel over zijn..

Waarschuw beheerder
als ze niet goed kan kluiven dan pleurt ze maar op :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
als je langere tijd bij elkaar bent vind ik het wel belangrijk dat dat ook goed is.. het is toch iets wat je samen deelt enzo
als het niet goed zou zijn, niet fijn.. of het word er niet beter op zou ik het ook uitmaken :/
niet dat sex voor mij het belangrijkste is in een relatie, maarja.. je wilt toch wat he

een relatie op sex gebasseerd is niks waard.. goeie vriend van me doet dat (16 jaar :S) maar die gelooft dat zelf niet.. terwijl hij nooit iets leuks te vertellen heeft over wat hij met zn vriendin heeft gedaan.. ze liggen alleen maar te krikken.. en zoniet dan hebben ze wel ruzie :/ maarja komt ie zelf wel achter..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als de sex niet goed is dan is dat eerder een graadmeter van hoe het met je relatie is gesteld, tenzij er een aanwijsbare reden is waarom het niet goed gaat die aanwijsbaar is. Mensen die zich niet durven te geven, geen zin hebben in 'gedoe' en niet kunnen communiceren met elkaar over wat ze graag zouden willen zien op dat vlak hebben waarschijnlijk niet alleen daar problemen met elkaar.

Het wil alleen niet zeggen dat als de sex wel goed is, dat je relatie dan ook goed is.
Waarschuw beheerder
nou ik vind
eerlijkheid ff iets belangrijker :yes:
daarna ff kijkuh of de sex goed is:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ergens stond laatst dat slechte sex een rede kan zijn voor het verbreken van een relatie. Maar hoe belangrijk is sex dan precies in een relatie? Want de een vind het een bijzaak en misschien een ander een hoofdzaak. Maar hoeveel kans geef je een relatie die alleen gebaseerd is op sex? Ik denk dat het eerder een bijzaak is.

Goede sex is wel belangrijk :yes:
Hoe goed je relatie ook is, als het in bed niet lekker gaat, dan gaat dat aan je knagen :yes: en kun je gefrustreerd raken :frusty:
Er over praten kun je altijd maar als er daarna geen oplossing is, dan houdt het voor mijn gevoel toch wel op en zeg ik toch tegen mijn partner van sorry het is over omdat.....

Waarschuw beheerder
:D
ben het helemaal met je eens ladyluck!

Waarschuw beheerder
donateur
dank u :flower:

Waarschuw beheerder
ben het helemaal met je eens ladyluck!

Me 2 :D

Waarschuw beheerder
donateur
jeuhj :bounce: wat een top dag vandaag normaliter is niemand het met me eens :no:

Waarschuw beheerder
sex is voor mij zeker wel belangrijk..als er na praten en proberen geen verbetering in komt raak ik gefrustreerd en dan gaat het fout

Waarschuw beheerder
en dan kom je vanzelf bij mij terecht :jaja:

Waarschuw beheerder
Sex uit liefde...is volgens mij een uiting van je gevoelens voor elkaar. Als dat niet lekker loopt of slecht is, vraag ik me af of je dat met praten kunt oplossen. Zoiets moet toch gewoon vol passie zijn? Ik zou niet met iets anders genoegen kunnen nemen. Hoort gewoon bij het totaal plaatje!

Waarschuw beheerder
donateur
Sex uit liefde...is volgens mij een uiting van je gevoelens voor elkaar. Als dat niet lekker loopt of slecht is, vraag ik me af of je dat met praten kunt oplossen.

Ik vind van wel, want dan is het met de liefde ook niet helemaal ok

Waarschuw beheerder
jij hebt em blijkbaar nog nooit pasievol in je kontje gehad..

Waarschuw beheerder
donateur
Blaat Mekker Béh :[

Waarschuw beheerder
Blaat Mekker Béh

je vergeet MOEHHH... geit

Waarschuw beheerder
donateur
damian.. wil goed woordje doen bij de vrouwtjes of hij is homo?!

Zal je zeggen, Damian is gewoon hetero en Damian wil geen goed woordje doen bij de vrouwtjes.
Damian HOEFT geen goed woordje te doen bij de vrouwtjes, want Damian heeft een vrouwtje waar Damian heel erg blij mee is:yes:
Dus heeft Damian niks meer te zeuren :P
Ik ben gewoon zo, altijd al geweest.
En eerlijk gezegd is er nog veel meer wat mensen vreemd vinden aan mij en daarom denken velen ook dat ik van een andere planeet kom ;)
Ik ben gewoon niet geïnterreseerd in bepaalde dingen en heb mijn eigen leefwijze :/
Dat hebben ze maar te waarderen toch :p

Waarschuw beheerder
Sex hoort er echt wel bij...en is belangrijk ook! Net zo belangrijk als de andere dingen zoals vertrouwen, vriendschap etc.

Kan best gebeuren dat er dingen zijn op sexgebied die je misschien iets anders wilt...kun je best zeggen. Maar als het voor geen meter loopt houdt het op!

Ik denk niet dat je alles op sexgebied kunt aanleren. Denk ook juist dat als je de ware tegenkomt je op dat gebied ook elkaar goed aanvoelt!

Waarschuw beheerder
als ze niet goed kan kluiven dan pleurt ze maar op

Das duidelijk :P Haha...

Waarschuw beheerder
ik ben graag duidelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
Als de sex slecht is in je relatie is de sex heel belangrijk en als de sex goed is is het een bijzaak.

Bij mn ex was de sex ook niet echt goed en dat is wel een van de belangrijkste redenen geweest voor mij om het uit te maken. Ik zag mijzelf niet de rest van mn leven doorgaan met zo'n sexleven. En ja we hebben er wel over gepraat en er veel aangedaan om het goed te krijgen maar in bed hadden we die klik gewoon niet die we voor de rest wel hadden. Op een gegeven moment draait heel je relatie dan alleen nog maar om de sex, omdat dat het enige is wat niet lekker loopt, dit zorgde weer voor spanningen en zo weer in ruzie's. Ik heb er toen maar een punt achter gezet want we kwamen er toch niet uit :S

Waarschuw beheerder
dus je was het faken zat zeg maar...

Waarschuw beheerder
heel begrijpelijk.

en de smoesjes waarom je elke keer maar niet nat werd, raken ook op he ....
Waarschuw beheerder
donateur
zelfs al de sex goed is, kan de relatie niet lekker lopen

dus sex is bijzaak

Waarschuw beheerder
Als je echt van elkaar houd dan is de sex goed,kan niet anders,want dan is het vertrouwen er.

Als je alleen maar neukt om geil te worden kun je maar beter naar de hoeren gaan of een sexvriendin opzoeken.

Waarschuw beheerder
Als je echt van elkaar houd dan is de sex goed,kan niet anders,want dan is het vertrouwen er.

grote onzin, want smaken verschillen nu eenmaal . dat heeft geen moer met vertrouwen te maken

Waarschuw beheerder
slechte sex is zonde.........

helemaal geen sex is doodzonde........

Waarschuw beheerder
donateur
grote onzin, want smaken verschillen nu eenmaal . dat heeft geen moer met vertrouwen te maken

Idd.
Mee eens.
Waarschuw beheerder

Ik hield echt heel veel van mijn ex, ik besprak alles met hem, ik had het volste vertrouwen in hem maar de sex was gewoon niet goed! Vanaf het eerste begin al niet maar toen was ik nog naief en dacht dat het niet uitmaakte of dat het wel beter zou worden en dat de liefde alles overwint blablabla. Als ik de relatie aangehouden had was ik 100% zeker met een ander in bed beland omdat ik helemaal gek werd van mezelf (ik wilde echt wel sex alleen niet met degene waarvan ik hield :P)

slechte sex is zonde.........

helemaal geen sex is doodzonde........

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind sex geen hoofdzaak in een relatie
het gaat om de liefde toch
maar sex is wel heeeeeeeel lekker :kwijl:
als ik ooit een keer slechte sex in een relatie tref zou ik er gewoon alles aan doen om er goede sex te maken :yes: :9
relatie verbreken iniedergeval niet

Waarschuw beheerder
je zou heel snel zeggen dat als je van elkaar houd dat het niet uitmaakt maar volgens mij kom je daar op terug als de sex echt heel slecht is. Het is dus behoorlijk belangrijk

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb meestal wel goede sex.
Maar soms gaat het gewoon niet zoals wij willen, tsja dan houd het gewoon op.
Dan kijken we of we het zelf snappen wat er loos was anders praten we er over dan komt het altijd wel weer goed :yes:
Ben erg tevreden over mijn sexleven moet ik zeggen, en heb 't vrouwtje ook nog niet horen klagen :)
dus zal goed zijn toch.

Waarschuw beheerder
Damian ben je dan alleen of is daar iemand bij als je goede sex hebt :P
Waarschuw beheerder
Ik denk dat hij meestal alleen is :/

Waarschuw beheerder
vind dat het toch iig 40% van je relatie beïnvloed

Waarschuw beheerder
donateur
dat is 1 ding wat zeker is

Waarschuw beheerder
en dan kom je vanzelf bij mij terecht

echt niet..jij weigert om nog 1 x lief te kijken dus jij kan het shaken

;P

Waarschuw beheerder
zelfs al de sex goed is, kan de relatie niet lekker lopen

dus sex is bijzaak

Maar als de sex niet goed genoeg is kan het ook einde relatie betekenen :yes:
Is het dan nog een bijzaak?

Waarschuw beheerder
Lust is toch een zonde?????

In ieder geval in sommige geloven

en jij gelooft in....?

geen lust kennen is een zonde:P

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het sowieso geen bijzaak

Waarschuw beheerder
donateur
lust :kwijl: :yes:

Waarschuw beheerder
lol :no: echt niet lady luck :P

Waarschuw beheerder
donateur
lieg niet :[

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan toch allebei werken aan 'betere' sex??? O:) 8)

Waarschuw beheerder
donateur
kan

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig is er met mijn sex helemaal niets mis :no:

Waarschuw beheerder
gelukkig is er met mijn sex helemaal niets mis

tuurlijk niet:p
Waarschuw beheerder
:o Broertje (K)(L):hug::kusje:, je bent gebanned :s Hmmmz ik hoor het wel waarom van de week of zo B)

Als de sex niet meer lekker loopt in een relatie, is de relatie voorbij :yes: Maar goed, dat is hoe ik er tegen aan kijk, ik vind sex wel belangrijk binnen een relatie 8) Ehm misschien moet ik er bij vertellen dat ik verslaafd ben aan sex :x o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk niet:P

Nope :no: ik ben erg happy met mijn huidige sexleven :yes: :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Damian ben je dan alleen of is daar iemand bij als je goede sex hebt

Op zijn minst met zijn 2en ;)

Waarschuw beheerder
donateur
2tjuhs :yes:

Waarschuw beheerder
Het is een byzaak..
En as je het lang genoeg doet,wor je er vaneiges goed in..
Of je bent een slechte leraar/lerares..
:P

Waarschuw beheerder
tja

Waarschuw beheerder
donateur
ach

Waarschuw beheerder
Sex zonder liefde is nix :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neuken is mn liefde :yes:

Waarschuw beheerder
neuqen?

Waarschuw beheerder
Tegen mij?

Waarschuw beheerder
:jaja: waarom niet

Waarschuw beheerder
Och vooruit dan maar B)

Meestal moeten ze altijd nrs trekken maar aangezien iedereen nog slaap ;)

Waarschuw beheerder
ja daarom..

Waarschuw beheerder
donateur
Sex zonder liefde is nix :@

Muwhahahaha leugenaar :[

Waarschuw beheerder
Lady luck get a life :@

Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik mee bezig :yes:
Een leven waar geen plek is voor jou :[

Waarschuw beheerder
whahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
lachwekkend of niet? B)
Waarschuw beheerder
ZONDER sex heb je geen liefdesrelatie...

MET SLECHTE sex heb je een slechte liefdesrelatie...
Waarschuw beheerder
als ze niet weet hoe ze moet neuken dan leer ik het haar wel :p

je moet soms investeren.. maar waar ik niet tegen kan zijn vrouwen die maar gaan liggen, zo van doe het maar bij me.... dan denk ik ook beweeg eens...opblaaspop!