Partyflock

Forumonderwerp · 763246

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als een relatie stopt .. hoe kan je hem / haar dan het snelst vergeten ?? ; )
Waarschuw beheerder
Mijn ex wilde me terug en bleef me maar belle en ik wilde gewoon niet meer heb ik gewoon n nieuw nr gepakt en heb toen nix meer gehoord..
Waarschuw beheerder
Puur ZUIPE BLOWE FEESTEN EN ANDERE SLACHTOFFERS ZOEKE :D:D:P en ja.... alle contact vermijden.... en inderdaad TIJD heelt alle wonden... al kan dat soms best lang duren... ik zit ook al een jaar me ex te vergeten... maar is soms nog steeds moeilijk :S maja het komt wel goed.. :D ( alleen niet tussen mij en haar )
Waarschuw beheerder
Ik weet t niet kan er maar nog niet vergeten...

Dus gaat alles proberen wat er staat...

Ennuh ik hoop dat t werkt allemaal...
Waarschuw beheerder
gewoon verder gaan leven en genieten!
Waarschuw beheerder
hoppa gewoon doorgaan;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zet het op een zuipen! o:)

:mixje:
Waarschuw beheerder
bij mij kunnen ze meestal naar de maan lopen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan iemand niet vergeten, je kan wel aan al de slechte kanten denken om dr eerder overheen te komen, zorg dat je zo weinig mogenlijk alleen ben.

Waarschuw beheerder
vergeten is vast niet de bedoeling nee, maar eroverheen komen, dat kost vooral heel veel tijd en elkaar niet te vaak zien, maar totaal geen contact houden heeft ook geen zin! als je elkaar dan tegenkomt krijg je alleen maar n klap denk ik...
Waarschuw beheerder
pfffff die klote brobleem heb ik ook moet mijn ex ook nog uit mijn kop zetten

Waarschuw beheerder
donateur
ik zit al 5 dagen in mn eroverheen kom fase maar ik wil dr dus echt niet tegen komen dusss

Waarschuw beheerder
Voor een pc hebbe ze CTRL ALT DELETE...
Hadde ze dat voor exen die je snel wil vergeten ook maar....
Zodat ze weer snel weg uit je kop zijn en de gevoelens ook weg...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
niet willen vergeten

net als slapen als je wakker wil blijven slaap je zo

Waarschuw beheerder
hmm nou het is nu een jaar uit.. en het lukt nog niet...:(

Waarschuw beheerder
donateur
Zal dr nooit vergeten maar k ben beter af zonder haar

Waarschuw beheerder
donateur
Geen contact meer zoeken. Je gevoelens niet wegstoppen, maar dat kutgevoel gewoon accepteren.
Het slijt vanzelf, t duurt alleen even meestal:(

Waarschuw beheerder
een ex vergeet je niet, een ex moet je ook niet vergeten.
als het goed is heb je met je ex ook leuke dingen meegemaakt en goede momenten gehad. die herinneringen moet je koesteren.
en...als het je ex is, wil dat waarschijnlijk zeggen dat je ook mindere dingen hebt meegemaakt, van die dingen moet je leren en zorgen dat je er wijzer van wordt.

na 5 weken kan het best zijn dat je nog met een rotgevoel in je maag zit als je aan hem denkt of als je hem ziet.
als je over hem heen wil komen, moet je doen wat je gevoel je ingeeft... sommige mensen blijven lekker lang vrijgezel en denken niet eens aan partners... anderen gaan de 'schade inhalen'
een ding is zeker: tijd is het beste medicijn

:

MEE EENS

Waarschuw beheerder
Ik word er ook helemaal gek van is nou al 3 maande uit na een relatie van 3 jaar feest als een beest probeer door andere meide haar te vergeten maar kom de altijd wel weer tegen, Begin me nu zo onderhand af te vrage of ik er ooit wel over heen komt en of het nie beter is dat het weer aan gaat. Maarja misschien maar ff door bijten en genoeg zooi gebruike da ze gewoon voorgoed gewist word uit me kop :P

Waarschuw beheerder
Door je in geur en kleur voor te stellen dat ie zit te POEPEN!

Echt waar....werkt altijd! :)

Waarschuw beheerder
Tja dat vraag ik me zelf ook af maar denk niet dat dat zo makkelijke opgave is :no: Heb al t een en andere geprobeerd maar elke keer komt t weer terug!

De tijd zal t idd leren en laten slijten! :)

Waarschuw beheerder
Drugs en alcohol zijn zeker niet de oplossing, daarmee breng je alleen maar meer schade aan je eigen lichaam.. en het kost je nog geld ook ;)
En daarbij is het ook maar een 'tijdelijke' oplossing.. zodra het is uitgewerkt val je weer terug in je oude gedachten..

Het beste is om het te accepteren wat er is gebeurd, wel goed verwerken, dus niet onderdrukken, gewoon je gevoelens laten gaan :)

Het kan ook helpen als je eventjes geen contact meer hebt, zoals bij mij het geval is.
En vooral doorgaan met je eigen leventje, want een nieuwe liefde kan altijd weer op je pad komen..

Angel

Waarschuw beheerder
Het tijd geven en leuke dingen doen!! Dat klinkt alleen makkelijker dan het is :S

Waarschuw beheerder
donateur
Geen contact meer en zelf zorgen dat je niet thuis gaat zitten kniezen!
Waarschuw beheerder
(((( HAAT )))) 3 april 2005 23:18
Als een relatie stopt .. hoe kan je hem / haar dan het snelst vergeten ?? ; )

contact verbreken indd !
Lekker Gek doen idd Niet Stom binnen zitten Schiet je niks mee op !!

En vergeten kan niet echt Geef t een Plekje...
:) En Move On !!

:flower:

Waarschuw beheerder
Hem uit je leven zetten en geen aandacht schenken :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sexen met andere??? en aan de wijn met je vriendinnen

Waarschuw beheerder
Diegene op allerlei manieren gewoon negeren.

En des noods alle foto's ect weg stoppen.

Waarschuw beheerder
Hee Anoukje jij hier....
Exen kun je niet vergeten,ze komen altijd wel weer ergens naar boven,geeft ook niet want ook met een ex heb je leuke tijden gehad....
Zo dat heb ik weer eens mooi gezegt...:respect:

Werkzaam bij Infected-events
Artiest Shadowkiller
Waarschuw beheerder
gewoon alles mogelijke contact vermijden, al is dat vaak wel moeilijk... maar wel het beste!

en idd niet sip thuis gaan zitten.. maarja dat verschilt ook per persoon.

gewoon lekker op stap gaan en je volgieten:)

Waarschuw beheerder
Zelf heel veel LOL maken en kijken wat er nog meer rond loopt;)

En als je slechte dingen met je ex heb meegemaakt, alleen aan de slechte dingen denken, dan ben je heb snel vergeten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
kun je niet
Waarschuw beheerder
Je helemaal vol stoppen met valium, als dat niet werkt je vol spuiten met heroine! Dan vergeet je, je ex wel!!!!
Waarschuw beheerder
ja da wil k ook wel eens wete
Waarschuw beheerder
nou ik ben die lul ook nog niet vergeten ik heb nu af en toe van die momenten dat ik em mis.
Ik kijk gewoon naar z'n negatieve dingen en ik ga lkker zuipen en stappen :D
En er zijn ergere dingen in de wereld en er zwemmen meer vissen in de vijver ;)
Waarschuw beheerder
Vergeten vind ik niet zo moeilijk hoor alleen 1 maal wel gehad.
Maar het belangrijkste is gewoon door gaan met je leven en er niet te veel bij stil staan :yes:
Waarschuw beheerder
Ik ben zaterdag nog op zijn verjaardag geweest en ging allemaal goed... Hij zit nog in mijn hart, maar ik weet heel goed dat ik niet meer met hem verder wil als echt vriend en vriendin, maar liever gewoon als vrienden.. En kan het ook heel goed vinden met een andere persoon nu... En mijn vrienden hebben me erbij geholpen door leuke dingen te gaan doen, en er niet over te praten met mij, TENZIJ ik er zelf over begon!! Maar jah... tuurlijk blijft het klote als het uit is... Maar leven gaat verder en er zijn zoveel andere mannen:D
Als het eenmaal beetje verdwijnt gaat er een wereld voor je open en baal je dat je al die mannen niet eerder hebt gezien....
En als je het echt niet ziet gewoon een avondje flink de slet uit hangen:D:D:D

(k)

Waarschuw beheerder
De beste manier om een jongen te vergeten is heel vaak om met zoveel mogelijk andere leuke jongens af te spreken etc.. zo ga je inzien wat je ex allemaal mist!

Waarschuw beheerder
Met een ander NeuQen?? :yes:
Waarschuw beheerder
idd gewoon een volgende ennuh die heb ik en ben ik ook super gelukkig mee :P:P:P